Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Dzakobo
Co se týká motorů, R4d bych hned z výběru vyloučil kvůli onomu rámusu. Kompresorová V6 zkrátka bude žrát, zvlášť v hmotném SUV, ale těch 380 koní stojí za zvážení. Pokud se více jezdí po městě, špatnou volbou nebude jeden ze zážehových R4. Sám bych ovšem koupil V6d, tak jako naprostá většina zákazníků.
Jak může auto brzdit oběma vnitřními koly na přední nápravě a od kdy mají R4d od M-B objem 1991 cm3? Ale jinak dobrý, Honzo.
Jak může auto brzdit oběma vnitřními koly na přední nápravě a od kdy mají R4d od M-B objem 1991 cm3? Ale jinak dobrý, Honzo.
Dobrý den,
díky moc za upozornění. Objem 1991 ccm má benzin 250 4Matic a přibrzďování obou vnitřních předních kol je taky pěkná blbost, to by musel být Tyrrell 😄 . Opraveno.
díky moc za upozornění. Objem 1991 ccm má benzin 250 4Matic a přibrzďování obou vnitřních předních kol je taky pěkná blbost, to by musel být Tyrrell 😄 . Opraveno.
Tak chlapi mám pro vás závazek do nového roku. Když z vás někdo napíše článek, tak to dá druhému přečíst než to pustí do světa. O 80% vám klesnou hloupé chyby.
tymto krokom treba zvazit tak o 30-40% mensi objem v diskusiach, to nehra reklame a navstevnosti webu do karat... myslim, ze by to cez PR nepreslo, kazdy ma % nadelenej negramotnosti a musi splnit kvoty... to iste kvoty pre partnerov napr Š MB aka VW
S v6d souhlas, ale většina zákazníků si f-pace kupuje ve 20d.
Stejne jako veskerou konkurenci.
Jistě, dvoulitrový dýzl je v této třídě mainstreamová motorizace.
Dvoulitrovej dýzl bude mít i nová A7 = to je prostě realita
Minula generace mela i 1.8tsi, nevidim duvod aby nemela i 2L naftu.
Já teda vidim důvody proč ne naftu = ale aspoň že audi začalo odshora nabídky tlačit mild hybridy 😉
praděda7
Dunivý čtyřválec za 2 mega? To si snad dělaj kozy.... >😒]
... když to lidí kupují, pročpak by ne.... taky mi to hlava nebere....
Za 2 mega můžou mít parádní X5 naftu šestiválec v rozumné výbavě...ale abych pravdu řekl, s F-Pace jsem nejel, třeba má nějaké osobité kouzlo, které to dunění utlumí...
Souhlas. Navíc do Jaguaru už tak nějak historicky zkrátka patří 6 válec. Ideálně v benzínu.
Návrat MB i Jagu [odkaz] k řadovejm šestiválcum je super = přední pohon a krátká kliková hřídel V6 patří spíš do mainstreamu 😄
No mi se líbí ty současné s kompresorem, což je podle mě uživatelštější řešení než turba.
Jo taky je mi bližší řešení kompresorem než turbem. A v řadě než do V
Zákazníci chtějí sílu od nejnižších otáček, to V6 s kompresorem neumí. Mě osobně sedí taky víc a jemné kvílení je akusticky návykové.
Extrémní u SV Project 8: [odkaz]
Extrémní u SV Project 8: [odkaz]
"uživatelštější řešení" - budu se muset podívat do slovníku co to slovo znamená. i když pochybuju o tom, že to víš třeba ty😊
Dejme tomu, že jsi chtěl napsat uživatelsky příjemnější. V čem např.? U velkého SUV? To by mně zajímalo. Nebo uživatelsky přijatelnější? Ve spotřebě u benzínu 15+ litrů? Ne, jsou zadání, do kterých je diesel prostě vhodný a tím je např. SUV. Protože najíždět měšíčně 5000 km za 13-15 benzínu je skutečně možné tak v UAE...
