Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
simson33
Je opravdu zajímavé, že nejžádanější verzí Karoqu, tedy SUV, je verze vybavená "suchou" verzí převodovky DSG (DQ200). Dosavadní zkušenosti s touto převodovkou v čistě osobních autech nejsou mj. z hlediska životnosti zrovna moc přesvědčivé, podle mého názoru do auta typu SUV, kde lze předpokládat ještě vyšší zatížení (tažení přívěsu, občasná jízda mimo silnici), už vhodná není vůbec...
Tyhle auta kupují lidi co autům nerozumí jde jim jen o módu.. Soused má suv tak my budeme mít dvě...
praděda7
není žádné SUV. Je to zvýšený hatchback a maximálně tak MPV. Jenomže (zkratka) SUV je in, tak všechny automobilky "naskočily na vagón" a na SUV se vezou... :-!
Co konkrétně mu chybí do SUV?
Taky myslím, že Karoq je právě typické SUV, nenapadá mě, co mu proti dosavadnímu evropskému lídru tohoto trhu, kterým je Nissan Quashqai, schází...
Kvaška také není žádné SUV......je to crossover, když tak........
>😁 kategorii crossover jsem tedy zatím v žádné statistice neviděl, standardně se používá malé/střední/velké SUV, když tak.......
...standardně se používá, protože chtějí lidi oblbnout a vytáhnout z nich extra love...toť vše! SUV jsou jen jedny a to velké. Tečka!
Aha, takhle to tedy je!!!
Kdo má X5 má tedy SUV, kdo má X1 má crossover, ale kam v téhle logice patří X3???
Standardně je označováno jako střední SUV, ale když ta kategorie neexistuje???
Kdo má X5 má tedy SUV, kdo má X1 má crossover, ale kam v téhle logice patří X3???
Standardně je označováno jako střední SUV, ale když ta kategorie neexistuje???
Swordfish76
Můžu potvrdit. Mám od počátku ledna objednaného Karoqa s 1.5 TSi s DSG ve výbavě Ambition Plus a dodání bude v říjnu 2018. Jinak Karoqa beru proto, že chci výš sedadla a protože se mi líbí a taky mi ho nabídli za velmi slušných podmínek. Přívěs s ním tahat nebudu, do terénu jezdit taky neplánuju (stejně nemá 4x4), prostě z něj líp uvidím a lépe se mi do něj bude nasedat. Minimálně 80% SUV se stejně do terénu nikdy nepodívá a některé se ani nenabízí s pohonem všech kol. Prostě kdysi byla móda MPV, některým se ale nelíbilo, že vypadají jako krabice. Teď je zase móda SUV a zase někteří pindají, že ptoč SUV, když nebude v terénu. Ti ať si klidně koupí hatchback nebo kombík dle svého vkusu.
Naprostý souhlas, je přeci super, že si každý může koupit, co mu vyhovuje.
Kromě výhody vyššího posazu a tím pádem i lepšího rozhledu, se mi na suv líbí i to, že když přijedu na parkoviště, kde je kolmé stání, tak díky vyšší světlé výšce nemusím řešit, jestli odřu přední nárazník. Karoq má navíc ve spodní části nárazníku nelakované plasty stejně jako dole na dveřích, což je hodně praktické...
Kromě výhody vyššího posazu a tím pádem i lepšího rozhledu, se mi na suv líbí i to, že když přijedu na parkoviště, kde je kolmé stání, tak díky vyšší světlé výšce nemusím řešit, jestli odřu přední nárazník. Karoq má navíc ve spodní části nárazníku nelakované plasty stejně jako dole na dveřích, což je hodně praktické...
No a to mě se zase líbí horší jízdní vlastnosti, vyšší spotřeba i cena SUV ve srovnání s prostorově ekvivalentními nízkými variantami automobilů. Přesto si ho ale nekoupím >😁
Auto se nekupuje jen podle spotřeby a nejnižší ceny, jinak by se prodávala jen malá auta 😉 Každý si koupí to na co má, a co se mu líbí, a to mnohdy s logikou nemá moc společného. Nemám potřebu jezdit sportovně - mám rodinu. Sportovně jsem jezdil dřív a s k tomu vhodnými auty např. Honda Prelude, Honda Accord Coupe, Suzuki Swift Sport.
Prepáč za otázku, nikdy som nikoho neodhováral od jeho rozhodnutia, každý má svoje dôvody... Ale ako si mohol omg prejsť od japoncov ku škode? 8-s
Vyzkoušet se má všechno 😄 Uvažoval jsem o kombíku, ale nakonec jsem chtěl vyšší auto, na operák pro fyzickou osobu a za rozumné peníze. Karoq se mi líbil, a splňoval vše, takže jsem šel do něj. Uvažoval jsem i o CR-V, ale tam už jsem byl s penězi mnohem výš než jsem chtěl. Podle testů motoristických novinářů z celé Evropy to vypadá, že Karoq rozhodně špatný nebude. Stejně ho budu mít na tři roky a pak si zase vyberu něco jiného.
Uvidíš houno, protože než ho dostaneš, tak budou v těch vyšších autech už jezdit všichni a tak se vlastně s tím výhledem nic nezmění....jen automobilky na vás vydělají víc peněz...toť vše.... :-!
Lepsi vyhlad ale neznamena len, ze vidis ponad nizsie auta, ale ze vdaka vyssiemu sedeniu vidis aj viac z okolia. Takze prehlad lepsi bude aj keby vsetci jazdili na SUV.
