Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Alfa, mzd 6, arteon a a7 dohromady
zlysoused
dává hlavně ten 6-tiválec. Ostatní varianty jsou předražené
Přesně! A jak sem napsal jinde...je to 4.830m dlouhá a 1.9t těžká kráva, a navíc tomu chybí pořádná převodovka... 😉 Pro júesej OK....... :-!
No s tou převodovkou - víš, že máme dost podobnej názor.
Ale u tohohle auta je automat logickej a většina lidí by ho stejně volila.
Ale u tohohle auta je automat logickej a většina lidí by ho stejně volila.
Asi si nečítal článok, hoci je tradične stručný, stále jasne uvádza, že pri jazde hmotnosť auta vôbec necítiť. A inak tú váhu treba vnímať v kontexte tej techniky, zober si akékoľvek porovnateľne veľké auto s pohonom 4x4, fúkaným šesťvalcom, 8° automatom, doplň ho o všetku výbavu, ktorú má Stinger v sérii a budeš na tom istom. Dĺžka 4,83 m tiež nie je nič mimo rámca strednej triedy, Superb, Mondeo, Insignia, Arteon sú na tom rovnako, resp. ešte dlhšie.
Jasný, když někdo uvažuje o větším autě, tak to zrovna může jít do SUV, což nakonec většina lidí už dnes dělá. :-!
Tomu som celkom neporozumel. To akože keď uvažujem o strednej triede s dĺžkou 4,83 m, tak môžem ísť zrovna do SUV? Podľa tejto logiky by na cestách nemala jazdiť kompletná vyššia stredná, ale fakticky ani stredná trieda typu Insignia (má 4,9m).
Prodejní čísla nelžou. Lidé se stěhují i s vyšší střední do SUV. Jo, a že ta váha (1.9t) není při jízdě vůbec cítit? Nevěřím. Fyzika se nedá oklamat! Jezdil jsem (v mém předlouhém životě) se spoustou aut různých hmotnosti a vždy byl rozdíl v hmotnosti dobře rozeznatelný v chování vozu.
Samozrejme že rozdiel v hmotnosti cítiť bude. Ja som ale písal a podložil dôkazom, že ten Stinger nie je nijak ťažký a akékoľvek auto s danou konfiguráciou bude vážiť rovnako.
A s tou hmotnosťou nehovoríš pravdu, žiadnych 1,9t, udávaná pohotovostná hmotnosť u verzie GT je 1780-1832 kg.
A keby sa Ti to zdalo priveľa, pre porovnanie Arteon so štvorvalcom (!) 2,0BTDI uvádza 1753 kg.
A keby sa Ti to zdalo priveľa, pre porovnanie Arteon so štvorvalcom (!) 2,0BTDI uvádza 1753 kg.
3.3 T GDI hmotnost 1909kg!
Provozní 1834-1896kg.
3.3 T-GDI 2.2 CRDI
Uspořádání a počet válců R4 V6 R4
Zdvihový objem (cm3) 1998 3342 2199
Výkon (kW při ot./min) 188/6200 272/6000 147/3800
Točivý moment (N.m při ot./min) 353/1400–4000 510/1300–4500 440/1750–2750
Maximální rychlost (km/h) 240 270 230
Zrychlení 0–100 km/h (s) 6,0 4,9 7,6
Převodovka, pohon 8A, zadní 8A, 4x4 8A, zadní 8A, 4x4
Provozní hmotnost (kg) 1717 1909 1778 1849
Kombinovaná spotřeba (l/100 km) 7,9 10,6
Uspořádání a počet válců R4 V6 R4
Zdvihový objem (cm3) 1998 3342 2199
Výkon (kW při ot./min) 188/6200 272/6000 147/3800
Točivý moment (N.m při ot./min) 353/1400–4000 510/1300–4500 440/1750–2750
Maximální rychlost (km/h) 240 270 230
Zrychlení 0–100 km/h (s) 6,0 4,9 7,6
Převodovka, pohon 8A, zadní 8A, 4x4 8A, zadní 8A, 4x4
Provozní hmotnost (kg) 1717 1909 1778 1849
Kombinovaná spotřeba (l/100 km) 7,9 10,6
Audi S5 Sportback (te kii asi nejpodobnejsi auto velikosti, pohonem, motorem, vykonema a nakonec i tvarem) vazi prazdna 1735kg. Tedy o 100kg mene nez prazdny stinger.
