Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
samael
většina majitelů gétetrojek si cayenny nekupuje a jako každodenní auto používají auta jiných značek. Zřejmě jim tahle auta moc nevoní.
poznám síce iba jedného majitela GT3 a má zároveň aj Kajena Turbo a nevie si ho vynachváliť.Vravel že najlepšie SUV , a tých už pár mal.
white label
"...zažijete něco, co se dá bez jakýchkoliv kompromisů přirovnat k pocitům za volantem skutečného sporťáku. Cayenne se během okamžiku mění z praktického rodinného auta na čistokrevného atleta, kterému snad nikdy nemůže dojít dech."
"...znovu nechá vzpomenout na skutečné sporťáky. Jen s tím rozdílem, že z auta máte mnohem lepší přehled o dění kolem."
"...vyrazíte na okresky a užijete si nekonečnou porci ryzí sporťákové zábavy."
Stanislave, tvé přirovnání Cayennu/SUV (bez patřičného důrazu na nadsázku) ke skutečnému/ryzímu sporťáku/čistokrevnému atletu je dětinské, komické a neprofesionální.
"Systém pošle kola proti těm předním od rychlosti 80 km/h, případně společně s předními ve zhoršených jízdních podmínkách."
Dost nešťastně formulované.
"Jak jsem již psal, jednotka kooperuje s osmistupňovou převodovkou s měničem točivého momentu, kterou stuttgartská automobilka upřednostnila před dvouspojkovým ústrojím PDK. Výsledkem je čisté a svižné řazení v jakémkoliv režimu, drobnou kaňkou na jinak vydařeném chodu je snad jen řazení páčkami pod volantem, které si s reakcí na váš pokyn dává poměrně na čas. Zatímco u konkurence je zpětná vazba takřka bezprostřední, tady si musíte hlídat otáčkoměr a odřazovat už před šesti tisíci otáčkami, abyste pak motor zbytečně netrápili v červeném pásmu."
Převodovka s měničem momentu???
Jedná se o automatickou převodovku s hydrodynamickým měničem.
A pokud je výsledkem "čisté a svižné řazení v jakémkoliv režimu" (s čímž zcela souhlasím), není důvod, aby stejně nefungovala v manuálním režimu, což potvrzuje nejen má osobní zkušenost, ale i jiné testy, včetně testu/jízdních dojmů Ondry Chamily.
U konkurence řadí stejná! převodovka stejně rychle, ovšem nemá to nic společné s tzv.
"zpětnou vazbou", o té by se dalo (velmi vzácně) psát u řízení.
"...znovu nechá vzpomenout na skutečné sporťáky. Jen s tím rozdílem, že z auta máte mnohem lepší přehled o dění kolem."
"...vyrazíte na okresky a užijete si nekonečnou porci ryzí sporťákové zábavy."
Stanislave, tvé přirovnání Cayennu/SUV (bez patřičného důrazu na nadsázku) ke skutečnému/ryzímu sporťáku/čistokrevnému atletu je dětinské, komické a neprofesionální.
"Systém pošle kola proti těm předním od rychlosti 80 km/h, případně společně s předními ve zhoršených jízdních podmínkách."
Dost nešťastně formulované.
"Jak jsem již psal, jednotka kooperuje s osmistupňovou převodovkou s měničem točivého momentu, kterou stuttgartská automobilka upřednostnila před dvouspojkovým ústrojím PDK. Výsledkem je čisté a svižné řazení v jakémkoliv režimu, drobnou kaňkou na jinak vydařeném chodu je snad jen řazení páčkami pod volantem, které si s reakcí na váš pokyn dává poměrně na čas. Zatímco u konkurence je zpětná vazba takřka bezprostřední, tady si musíte hlídat otáčkoměr a odřazovat už před šesti tisíci otáčkami, abyste pak motor zbytečně netrápili v červeném pásmu."
Převodovka s měničem momentu???
Jedná se o automatickou převodovku s hydrodynamickým měničem.
