Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
=> kde je čtyřkolka?
=> manuální převodovka?
=> přece jen jeden kladný bo😜 má to ruční brzdu! To každý výrobce neumí! >😁
=> manuální převodovka?
=> přece jen jeden kladný bo😜 má to ruční brzdu! To každý výrobce neumí! >😁
Je možná i čtyřkolka a manuál. Jen to tu nepsali.
Pokud to může mít skutečnou čtyřkolku ( a ne tu srandu od Peugeotu), tak je to pecka auto. O půl míče levnější, než nehorázně předražený Multivan, s lepším motorem, HDM....
Běžně bych o Citroen nezavadil, ale kupovat auto v této kategorii, byl by to možná favorit.
Běžně bych o Citroen nezavadil, ale kupovat auto v této kategorii, byl by to možná favorit.
Kde by citron nabral stvorkolku?
Mají to na stránkách i v ceníku, čtyřkolky pro ně dělá Dangel. Ale nejde o levnou záležitost..
Podle mě model 4x4 Dangel je neprodejný, chcou za to strašnou řachu, to bych radši koupil VW 4-motion.
Zkoušel jsem Multivan v ceníkovce okolo 2m a upřímně jsem byl zklamaný dodávkovitým projevem. Vrčel podobně, jako můj bývalý z r.2005, takže jsem nějak neviděl motivaci, utratit takovou řachu, i přesto, že se mi velmi líbí.
Toyota se řídí více jako osobák a hlavně váží podstatně méně.
Měl jsem nabídku na Spacetourer Shine XL AT a už jsem skoro podepsal, ale spíš jen ze zvědavosti jsem skočil k Toyotě a nakonec podepsal verzi VIP 7, L1 (střední délka) 2,0 AT. Dodání 5/2018
Cena plusmínus podobná, ale Toyota měla pro mě několik velkých výhod.
1.nemusel jsem mít povinně panoramu
2.záruka 5 let nebo 1 000 000km, podle toho co nastane dřív >😁
3.financování při 50% s 0 navýšením + 3 roky kompl. pojištění v ceně (auto se nevyplatí kupovat bez financování)
4.termín dodání 3 měsíce (PSA 6 měsíců)
Zkoušel jsem Multivan v ceníkovce okolo 2m a upřímně jsem byl zklamaný dodávkovitým projevem. Vrčel podobně, jako můj bývalý z r.2005, takže jsem nějak neviděl motivaci, utratit takovou řachu, i přesto, že se mi velmi líbí.
Toyota se řídí více jako osobák a hlavně váží podstatně méně.
Měl jsem nabídku na Spacetourer Shine XL AT a už jsem skoro podepsal, ale spíš jen ze zvědavosti jsem skočil k Toyotě a nakonec podepsal verzi VIP 7, L1 (střední délka) 2,0 AT. Dodání 5/2018
Cena plusmínus podobná, ale Toyota měla pro mě několik velkých výhod.
1.nemusel jsem mít povinně panoramu
2.záruka 5 let nebo 1 000 000km, podle toho co nastane dřív >😁
3.financování při 50% s 0 navýšením + 3 roky kompl. pojištění v ceně (auto se nevyplatí kupovat bez financování)
4.termín dodání 3 měsíce (PSA 6 měsíců)
Ta záruka, to je překlep, ne? 😉
Edit: mám dlouhý vedení
Edit: mám dlouhý vedení
3_diamanty
nezazivne na mna posobi tento voz a az moc staromodne ... razom sa pri pohlade na neho citim o 20 rokov aatrsi... takze ked uz takyto van tak rozhodne skor sviezejsi vw multivan a najlepsie v kombinacii s 4x4 v nejakej oku lahodiacej povedzme panamericana verzii .. idealny "minibus" na trip nielen v lete k moru ale aj v zime do hor a k tomu luxus vacsi ako v S klade [odkaz] [odkaz] :yes:
no dpc,že väčší luxus ako v S ..... chlape ty už koľkých deň oslavuješ to zlato v alkoholickom opojení?? 8-s
Nechápu, co ti na tom přijde zastaralého. Ale jen taková drobná...