A že do Jaguáru patří historicky 6válec? Kolik SUV se v historii u Jaguáru vyrábělo?
Dejme tomu, že jsi chtěl napsat uživatelsky příjemnější. V čem např.? U velkého SUV? To by mně zajímalo. Nebo uživatelsky přijatelnější? Ve spotřebě u benzínu 15+ litrů? Ne, jsou zadání, do kterých je diesel prostě vhodný a tím je např. SUV. Protože najíždět měšíčně 5000 km za 13-15 benzínu je skutečně možné tak v UAE...
A že do Jaguáru patří historicky 6válec? Kolik SUV se v historii u Jaguáru vyrábělo?
Ale no tož. Přece se v tom nebudeš pitvat. A Jaguáry opravdu měly historicky šestiválce a dvanáctiválce. Před válkou používaly sice čtyřválce, ale po válce již jen řadové 6ti válce a 12ti válce vlastní konstrukce. Samozřejmě jen do té doby než jej vlastnil Ford.
Historicky od slova historie. Do sportovního kupé může být benzínový šestiválec nebo dvanáctiválec zajímavý, do SUV pro rodinu asi moc ne...
BMW má v X5 řadě 3 benziny. Ano, že by se nějak prodávaly to ne. Ale v takové X5M si naftu pořád nedovedu představit. Benzin v SUV pro rodinu? Záleží na tom, jak je na tom rodina finančně.
A co takové SQ7? To nejede? Pokud stojí jako v F-Pace benzín mnohem víc než diesel a navíc ještě víc žere, potom se takových aut prodá opravdu jen málo... aby se následně prodaly ještě za méně než diesel...
Když je rodina finačně zabezpečená, tak takové věci neřeší.
ono vobec u jagu rozmyslat o dizli je kusok "sialene" ... je to skvele auto.. ale zaroven plati iste nepisane pravidlo ze kazde skvele auto malo a ma vzdy pod kapotou benzin :yes:
webpaja
Jsem na kočky zatížený, ale F-Pace potřebuje narozdíl od Velaru (o pěkný kus dražšího), mnohem víc práce při zadávání konfigurace a i tak finální výsledek bude z hlediska fináního vyznění interiéru horší.
Určitě bych se vyhnul základním naftám, testovaná motorizace mi přišla naopak při velmi krátké jízdě kultivovanější než 180HP verze, ale zůstalo nesmyslné naladění automatu posílající při jakékoliv jiné než dynamické jízdě otáčky tak nízko, jako to stejně hloupě používá VW.
Diskutovat tu nad porovnáním R4 a V6 nemá smysl, platí to, co u všech ostatních. Čtyřválec je pouhou vstupenkou do prémiové třídy a sám bych ho nevzal ani s mnohem nižší cenou.
Podvozek je vzorový a mě jeho tuhost spojená s uměním rozumně odizolovat většinu silničních neřádů sedí (s V6 a 22" koly). Auto zatáčí jako málokterý konkurent a tak zbývá jediné bohužel.
Obě šestiválcové verze mi sedí nejvíc ve výbavovém stupni S, kdy platí, že slušná výbava vyžene první cenu k 2,5mio a to je na danou třídu hodně (jen připomenu, že podobně vybavený Velar si řekne ještě o cca půl míče víc).
Reálný rozdíl ve spotřebě šestiválců je zhruba 3 litry a nafta umí být paradoxně tišší než jinak samotový, ale ve vyšších otáčkách krásně řvavý kompresorový benzín.
Doporučil bych výrobci prodávat za pár šlupek jiný software pro R4, který by eliminoval podtáčení motoru.
P.S.: Honza by se měl při hodnocení občas podívat na to, jak používá hvězdiček u některých výrobců. Je to hanbář.
Určitě bych se vyhnul základním naftám, testovaná motorizace mi přišla naopak při velmi krátké jízdě kultivovanější než 180HP verze, ale zůstalo nesmyslné naladění automatu posílající při jakékoliv jiné než dynamické jízdě otáčky tak nízko, jako to stejně hloupě používá VW.
