Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
wondog
Nemozem si pomoct, ale vzhlad toho auta je taky teply ze v zime bude roztapat sneh okolo auta 😊, cielovu skupinu vidim u exhibicionistickych homosexualov a zien, soryjako
webpaja
...jakéže další kočičky mají nadváhu? Ten název totiž zcela jasně odkazuje svým "i" na další modely.
Zůstane Baborský opět u okna za závěsem, myslíce si, že není viděn (jako všichni redaktůrci plátku SM), nebo si je schopen obhájit kravinky, kterými nás pravidelně oblažuje? 😉
Zůstane Baborský opět u okna za závěsem, myslíce si, že není viděn (jako všichni redaktůrci plátku SM), nebo si je schopen obhájit kravinky, kterými nás pravidelně oblažuje? 😉
Třeba tou nadváhou tedaktor myslel hmotnost v rámci segmentu. 😐
Na druhou stranu...... Z celého článku je cítit jistý negativizmus ke značce.
Jaguar asi neposílá foršus k výplatě redaktora.
Na druhou stranu...... Z celého článku je cítit jistý negativizmus ke značce.
Jaguar asi neposílá foršus k výplatě redaktora.
donPedro
Tož jako obvykle, někde tam venku - v tomto konkrétním případě v ceních, a jak jinak vždycky vlevo dole 😉 Cheš-li tedy malý, prémiový SUV, který bys sám před sebou jakžtakž dokázal obhájit, čili 4 kola benzínem hnaný, s výkonem dostatečným, tak si připrav zhruba přibližně😒br />
Audi Q3 - 132kw - 970 000,-
Audi Q5 - 185kw - 1 400 000,-
BMW X1 - 170kw - 1 100 000,-
BWM X3 - 185kw - 1 400 000,-
MB GLA - 155kw - 1 000 000,-
MB GLC - 180kw - 1 300 000,-
E-Pace - 183kw - 1 200 000,-
minimálně. Vkusu, fantazii, kreativitě a extras se meze nekladou 😄
Pěknou neděli. Tož tak.
Audi Q3 - 132kw - 970 000,-
Audi Q5 - 185kw - 1 400 000,-
BMW X1 - 170kw - 1 100 000,-
BWM X3 - 185kw - 1 400 000,-
MB GLA - 155kw - 1 000 000,-
MB GLC - 180kw - 1 300 000,-
E-Pace - 183kw - 1 200 000,-
minimálně. Vkusu, fantazii, kreativitě a extras se meze nekladou 😄
Pěknou neděli. Tož tak.
Zvlášť u toho komfortu...když si vzpomenu na onanii u Karotky,
Styď se Baborský! A už nepiš 😉
Ano, e-pace je šméčko, podobně jako evoque, ale Jaguar se učí na příkladech, třeba GLA, hlučné, neohrabané, uvnitř malé a jak se prodává... 😉
bol som Jagyho pozriet ked ho predvadzali v Cestlicich, mne sa tiez celkom zapacil....
Drzim mu palce :-!
Jinak samozřejmě souhlasím, že zde není objektivita, když na jedné straně je každý hujdaj a škodovka vynášen do nebe a pak kritizován Jaguar. Ale musíme pochopit, že asi nebylo dobré jídlo, Jag to nezaplatil, nedopřál k tomu hezkou dovolenou apod. Tak to u nás chodí...
GLA 45AMG stojí skoro stejně. A to vůbec nemluvím o tom, že RS Q3 stávala kolem 1,5 mil. Kč taky.
Tady se museli v JAGU definitivně zbláznit pokud na to nehodlají dávat na první dobrou slevu aspoň 30%.
Docela by mě zajímalo srovnání jízdních vlastností s Tiguanem, ani bych se nedivil, kdyby jezdil líp.
Nasadili tedy stejnou cenu a trh ukáže.
Evoque je příšerně předraženej, taky teda variantu SI4 člověk vidí maximálně tak v katalogu na rozdíl od GLC 43 nebo X3 40i, který tojí na každým rohu.
Kdyť taky Evoque je na ceně Touarega a technikou je to pořád prostě naleštěnej mainstream.
Co se musí LR nechat je fakt, že vedle celkem normálně cenově nastavených aut (RRS a RR), prodají hromadu sotva průměrných aut za naprosto nesmyslný ceny.
Jag a tvuj příspěvek :yes: 😄