BMW pak 1685Kg, ale taky je dobre napsat ze jde o 20cm mensi auto nez kia a s o 10cm kratsim rozvorem.
BMW pak 1685Kg, ale taky je dobre napsat ze jde o 20cm mensi auto nez kia a s o 10cm kratsim rozvorem.
Maxipes Fik
Jak už tu zaznělo. Novináři jsou happy, na trhu po tom ale ani pes neštěkne. Přinejmenším v ČR, ale ani zbytek Evropy nebude o moc úspěšnější. Spousta lidí, kteří našetří s bídou na olítané základní BMW, povede zasvěcené diskuse o výhodnosti nákupu, ale realita je taková, že ke KIA nikdo přes milion utratit nepůjde. 90% toho, co nakonec bude po českých cestách jezdit budou povinně nakoupené předváděčky horko těžko prodané hluboko pod cenou. Stejná situace jako se Sorentem.
Jistě, to jsem napsal pár dní dozadu pod jiný článek o Stingeru.
Ale pozor, BYkupci ti ukážou!!!
Pár dealerskejch zoufalostí s megaslevou a jako třešnička na dortu kousek, zrychtovanej všema motoristickejma novinářema této země.
jako ta nešťastná červená R8ma blahé paměti.
Z článku:Na polygonu u Příbrami jsme s vypnutou stabilizací řádili jak malí kluci.
A je to tady
:-! :-!
Ale pozor, BYkupci ti ukážou!!!
Pár dealerskejch zoufalostí s megaslevou a jako třešnička na dortu kousek, zrychtovanej všema motoristickejma novinářema této země.
jako ta nešťastná červená R8ma blahé paměti.
Z článku:Na polygonu u Příbrami jsme s vypnutou stabilizací řádili jak malí kluci.
A je to tady
:-! :-!
To znelo, ako keby český trh určoval predaje v Európe. 😄
Jsem dalek něco takového si myslet, natož tvrdit. Spíš je to o tom, že český trh se zas tak moc neliší od zbytku Evropy. Zvlášť pokud jde o značky vyráběné mimo EU, tedy oproštěné od vlivu patriotismu na jednotlivých trzích.
Klidně to přeformuluji. V Evropě po tom neštěkne pes a v Česku až tuplem ne. A pozor, netvrdím, že to špatné auto. Jen tu o něj prostě nikdo nestojí. Přinejmenším nikdo, kdo by si ho mohl dovolit.
Klidně to přeformuluji. V Evropě po tom neštěkne pes a v Česku až tuplem ne. A pozor, netvrdím, že to špatné auto. Jen tu o něj prostě nikdo nestojí. Přinejmenším nikdo, kdo by si ho mohl dovolit.
Cesky trh sa od zvysku Europy velmi lisi. Skoda ma vo zvysku Europy desatkrat mensi thovy podiel. O tom ako kecas, nakoniec svedci, ze KIA K900 v zaklade za viac ako milion ceskych sa predava. Vystrc niekedy hlavu z rodnej dediny a zisti, ze sa cely svet neriadi podla jej zvyklosti.
Je to skvělé oponovat někomu tak, že ho rovnou i urazím. Na rozdíl od tebe nemám potřebu si tu porovnávat ptáky.
Trhy v EU se od sebe samozřejmě liší, nicméně zrovna nezájem o tuhle kategorii je veskrze společný.
KIA K900 se prodává? Kde se prodává, kdo ho kupuje? V USA? Ale o tom tu nikdo nemluví. Nevím o tom, že by se oficielně nabízela v Evropě. Nebo mě poučíš?
Myslím, že v Stinger USA může fungovat. Dokonce bych hádal, že je pro ten trh primárně určený. V Evropě z něj ale budou dealeři nešťastní tak, jako třeba přinejmenším ti čeští ze Sorenta.
