Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Když nestačí normální sklápěč, aneb ty největší dampry z největších

10 komentářů

Avatar - maxi!
maxi!
konecnie riadny pick-up :-!
Avatar - Stejsn
Stejsn
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč u těchhle potvor je vždycky kabina na straně (většnou levé)? Kvůli pravostranným silnicím to asi nebude. Kabina uprostřed by mi z pozice celkového přehledu o dění kolem auta přišla logičtější.
kalousek
Třeba je nad motorem moc horko ?
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Správně. Za vším stojí společné technické řešení, jelikož konstrukční základ pro tyhle těžkotonážní dampery je škoda 1203 valník!
Mx
Řekl bych že to bude kvůli přehledu. Tak aby se řidič mohl orientovat vždycky třeba na levý bok rypadla, nebo tak něco... Nebo je to proto, aby to neměl tak daleko od schodů 😉
jamp
Asi nevies, aku to ma sirku. 65 t dumpre maju okolo 4,5 metra. Takze stred je mu na... a kvoli nakladke je dobre, ked vidi na nakladac, keby nahodou nepochopil klakson alebo svetelne znamenie. Dozadu neuvidi tak ci tak, jediny vyhlad je dopredu a do stran, na ostatne je kamera...No a v strede je motor a prevodovka, ta kabina je vacsinou dvojsedadlova.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
to je něco jako "korejský kůň"? 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
alebo asi ako bulharsky meter...
Avatar - wakantanka
wakantanka
To uz skor bulharska konstanta 😄
Mx
Tuší někdo, k čemu jsou na tom Liebherru troje schody nahoru? To tam v té ohradě nahoře vozí turisty?