Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŽeneva 2018: Jaguar I-Pace poprvé naživo. Elektrického crossoveru by se Tesla měla bát!
63 komentářů
99matthew99
Myslim ze si minimalne na urovni E. Muska 😄 Nevravim ze Tesla ma dokonale auta ale Musk vytvoril nieco naco sa automobilky s dlhorocnou tradiciou nechytaju. Preco do dnesneho dna neprejde ziadne el. auto rovnaku vzdialenost ako model s? Je to nieco ako Apple - S. Jobs. Ludia sa mu smiali a dnes je Apple najhodnotnejsou znackou sveta 😄 ale to mas ty urcite uz davno nacitane a mas nato svoj duchaplny nazor.
99matthew99
A v aktete ci by zvolili opat auto rovnakej znacky 99% odpovie ano. Paradox co? Nato sa len tak hociktora znacka “s historiou” nechyta 😄
Tesla je sekta. O tom nemá smysl racionálně přemýšlet. Pamatuju si na blog jednoho pána co si vezl jednu z prvních Tesel z Holandska. Jel to víc jak dva dny. Cestou měl problém s tím že nabíječky nefungovali nebo se k nim nemohl dostat. Ze všeho byl nadšený. Nejvíc z toho že si po dobu nabíjení může povídat s lidmi nebo číst. To by mu klasický spalovák samozřejmě nikdy neumožnil.
tak o tom ze byl nadseny z toho povidani s lidma se ani nedivim, dnesni doba je takova, ze 99% "rozhovoru" ktere uskutecnime jsou aninymne kdesi na internetu, pak neco slupne telefon a jina podobna kominikace, a hovoru z oci do oci mame tak malo, ze jsem jiz jak nekde v Arktide kde to maj lidi k sobe daleko >😁
extremne obdivuju lidi co zrusili veskere ucty na socialnich sitich, prestali diskutovat v diskuzich, a zacali zase zit ten normalni zivot kde je normalni s lidma mluvit a nestracet hodiny casu kdesi ve virtualnim svete, a tajne doufam ze se k tomu taky dopracuju :-! no kdo z nas taky si nekdy pri ceste autem nekam dal pokecal s lidma pri zastavce? vetsina jen jede tak aby tam bylo co mozna nejrychlejc, za volantem se z vetsiny stavaj agresori, za sektu se dame oznacit i my tady v diskuzi, sekta blbcu co straci cas diskutovanim o * 😉
extremne obdivuju lidi co zrusili veskere ucty na socialnich sitich, prestali diskutovat v diskuzich, a zacali zase zit ten normalni zivot kde je normalni s lidma mluvit a nestracet hodiny casu kdesi ve virtualnim svete, a tajne doufam ze se k tomu taky dopracuju :-! no kdo z nas taky si nekdy pri ceste autem nekam dal pokecal s lidma pri zastavce? vetsina jen jede tak aby tam bylo co mozna nejrychlejc, za volantem se z vetsiny stavaj agresori, za sektu se dame oznacit i my tady v diskuzi, sekta blbcu co straci cas diskutovanim o * 😉
St.
Problém Tesly je, že je celá myšlenka dost vratká. Pokud by se zrušily dotace na elektroauta, jako v Dánsku, Tesla se položí. Výhoda je pestrost: tedy třeba i stejný základ, ale různé pohony. Vždyť, co může vyhovovat v Norsku (čistá elektrická energie), nemusí vyhovovat třeba na Ukrajině, nebo v Česku.
to ukaze cas, protoze dotace se zacinaji rusit nebo konci v hodne krajinach, terba v USA jiz maj lidi na dotaci na Teslu cas asi jen 10 tisic kusu, pak slus a za plnou, a ty dotace maj moznost cerpat zakaznici u vsech znacek, treba v USA jsou zakaznici Tesel az na 3 miste v cerpani, pred nima jsou zakaznici Toyoty a Nissanu, a v zavesu pak jsou i BMW a Chevrolet
mimochodem v CR zadne dotace na BEV nebyli a presto je tu jiz prez 150 Tesel
k te elektrine, i benzinak a naftak jezdi na elektrinu, paliva se rafinujou diky elektrine a ne zrovna malo elektriny, pokud chces vedet kolik elektriny se musi vyrobit abys ty mohl ujet 100km, tak si spotrebu tveho auta na 100km vynasob 1.6kW, tolik elektriny se v elektrarne muselo vyrobyt abys mel palivo na 100km
mimochodem v CR zadne dotace na BEV nebyli a presto je tu jiz prez 150 Tesel
k te elektrine, i benzinak a naftak jezdi na elektrinu, paliva se rafinujou diky elektrine a ne zrovna malo elektriny, pokud chces vedet kolik elektriny se musi vyrobit abys ty mohl ujet 100km, tak si spotrebu tveho auta na 100km vynasob 1.6kW, tolik elektriny se v elektrarne muselo vyrobyt abys mel palivo na 100km
Ano, bohati ludia pri primernej cene Tesly okolo 100 tis. $ sa rozhoduju iba na zaklade dotacie par tis $ ci ju kupia alebo nie >😁 Funny.