Trhy v EU se od sebe samozřejmě liší, nicméně zrovna nezájem o tuhle kategorii je veskrze společný.
KIA K900 se prodává? Kde se prodává, kdo ho kupuje? V USA? Ale o tom tu nikdo nemluví. Nevím o tom, že by se oficielně nabízela v Evropě. Nebo mě poučíš?
Myslím, že v Stinger USA může fungovat. Dokonce bych hádal, že je pro ten trh primárně určený. V Evropě z něj ale budou dealeři nešťastní tak, jako třeba přinejmenším ti čeští ze Sorenta.
No a i kdyby. V Evropě to bude takový bonbonek zpestřující silnice a ve státech se to bude prodávat. No hlavně že jsi sem musel přiběhnout a sdělit nám jak po tom ani pes neštěkne. Kolega tě možná svým příspěvkem urazil, nicméně tvůj příspěvek je zcela zbytečný.
Článek se nese v oslavném tónu o tom, jak skvělé auto to je a váhá nad cenou. Já jen dodávám svůj názor právě ohledně ceny a prodejnosti. Příspěvek se vztahuje ke Stingeru a jeho pravděpodobném (ne)uplatnění na trhu. Myslím, že sem patří.
Nebo jsou v diskusi vítány jen výkřiky typu "ať žije Stinger, slavný to Aertonobijec"? >😁
Nebo jsou v diskusi vítány jen výkřiky typu "ať žije Stinger, slavný to Aertonobijec"? >😁
Asi je potom chyba v preklade. Zrejme cestine nerozumiem, az tak dobre, ako som si myslel. Ale aspon som sa poucil ze "NIKTO TO NEKOUPI" znamena ze o USA sa nehovori.
A to som sa uz predtym poucil, ze ceskej kotline je milion viac, nez 6,5 miliona.
A to som sa uz predtym poucil, ze ceskej kotline je milion viac, nez 6,5 miliona.
Ne, chyba není v překladu, ale v tom, že neumíš číst. Maxipes fík psal celkem jasně o našem trhu + Evropě.
Prvně, "nikto to nekoupí" jsem nikde nenapsal.
Za druhé, kdyby sis přečetl co jsem opravdu napsal, zjistil bys, že celou dobu mluvím o evropském trhu a pokud se zmiňuji o USA, naopak přiznávám že tam má nejspíš šanci docela slušnou. Uvést tohle auto na trh v Evropě je podle mě hloupost. KIA si tím nepomůže v profitabilitě a v image taky ne, stejně jako jí nikdy nepomohl třeba onen zmíněný Genesis nebo šílený Opirius.
Toť můj pohled na věc jako člověka z oboru.
Za druhé, kdyby sis přečetl co jsem opravdu napsal, zjistil bys, že celou dobu mluvím o evropském trhu a pokud se zmiňuji o USA, naopak přiznávám že tam má nejspíš šanci docela slušnou. Uvést tohle auto na trh v Evropě je podle mě hloupost. KIA si tím nepomůže v profitabilitě a v image taky ne, stejně jako jí nikdy nepomohl třeba onen zmíněný Genesis nebo šílený Opirius.
Toť můj pohled na věc jako člověka z oboru.
Myslíš jako majitele automobilky. Pak tedy chápu proč by měl tvůj názor být pro Kiu směrodatný a omlouvám se. Je jasné že z pohledu majitele automobilky máš určitě dokonalou představu o trzích, hlavně o tom co na který trh uvést.
Ty uz nevis, jakou hloupost bys vyplodil. Ano, v CR je nadprumerny pocet skodovek. Stejne jako v Italii Fiatu, ve Francii Renaultu, Peugeotu a Citroenu, v Nemecku VW. Kia neni doma nikde, ma prodeje mizerne vsude. Ja nevim, jestli to vis, ale Skoda se v CELE Evrope prodava lepe nez H/K. Ne jen v CR. Jejim domenou v Evrope jsou auta na pomezi lowcostu a v podstate vsechny jeji modely jsou to nejhorsi a zaroven nejlevnejsi ve sve tride. V USA kde je auto vic spotrebak a na kvalitu se nehraje proda slusne. S Evropou to nic spolecneho nema. Tohle auto bude presne tak rozsirene jako Genesis, Genesis Coupe atd. V podstate na to nikdy nenarazis.
