Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Billboardové pošťuchování BMW a Audi má pokračování! A opět baví svět

28 komentářů

Avatar - Beefcake
Beefcake
co povazujem za pochopitelne. A tu maju ludia z rovnakych vtipkov vyrazku a dovod na hejtovanie ...
Avatar - Emel
Emel
On je totiž rozdíl, jestli to děláš vtipně a s nadhledem, nebo uboze a s mindrákem.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Holt, kdo nechce, nevidí. Narozdíl od "špičkování" Audi a BMW, Audi a Porsche (ano, ano, dokonce i v jednom koncernu si ze sebe střílejí) nebo MB s Jagem, které mají vtip a úroveň......tak takové to naše domácí vtipkování od pana V. žádnou úroveň nemá. Nebo aspoň nevím o tom, že by např. Audi oficiálně psalo svým dealerům, že produkty BMW už nikdo nechce ani za měsíční splátku ve výši podobné útratě za buřta u stánku. Ale co já vím, možná jenom němci nemají smysl pro tak jemný a vytříbený humor. 😉
kpt.Budha
Jj...a reklama Audi-Porsche ohledně Le Mans a odchodu z Le Mans...to je snad jediná reklama, u které až člověku jdou slzy do očí 😄
Avatar - Emel
Emel
To teda nebyla úplně reklama, spíše takové videjko určené pro sociální sítě a tak... ale bylo hezké 😄
comper
No zas neprehanajme to s tym dojatim dievcata 😉
_MT_
Come back. Baby, come back. 😄 Mělo takovou hořkou příchuť, když vedení vlastně Audi zakázalo jít cestou, kterou ve WEC chtělo (vrátit se k zážehovým motorům, protože vznětový už nebyl optimální), a dalo prostor Porsche. Pamatuji si, jak se na to Baretzky těšil.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Ok, asi mam od toho prilis velky odstup a nemam doma plagat Skody nad postelou.
Maly sused je fakt "urazka"... Aj tie dalsie.
Problem je prave, ze vdaka "rodinnemu zlatu" sa na to nedokazete pozriet s nadhladom.
Avatar - white label
white label
K tomu, abys to pochopil, nepotřebuješ odstup ani žádný plakát nad postelí, stačí jen trochu namáhat mozkové závity, ale kde není vůle, není ani pochopení...
Avatar - Emel
Emel
Malý soused by mi až tolik nevadil, to by třebas i mohlo být vtipné. Ty ostatní věci ale ne a ve finále to vypadá tak, že Hyundai v ČR fakticky není schopný udělat reklamu jinak, než že okopává kotníky Škodovce. Nejlepší české SUV, nejspolehlivější české rodinné auto, nejlepší český liftback (z doby kdy ještě žádný liftback neměli). A k tomu se přidává i chování k vlastním dealerům, počínaje "velkým exodem" a konče dopisem [odkaz]

Každý si reklamou buduje svou image, na mě tohle celé působí strašně zoufale... ale pokud to u cílovky funguje, no tak budiž (sakra, nedávno jsem totéž psal u staronového prezidenta...).
Avatar - white label
white label
Ano, z reklam pod kterými píšeme je cítiti vtip, nadhled a hlavně zdravé sebevědomí, kdežto z reklam českého zastoupení šikmého Háčka, je v prvé řadě cítit nepochopitelně obroVW/SKý komplex...
Avatar - JDM
JDM
Neřekl bych úplně komplex, prostě jen chtějí z jejich koláče ukrojit co nejvíc pro sebe a za každou cenu.. Mě to nechává chladným nezajímá mě ani jedna firma ale když tu reklamu vidím tak se prostě usměju... Všechna čest že se škoda nenecha vyprovokovat ikdyž si myslím že by dokázala Hyundaii shodit hřebínek levou zadní
Avatar - Emel
Emel
Hyundai je renomovaný výrobce, globální hráč... mohl by ukrajovat z koláče tím, že bude prostě tlačit svoje produkty bez nějakého trapného vymezování se. Jezdí WRC, mají i30N, můžou klidně ťuknout i Genesis... no ale dobře, mají svou cestu a asi jim to vcelku funguje... já osobně bych z toho měl morální dilema, kdybych měl třeba to eNko postavit do garáže.
Avatar - white label
white label
A máš pocit, že se jim to, díky tomu, daří?
Netvrdím, že Hyundai (jako takový) má komplex, pouze píšu, že jasný komplex je cítit z reklam Vošického.
Avatar - white label
white label
Ta podobnost s prezidentem asi nebude úplně náhodná, rozdíl je hlavně v tom, že jemu to nakonec (byť těsně) splnilo to, co si od toho sliboval.
Johnn
[odkaz]
Ano máš to krásně černobílé.Ono "české" mohou i modelů vyráběných zde směle používat,protože to splňuje podmínky "Českého výrobku". "Nej", je subjektivní,pro někoho může být, za danou cenu může být, reklama takže trošku nadsázky.Žádný liftback neměli,no omyl.Měli IONIQ,stejná třída.Jinak i30 liftback nemají ani teď,nýbrž fastback,když tedy budeme naprosto striktní.
A že by se Škoda chovala k dealerům či k zákazníkům lépe?Nevím,nemohu posoudit.Nejbližší dealer Hyundae (už snad 25-26 let) má i skvělý servis,zato dealer Škody upadá a upadá stále hlouběji kvůli aroganci k zákazníkům a musí už nabízet více značek, v jedné a té samé budově,přestože nejbližší další dealer je minimálně dalších 35km daleko.
Bližší je zkušenost,než co si přečtu od novinářů.Ona i Škoda měla své maléry
[odkaz]
[odkaz]
Takže že je Vošický omezený arogantní zoufalec se shodneme,ale zásadně nevybírám auta dle ředitelů,nebo reklam.To bych asi nic nekoupil a chodil pěšky. 😉
Avatar - white label
white label
"...rovnakych vtipkov..." >😁
100 bodov a zlatý bludišťák k tomu....! :yes: >😒]
Avatar - Swordfish76
Swordfish76
Vidíš Vošický? Takhle se to dělá - slusně, vtipně a s grácií. Možná bys místo trapného vychvalování, lhaní a běhání po soudech s dealery mohl zajet na marketingové školení do Mnichova nebo Ingolstadtu.
Avatar - white label
white label
Souhlas...
Avatar - speedfred
speedfred
:yes: :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Vóša před tím Ingostatdem by měl především zajet do Bohnic, nebo do Kroměříže, záleží kam to má blíž. 😉
Avatar - white label
white label
Z Nošovic nejspíš do Opavy. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
nejlepší je stejně Cadillac >😒] >😒]
Avatar - speedfred
speedfred
....a pre niekoho aj "Dáčka"
Avatar - white label
white label
Ta skromnost tě šlechtí... 😉
Nicco
Audi by mohlo napsat neco jako: Pokud vezmeme v potaz dizajn, tak druhe misto BMW v evropskych prodejich je obrovsky uspech.
Avatar - Belo13
Belo13
Tak ale to by Audi kleslo na uroven, akou sa prezentuje pan Vosicky
Avatar - white label
white label
Navíc by to byl nesmysl, nikdo z D3 na tom aktuálně není designově tak dobře, aby mohl na ostatní (v tomto směru) posměšně ukazovat prstem, čest jednotlivým výjimkám.