Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženava 2018

Autosalon Ženeva 2018

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Rok 2018 je již 88. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce se koná mezi 6. a 18. březnem 2018, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 8. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (350 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 8. - 18. 3. 2018

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Zpět na článek

BMW X4 přichází v nové generaci. Je lehčí, nižší a nabídne dvě verze M Performance

13 komentářů

Avatar - maxi!
maxi!
po dlhsej pauze som vlani kupil BMW a to prave X4, lebo ceny boli az neuveritelne priaznive ( v porovnani s GLC coupe), ale ma to nepresvedcilo....
novy model o nieco narastol, co je fajn -
a kedze je to prave ta mnou preferovana velkost SUV a tak som celkom zvedavy na novy model - ved klasicka X3 ma dobre recenzie, tak snad aj X4 nieco zdedilo :-!
Avatar - iudex
iudex
Ale áno, je tam trochu GLC kupé, aj ja to tam vidím. A nevadí mi to, pretože zrovna GLC tú ťažkú úlohu nalepiť na SUV zadok kupé zvládlo najlepšie.
webpaja
Kromě přední části, která se mi nelíbí ani na X3 se tu peru ještě s optickým hrbem na střeše. Možná lepší, ale pořád žádná sláva.

OT: můžu psát nové přípsěvky, ale nejde mi reagovat na jiné. Má někdo ideu, co by to mohlo být za problém?
Avatar - iudex
iudex
Tak ako odporca X4 (ktorú považujem za najnevydarenejšie súčasné BMW) musím uznať, že nová generácia vyzerá o dosť lepšie. Možno je to aj dojem z dobre nafotenej top verzie, kde najmä krásna červená metalíza a 21" disky robia dosť, ale i tak sa mi proporcie pozdávajú viac. Väčšia a robustnejšia maska (neviem, či je ešte nejaký priestor na zväčšovanie ľadviniek) vcelku dobre vyvažuje mohutný zadok. A aj masu toho zadku úspešne rozbíjajú dlhé úzke svetlá. Z niektorých uhlov X4 ani nevyzerá ako SUV, ale ako trochu zdvihnutý liftback. Iba ten bočný pohľad nezaprie ten ťažký boj medzi objemným SUV a snahou o kupé líniu, ktorý proste nejde vyhrať.
Ale ako povedal kolega fOE vo včerajšej debate pod článkom o konci starej X4, ono to po nevzhľadnej prvej generácii proste nemohlo nebyť lepšie, takže až taký úspech to nie je. >😁
Kvitujem aj slušnú motorovú paletu, hlavne R6 verzie a aj to, že z najsilnejších verzií benzínu aj dízlu spravili M Performance modely (ono to bude pribúdať, aj budúca 3er spraví z "bežnej" 340i model M340i). Aj keď z toho množstva vecí, ktoré sa potenciálne môžu pokaziť, by som bol trochu nervózny, najmä nafta má toho hodne (filtr pevných částic, oxidační katalyzátor, katalyzátor NOx, stejně jako selektivní katalytická redukce SCR se vstřikováním močoviny AdBlue). Ale inak sa asi nedá.
;-\
Avatar - praděda7
praděda7
(s pohledu staršího a zkušenějšího.... 😉 )
Předek OK re-X3. Ledvinky žebřiňákovité velikosti unnecessary......?
Z profilu taky OK. Vysoký ponton (R6) Od toho se potom odvíjí styling zbytku kastle. Bez "hrbu" by to asi nešlo. Výkroj předních dveří k dosažení optimální výšky bočních skel. (Na X3 by nebyl potřeba ?)
Co by se dalo vylepšit? B sloupek by mohl být posunut dozadu a přední dveře tím pádem delší a dlouhá prosklená část za B sloupkem kratší. To by ovšem byla moc drahá záležitost jelikož základem je zde X3. Přední dveře i B sloupek jsou "carry over" z X3. Zadní dveře i 1/4 glass jsou X4 unique. 1/4 glass mohlo být kratší (tvar je povedený), což by vizuálně (o něco) zkrátilo délku prosklené plochy za B sloupkem a posílilo C sloupek. Ale jinak ....beru...
Zadek povedený....no comment...[odkaz]
Avatar - fOE
fOE
Nehlede na to ze horsi nez minula generace to byt nemohlo, tak toto za me vypada regulerne dobre. Ani sam nevim proc, nektere veci mi tam furt nesedi, zvlast predni svetla a pak ledvinky nejsou uplne stoprocentni, ale jako celek to funguje. Tohle je proste dobre vypadajici SUV...
...jenze pak clovek prejde na fotky zade a ja zacnu premyslet jestli se do serie fotek nove X4 nepripletlo par fotek mercedesu (coz pri kvalite mistni redakce neni uplne nemozne). Ty zadni svetla, lec hezka, velice hezka, tak proste nejsou BMW a ani "hokejka" uvnitr ten nedojem nenavodi. To same ten cirkus s koncovkama, znovu neco typicke spis pro MB nez pro BMW. Clovek by po tom co Audi predvedlo s vyfuky SQ5 asi mel byt rad, ze tam nema komplet fejk, ale i tak.
Objektivne vzhledu X4 nemam co vytknout a dedovi na ni cekajici ji preju, cekani se zjevne vyplatilo, ale za me ta zad postrada DNA BMW, zato DNA MB ma na rozdavani, trochu skoda. ;-\
Avatar - white label
white label
Nevzpomínáš si náhodou, jak si to včera přehnal s tím hulením a alkoholem... a pak sis dal všechny na hate list? 😲 :😉 >😁 😉
Avatar - nalimer
nalimer
Z toho auta srčí nesúradosť tvarov. Laik si povie - je to sedan? Je to copue? Je to HB?
[odkaz]
Píšem to možno drsne, ale prílišna snaha o originalitu sa minie efektom.
gil54
😲 >😁
Avatar - praděda7
praděda7
...ono se jinak dá i dalo, ale to by nesměly být automobilky srabi.... >😒]
DEVIL
...tak nevím, ale vidět to auto zezadu a být tam logo mercedesu, i bych tomu věřil... >😁
Avatar - praděda7
praděda7
A já zase vidím celé GLC kupé jako parodii na X6....sorry jako.... 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Předběhl jsi mě, vůbec nechápu chválu výše, že II. generace už je pěkná. Pořád je to těžko uchopitelný design, navíc z pohledu na obrázku pod nadpisem článku to auto působí jako první generace, které dali na záda batůžek. 😄 . Je to přesně to řešení problému o kterém jsem psal u I. generace, že se snaží nahonit prostor.