Nechapem preco sa paprcis, ved pises presne to iste ako ja, teda ze cesky trh sa od inych v Europe podstatne lisi. Tvrdenie "Kia neni doma nikde, ma prodeje mizerne vsude" pre automobilku co rocne preda 3 miliony aut a je v svetovom rebricku niekde okolo 8. miesta ani netreba rozoberat.
Kéž by se ta tvoje škodovka zmohla alespoň na z půlky tak dobrý auto jako kia co? >😁 Nebo Genesis >😁 škodovka je predrazena to ví všichni...
No to by si sa čudoval. Nákupné správanie v Česku je dokonca odlišné aj od toho slovenského.
Nečudoval, já oba ty trhy dobře znám. Slovenský je mnohem víc rozštěpený. Buď budgetové značky a modely, nebo naopak prestižní. Mezi tím nic moc. Přinejmenším ve srovnání s tím českým.
Stinger je prestižní model budgetové značky (jakkoliv se jí KIA snaží nebýt), jako takový je na slovenském trhu odsouzen k neúspěchu ještě pravděpodnějí, než na tom českém.
Stinger je prestižní model budgetové značky (jakkoliv se jí KIA snaží nebýt), jako takový je na slovenském trhu odsouzen k neúspěchu ještě pravděpodnějí, než na tom českém.
Je to tak, Kia v Evropě prodává především menší auta někam do nižší střední. Ve střední třídě už si taková Optima v podstatě ani neškrtne a nic honosnějšího až dosud nenabízela. Stinger to bude mít hodně těžké, čím dražší auto, tím větší důraz na "rodokmen" značky.
Devil007cz
Tohle me uz zacina tady vazne stvat, tyhle nepravdy neustale na konkurenci. Proc musi jit redakce timhle smerem. Btw. v polsku stoji jeste o 50 tisic vice.
Skoro zcela totozne vybaveny Arteon, ale pouze s ctyrvalcem o vykonu 206KW misto 270kw stoji o 50 tisic vice. A to jsem ani nepridaval, extra audio, abych dorovnal stinger. Takze v porovnani s Aertonem je to vice zabavnejsi auto s lepsim motorem. Kazdeho potencialniho zakaznika volba jeslti chces Passat v jinem kabatu a nebo poradny motor.
[odkaz]
Skoro zcela totozne vybaveny Arteon, ale pouze s ctyrvalcem o vykonu 206KW misto 270kw stoji o 50 tisic vice. A to jsem ani nepridaval, extra audio, abych dorovnal stinger. Takze v porovnani s Aertonem je to vice zabavnejsi auto s lepsim motorem. Kazdeho potencialniho zakaznika volba jeslti chces Passat v jinem kabatu a nebo poradny motor.
[odkaz]
Každého zákazníka.
To si piš, že se prodají deseti a vícenásobky Arteonů než Stingerů.
Neříkám, že je to dobře.
Je to ale tak.
Nebo si ho koupíš? Stigera?
Arteon s kupuje, Stinger se By kupuje. By se měl kupovat. Každý to vidí...atd. NIKDO HO NEKOUPÍ
To si piš, že se prodají deseti a vícenásobky Arteonů než Stingerů.
Neříkám, že je to dobře.
Je to ale tak.
Nebo si ho koupíš? Stigera?
Arteon s kupuje, Stinger se By kupuje. By se měl kupovat. Každý to vidí...atd. NIKDO HO NEKOUPÍ
Vsak koupi, protoze je plno takovych joudu ci vidi VW, Aerton jako nastupec Passat CC a vlhnou. A je jim jedno, ze by mohli jezdit v aute s lepsim motorem a mozna i podvozkem. A navic nikde jsem netvrdil, ze se neproda vice Aertonu. Urcite proda, spis jsem se vyjadoval k nadpisu tendence zase otocenemu proti cemukoliv co je Skoda/VW.
