Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Citroën C4 Cactus dorazil na český trh. S létajícím kobercem v základu

52 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Čím víc světel, tím víc Adidas... :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tento cirkus tiez nemusim... obzvlast ta stredova konzola to je des... pritom zvonku to ako lowend vlastne ani nevyzera... nemile prekvapko nastava az po otvoreni dveri ;-\ .. podla mna aj stepway je dnes uz dalej v kabine ..
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Lowend? Ty máš lowendový mozek, fakt... I můj pes je chytřejší.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vtipny ako obvykle .. vitaj >😁 :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
najsilnejsi motor ma akoze 3 valce a 81kw? uff tak to je silne kafe aj ked drvivej vacsine zakaznikov tohto auta to asi bude stacit... chvalim ze skoncil ten 60kw zaklad 1,2 bez turba ale preco nepribudlo aj nieco silnejsie s vykonom aspon 100kw .... konkurencia proste ponuka viac dnes... a nielen vykonu ale za mna urcite aj kvality.. pretoze tato stredova konzola ( pri vsetkej ucte ) moc pekne a ani kvalitne uz z foto nevyzera [odkaz] ;-\ ... ta otvaratelna schranka vpravo hore tak tak vidim neskutocnu fugu ....spary medzi plastami ake nema ani stara niva .... ventilacia ako z 80 rokov ktora fuka kdesi na kolena ...ale ako konkurent sandera stepway co by lowend to by snad slo... preco nie :yes:
Avatar - Emel
Emel
Hlavně je zásadní, že přijdou ty šestikvalty... aby bylo dneska auto dostupné výhradně s 5MT je akceptovatelné tak u Dacie.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
cele mi to pride ako konkurent sandera stepway ... ale aj to je dnes uz proste krajsie a akesi sympatickejsie a stylovejsie [odkaz] ale hlavne negycove .. aj ked v tomto pripade to chce rozhodne ine disky uznavam :yes:
Dixik2
Jezdil jsem koncem září loňského roku na roadshow s C3 1.2 PureTech 81 KW EAT6 a C4 Cactus 1.2 PureTech 81 KW v manuálu a obě auta nebyli žádnou brzdou provozu.Mě víc vyhovoval automat,protože se nemusí řadit,ale dynamicky to bylo velmi dobré.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
81kw staci urcite to je jasne.... nepisem ze nie.. ale ako top motor je to podla mna slabe 😉 .. je to 5 dverovy hatch velkostou skoro ako golf... a to chce uz proste iny vrchol ponuky... aj ked tento model jak pozeram aj do kabiny nejake velke ambicie asi nema.... fakt len to sandero ma asi na muske a mozno este nejaky rapid scout ... alebo baleno? ale aj tieto kusky su asi dalej "asi urcite"
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Podíval ses, ty primitivní stvůro, na velikost toho auta? Vždyť je velikostí jako Captur nebo 2008, žádný Golf. Rozdíl mezi Cactusem a Golfem je skoro dvacet centimetrů délky!!!
To Polo ti vysává mozek, či co?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
co sa zase certis jak maly ... to auto by si urcite zasluzilo silnejsi vrchol ponuky 😉

