Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motorky

Zpět na článek

Jawa 350 OHC Special oživuje linie úspěšných závodních strojů

11 komentářů

spaleny6
Bohužel to není jawa ale shineray. A bohuzel to neni retro, je to jen stary. Jawa inkasovala asi 80 mil dotaci. Tady je videt jak to nefunguje.
Avatar - Fána
Fána
Jaký nefunguje? Ředitel a několik jeho poddaných určitě postavili nové haciendy i s novýma autama. Takže kapitalisti spokojeni jsou. Oni přeci chtěli v dobré víře obnovit výrobu Jawy, bohužel to nějak nejde.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Dobrý večer, pane Fáno. Prosím řekněte mi" to víte zcela určitě, že Vámi jmenovaní manažeři Jawy takto zneužili dotace, nebo se to jen domníváte? Z textu Vašeho příspěvku to není zřejmé.
sniper1719
no on asi bude mit obecne vsechny ty kapitalisty za zlodeje .... prece kdo neco umi a je uspesny a ma vic nez on, tak je lump. To uz tu probehlo pri znarodnovani... jojo to bejvavalo co soudruhu
truhlik z lidla
ty kapitalisto precitaj si Corbynovu stranku kde sa stazuju 10k tisice ludi na zdravotnictvo v anglicku .. a tisice sk/cz sa chodia liecit vzdy domov lebo cele kapitalisticke hospodarstvo pada na hubu .. dochodcovia andlicky tiez prchaju do azie aj ked kurz libry pada.. ved som sa snimi o tom bavil.
Avatar - Anonym
Anonym
Za ty peníze byl hlavně zrenovován kompletně výrobní areál v Týnci(Brodce), nakoupeny nové stroje a zařízení. Další prachy šly na vývoj motocyklů 1000 a 1200.
Scarab
Jawa s čínským motorem 😡
Franta Šťastný se musí v hrobě obracet!!!
Avatar - Yamaha
Yamaha
To je úplně celé z Číny. Pouze pár doplňků je přidáno. Jinak nákup čína + si přidat 20tis. marži a šup to nabízet. Do teď nepředstavitelna věc, nyní realita.
Pallermo
Me se to libi, at uz je to stary model delany akorat nove, tak lepsi nez shanet veterana. Navic sundat kapotaz, tak je to fajn cafe 😄 nekam takhle kolem komina 😄
Avatar - Panamira
Panamira
Dobrý nápad schovat ,, hnusný ,,výfukový svody...
Avatar - Anonym
Anonym
nemá logicky na vývoj běžných motocyklů prostředky, resp. by se jí nikdy nevrátily nebo nemůže konkurovat velkosériovým výrobců. Musí tak dělat speciály a custom kousky nebo jen mírně uprovovat jiné výrobky.

Navíc čím levnější mašina, tím menší zisk.

Hlavní příjem Jawy neustále tvoří prodej klasických 350 OHV na Kubu, do latinské a jižní ameriky + něco málo se vyveze do afriky a ruska + přestavbové kity, kdy si koupíte rozloženou fungl novou Jawu 350 OHV a postavíte si jí na svoje starý doklady. Jawa Vám dá razítko o přestavbě. Takhle tu za posledních asi 10 let prodali v čr asi 150 těhle sad.

Tohle tvoří asi 50-60% zisků Jawy, dalších 20-30% zisků tvoří výroba komponentů pro ostatní, dělaj třeba pro BMW věci na motorky nebo pro další firmy.

Jenom zbylých 10-30% zisků (jak který rok) tvoří výroba motocyklů 660 a 350 OHC (Shineray) a jejich prodej v Evropě, Rusku + občas se podaří vyvést i něco do Asie nebo té Jižní ameriky.
660 třeba má policie v Mongolsku.