A pokud je výsledkem "čisté a svižné řazení v jakémkoliv režimu" (s čímž zcela souhlasím), není důvod, aby stejně nefungovala v manuálním režimu, což potvrzuje nejen má osobní zkušenost, ale i jiné testy, včetně testu/jízdních dojmů Ondry Chamily.
U konkurence řadí stejná! převodovka stejně rychle, ovšem nemá to nic společné s tzv.
"zpětnou vazbou", o té by se dalo (velmi vzácně) psát u řízení.
Samozrejme ze mam na mysli jedno SUV ako univerzalne riesenie do nastrah velkomesta, na chatu, na hory a na horsie pocasie ci v zime - ale urcite nenahradi nejakeho spec milacika pre radost a ie uchylky benzinoveho maniaka, co chapem! :-!
:-!
Já to myslel jako ortodoxní = a ty nadšený z technickýho slučování s Audi = určitě nejsou 😉
SUV mě nezajímaj takže mě to zas tak nebere = a 911 snad eště dlouho zůstane = originál 911 😄
Ortodoxní už radostí skákali z mostů z první generace Cayenne s VR6 od VW. >😒]
Ale když si poctivě přečteš celý tento test, tak možná zjistíš, že Caynne by klidně mohl komplet zastat/nahradit řadu 911, viz 18:10. 😉
Ta 2,9ka (viz test) je vynikající, z 3.0 už tak nadšený nejsem, tam je lepší podobně výkonný 40i.
Tak černobíle bych to určitě neviděl.
Ač sám nejsem příznivec větších SUV, tak i jejich výhody dokážu uznat.
Jak jsme psal, za sebe raději Panameru, než Cayenne.
Fakt by mě to zajímalo, ale furt se nemůžu dobrat jakýhokoli smyslu toho matematickýho znamínka..
Jestli si o tom dumal a nic nevymyslel = asi nemá cenu to vysvětlovat 😄
Ale že seš to ty: Srovnávačkám SUV a kombi se věnovalo už dost testů a všechny došly k tomu samýmu = dražší SUV bejvaj ve všech parametrech horší. A jako bonus = sou dražší 😉
Hergot furt víc otázek, než odpovědí😊
Prostě rovnítko se používá [odkaz]
Zkráceně: Všude možně 😄
Já tady třeba většinou píšu fakta = já vim = divný >😒]
Hele radši si zahraj [odkaz] 😄
Za Aeronet [odkaz] tě chválim :yes😒br />
Že si takovou plívu přirovnal k [odkaz] kterej je skoro přesnym opakem = tos fakt hodně přehnal = to nepoznáš nebo co to mělo bejt? 😄
Jen to někomu vadí = jeho problém 😄
Taky sem se skoro s ničim horšim nesetkal >😒]
Já radši beru věci a lidi podle toho jaký sou = než jak vypadaj = docela doporučuju 😉
Když už tak: Bejvám spíš teplokrevnej = než cool [odkaz] i když [odkaz] 😉
Že ty bystroň nepochopíš odkaz = automaticky neznamená že je nesmyslnej = asi je už čas ti to říct: Většinu věcí na týhle planetě a v tomhle vesmíru = nechápeš. A nikdy nepochopíš 😄
Reálně = trumpetám jako ty pro smích = pokud si pamatuju bystrouše jako seš ty ze základky = je to vyseknutí pocty = takže: Dík = cenim si tvý upřímnosti >😒]
Zajímavý jak taková pitomost jako použití "=" dovede s některejma lidma (za)cvičit :-! 😉
Stačí se podívat kdo začal 😉
Takže vo co ti de a co máš za problém? >😒]
vyssia nakladacia hrana - niekedy vyhoda, niekedy naopak.
vyssi podvozok a s tym spojene dalsie veci.
SUV su zvycajne kratsie nez typicke kombi alebo MPV - lahsie sa s nimi parkuje.
Okrem toho, kto si ide kupit auto v tomto segmente, tak ziadne aspon adekvatne MPV na vyber nema (tym nemyslim priestor, ale celkovo auto po vsetkych strankach) a kombik z niektorych vyssie uvedenych dovodov nechce. Ale toto je nekonecna debata.