Hlavne u nas, kdyz jsou tady clanky tohoto typu. V SM by urcute Aerton nad Stingrem vyhral. A tady by to takly nebylio jinak. Byl bych velice prekvapeny. Uz mi tady ty clanky zacinaji pripadat jak v Blesku, kvalita objektivnosti sla tezce dolu.
V zahranici se nebojim ze Stinger bude mit tak velky problem. Holt u nas neni jeste takova kupni sila ve stredni vrstve.
Hlavne u nas, kdyz jsou tady clanky tohoto typu. V SM by urcute Aerton nad Stingrem vyhral. A tady by to takly nebylio jinak. Byl bych velice prekvapeny. Uz mi tady ty clanky zacinaji pripadat jak v Blesku, kvalita objektivnosti sla tezce dolu.
V zahranici se nebojim ze Stinger bude mit tak velky problem. Holt u nas neni jeste takova kupni sila ve stredni vrstve.
Spíš si myslím, že to zahraničí budeš muset rozšířit úplně mimo Evropu.
JIka já nemám rád takovéhle porovnávání "co v čem je a kolik to stojí"
Jsou tam i jiný faktory. A každej ať sikoupí co chce.
třeba mě přijde Stinger cool, ale v životě ho nekoupím a kdyBYCH chtěl auto podobné třídy, beru Arteon. Teď jsem s jedním takovým jel delší štreku za 7.6 l/100 a to šestihrnkovej Stinger nedá. No a VW líp pak prodáš. Atd atd. Nejede ani jedno, jedou tak akorát takže výkon není hlavní kriterium.
JIka já nemám rád takovéhle porovnávání "co v čem je a kolik to stojí"
Jsou tam i jiný faktory. A každej ať sikoupí co chce.
třeba mě přijde Stinger cool, ale v životě ho nekoupím a kdyBYCH chtěl auto podobné třídy, beru Arteon. Teď jsem s jedním takovým jel delší štreku za 7.6 l/100 a to šestihrnkovej Stinger nedá. No a VW líp pak prodáš. Atd atd. Nejede ani jedno, jedou tak akorát takže výkon není hlavní kriterium.
V tom se asi neshodnem, ze je lepsi Aerton nebo Stinger, ale kazdy at ma svuj svobodny nazor.
Prodej Stingeru asi bude hlavne v Americe, tam ho tusim myslim poprve prezentovali take. V Americe V6 udaji jednoduse. Podle me prodje v Evrope pocitaji, ze bude nic moc, ale jde o pozvednuti prestize znacky, ze neco takoveho maji, dokazou vyrobit. Ono to bude tak nejak fungovat. Stejne jak Hyuidai prisel s i30n.
Me jde proste u to neobjektivitu nadpisu, ze je draha. V porovnani s konkurenci urcite neni. K prihlednuti k znacce asi ano.
Prodej Stingeru asi bude hlavne v Americe, tam ho tusim myslim poprve prezentovali take. V Americe V6 udaji jednoduse. Podle me prodje v Evrope pocitaji, ze bude nic moc, ale jde o pozvednuti prestize znacky, ze neco takoveho maji, dokazou vyrobit. Ono to bude tak nejak fungovat. Stejne jak Hyuidai prisel s i30n.
Me jde proste u to neobjektivitu nadpisu, ze je draha. V porovnani s konkurenci urcite neni. K prihlednuti k znacce asi ano.
Ak si iba kvôli spotrebe či lepšej predajnosti kúpiš vedome a dobrovoľne horšie auto, nuž Tvoja voľba. Podľa Autobildu, ktorý porovnával Arteon so Stingerom, to bol "eindeutiger Sieg" pre Stinger: [odkaz]
To jo, ale kolik lidí v Německu se k vůli tomu, že se jim líbí víc Stinger bude stěhovat?... 😉
No a to je ten důvod Bych... Člověk co si ho koupí asi spotřebu neřeší... Kdo na něj reálně má... Kdo chce šetřit a vypadat půjde do Vw kdo chce Auto půjde do KIA... Jednoduchý rozdělí se to na ty co na to mají a chtějí a na ty co nemají a musejí..