PS: ja som nepisal ze je to velke ako golf.. ale ze je to velke skoro ako golf... ale to slovicko si asi pohladom preskocil .. v poho stava
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Dvacet centimetrů, jedna velikostní třída, je pro tebe skoro? Hm, máš zajímavé vnímání poměrů...
Srovnáváš nesrovnatelné, plácáš tu kraviny, a ještě se u toho chováš jak znalec. Primitivita, prostě...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v razvore aj sirke je to len par cm... a aj tych 19cm na dlzku nie je nic neporovnatelne.... ono cactus je tak kusok na pomedzi malej a nizsej strednej triedy... a to ti vravim ako znalec bacha na to >😁 ... kazdopadne nejakych 100kw a 4 valce by mu ako vrchol slusali.. plus nejake normalne budiky 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tobě by taky slušel normální mozek...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a to je aky 😉 .... taky kusok tvarovo ako citron? len sa pytam
jam2015
H/K_svwet ... "kazdopadne nejakych 100kw a 4 valce by mu ako vrchol slusali.. plus nejake normalne budiky." Tak si choď kúpiť nejakého youngtimera, ale ničo nové do Ruska. 😉
Gvick2
Nesmysly.
Golf délka 4255, rozvor 2637, šířka 1799
Tento C4 Cactus délka 4170, rozvor 2595, šířka 1714
Avatar - Emel
Emel
A zase na druhou stranu... výška 1480 vs. 1452mm. Ale jo, 20cm proti už tak spíš kratšímu Golfu je zásadní. O to podivnější jsou řeči o tom, že Cactus má nahradit C4.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty někde vidíš 20cm? Já vidím 8,5cm. Koukám špatně?
Avatar - Emel
Emel
Aha, máš pravdu, já to po nich nepočítal 😄
Gvick2
Diskuse tady snad byla o délce, Blue Sun tady tvrdí, že C4 Cactus je o třídu delší než Golf, konkrétně o 20 cm. Skutečnost je zcela opačná, Golf je o 8,5 cm delší a má o 4,2 cm delší rozvor.
Co se týče ostatních rozměrů, tak ano Golf je o 2,8 cm nižší, ale na druhou stranu o 8,5cm širší. Vzhledem k uvedenému bych si ohledně prostorových poměrů v kabině jednoznačně vsadil na Golf. Mluvit o tom, že Cactus je o třídu větší než Golf je zcela mimo mísu. V některých rozměrech má Cactus dokonce velký problém vyrovnat se typickým zástupcům malých aut (Ibiza, Polo, Clio, všichni jsou širší).
Ještě jinak řečeno, jediný rozměr kterým se Cactus pasuje do nižší střední je výška, ostatními rozměry docela zaostává.
Avatar - Emel
Emel
Blue netvrdí že je Cactus delší, ale těch 20cm se seknul.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to skratka sekac 😉 ...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
[odkaz] Tady píšou 4330, kde bereš 4,25 metru?
Avatar - Emel
Emel
Aha, tak to je zajímavé... ale správná hodnota je 4258, pro jistotu jsem kouknul i do německého ceníku.
[odkaz]
jam2015
H/K_svwet , počúvaj ty vrchol ponuky. Toto nie je manažérske auto, kde vynervovaný vodič tlači plný plyn, aby stihol rokovanie, míting, deti v škôlke, ...!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
spominat manazersky voz v tejto triede a cenovke je kusok mimo misu... sused ma sukromnu A6 v kombiku allroad .. ten by ti hned vysvetlil ze 3 valce a 81kw kazdemu otcovi rodiny proste stacit nemusi ani na sukromne ucely 😉 ... ten vrchol mohol byt za mna kludne 1,6thp 110kw... k tomu interier z C3 a auto by vo vysledku spravilo hned lepsi dojem
Avatar - wakantanka
wakantanka
A C3 aircross by im potom bol naco? 😄
jam2015
H/K_svwet , ty si sa tu dnes tak zamotal, zacyklil, ... že už ani nerozumieš textu.
Ja píšem "Toto nie je manažérske auto, ..." Ty píšeš "spominat manazersky voz v tejto triede ..."
tesnav
Sorry, ale nechápu, nad čím mudruješ. Četl jsi vůbec ten článek? Pokud ano, tak asi zřejmě potřebuješ bližší vysvětlení k následujícím větám, které jsou, přiznávám, velmi neurčité a nejasné😒br />
"V průběhu roku se však paleta motorů obmění, důvodem je pokrok na emisní normu Euro 6.2. Co to znamená v praxi? Pětistupňové manuály nahradí o stupeň bohatší ústrojí, v benzinech se objeví PureTech vyladěný na 96 kW s manuálem ..."

Ostatně to, že v Kaktusu bude i silnější verze 1.2-ky, tu najdeš i ve starších článcích. A mimochodem, pak se bavíme o autu s pohotovostní hmotností 1.045 kg, které bude mít 96kW/230Nm.
jam2015
tesnav, ja si myslím, že novinári brali info z francúzskych podkladov. Robí to tak aj Peugeot kvôli propagande. A tie väčšinou uvádzajú hmotnosť podľa ich pravidiel - tzv. vide. Čiže bez náplní a vodiča.
Reco
Peugeot udava prevadzkovu hmotnost v specifikaciach - tj vratane 75kg vodica - je totam este aj uvedene. Pohotovostna je o tych 75kg menej.
jam2015
A kde máš PHM?
P.S. Nie je to tak dávno, čo povrchný novinár porovnával francúzsku "vide" hmotnosť P308 s prevádzkovou C4. A do C4 si kopol, že aký tank! 😉
tesnav
Suchá hmotnost + náplně vč. PHM = Pohotovostní hmotnost
Pohotovostní hmotnost + řidič (75 kg) = Provozní hmotnost
Avatar - _Karel_
_Karel_
Je to originální, je to pěkný. Co bych ale neskousl, jsou ty lakovaný plastíky v předním nárazníku a na boku. Výkon motorů je ok, se čtyřválcem by to bylo bez připomínek.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tu ten prechod plastov ( svetleho medzi volantom a stredovym displejom ) k tomu tmavemu ( stlpik volantu ) je akysi divny [odkaz] .. je tam akoby nejaka fuga plus aj akysi ostry roh svetleho plastu hned po fugou .... alebo je to len blby uhol na foto? tazko asi takto povedat ...
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Stary Cactus bol ovela krajsi, svojsky zaujimavy dizajn, pekny moderny predok bez klasickej masky. Toto je nechutne pretvorenie na podobu sterilneho VW dizajnu u T-Roc-u ale bez hran. Hnus.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Umej si oči...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tento novy je podla mna krajsi .. hlavne zadne partie... ale zase tie airbumpy mali svoje cactusovske caro to je pravda ... v cervenej je pekny ale mne hodne nesedi ta kabina... tie dva displeje a celkovo konzola .. tu je skoda ze to nema uz tak ako nova C3 ....
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak tady se neshodneme. Pokud podle mě něco zprasili, tak právě zadní partie. 😄
Avatar - Emel
Emel
Podle mě vyloženě nezprasili nic, je to pořád hezké a svěží, líbí se mi detaily jako kola nebo tvar panoramy.