Blahoželám k Tvojej trpezlivosti. Ja by som lehotu 10 mesiacov akceptoval u superšportu alebo limitky, alebo aspoň nejakej srdcovky, ktorú chcem bez ohľadu na všetko ostatné.
Ale pri všetkej úcte k Škode by som na bežné mainstreamové a nijak emotívne auto skoro rok (!) nečakal, nech by bolo hoci aj... trojnásobným Autom roka v ČR. 😉
Ale pri všetkej úcte k Škode by som na bežné mainstreamové a nijak emotívne auto skoro rok (!) nečakal, nech by bolo hoci aj... trojnásobným Autom roka v ČR. 😉
Mě to vyhovuje, v říjnu mi končí operák na stávající kombík, takže dodání v říjnu je pro mě ideální.
Já to samé 1,5 DSG Style objednával v půlce listopadu a to ještě tenkrát tvrdili, že čekací doba je 3 měsíce. Auto by mělo být teď v půlce února tak jsem zvědavý. Prý může být problém , když jsem chtěl prosklenou střechu(teda ne já, děti 😁) Ale čekat 10-12 měsíců to je fakt síla.
Jj, panorama je + několik měsíců, to samý třeba "zvláštní lakování", v prosinci mi říkali, že problém mají i s alcantarou. Tak to ti držím palce.
Já těm 3 měsícům už tenkrát moc nevěřil, protože jen 3 měsíce jsme čekali na Fabii, ale zůstávám optimista. Nechápu ale, proč taková věc jako je prosklená střecha může zpozdit výrobu. Vždyť těch aut s panoramou bude minimum, nebo nestíhají dodavatelé?
Odpovedal si si ciastocne sam😒br />
1. ak je aut minimum, problem s dodavatelom az tak byt nemusi, ten funguje stylom JIT podla objednanych kusov. Lenze musia ti do vyroby dostat iny typ karoserie - ak je to jedno auto, tak cakas kym sa nazbieraju objednavky, nebudes predsa prestavovat linku kvoli jednemu autu. To iste plati o farbe. Ked je minimalny zaujem o konkretnu aby sa to oplatilo naraz striekat musi sa nazbierat najskor kapacita.
2. Naopak, ak je zaujemcov privela tak: linka ma urcity takt/ dodavatel tiez dohodnute kapacity a pokial je vecsi zaujem, nestihaju vyrabat = zly odhad samotnej automobilky, komplikacie u dodavatelov atd.
3. najhorsia kombinacia pre zakaznika - o auto je velky zaujem (nestiha sa vyrabat), ale zakzanik pozaduje kombinaciu, ktora sa predava ojedinele (cakas navyse aj na ziskanie kapacity) a vtedy su to pekne mesiace.
2. Naopak, ak je zaujemcov privela tak: linka ma urcity takt/ dodavatel tiez dohodnute kapacity a pokial je vecsi zaujem, nestihaju vyrabat = zly odhad samotnej automobilky, komplikacie u dodavatelov atd.
3. najhorsia kombinacia pre zakaznika - o auto je velky zaujem (nestiha sa vyrabat), ale zakzanik pozaduje kombinaciu, ktora sa predava ojedinele (cakas navyse aj na ziskanie kapacity) a vtedy su to pekne mesiace.
Jo jo, čistě racionálně vzato je prosklenná střecha totální nesmysl (pokud tedy není alespoň částečně otevíratelná) - vyšší hmotnost auta, těžké sklo v nejvyšším místě těžiště a k tomu jako "bonus" zmenšená tuhost karoserie... 😲 ;-\
Do Karoqu se jiná než panoramatická posuvná střecha nemontuje.
Jak to že ne, oni už tu standardní plechovou přestali nabízet? >😁
A proto (pokud je napevno) je panoramatická střecha nesmysl např. u Nissanu Qq, a právě na rozdíl od něj, je ta koncernovwá v Karoqu, otvíratelná/posuvná.
Navíc na výšku nezabírá tolik místa jako klasické šíbry, protože se nezasouvá pod úroveň střechy, ale nad ni.
Navíc na výšku nezabírá tolik místa jako klasické šíbry, protože se nezasouvá pod úroveň střechy, ale nad ni.
Ja som objednával ešte 10.10. 2017 1.5 tsi manuál Style a dodacia doba mala byť 3 mesiace. Najnovšie to posunuli na 1.3., tak som zvedavý. Auto mi nešíri, ale 12 mesiacov by som teda nečakal ale šiel do niečoho iného.
Tak už je na predajni, idem si budúci týždeň po neho :yes:
Tak už je na predajni, idem si budúci týždeň po neho :yes:
No a potom my čo máme nízke auto vidíme guvno do predu skrz tieto krabice,a musíme furt obiehať aby som mal rozhľad. >😁
vondry87
Čistě ze zvědavosti - dává śkodovka nějakou slevu, nebo se při takovém zájmu prodává v podstatě za ceníkovou?
Inak z toho clanku vyplyva aj dalsia vec - ze ludia chcu coraz viac automaty.
"na životnost nulový vliv v porovnání (s mokrou)"
jsou-li navíc učiněny na základě osobní zkušenosti se suchou DSG, která má najeto alespoň 100 tis. km, tak gratuluji k takto povedenému kusu!
A je potřeba říct, že to je dost tragédie, čekat na auto 12 měsíců.Co jste čekali? Že to auto nebude nikdo chtít?