Bohati nie, i ked v severskych krajinach prave dotacie hnali predaje tesly s a x, uvidime, ako sa bude bez dotacii rozhodovat tych 500k buducich majitelov modelu 3, teda ak ho vsetci do 5-10 rokov pri tomt9 vyrobnom tempe vobec dostanu 😄.
99matthew99
Aha. Takze sa neda verit anketam? Takze nemci budu nadalej masovo kupovat diesle? Pretoze v ankete naposledy bolo ze diesle v nemecku by si uz vacsina ludi nekupila.
3_diamanty
som zvedavy na realny dojazd ale zatial to vyzera nadejne a podarene .... paci sa mi to 100 x viac ako akakolvek tesla ... rovnako sa vsadim ze aj celkova spolahlivost a kvalita tu bude na uplne inej urovni ako v jej technicky slabsom radoby konkurentovi :yes😒br />
tu je vidiet ze ked taketo nieco robi renomovany vyrobca tak hned je ten vysledok iny 😉
tu je vidiet ze ked taketo nieco robi renomovany vyrobca tak hned je ten vysledok iny 😉
Blue Sun
koho by se Tesla měla bát, už bylo...
Jenže Tesla vyrábí a oni jsou kde?
Jenže Tesla vyrábí a oni jsou kde?
Cas je najlepsi liek na vsetko a cas ukaze kto mal pravdu a kto nie.
Vacsina svetovych automobiliek vybehne 2020 so svojimi elektrickymi modelmi naplno do predaja.Potom sa uvidi co bude.Ale Tesle sa podarilo to co Applu.Ziskat si dostatok oddanych kupcov co ich budu vymienat casom kus za kus ako to robia Applisti a pritom na trhu budu daleko dokonalejsie a prepracovanejsie kusky na predaj.Taktika super ,kedze keby dosla naraz s velkymi hracmi bola by to len dalsia nezaujimava znacka.
Tesle sa musi nechat ,ze silno prispela k rozvoju elektromobilty na svete co sa elektrickych aut tyka.
Vacsina svetovych automobiliek vybehne 2020 so svojimi elektrickymi modelmi naplno do predaja.Potom sa uvidi co bude.Ale Tesle sa podarilo to co Applu.Ziskat si dostatok oddanych kupcov co ich budu vymienat casom kus za kus ako to robia Applisti a pritom na trhu budu daleko dokonalejsie a prepracovanejsie kusky na predaj.Taktika super ,kedze keby dosla naraz s velkymi hracmi bola by to len dalsia nezaujimava znacka.
Tesle sa musi nechat ,ze silno prispela k rozvoju elektromobilty na svete co sa elektrickych aut tyka.
Úspěch se nepromíjí, zejména v redakci která je něčím podivným zaplacená, aby uváděla tendenční psaní. Je to, jako si majetní a mocní platí klaka, tak si zaplatí i pitvu živého.... A pan Bureš to sesmolí, a zřejmě bez uzardění to i šéfredaktor potvrdí...
Toto je seriozne auto, a nie zle zlisovany nepodarok.
Mercedes realne testuje elektm nakladne auta, Tesla ma Truck na papieri, ked sa automobilky zacnu vyrobe elektro aut naozaj venovat, po tesle nestekne ani pes.
Ale troufam si tvrdit, ze v Evrope budou tradicni vyrobci uspesnejsi.
2. Problemy s vyrobnymi robotmi sposobene 3rd party dodavatelmi
Jaguar nech by bol akokolvek uspesny na poli EV nemoze byt nikdy problem pre Teslu, pretoze cely ciel a zmysel startupu Tesla Motors je urychlyt prechod na EV a obnovitelne zdroje energie z ktorych budu napajane.. na to hateri velmi casto zabudaju, inac by nezdielali vsetky patenty zadarmo s "konkurenciou" ktorou Jaguar I-Pace urcite nie je. Jaguar vsak chce vytazit z porovnania s EV etalonom maximum a to mu nikto nemoze zazlievat. Sice porovnava 5 miestne cross cupe so 7 miestnym skor MPV co nie je fer ale to uz nech si rozhodne zakaznik, nema zmysel robit ziadny hate voci Tesle a konecne sa tesit na jej dlho ocakavany pad a konecne si zakricat "ja som to hovoril". Ak by Tesla zkrachovala o par rokov skor, bola by to velmi velka prehra pre nas vsetkych. Dnes uz Tesla splnila co chcela, nakopla nevidanym sposobom vsetky automobilky a otocila cely ropny priemysel, toto co sa deje dalej je uz len prijemny bonus a zaroven prave vytvaranie benchmarku pre ostatne automobilky nech neuvedu nejake EV a splnia si koncernove emisne limity.. ale poriadne EV ktore porazi etalon.