Diskutovat tu nad porovnáním R4 a V6 nemá smysl, platí to, co u všech ostatních. Čtyřválec je pouhou vstupenkou do prémiové třídy a sám bych ho nevzal ani s mnohem nižší cenou.
Podvozek je vzorový a mě jeho tuhost spojená s uměním rozumně odizolovat většinu silničních neřádů sedí (s V6 a 22" koly). Auto zatáčí jako málokterý konkurent a tak zbývá jediné bohužel.
Obě šestiválcové verze mi sedí nejvíc ve výbavovém stupni S, kdy platí, že slušná výbava vyžene první cenu k 2,5mio a to je na danou třídu hodně (jen připomenu, že podobně vybavený Velar si řekne ještě o cca půl míče víc).
Reálný rozdíl ve spotřebě šestiválců je zhruba 3 litry a nafta umí být paradoxně tišší než jinak samotový, ale ve vyšších otáčkách krásně řvavý kompresorový benzín.
Doporučil bych výrobci prodávat za pár šlupek jiný software pro R4, který by eliminoval podtáčení motoru.
P.S.: Honza by se měl při hodnocení občas podívat na to, jak používá hvězdiček u některých výrobců. Je to hanbář.
Je ta 180k nafta v F-Pace vazne takova bida? Ja ji jel v XE a tam mi ten motor neprisel nijak odrazujici, proste tridni standart (premie+r4 diesel). Takze obecne vzato velice povedeny maly diesel s dostatecnou dynamikou, nezerouci moc, spolupracujici s prevodovkou dobre (ale netak dobre jako 320d) a projevem klasika, zadna tragedie.... takle si ho pamatuju.
Jenže F-Pace je větší a těžší, motor jako takový problém není, naladění převodovky ale ano.
Nejvíc se mi líbil samozřejmě kompresor 380 (navíc posílený na 420HP), ale ten by asi málokdo zkousnul jako rodinné SUV 😉
Nejvíc se mi líbil samozřejmě kompresor 380 (navíc posílený na 420HP), ale ten by asi málokdo zkousnul jako rodinné SUV 😉
Neni to take zle ide o zvyk...Sucastne najlepsi 4 valcovy diesel je Mercedes 220d. Diesel prejav je u vsetkych a ani jeden diesel nema rad zavodenie na mestkych semaforoch moze to byt aj 6 valec. Su stavane na ustalenu kludnu jazdu tam uz nepocujes diesel chrochtanie...Som pred dvoma tyzdnami vyskusal BMW 520d a nebol som z toho motora nadseny...4 valec v dizlaku bude vzdy trosku kompromisom...
v tej modrej je moc pekny ... len to chce za mna benzinovy motor ... a asi aj kusok ine disky by som si tam vedel predstavit 😄 ... predpokladam ze tych konfiguracii je aj po stranke farieb a diskov dost takze si kazdy vyberie ... len treba mat proste prachy a potom uz nie je co riesit.... uz som u nas v poslednom case parkrat videl nove stelvio ale aj podobne modre levante a mam taky "citak" ze tieto vozy u nas kusok jagu robia vrasky na cele... akoby zrazu F- pace uz stretavam pomenej ... v tychto vodach to sice asi nie je az tak o cene ... kedze majitel ci uz stelvia alebo F-pace asi do kapsy hlboko nema ( a tak si kazdy kupi to co sa mu paci )ale vazne mam taky dojem akoby ten F-pace uz som stretaval posledne mesiece menej... navyse svoje asi zohrava aj nove GLC a za podobne peniaze ako jag je aj vacsie XC90 ktore stretavam uz pomerne casto .... no zacina tpo byt v segmente "drahsich" SUV fakt nabite.... milionarom dnes uz nie je co zavidiet >😁 .. kym kedysi mali v hladaciku na vyber nejake dva tri vozy.. dnes mas v cene 2 melonov uz aspon 15 SUVecok sila... 😄 ... no fakt sam neviem co by som si ja vybral.... ale asi to chce vyskusat cena necena... proste tie super kasy skusit osobne ... moji favoriti by asi predbezne boli ( velar, RR-sport, F-pace )
Ja mam jasnu volbu v tejto kategorii. To je najkrajsie sucasne SUV a vola sa MB GLC 43 AMG....