Multivan v podobné výbavě a motorizaci 110kw a DSG vyjde o cca půl milionu dráž.
Takže ten kdo vybírá Multivan ho poměřuje spíš s V-Klasse, naopak Citroen vynechá. Kupec Citroenu pak o komfortně vybaveném Mul'táku za podobné peníze může jen snít.
Multivan v podobné výbavě a motorizaci 110kw a DSG vyjde o cca půl milionu dráž.
Takže ten kdo vybírá Multivan ho poměřuje spíš s V-Klasse, naopak Citroen vynechá. Kupec Citroenu pak o komfortně vybaveném Mul'táku za podobné peníze může jen snít.
Jak se to vezme. Mně se Multík líbí, můžu si ho dovolit, ale ta cena je za dodávku IMHO sprostá. Když vedle postaví něco takového, tak jsem zvědavý. Moc mě zajímala ta nejkratší verze (mám rád kompaktnost), ale motorka se mi do toho pořádně nevejde. Výhodou Multivanu je šíře příslušenství. Mají i držák na motorku s rampou. Chtít něco velkoprostorového, tak mě tahle trojčata zajímají víc než nedávno testovaná 5008.
Měl jsem to stejně, byl jsem rozhodnutý v tomto případě ne pro Mutivan, ale dlouhou Caravelle 150kw, DSG, Highline.
Ale po svezení s Toyotou jsem změnil názor. Bohužel pro VW, mě velice překvapila a rázem jsem neviděl smysl tak velkého cenového rozdílu. Mutivan má proti Toyotě a spol. své kvality, ale jízda to teda není, je tvrdý a hlučný, na můj vkus, tam k žádnému zásadnímu pokroku za těch 13 let nedošlo.
Ale po svezení s Toyotou jsem změnil názor. Bohužel pro VW, mě velice překvapila a rázem jsem neviděl smysl tak velkého cenového rozdílu. Mutivan má proti Toyotě a spol. své kvality, ale jízda to teda není, je tvrdý a hlučný, na můj vkus, tam k žádnému zásadnímu pokroku za těch 13 let nedošlo.
A vzhledem k tomu, že je T6 celkem nový, se nějakého výrazného zlepšení asi jen tak nedočkáme. Na druhou stranu to člověku usnadňuje rozhodování.
Bohužel T6 je jen další facelift a je to na tom autě znát. Přemýšlím, čím letos nahradit dosluhující Caravellu a právě trojčata PSA jsou hlavní favorité. V-Class se mi líbí, ale osobní delší zkušenosti s předchozím modelem jak po FL, tak před, na mě velký dojem neudělaly a navíc bych musel brát 4x4, protože často jezdím skoro prázdný nebo poloprázdný a v zimě bych měl se zadokolkou problémy. Ford Tourneo Custom a Renaul Trafic (i verze Opel a Fiat) jsem zavrhl kvůli řešení zadní nápravy (mám rád velké dodávky, ale pro rodinu ne) a navíc Renaul končí na 1,6litru.
Moje zkušenosti s Caravellou a Multivanem jsou, že je to tvrdé a nepohodlné a narozdíl od předchozí T4, mám na místě řidiče málo místa pro levou nohu díky řešení přední nápravy a to je pro mě fakt problém. Mercedes, Renaul nebo tyto PSA s tím problém nemají, jen VW má podběh tam, kam si chci dát nohu.
Jediné, co řeším je, od koho to vezmu (zda Toyota, Peugeot nebo Citroen, rozhodne cena) a pak, zda manuál a nebo automat. Raději bych automat, ale kvůli lodi mi vadí max hmotnost vleku 2tuny, s manuálem má 2,3tuny a já potřebuji 2,2tuny.