A on někdo tvrdí, že Arteon není předražený? Myslím, že se tu shodně většina, že ve srovnání Stinger/Arteon nabízí Kia "víc auta" . Ale co naplat, vsadil by sis, že prodejně Arteona porazí? Já ani desetník. I když bych to Stingeru (a hlavně VW za ty děsný ceny) upřímně přál.
ten nejkrásnější
Nemohu si pomoct, ale musím napsat, že je to krásné autíčko - PS to ani zase tak proti studii nezměnil, a to že mu to v H/K prošlo je dobře.
Velikostně je to "střední třída" a tak je to třeba i brát. Evropským "konkurentem" ze stejné třídy je Talisman, Oktávka, Insignia, Arteon, Avensis a třeba i trojkové báwo nebo MB C.
Vrcholné motorizaci s označení GT pak konkurence značně ubývá. No kdo to asi může být ? Audi 5? Majý Jag? M4? Octavia RS asi ne!
K ceně - Kie je asi vlastně úplně jedno zda něco prodá či ne. Její motivací bylo ukázat to klasické "já na to mám" 😄. Ani bych se nedivil, kdyby na produkci prodělávali po sečtení vývoje, výroby ... . Navícna ostatních trzích (USA, Asie) se to prodávat bude. Evropa má dnes cca 20% světových prodejů, tak se nemůžeme divit, že již není tak určující.
Navíc si PS splnil sen a může spokojeně odejít do designerského důchodu. Myslím však, že mu ještě chybí dvoudvířko (typu Audi TT apod) a ani bych se nedivil, kdyby se za čas objevilo.
😄
Velikostně je to "střední třída" a tak je to třeba i brát. Evropským "konkurentem" ze stejné třídy je Talisman, Oktávka, Insignia, Arteon, Avensis a třeba i trojkové báwo nebo MB C.
Vrcholné motorizaci s označení GT pak konkurence značně ubývá. No kdo to asi může být ? Audi 5? Majý Jag? M4? Octavia RS asi ne!
K ceně - Kie je asi vlastně úplně jedno zda něco prodá či ne. Její motivací bylo ukázat to klasické "já na to mám" 😄. Ani bych se nedivil, kdyby na produkci prodělávali po sečtení vývoje, výroby ... . Navícna ostatních trzích (USA, Asie) se to prodávat bude. Evropa má dnes cca 20% světových prodejů, tak se nemůžeme divit, že již není tak určující.
Navíc si PS splnil sen a může spokojeně odejít do designerského důchodu. Myslím však, že mu ještě chybí dvoudvířko (typu Audi TT apod) a ani bych se nedivil, kdyby se za čas objevilo.
😄
K ceně - Kie je asi vlastně úplně jedno zda něco prodá či ne. Její motivací bylo ukázat to klasické "já na to mám"
:yes:
:yes:
Jedno jí to docela jistě není. Spíš bych myslel, že hlavní cílovka není Evropa, ale USA. On i ten design tomu odpovídá. Čemu se Evropa posmívá (červená linka, falešné výdechy), to v USA frčí. A jestli evropský novinář komentuje zpracováni jako odpovídající kategorii, pak na poměry USA bude premiové. V Evropě je to auto opravdu jen a čistě kvůli image.
Otázka ale je, jak moc prospěje image jakékoliv značky auto, které raději po několika málo letech tiše stáhne z trhu pro nezájem.
Otázka ale je, jak moc prospěje image jakékoliv značky auto, které raději po několika málo letech tiše stáhne z trhu pro nezájem.
Oktavka jako stredni trida? To je for? Oktavka neni vubec v teto tride.
IPace
nejak to tem korejcum v posledni dobe slape
Atlis
V článku je podaná cena 1.1M za 4x2 ale neskôr autor píše, že je to 4x4.
V PL je základná cena 2.0T-GDi približne 900tis. v prepočte a výbava je prakticky bez potreby príplatkov.
