Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové Audi A7 Sportback odhalilo český ceník. Jak si stojí proti konkurenci?
33 komentářů
_Karel_
3
Nechci být šťoural, ale u auta za 1,75mil. bych při rozdílu 15tkč (A7xCLS) neřekl "každopádně dražší".
Googlit
1
Nás se to Karle netýká, ale znám spoustu socek pro které je usmolených 15 tisíc majlant. Ale i na ně dojde, kámoš co mi myje auto už před koncem minulého roku protestoval, že se mi na to za tu osmičku může vysr*t, ani brzdové třmeny mi neumyl a bohužel bude hůř, když i prodavačka v lídlu má třicet jako nástupní plat.
Hittman
0
Když se zvedají platy, zvedají se i ceny...
traveldrive
...ešte trochu zjemniť predok, aby nebol tak etrémne agresívny, a bolo by to dokonalé.
JJ, na Audi je to pořád málo teplé, ještě bych to malinko zjemnil.
Ne ne... Dokonalé by možná bylo, kdyby bylo plnohodnotné Quattro (v benzínu) a nebo ještě lépe kdyby byla primárně poháněná zadní náprava.
Googlit
A7 byla jediná Audi, která mi připadala taková chlapská. Jako ne, že by se mi ostatní modely nelíbily, ale od modelového roku 2000 to jsou takové auta pro holky nebo pro ***e a ta A7 byla jediná, která mi připomínala chlapské auta jako je škoda 120 nebo tak viz tady [odkaz] s těmi spojenými světlomety mi to připadá jakoby se chtěli od té stodvacky odstřihnout, jako by se za to styděli... škoda ;-\
Podľa čoho to poznáš? Že nevyzerá jak otesané sekerou?
Nie, poznam to podla toho ako je to zakllacené >😁 po slovinsky eště umím napisat fúrik, šarkan a rožok. Učím sa po slovinsky kvuoli imigrantom čo sám nám tu do mesca sťahujů iba rok, tak nevím isto estli to pochopíš >😁
Fíííha! >😁
co je na A3 sedane babskeho .. alebo na Q7 ... to za mna skor MB Acko alebo CLA a GLA vyzeraju jak pre nagelovanych tych onych (...) alebo nejakych supervodicov ITckarov
Machýrek
...v benzinu za mene penez dostanes u MB vic auta a techniky, jenze Audi je hezci, to je dilema co?
kaiserlábus
A to vše za 2mega, navrženo pro český hňupy co mají nakradeno. 8-s
Koukam ze byt d.e.b.i.l. je porad stejne jednoduche.
MariAchi
Killnuti tabletu, hyzdiciho interier, samozrejme tleskam, ale to i celku jako takovemu. A7 se mi libilo vzdy a i kdyz BYCH si jeste pred nedavnem radeji vybral BMW 6GC, tak s prichodem nove generace A7 uz nazor menim - tohle je utimativni pseudo-kupe, ktere vzhledem nedava konkurenci sanci. CLS, ktere je od prvni (dodnes prekrasne) generace postupne mrveno, je lepsi ani nevzpominat... Ostatne bezradnost designeru s dobovymi pociny na poli "ctyrdverovych kupe" v dobe faceliftu je patrna nejen u M-B (ktery puvodni CLS doslova zhnusil), tak i u BMW, ktere nejak neumi 6GC vytvorit nastupce a nakonec i nize u VW, kde puvodni Passat CC nejprve pokazili odpornym prednim grillem a hranatymi zadnimi svetly a nakonec jej pohrbili vytvorenim obtloustle zrudy zvane Arteon.
AUDI :yes: :yes: :yes:
AUDI :yes: :yes: :yes:
Nejsilnější "konkurencí" A7 je A6, ta je hlavním důvodem proč mi A7 nedává příliš smysl.
Když byla A7 ještě jako studie, byl jsem z ní nadšený, ale sériová verze pak byla spíš zklamáním a ani 2. generace to nemění, co se designu týče, tak za mě je nepovedené to provedení spojení zadních světel, které se v případě téhle A7 vůbec nepovedlo.
A co se techniky týče, tak tam je obrovským faulem spojení V6 benzínu s tzv. "ultraquattrem" (a ještě k tomu s S-tronicem).
Když byla A7 ještě jako studie, byl jsem z ní nadšený, ale sériová verze pak byla spíš zklamáním a ani 2. generace to nemění, co se designu týče, tak za mě je nepovedené to provedení spojení zadních světel, které se v případě téhle A7 vůbec nepovedlo.
A co se techniky týče, tak tam je obrovským faulem spojení V6 benzínu s tzv. "ultraquattrem" (a ještě k tomu s S-tronicem).
No nevim, nejsem kupcem teto kategorie, ale A7 je stylova tak, jak se to u A6 asi nepovede. Nemyslim, ze by zrovna v teto kategorii aut slo o jizdni vykony a vlastnosti, ty jsou pro cilovku jiste dostatecne Hezci tvar karoserie + bezramovky + par dalsich detailu pomohou odlisit auto sefa od aut obchodaku a to je dle meho to, oc tu bezi. Tady mi tedy A7 smysl dave, stejne tak to ultra-quattro - kdyz je treba zabira, kdyz neni, nebere energii, emisni poplatky jsou porad prisnejsi. S-tronic nechci hodnotit, ale posledni generace DSG, ktere jsem mel moznost zkusit, davaji zapomenout na ucukana DSG z pred deseti let, Takze cekam, ze u AUDI maji toto jiz poresene a laik nepozna behem jizdy rozdil mezi dvojspojkou a ZF8HP. A stejne tak asi ani rozdil mezi U-Q a torsenem/Haldexem a podobnymi... Faulem je spis cena, kde za konstrukcne jedodussi dvojspojku chteji stejne prachy, jako za spickovy HDM automat, ale cenovy jemnocit je jine tema...
Wentura
Nikdy jsem žádným takovým autem nejel. Mohl by mi někdo objasnit, v čem je 6ka o tolik lepší, že je o takový kus dražší? Ceny jiných porovnatelných modelů jsou totiž mnohem vyrovnanější.