Za mě je to ale krůček zpátky, pár věcí, které dělaly předchůdce zajímavým, je pryč...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ono cele auto je kusok zvlastne ale ten zadok je podla mna jasne lepsi ako u predchodcu ... ale vlastne aj predne partie su lepsie... je tam teraz menej holej karosarskej plochy 😉 ... uz to neposobi ako nejaka ponorka alebo "obojzelnik"
Avatar - vabis
vabis
Design exterieru je alespon svezi, relativne vkusny a neokoukany. Citroen jak ma byt :yes: Technicky me to az tak nezajima. Ale pri pohledu na toto si vybavim svezeni s DS5, ktere me tehda pozitivne prekvapilo :😉
Avatar - del42sa
del42sa
zase jsme se nic nedozvěděli.... 8-s

"už nyní si troufnu tvrdit, že opravdu příjemnou jízdu zajistí pouze na určitých typech komunikací a při rozvážném tempu bez prudších akcelerací a decelerací.

Pokud je totiž silnice vyspravená, pak při rozumném (rozuměj výletním) tempu skutečně přejezdy jednotlivých záplat necítíte. Jenže problém nastane, jestliže se někde výplň výtluku stačila vydrolit nebo vnikl čerstvý ještě neopravený. Pak, pokud ho projedete, se ozve stejná tupá rána, jako v téměř každém běžném autě. Navíc má "měkká" střední část pracovního rozsahu tlumiče vinu na tom, že při prudším zabrzdění či agresivnějším rozjezdu se karoserie předklání a zaklání. Také nepočítejte s tím, že by vám tento typ tlumičů umožnil přejíždět zpomalovací prahy větší rychlostí než v jiném podobně velkém autě. Více na: [odkaz] "
Anonym
Myslím, že ty motory už se tu probírali a nechápu, o jakém agresivnějším rozjezdu týhle ubohý krabice bakelitu přemejšlíš.
Avatar - del42sa
del42sa
o motorech není v příspěvku ani zmínka 😉 :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
citaj pozornejsie ako to napisal.... pise o motoroch ktore sa preberali v diskusii vyssie... nenaraza konkretne len na prispevok pod ktory pise 😉 ..... a aj keby sa to mohlo zdat.... fostek nie je zase az taky blby ako "vyzera" 😉 >😁 :yes: on mi odpusti ja viem 😉
jam2015
;-\ ;-\ ;-\ ;-\
Anonym
To nepochybně. V autě takhle ubphém, co si koupí jen, komu smrad láce je nadpozemskou vůní, je každej trošku lepší element naprosto out. Listový péra bych tam dal a žebráckou hůl.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to auto je schvalne tak nejak jednoducho robene ( podobne ako baleno alebo rapid ci tipo ) ... je vidiet ze to nie je ako plnotucna C3 ale niektore detaily su ozaj akoby uz za hranou... nepacia sa mi vyplne dveri ( ak to takto mozme nazvat ) a ani tie vyduchy ventilacie... tie dva nacapene displeje vedla seba uz ani nespominam.. to je vizualne peklo ... ale samozrejme pisem za seba... niektorym sa to naopak bude pozdavat a tym cactus bezpochyby sadne...

PS: ono za 400 tisic sa da predsa kupit aj ine 81kw 3 valcove auto... napriklad spaceback.. a ten je navzdory tiez istemu kompromisu v konstrukcii nadalej ine kafe ako cactus.. uz len kabinou je akoby stale o uroven dalej ako to co vidime v Cactuse [odkaz]
jam2015
fostek, problém je v tom, že tí čo majú vymlátené tlmiče, tak ich nevymenia ani keď im ich dajú zadarmo. Prečo? Lebo chlast, cigarety, ... majú prioritu! A u niektorých je to genetická lakomosť. ;-\
Paulie88
Jsem majitelem první C4 a s tou jsem moc spokojen, tak sem nástupce netrpělivě vyhlížel, protože zrušení klasické C4 sem fakt nepochopil, ale tohle je opravdu takový mišmaš , spousta detailů a nesmyslů, který bych nepřekousl jako proč tam sakra pořád není ten otáčkoměr. Možná je to blbost ale bejt by tam měl a takových věcí je na tomto autě víc.

Ale zase výbava vůběc špatná není a ta cena taky ujde, zkusil sem v konfigurátoru s naftovým motorem, nějakejma věcma navíc a 430 000 mi vyšlo a to by ještě prodejce moc rád slevil aby to prodal.