Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTaké Mercedes C kupé a kabrio mají po faceliftu. Nabídnou nový hybrid s patnáctistovkou
15 komentářů
Magister
1
Na jedné straně 400 koňový 6 válec..paráda...ale proč s 4x4? Kabrio... A pak samé "srágory" zase 4x4 hybrid nebo diesel. Proč tam není raději benzínový dvoulitr se zadokolkou. Tu nabídku motorizací nechápu.
kesumb
To je přesně to, čeho se obávám. Na jedné straně AMG provedení s "ohromným" výknem a na straně druhé malý motůrek. A to se obávám, že bude hudba příštích let u každé automobilky.. A k tomu přibudou odporně drahý PHEV jako topmodely.
to je presne to o com som pisal tiez uz viackrat.... niektore automobilky dnes ponukaju eko motorcek a potom bum rovno uz megamotor .. ale zlaty stred ani tu skratka nemas... tento problem som si vsimol na viacerych znackach bez ohladu na ich papierove hierarchicke postavenie v auto svete... donedavna tymto trpela aj optima ale nastastie uz dostala to slabsie 130 kw t-gdi...
Neviem, či zrovna u Mercedesu sa treba obávať nedostatočnej ponuky motorov. Neviem presne ako po facelifte, ale pre F/L malo Céčko 9 (!) benzínov, čo bola asi najširšia ponuka v celej strednej triede😒br />
1,6 R4 T - 95 kW
1,6 R4 T - 115 kW
2,0 R4 T - 135 kW
2,0 R4 T - 155 kW
2,0 R4 T - 180 kW
3,0 V6 T - 245 kW
3,0 V6 T - 270 kW
4,0 V8 T - 350 kW
4,0 V8 T - 375 kW
Takže pri Céčku sa ťažko mohol niekto sťažovať na nedostatočný výber. OK, hardcore AMG aj soft AMG sú iná liga (aj cenovo), ale aj štandardná nešportová verzia stále má V6. Povedzme tie najslabšie 1,6ky nie sú úplne vhodné do prémiového sedanu, ale je tu aj silný stred, dvojlitre sú až 3. Druhá vec je už prípadná kombinovateľnosť s prevodovkami a pohonmi, ale motory samotné problémom byť nemôžu pre nikoho.
1,6 R4 T - 115 kW
2,0 R4 T - 135 kW
2,0 R4 T - 155 kW
2,0 R4 T - 180 kW
3,0 V6 T - 245 kW
3,0 V6 T - 270 kW
4,0 V8 T - 350 kW
4,0 V8 T - 375 kW
Takže pri Céčku sa ťažko mohol niekto sťažovať na nedostatočný výber. OK, hardcore AMG aj soft AMG sú iná liga (aj cenovo), ale aj štandardná nešportová verzia stále má V6. Povedzme tie najslabšie 1,6ky nie sú úplne vhodné do prémiového sedanu, ale je tu aj silný stred, dvojlitre sú až 3. Druhá vec je už prípadná kombinovateľnosť s prevodovkami a pohonmi, ale motory samotné problémom byť nemôžu pre nikoho.
Chyběl mu jen V6d, jinak ok, škoda, že ani nový R6d nedostane.
To mi práve v kontexte tej bohatej ponuky benzínov príde zvláštne. Ak môže mať Céčko 2 šesťvalce a 2 osemvalce, prečo to obmedzenie nafty len na štvorvalce? 😲
Dokonalý kompromis spotřeby, výkonu a kultury a oni ho nedají?
Nedali a nedají, opravdu škoda, u 3er je 330d jednoznačně nejlepší varianta, jede to, má to fajn zvuk a reálnou spotřebu jako 320d, u céčka by to bylo stejné.
Skor nechapem rozhodnutie MB stale ignorovat hybridy, tento 48V trapny mild hybrid je stavany akurat tak pre normovane meranie spotreby.
Kazda automobilka ktora dnes predstavi 48V sustavu jasne ukazuje ze nechce nasledovat 20 rokov overenej hybridnej technologie, skutocne znizit emiesie aj v realnej prevadzke a nahradit nimi diesly, plynulou a vyrazne lacnejsou transformaciou prejst na EV a poskytnut zakaznikom ten najspolahlivejsi typ ICE, ale iba co najlacnejsie podliezt emisne limity jemnym navysenim napatia sustavy s malymi pomocnymi motorcekmi a dodatocnymi filtrami.. hanba.
Ak by do ponuky pridali R4 hybridny 2.0L s elektrickym turbom tak by drviva vacsina zakaznikov nemala dovod rozmyslat nad inou motorizaciou.
Kazda automobilka ktora dnes predstavi 48V sustavu jasne ukazuje ze nechce nasledovat 20 rokov overenej hybridnej technologie, skutocne znizit emiesie aj v realnej prevadzke a nahradit nimi diesly, plynulou a vyrazne lacnejsou transformaciou prejst na EV a poskytnut zakaznikom ten najspolahlivejsi typ ICE, ale iba co najlacnejsie podliezt emisne limity jemnym navysenim napatia sustavy s malymi pomocnymi motorcekmi a dodatocnymi filtrami.. hanba.
Ak by do ponuky pridali R4 hybridny 2.0L s elektrickym turbom tak by drviva vacsina zakaznikov nemala dovod rozmyslat nad inou motorizaciou.
Hybridem diesel nenahradíš, to je motor na dálnici a tam je hybrid prakticky k ničemu. O.k. jeho hmotnost může dokonce spotřebu zvyšovat. Mild hybrid je správně cílen hlavně na měřící cyklus, protože pokuty za nadlimitní emise CO2 jsou to co automobilky pálí... spíše bych věřil, že se dočkáme hybridu s malým dieselem, tam se opravdu dá dosáhnout velice nízká spotřeba.
No počkal bych do září, v Evropě to s benzíny moc dobře nevypadá, všichni sice tvrdili, že přechod na filtry pevných částic bude brnkačka, ale zatím tomu nic moc nenasvědčuje.
[odkaz]
[odkaz]
A to je právě to, co mi shazuje dost modelových řad. Měli by být mantinely (ale z ekonomického hlediska to asi chápu, to nejde), jaký nejmenší motor dát do jakého modelu.
Tyhle vysavače ať si nechají pro ty atrapy na Mercedes jako A, B, GLA.
Tyhle vysavače ať si nechají pro ty atrapy na Mercedes jako A, B, GLA.
Na druhej strane ti mnoho miestnych fundovanych na to povie : ale aspon je to 4 valec 😄
Před pár lety jsem se svezl v zahraničím obyčejným C200 s 1,6L 115kW (to se u nás jen tak nestane, samý diesel nebo rovnou AMG), velice příjemný zážitek a jelo to docela dobře a za málo. Pokles objemu základního motoru z 1,6L na 1,5L ve střední třídě podle mne není důvod k panice, to je motor co odpovídá výkonem cca 2,2 až 2,3L atmosférickému benzinu a to svého času byl top čtyřválec v Céčku.
Prckové NGCC dostanou zbrusu nový zážehový motor 1,33L a bude to čtyřválec, a opět to díky přeplňování nepojede špatně.
Prckové NGCC dostanou zbrusu nový zážehový motor 1,33L a bude to čtyřválec, a opět to díky přeplňování nepojede špatně.