Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženava 2018

Autosalon Ženeva 2018

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Rok 2018 je již 88. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce se koná mezi 6. a 18. březnem 2018, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 8. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (350 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 8. - 18. 3. 2018

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Zpět na článek

Tlačítka v autech mám stále rád, říká šéfdesignér Kie Peter Schreyer

17 komentářů

Avatar - rokyta.p
rokyta.p
kopie fordu focus? 😐
ryccardo
To mu chválím. Oni jsou sice výrobně dražší, takže do horších aut se nedávají, za to o poznání praktičtější a ergonomičtější :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Že by většina dnešních značek byla považována za "horší auta"? Vždyť už i v prémii přebírá kontrolu dotekové ovládání... A dle tvé logiky by právě tam měla nejvíce zůstávat tlačítka.
Avatar - Emel
Emel
Tam je to aspoň doplněno o nějaký ovládací systém...
ryccardo
To že se něco děje teď neznamená, že se za pár let nezjistí, že to nebyla správná cesta. Ano dle logiky by nejčastější používané prvky v autě měly zůstat pod mechanickým ovladačem. Je to sice dražší řešení, ale ergonomičtější a bezpečnější. Já si u svého auta dokážu i v plným tempu v zatáčkách seřídit topení a foukání vzduchu. V takovým šrotu jako třeba Tesla a spousta dalších aut to udělat nejde, protože to poslepu, nedejbože v rukavicích, prostě neuděláš.
starý_kluk
Je to škoda. Jediná vada byl dvojitý A-sloupek u jeho kořene bránící velkým slepým úhlem výhledu šikmo vpřed.
Příbuzný Hyundai i30 ho dvojitý neměl - měl však celý A-sloupek proto tlustší než Kia Cee´d.
Myslel jsem si, že započatá konstrukce bude pokračovat dalším cizelováním a výhody tohoto řešení zůstanou.
Avatar - Tomogo
Tomogo
Jsem rád, že si někdo zachoval rozum a nechal v autě tlačítka. Já mám v autě rádio s velkou obrazovkou a ovládání dotykem je tam opravdu na nic. Ještě že se většina věcí dá udělat z volantu, nebo pomocí tlačítek. Už jen to přepínání rádia na LCD mě nebetyčně štve. A to že mi obrazovka v noci svítí do očí, taky nic moc.
Avatar - wakantanka
wakantanka
k tomu rádiu ti poviem jedno, nie vždy keď dvaja robia to isté, tak aj výsledok ich práce je ten istý. 😄
Avatar - Tomogo
Tomogo
No, ať to uděláš jak chceš, tak na dotykovou obrazovku se musíš vždy kouknout, když chceš něco zmáčknout.
Tlačítko nahmatáš po paměti a tvá pozornost se neustále může věnovat řízení.
Takže dotykovou obrazovku můžeš udělat dokonale, ale stejně ti zabere pár sekund, než na ní něco uděláš. Za tu dobu se na silnici můžeš klidně zabít a ani to nezjistíš... 😉
Ve 130km/h ujedeš za dvě sekundy cca 72m a to není zrovna malá vzdálenost.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne bohate staci ten maly 5 palcovy displej co mam v aute a aj tak je to docela zlo... ale nastastie vzdy pocuvam tu istu stanicu takze len koleckom nastavujem hlasitost a na ten displej ani moc tukat nemusim ... v podstate mi je na nic ale proste ho tam mam co uz... dnes si uz nevyberies... mas uz aj to co nepotrebujes .. ved prachy nesmrdia a zakaznika nejako nenapadne tiez treba osklbat... tak to chodi dnes... a krasne to vidno prave na autach kde je to dnes sama zbytocnost ...
Avatar - removed
removed
Pravdu ma nacelnik... Nebylo by na skodu udelat statistiku dopravnich nehod zpusobenych civenim a klikanim na displej... sam jsem jiz podobnych skoronehod nekolik zazil a tech zavislaku na displejich je cim dal vice... misto rizeni cumi do obrazovky.
Avatar - Dinar
Dinar
kolik z těch designérů je v "designu" vlastního oblečení tak strašně nekreativních. Když vidím např. Schreyera v jeho stále stejném standardním černém dresu, ani se nedivím těm padesáti odstínům šedi, které automobilky v "barevné" paletě nabízejí. >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sice mi je jasne ze novy ceed bude mat opat megauspech ( mozno este vacsi ako ten predosly ) ale auto proste uz za mna nema to caro predchodcu.... je to uz akesi ucelove cely ten dizajn... aj tej kie tam je coraz menej ... chvalim akurat zbavenie sa MPV okienka vpredu na boku voci predoslemu ceedu ale inak je celkovo kasna akasi strohejsia nezaujimavejsia ... az akasi nemecky prisne schematicka .... ale inak ano tlacitka mam tiez rad 😄 .... tie na rozdiel od displejov preziju aj nas ..

PS: napriklad taky novy auris mi pride voci ceedu uz zaujimavejsi... pritom nie je to tak davno co toyota v tejto triede bola kralom nudy ( spomenme si na prvy auris alebo este na tu corollu hatch ktora bola pred nim ) ... karta sa uz ale obracia ... kia zacina byt coraz nudnejsia ( rio, ceed ) a naopak japonci ( toyota, mazda, honda naberaju druhy dych )
Avatar - Jaros71
Jaros71
Taky nejsem zcela nedšený..
Ale proti kreacím hjondaje je to ještě docela pohledné auto.
Avatar - Googlit
Googlit
Tlačítka ano, ale ne ty gumové, membránové co dávají zpětnou odezvu jako strčit prst do dětské stolice. Chce to pěkně klasické, mechanické tlačítka, ideálně takové na kterých jde vidět že jsou zamáčknuté.
Nicco
Pamatujete kdyz Steve prestavil iPhone a srovnaval ho s Nokii, ze iPhone je jednodussi na pouzivani? Dodnes nemuzu presvedcit rodice, at prejdou na smartfon, pry je moc slozity.
johny555
Nedovedu si představit, že bych něco nastavoval za jízdy na dotykové obrazovce. Bohatě mi stačí, že někdy musím ovládat navigaci na mobilu a není to nijak bezpečné. Viděl jsem dokonce test nějakýho luxusního auta (možná to byl Lexus) a tam se musela nastavovat teplota klimatizace přes menu, strašné! Kolečko ovládání teploty a kolečko hlasitosti rádia + tlačítka paměti stanic + tlačítka vyhřívání skel a čtyřblinkrů - bez toho auto nekupuji.