Doufám nemyslíš tu SUVCoupe variantu...
Popravde ano ta coupe verzia je velky fesak.... OK je neprakticke ako vsetku coupe ale design je ako italsky oblek a AMG srdce v 6 valcovom benzine tomu dava dost pary...
Chápu, že jsi MB srdcař, ale trochu soudnosti, glc coupe jako kopie x4 je stejně nepohledné auto, snaha o kupé s přizdviženým podvozkem na tak malé ploše prostě vypadá legračně, takže italský oblek v tom může vidět jen hodně přivřené oko. A to AMG srdce je prostě čipnutá čtyřstovka, nic proti ní, ale z amg je na tom jen nálepka. 😉
Mne sa to auto dost libi aj ked si ho nikdy nekupim koli tomu ze je neprakticke tak isto som pozeral aj na E coupe pri vymene aut ale tiez som ho vyskrtol... je praktickejsie mat 5 miestne auto a obcas ked nie je penazenka silno nabita zvitazy rozum nad srdcom...Viem nie je to plnokrvne Amg ale ten 3 l benzin mu aj tak pekne prska a striela z vyfukov pri prejazde tunelom sa az prekvapis...
No když myslíš... za mě ani X4, ani GLC Coupe naživo nefunguje... X6 a X4 jsou jako namachrovanej buldok a namachrovanej buldoček.
Sem tam treba zmenu.... Pozri Q5 a Q7 nic proti nim su to urcete top SUV hlavne Q7 ale ten design je ako cierno biely obraz na starej Tv... Niekomu sa dokonca lubil aj Fiat Multipla sorry ze to sem vobec taham ale to Ital design trosku prehnal... >😁
Beefcake
Nie je to divne, ze rovno na prvej strane je tabulka s rozmermi kufru a v celom clanku jedina ?
Zrejme to bude asi velmi dolezity parameter pri tomto type auta. Alebo ide o nejaku klasicku cz/sk posadnutost kuframi ?
A vsetko ostatne je v zaverecnej tabulke. Uz obligatne bez udaja o svetlej vyske. Ved naco pri SUV. Ci nieco viac o pohone AWD.
Ze je Velar ladeny inak, je jasne a bude to umysel.
Zrejme to bude asi velmi dolezity parameter pri tomto type auta. Alebo ide o nejaku klasicku cz/sk posadnutost kuframi ?
A vsetko ostatne je v zaverecnej tabulke. Uz obligatne bez udaja o svetlej vyske. Ved naco pri SUV. Ci nieco viac o pohone AWD.
Ze je Velar ladeny inak, je jasne a bude to umysel.
Nonsens
je problém lepšie odhlučniť motor? Alebo ide o úmysel? Nehovorím o porovnaní so 6valcom, ale aj 4dízel sa musí dať v prémii poriadne odhlučniť, ibažeby nechceli...
/taky to mohl být nepovedený kus, na což si měli samozřejmě dohlídnout, když to půjčují novinářům/
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
FPeACE
/mě osobně rachtá a vibruje každej diesel/
Nepřehnal si to trochu s těmi zápory... >😒] 😉
Jednoturbový 3.0 TDI je ideální pro A6ku, pro Q7 už je to trochu na hraně.
Tady jde hlavně o srovnání dieselových R4 vs R6/V6, a tam je to ještě zásadnější rozdíl, než u benzínu.
Věděl si že u audi potichu předělali V6 3.0 TDI [odkaz] ?
V tých veľkých väčších autách má "d" opodstanenie hlavne R6,V6 a tam ho už ani nečuť.