Ta dražší varianta je skoro vždy a skoro ve všem horší 😉
A co sa tyka jazdnych parametrov, pri beznej prevadzke rozdiel nepostrehnes,doba aj technologie davno pokrocili.
Takže jestli tě správně chápu = abych tě citoval: celkově nejstabilnější auto všech dob je 25 let starej komfortní sedan střední třídy [odkaz] ? 😄
Kolik vás je? 😉
Zkus zapnout [odkaz] a postav se k tomu cos napsal čelem 😄
Já ho používám furt [odkaz] zkus to taky = budeš čučet 😄
SUV jsou prostě polidštěné terénní auta, z kterých vycházají, uznávám, že se do nich pravděpobně lépe nakládají haranti, ale tím jejich výhody pro mě končí...
Losí test je zajímavej = ale patřim k jedincum co si myslí něco jinýho než ty 😉
Jinak fyzika samozrejme porad plati, a i kdyz se da nad jizdnimi vlastnostmi nekterych SUV zasnout, placate auto bude pri podobne konfiguraci samozrejme lepsi.
Trochu blbý že ve všem od spotřeby přes těžiště po namáhání brzd = je to horší auto
Ale vzhled bere vše :yes: :yes: >😒]
Snad krom víc šik vzhledu SUV = ve všem ostatnim je horší a dražší 😄
:-!
ps fakt jsi akože starý? to ještě v tvojem věku někdo dělá takové věci, že si zakládá víc nicků, aby si sám podkuřoval?
a nie som stary, to si moze ku mne dovolit len kamos, ze ma nazve stary panko - ja sa citim este celkom mlady >😒]
Teď by mi pro radost stačilo kdyby pravda [odkaz] zvítězila v sobotu večer 😄
neviem, preco si chlapci myslia, ze taky Macan alebo Velar jazdi ovela horsie ako nejake velke kombi ako je E medved alebo Volvo v 4x4 - a ked si uz konecne nieco o tom zistia, tak aj tak len tolko k tomu, ze ked sa chcem z chuti ostro previest, tak predsa nenahradim SUV velkym kombi, ale si zoberiem riadne sportove osobne motorove vozidlo
(je to zrozumitelne aj pre ruske lietadlo ?) >😁
jako kočí na "kozlíku" je super *, heh! :-!
ale chapes, ako som to myslel, ze tie rozdiely su pri beznom pouzivani vcelku nepodstatne - chapem, ze kedysi .... ale teraz uz su tie SUV v pohode, dokonca aj tie velke Q7 su celkom fajn. :-!
Láska na první svezení? 😉
Odhléhnu-li od cenového faktoru, pak ano. Když ale nechám pracovat víc mozek než city, které u SUV nejsou rozhodující, pak je i ve vlastní stáje zřejmě racionálnější volbou RRS. Nabídne víc za stejné peníze a málokdo se v této kategorii neřídí víc užitkem než prvním dojmem.
SUV pro mě zůstává cestovně-pracovním nářadím. Chci však pohodlí a ticho, narozdíl od novinářských testů rešících jakého údajné sportovní ambice. Asi jako chtít od slalomek příjemné vlastnosti na běhání 😄
Hele zaujal si mě tim nabídne víc = moh by si to trochu rozvést? Myslíš jen velikost nebo něco víc?
Třeba SVR by mohlo bejt zajímavější jako Velar = teda jen tipuju [odkaz]
SVR bude jistě paráda, tyhle typy mě opravdu baví...vyzkoušet, zařechtat se co to umí, ale na běžné cestování bych dal přednost podladěnému civilnímu V8, V8 v naftě, nebo V6d. Jsou relaxovanější a míň napružené. Stejně tak jinak úžasný kompresorový V6 tam musíš víc honit a to se k SUV podle mě nehodí. Předjedeš podobně samozřejmě, v případě potřeby zrychlíš taky, jen více v klidu. 😉
Na dynamiku jsem teď vyzkoušel jeden z nejúžasnějších sporťáků...Elise 220. Asi bych s ním nechtěl cestovat pravidelně na delší trasy, ale je to naprostý odvaz!
