Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Swordfish76
Vidíš Vošický? Takhle se to dělá - slusně, vtipně a s grácií. Možná bys místo trapného vychvalování, lhaní a běhání po soudech s dealery mohl zajet na marketingové školení do Mnichova nebo Ingolstadtu.
Anonym
nejlepší je stejně Cadillac >😒] >😒]
Nicco
Audi by mohlo napsat neco jako: Pokud vezmeme v potaz dizajn, tak druhe misto BMW v evropskych prodejich je obrovsky uspech.
Maly sused je fakt "urazka"... Aj tie dalsie.
Problem je prave, ze vdaka "rodinnemu zlatu" sa na to nedokazete pozriet s nadhladom.
Každý si reklamou buduje svou image, na mě tohle celé působí strašně zoufale... ale pokud to u cílovky funguje, no tak budiž (sakra, nedávno jsem totéž psal u staronového prezidenta...).
Netvrdím, že Hyundai (jako takový) má komplex, pouze píšu, že jasný komplex je cítit z reklam Vošického.
Ano máš to krásně černobílé.Ono "české" mohou i modelů vyráběných zde směle používat,protože to splňuje podmínky "Českého výrobku". "Nej", je subjektivní,pro někoho může být, za danou cenu může být, reklama takže trošku nadsázky.Žádný liftback neměli,no omyl.Měli IONIQ,stejná třída.Jinak i30 liftback nemají ani teď,nýbrž fastback,když tedy budeme naprosto striktní.
A že by se Škoda chovala k dealerům či k zákazníkům lépe?Nevím,nemohu posoudit.Nejbližší dealer Hyundae (už snad 25-26 let) má i skvělý servis,zato dealer Škody upadá a upadá stále hlouběji kvůli aroganci k zákazníkům a musí už nabízet více značek, v jedné a té samé budově,přestože nejbližší další dealer je minimálně dalších 35km daleko.
Bližší je zkušenost,než co si přečtu od novinářů.Ona i Škoda měla své maléry
[odkaz]
[odkaz]
Takže že je Vošický omezený arogantní zoufalec se shodneme,ale zásadně nevybírám auta dle ředitelů,nebo reklam.To bych asi nic nekoupil a chodil pěšky. 😉
100 bodov a zlatý bludišťák k tomu....! :yes: >😒]