Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženava 2018

Autosalon Ženeva 2018

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Rok 2018 je již 88. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce se koná mezi 6. a 18. březnem 2018, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 8. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (350 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 8. - 18. 3. 2018

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Zpět na článek

Ženeva 2018: Tata Motors ukazuje vizi indické budoucnosti. Bude se líbit i Evropanům?

10 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Vypadá to normálně - mnohem hůř než předchozí model a mnohem lépe, než model následující.
traveldrive
Opakuješ sa. Inú vetu si na dnes nenadrel?
Avatar - wakantanka
wakantanka
Vies ako dlho trva natukat taku dlhu vetu jednym prstom? 😄
traveldrive
Neviem. A ak je to náhodou prst na nohe, tak som už úplne vedľa...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To má být nový trend, nacpat světlomety do beztvarých hroud v nárazníku a ty "původní" degradovat na led pásky? No nazdar.
traveldrive
Zakrátko budú aj okná také úzke ako tie LED pásiky. A von sa budeš pozerať skrze kamery na monitore, lebo to bude "modernejšie" a možno aj lacnejšie ako poriadne čelné sklo...
Avatar - Bubáq
Bubáq
Na to stačí dostatečné nízká cenovka. Bohužel, Evropská komise nechrání trh proti prodejům aut, která nesplňují nejvyšší bezpečnostní nároky (vše ponechává v rukou dobrovolného testování v E-NCAP (teď spekuluji, ale s ohledem na předchozí zkušenosti s indickými automobily věřím, že nejsem příliš daleko od pravdy, že ani vozy Tata nemají vestavěny ty prvky skeletu, které ochrání posádku v případě havárie na pět hvězdiček). Vzpomeňte, jak trh nadšeně přijal levné Dacie, když vycházely ještě z o dvě generace staršího Clia... Ale jak píšu v nadpise, jde hlavně o "nové Evropany": ty, co mají hluboko do kapsy. Evropané z Německa, z Francie a Británie, ze Švédska i Holandska a Belgie, ti stále dávají přednost vozům na nejvyšší současné technické úrovni.
Věřím, že v případě čínských a indických aut neplatí, že design prodává. Nebo se mýlím?!
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Toho bych se nebál. Ať si každý jezdí a bourá v čem chce, pokud to neohrožuje ostatní, navíc nemyslím, že by to nutně muselo být horší. Ušetří se na práci, ne na plechu.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Myslíš, že "nových Evropanů" je tolik, aby vynesli Dacii tak vysoko v prodejích? Jak je možné, že je úspěšná zrovna v Německu, Francii, Holandsku, či Belgii?
Mimochodem, evropská legislativa samozřejmě stanovuje, co auta musí splňovat. NCAP je něco navíc.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To oranžové vypadá jak Murano napasované do Evoque, ale ta modrá limuzína není zas tak zlá, interiéry také nejsou úlet, když se tu dřív mohly prodávat korejský pokusy, tak proč ne tohle, splní-li to legislativu.