Něčí soukromý = nikdo to sem nevozí ne?
Souhlas s tim SVR = taky se mi pro reálnej život zdá ideál něco mezi = silnej motor ale furt eště pohodovej = není nutný nadoraz. Je to jednoznačně ideál = ale asi je nás v reálu málo co si to myslej
Sem sám občas ve 2 = takže Velar naprosto stačí
S tou budoucností máš asi pravdu = přes obrovskej vývoj kterej u aut proběh se v něčem i zhoršily = a to nesleduju auta až tak dlouho. No i když.. 😄
Zastoupení funguje snad dva roky. Příjemný přístup, jen angláni ve výrobě jsou takoví laxní a termíny pro ně neznamenají zrovna součást desatera. >😒]
Ale hrajou fantasticky = to zas jo :yes: :yes: 😉
Někdo má [odkaz] [odkaz] dokonce za absolutní absolutno = bez ohledu na cenu. Vlastně trochu jako Elise 220 😄
Ale pro moje netrénované a tupé uši je to skoro šumák >😁
Ten najvyssi Meridian v Jagu je vyborny a Velar je tiez vyborny, musis sa pohrat v nastaveni, aby subwoofer do toho vela nekecal. Mam dobre spomienky na Lexus ( Mark Levinson ) alebo v medvedi Burmester
H-K vrtula ci medved ma az tak neocarilo, ale nie je tam hruba chyba.... :-!
[odkaz]
No, nekup to, za 180 litrů...
Proti [odkaz] [odkaz] je to neskutečně levný a fakt to hraje dobře :yes😒br />
Zrovna Panameru brával do Mnichova na [odkaz] a hraje fakt neskutečně
ale je fakt, ze na audiofilny zazitok je britsky retazec velmi ucinna zalezitost :-!
Nedělim to až tak podle států původu i když britský hifi je pojem a klasika = ale zrovna [odkaz] fakt uměj :yes: :yes:
To skor nemecke a americke bedne boli povazovane za vsezravce.
Mal som rad Spendor ale aj velky KEF 105, ale dnes je to uz iba zberatelsky e😜onat :-!
Takže vedle nich také, ale ne "zvlášť", jako vedle Velaru.
S tím "posazem" jsem narážel spíš na výšku od silnice, než na výšku od podlahy auta. Sám jsem byl překvapený rozdílem, když jsem např. bezprostředně přesedl z Macanu do F-Pace(u).
Jinak viz Šimpanz 10:56
Podle mě výrobci tak dlouho snižovali běžné sedany a kombi až se tyto staly dost nepohodlnými na nastupování/vystupování a nepraktickými nízkou světlou výškou a tím následně otevřeli cestu SUV. Macan je dnes plus mínus jeden dva cm stejně vysoký jako Outback před cca 9 roky, takže staršími měřítky na výšku auta to vůbec není SUV, ale prostě trochu přizvednuté kombi, která se kdysi nazývala třeba crosscountry, viz Volvo, takže jak říkáš výraz crossover sedí Macanu daleko lépe než SUV.
nie je ti uz tak trosku ***no pri srdci!? :-!
Tuším som sa nezmazateľne zapísal do tvojej pamäte. Ono to tak býva, že puberťáci majú svoje idoly. A čo chlapci? Majú prázdniny? Nevidím ich v diskusii... >😁
Ale nezúfaj, keď bude najhoršie, dokážeš podiskutovať aj sám so sebou, maxi!/Zappa/Londonbridge...trebárs aj v tej tvojej/vašej redakcii. 😉
:-!
hlavne ze to ty si napisal, ze nas nikde nevidis v diskusii - takze sa sam priznavas, ze si nas pametas a hladas a riesis a ze si fakt chudak! :-!
s pozdravom pubertaci maxi!/Zappa/Londonbridge
Niekto ako ty ma nemôže uraziť.
Vale!