A toto sa oplatí pozrieť si😒br />
[odkaz]
V PL je základná cena 2.0T-GDi približne 900tis. v prepočte a výbava je prakticky bez potreby príplatkov.
A toto sa oplatí pozrieť si😒br />
[odkaz]
Pekná porovnávačka. Asi najlepšie to vystihuje výrok zo záveru: VW Arteon chce byť prémiové GT. Stinger ním je. :yes:
Ja by som vybral Stingera pred Arteonom...6 valec aj ked benzin ta spotreba by mi pri mojom najazde nesklbala zilou...Teraz tiez nejazdim pod 9 l leda ak teoreticky...Inak Stinger :yes:
Stinger, i když ho vlastně nadesignovali Němci, zůstane Korejcem a to je jeho největší slabost...bohužel... ;-\
Mas to ako napr. s Alfa Romeom kazdemu sa lubi kazdy by ho rad vyskusal a malokto si ho nakoniec kupi....to je trosku divne .....
Alfa Romeo je super značka , s historií v F1..
To Kia NENÍ A NEBUDE NIKDY.
Postavila dobré auto za moc peněz..zájem bude minimální.
Pokud bych měl 1,5 milionu na auto , jdu si raději pro Mercedes-Benz 😄
To Kia NENÍ A NEBUDE NIKDY.
Postavila dobré auto za moc peněz..zájem bude minimální.
Pokud bych měl 1,5 milionu na auto , jdu si raději pro Mercedes-Benz 😄
tak si ma predbehol s tym odkazom na Autobild 😉 :yes:
Pozeral som to vcera, prvych par sekund som bol skepticky, ale ako to pokracovalo, zacinalo mi dochadzat ze tentoraz aj nemci budu musiet priznat "svoju" porazku.
A dalsia vec co ma prekvapila, o Stingerovi ( ale aj Arteonovi ) hovoria ako o vyssej strednej triede... 😐
...toz kebyze teraz popustim uzdu fantazii, ze Arteon je defakto ( podvozkovo, teda razvorom ) len prezleceny Sup... 😲 OK, to uz radsej necham tak >😒]
PS: Vsetci co ma citate a cudujete sa mojej neucasti pod A7 - no comment :-!
To auto ma odo mna :no: :no: :no: :no: vo vsetkom !
Pozeral som to vcera, prvych par sekund som bol skepticky, ale ako to pokracovalo, zacinalo mi dochadzat ze tentoraz aj nemci budu musiet priznat "svoju" porazku.
A dalsia vec co ma prekvapila, o Stingerovi ( ale aj Arteonovi ) hovoria ako o vyssej strednej triede... 😐
...toz kebyze teraz popustim uzdu fantazii, ze Arteon je defakto ( podvozkovo, teda razvorom ) len prezleceny Sup... 😲 OK, to uz radsej necham tak >😒]
PS: Vsetci co ma citate a cudujete sa mojej neucasti pod A7 - no comment :-!
To auto ma odo mna :no: :no: :no: :no: vo vsetkom !
No bez potřeby příplatků... pokud vím, je polský základ s halogenama a výbava s LED je taky přes mega.
12MM
Stinger je nejlepší volba v dané kategorii, pokud hovoříme o poměru cena/výkon. Navenek, uvnitř i technikou působí právě tak, aby člověk nelitoval svých peněz a naopak si je dosyta užil. Zvlášť ve verzi GT je to pamlsek, který si nedovolí každý. A je právě to lákavé, že na koupi Stingera může mít peníze či v Kocourkově spíš desetiletý úvěr docela dost lidí, ale jen málokdo na něj bude mít koule. Pro ty, co koule mají, je takové auto dárek shůry. Myslím, že na nejbližší polokulatiny mám svůj dárek >😁
PS: Pokud se týká kapoty, mohl by mi prosím autor říci, jakou funkci mají např. u současných MB a jiných značek ty obrovské mřížkované černé plochy v předních náraznících? Díky, že si jich po mém upozornění také všimnete.