Moje zkušenosti s Caravellou a Multivanem jsou, že je to tvrdé a nepohodlné a narozdíl od předchozí T4, mám na místě řidiče málo místa pro levou nohu díky řešení přední nápravy a to je pro mě fakt problém. Mercedes, Renaul nebo tyto PSA s tím problém nemají, jen VW má podběh tam, kam si chci dát nohu.
Jediné, co řeším je, od koho to vezmu (zda Toyota, Peugeot nebo Citroen, rozhodne cena) a pak, zda manuál a nebo automat. Raději bych automat, ale kvůli lodi mi vadí max hmotnost vleku 2tuny, s manuálem má 2,3tuny a já potřebuji 2,2tuny.
Urcite ano, akurat su rozdielneho razenia. Tiez pozeram po niecom obdobnom, akurat, ze zase komfort a vybava 5008 je daleko inde ako tejto trojice z aobdobne peniaze. Nehovoriac, ze na vyber je len dizel - aspon co som narychlo pozeral a uz dalej sa ani nesnazil.
Diesel zamrzí i mne, ale PSA stejně nemá odpovídající zážehový motor a alespoň má rozumný výkon (navíc mají diesely PSA slušnou pověst). Není to auto, které bych používal na hrkání kolem komína.
Tohle je pro mne skutečně velkoprostorové auto. Na rozdíl od pseudoSUV 5008. Ano, komfort a bezpečnost jsou kompromisy. Bohužel. Ještě víc mě to mrzí v případě R-Klasse. V-Klasse prostě pro mne není nástupcem. A to základ R za moc nestál, mohli se pro další generaci víc posnažit. Dodávka je dodávka. Tohle alespoň nestojí dva miliony (a že Multík umí jít i přes dva a půl, v ceníku). A nejkratší verze není o moc delší než kombík nižší střední.
Tohle je pro mne skutečně velkoprostorové auto. Na rozdíl od pseudoSUV 5008. Ano, komfort a bezpečnost jsou kompromisy. Bohužel. Ještě víc mě to mrzí v případě R-Klasse. V-Klasse prostě pro mne není nástupcem. A to základ R za moc nestál, mohli se pro další generaci víc posnažit. Dodávka je dodávka. Tohle alespoň nestojí dva miliony (a že Multík umí jít i přes dva a půl, v ceníku). A nejkratší verze není o moc delší než kombík nižší střední.
Ted
musim zopakovat svoji zkušenost s tim komfortem lepsim nez v s klasse, jak tu nejaky humorista napsal...
multivan nemá s komfortem nic spolecneho, po 70000km v nem chrasti všechno, na co se podivate. všechno je jen dutej tvrdej plast a vse se casem uvolnuje a drnci.
navíc ta cena mi prijde zcela neadekvatni. velke auto bych chtěl, protože neustale vozime kola apod. a nesnasim baleni a preskaladavani kufru, aby se vse veslo.
nicmene Toyota by mi stacila a cenovy rozdil multivanu mi po zkušenostech s nim nedava smysl.
multivan nemá s komfortem nic spolecneho, po 70000km v nem chrasti všechno, na co se podivate. všechno je jen dutej tvrdej plast a vse se casem uvolnuje a drnci.
navíc ta cena mi prijde zcela neadekvatni. velke auto bych chtěl, protože neustale vozime kola apod. a nesnasim baleni a preskaladavani kufru, aby se vse veslo.
nicmene Toyota by mi stacila a cenovy rozdil multivanu mi po zkušenostech s nim nedava smysl.
[odkaz]
Ja som pre zmenu pred dlhším časom skúšal Véčko, a neuchvátilo ma tak, ako som čakal, že uchváti. Ako tichúčko a zamatovo to vcelku jazdilo, na takú skriňu až obdivuhodne, ale motor by som zniesol aj silnejší (z deklarovaných 120 kW som čakal vyššiu dynamiku) a na bratislavských výtlkoch by ani pokojnejší zadok neprekážal. 😉