Tesla sa velkou mierou zasluzila o to ze ropne spolocnosti zacinaju doplnat svoje cerpacie stanice o nabijacky, BP, Shell, Exxon atd skupuju spolocnosti prevadzkujuce statisice nabijaciek transformuju sa zaroven na vyrobcov a distributorov elektrickej energie cisto z obnovitelnych zdrojov. Este pred niekolkymi rokmi sa nevedelo ako sa zachovaju, ci sa budu drzat ropy, vodiku a plynu a budu dotovat automobilkam technologie znizujuce emisie, alebo pojdu touto pre ludstvo ovela lepsou cestou.
P.S. Nikde jsem nepsal o zisku ani tržbách, nikde jsem se nesnažil Teslu zesměšnit. Pouze jsem konstatoval prostý fakt. Ve své nadutosti jste si dokonce začal myslet že vidíte jiným do hlavy. Ale jak říkal můj děda. Blbci nikdy nedojde že je blbec.
Během posledních měsíců se o tom psalo už několikrát, např. [odkaz]
ano Tesla ma problem a tech problemu ma hodne, treba ze nestiha vyrabet a ze ma relativne podprumernou kvalitu vyroby, tenhle Jaguar jiste bude pro Teslu konkurent, ale to jak velkej ukazou az prodeje a to jestli Tesle prodeje klesnou
se Semi se ale seredne pletes, Mercedes sice testuje tech svejch 120 prestaveb u pripadnych zakazniku, ano prestaveb a s dost malou kapacitou baterii a predpoklada zacatek prodeje v 2020-2021, Tesla ale urcite Semi nema jen na papiru, neb 3 testovaci prototypi jezdi kazdy den mezi Fremontem a GF a dva jezdi okolo Fremontu v ulicich a take se testuje, a videi z toho jak se testuje je spousta kdy pozorni fotografove odhalili podle cisel 5 kusu, co je ale zasadni, Tesla ma jiz predobjednavky se zaplacenou zalohou na vice nez 800 Tesla Semi a zacit produkovat by se melo v pristim roce, tedy o rok az dva drive nez chce zacit Mercedes, ktery doted nema oficialni objednavku ani jednu 😉
po Tesle steka pes prave proto, ze vetsina se jich prozatim boji a jsou nasrany jak jim Tesla coby zpocatku outsider ktereho na zacatku dokonce podporili bere zakazniky v segmentech kde kralovali, ty tu pises uplne neco jineho nez prohlasuji sefove automobilek 😉 v Mercedesu litujou ze neudelali elektricke B presne tak jak jim ho navrhla Tesla a ze nevyuzili tu moznost rychlonabijeni na SC, tez v podstate lituji (ac to nikde nesdelili) ze se nakonec zbavili vsech akcii Tesly ktere na zacatku meli (9😖 koupili za 50 mega, prodali za necelych 800 mega a dnes by to melo hodnotu 5.1 miliardy, zaroven by zrejme elektricke B neskoncilo jako fiasko ktereho se prodalo sotva 3 tisice kusu celosvetove a zrejme by to dnes bylo jedno z nejprodavanejsich BEV na trhu 😉 v Mercedesu pravdepodobne hodne placou nad tim, jak stupidni tenkrat udelali rozhodnuti a ted se honem snazej situaci napravit kopirovanim toho co jim Tesla tenkrat nabizela bez prace 😉
pes nestekne mozna tak po diskuterech, po Tesle diky jejimu PR a tomu co dokazala urcite bude stekat jeste sakra dlouho, a to jak v negativnim, tak v pozitivnim slova smyslu, ono to stejani totiz Tesle pomaha a novinari vedi ze pro ne je to take vyzivna puda, jiank by krom dieselu nemeli skoro o cem psat >😁
[odkaz]
Jag I-Pace se mi líbí a nejen vzhledem ale Cx = 0,29; Tesla X má Cx = 0,24; Model 3 Cx = 0,23
Pro Bureše mínus = pro někoho dokonce plus 😉
a nebude to spise tak ze je to jen design a 100 lidi 100 chuti?