Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
kaa
Řekl bych, že Hyundai ta auta začíná mršit. Začalo to i30 a nyní Santa Fe. Předchozí modely se mi líbí daleko víc.
Začíná mršit, protože se snaží o vlastní tvorbu a přestává vykrádat. Na jedné straně je to dobře, na druhé mu to asi ještě moc dobře nejde jako to kradení. 😉
Tak tak Hnojde kompletně vykrádalo ostatní, ale s chybama. Nyní Hnojdí hydra hledá dno a přes invenci začíná trochu smrdět amatérismem. :no:
martin_dr
ten dizajn je naozaj zpredu kontroverzny, zozadu mi to pride celkom pekne.
Co sa tyka toho tretieho radu, mal som taky isty feeling z kodiaku, ked som sa tam trepal, dufam ze vo videu zo skodovky to skusite a porovnate, ked to takto mate vsetko pokope. Zaujimalo by ma porovnanie.
Co sa tyka toho tretieho radu, mal som taky isty feeling z kodiaku, ked som sa tam trepal, dufam ze vo videu zo skodovky to skusite a porovnate, ked to takto mate vsetko pokope. Zaujimalo by ma porovnanie.
_Karel_
Já nevím, že furt máte potřebu ukazovat, jak se na nouzová sedadla v nijak velkých autech nevejde pohodlně chlap se 180cm. Až budete mít tento problém v Multivanu, bude to na pováženou. Tady ale opakovaný vtip není vtipem.
.....opakování je matka moudrosti. >😁
Nutný ? Asi jo. Je to hloupost, na kterou je třeba poukázat. Pro začátek by nemělo být v techničáku zapsáno 7 míst, když se tam reálně nevejdou. (Nevím přesně aktuální průměrnou výšku osobočlověka 😄 , v minulosti se uvádělo 175 cm , ale v ČR je to aktuálně 180 cm u muže.) Když tam bude zapsáno 5 míst + 2 trpaslíci, ani nemuknu. A otázku povolené hmotnosti, kde bývá také potíž, ani nebudu otvírat.
Svůj postoj k číslu 7 jsem napsal v 8😁4. >😁
Nutný ? Asi jo. Je to hloupost, na kterou je třeba poukázat. Pro začátek by nemělo být v techničáku zapsáno 7 míst, když se tam reálně nevejdou. (Nevím přesně aktuální průměrnou výšku osobočlověka 😄 , v minulosti se uvádělo 175 cm , ale v ČR je to aktuálně 180 cm u muže.) Když tam bude zapsáno 5 míst + 2 trpaslíci, ani nemuknu. A otázku povolené hmotnosti, kde bývá také potíž, ani nebudu otvírat.
Svůj postoj k číslu 7 jsem napsal v 8😁4. >😁
Techničák snad tohle neřeší. TT je také čtyřmístné auto, přitom na zadních sedadlech je od výrobce limit něco jako 145 cm. 😄 Kdyby nebylo, tak vzadu nemůže sedět nikdo, nehledě na to, jestli se tam vejde.
Trochu nadsázka, to jistě chápeš a to i k tomu techničáku. 😉
Všechno by mělo mít ale své meze. Tak snad pro ty "co kdyby" to má význam. Já mezi ně však nepatřím. Jak jsem psal, sice je pokryta možnost "co kdyby", ale celý zbytek času jezdím zbytečně s ...... .
Všechno by mělo mít ale své meze. Tak snad pro ty "co kdyby" to má význam. Já mezi ně však nepatřím. Jak jsem psal, sice je pokryta možnost "co kdyby", ale celý zbytek času jezdím zbytečně s ...... .
Hlavně je to trapné a úrovni Auto.cz nedůstojné. O autě jako takovém informací poskrovnu, zato bleskoidních dojmů celý kotel.
Machala :no: :no: :no:
Machala :no: :no: :no:
Ja s tým problém naopak nemám, celkom to pobavilo. Je ale prevda, že pre vyváženosť by mohol Martin ukázať, ako sa lezie dozadu v "českom Santa Fe" a.k.a. Kodiaqu. 😉
Horst Fuchs
Tak mě napadá - lze na tu třetí řadu sedadel upevnit autosedačku?
3_diamanty
Santa Fecka je dodnes najkrajsia .... na nej mohli stavat... anoo... toto auto zrejme uspech mat bude... kedze je to SUV a dizajn je individualna zalezitost napriek tomu som sklamany jak z exterieru tak aj z interieru noveho Santa Fecka.... Sorento je na trhu uz nejake 3 roky ale napriek tomu je stale akoby o level dalej od tohto SF .. neskutocne ...
marianek
je podle me povedenejsi nez u konkurentni Skodovky. Exterier moderni, oproti extreme konzervativni Skode v poradku. Interier Kodiaqu je katastrofalni, tam uz hur byt nemuze, takze Machala nemel na vyber a musel chvalit.
Treti rada sedacek je podle me v SUV zbytecnost.
Treti rada sedacek je podle me v SUV zbytecnost.
ten interier je ale desny.. jak v nejakom starom renaulte [odkaz] .... tu je kodiaq aj sorento fakt ina liga....mam citak ze hyundai sa dnes najviac trapi prave s kabinami... to co mu este pred 3-4 rokmi frcalo uz nefrci a vratit sa este hlbsie to vlastne uz ani nie je kam ... treba nieco nove....
Kodiaq v interieru kope treti divizi. Podobne jako v RAV4 jsem v Kodiaqu nenasel pohodlne usazeni a za materialy bych designerum trhal premie.
Tak tahle palubka kyprých proporcí je mému vkusu hodně vzdálená. Raději strohé linie palubky Kodiaqa. Když se na tohle chvíli dívám, tak jenom čekám kdy se začne hýbat.
Z mého pohledu je auto sedmi místy spíš znehodnoceno. Kompromis prakticky na všech sedadlech, vyšší hmotnost, vyšší cena, menší prostor pro zavazadla a skoro žádný v plném obsazení (ani 7 kabátů se nevejde). Možnost nouzového převozu dvou trpaslíků navíc nemůže vyvážit negativa.
Dost dobře nechápu, jak si někdo může toto řešení programově vybrat a nechápu také management automobilek, že takovou věc schválí a myslí si, že někoho osloví.
Nechtěl bych tam sedět ani jako dítě. Zároveň pochybuji i o bezpečí na těch sedadýlkách hanby. Možná se dají uspokojivě využít snad jedině už přiopilými teenagery při přesunu z hospody na párty a podobně. Ale ti většinou takovým autem nedisponují a zpravidla počet regulérních míst v autě, které je zrovna k dispozici, nelimituje počet osob, které pojedou. 😄 A video pobavilo. :yes:
Aj keď súhlasím, že v SUV tie 7-miestne varianty už z princípu nemôžu poskytnúť toľko miesta a variability, ako MPV a pre 6-člennú rodinu je rozhodne MPV lepším a praktickejším riešením.
P.S: Video vtipné. :yes:
Ještě by se dalo říct - jo, s dětmi ale jedeme k babičce jen třikrát do roka, tak to vydrží. Ale pak se celý zbytek roku otravuješ s těmi zbytečnými přítěžemi v kufru, které jsi připlatil. No a ty tři jízdy v roce lze vyřešit jinak, kvůli nim se kupovat tohle nevyplatí. Takže to také pokulhává. 😄
Jo, musíš za to připlatit, zabírá to místo v autě, ale lidé kolikrát uvažují stylem "co kdyby". Nebo mi to alespoň tak přijde.