PPS: Nechápu, proč máte potřebu se vším jezdit na hraně jako puberťáci, co právě dostali první škůdku a potřebují ji trápit. Opravdu jsme se toho moc nedozvěděli o tom, jaké to auto je v režimu, pro který je určeno. Jak typické pro zdejší plátek.
PS: Pokud se týká kapoty, mohl by mi prosím autor říci, jakou funkci mají např. u současných MB a jiných značek ty obrovské mřížkované černé plochy v předních náraznících? Díky, že si jich po mém upozornění také všimnete.
PPS: Nechápu, proč máte potřebu se vším jezdit na hraně jako puberťáci, co právě dostali první škůdku a potřebují ji trápit. Opravdu jsme se toho moc nedozvěděli o tom, jaké to auto je v režimu, pro který je určeno. Jak typické pro zdejší plátek.
Pride majitel Mustanga a ti to vysvetli 😄
Mimochodom podla cerstvej Chvalovej recenzie su tie otvory spredu a z boku funkcne. Tie hore na kapote uz neviem.
Mimochodom podla cerstvej Chvalovej recenzie su tie otvory spredu a z boku funkcne. Tie hore na kapote uz neviem.
Emel
Nojono, při ceně Optimy 2.0T skoro mega se to dalo čekat. Tak aspoň že jsou i v té základní verzi LED světla. Ale stejně, 1,1M za 180kW dvoulitr... na mě je to dost, to by Kia musela předvést ukázkový jemnocit aby se o tom dalo uvažovat.
Barry Lyndon
Nevím jak technika, ale design odpovídá autu se sotva poloviční cenou. Proti téhle tuzingové hrůze je snad i Ford Mustang vzorem vytříbenosti. Není nad to utratit za auto 1,5 mil a vypadat v něm jako ***s. Po tom určitě touží doslova každý >😁 .
Jasně, německá prémie teď taky občas předvádí děsné kýčovité zhůvěřilosti, ale toto je ještě úplně jiný level...
Ale abych jen nekritizoval - dva roky starý to pro dvacetiletýho týpka za 300tis nebude špatný kauf...
Jasně, německá prémie teď taky občas předvádí děsné kýčovité zhůvěřilosti, ale toto je ještě úplně jiný level...
Ale abych jen nekritizoval - dva roky starý to pro dvacetiletýho týpka za 300tis nebude špatný kauf...
webpaja
Ten kdo psal titulek to nemyslí vážně?! 272kw za 1,4mio je moc? V šestiválci?
vladox789
ale v USA a podstatne nižšou cenovkou.
V Európe ho čaká podobný osud ako Kizashi, Genesis atd.
Všetko dobré autá ale nemali meno, históriu a výrobcovia nie aby vydržali a zdokonaľovali ich ale priskoro vycúvali z trhu.
Okrem USA samozrejme budú rozhodujúce predaje aj v Ázii.
Tiež mi príde márnomyseľné od KIA ísť do takého projektu a napr. Optimu
nedoriešit s adekvátnymi motorizaciami.
V Európe ho čaká podobný osud ako Kizashi, Genesis atd.
Všetko dobré autá ale nemali meno, históriu a výrobcovia nie aby vydržali a zdokonaľovali ich ale priskoro vycúvali z trhu.
Okrem USA samozrejme budú rozhodujúce predaje aj v Ázii.
Tiež mi príde márnomyseľné od KIA ísť do takého projektu a napr. Optimu
nedoriešit s adekvátnymi motorizaciami.
rastapar
Sranda, ako to tu väčšina z Vám rozoberá. Niekto Stinger chváli a niekto ho zatracuje. Tí, ktorí to tu uzatvárajú, že sa to predávať nebude, že sa ledva dealeri zbavia predvádzačiek, tí nech si uvedomia, že KIA nechce Stinger predávať masovo a ani to nemá za cieľ.
Jazdil som som aj s 2,2, aj 3,3 - serpentínky, okresky, diaľnicu. Nebudem sa tu rozpisovať o tech.stránke, jazdných vlastnostiach atď.. to je práca motoristického novinára, ale poviem Vám jedno. Tie pocity a emócie, ktoré to auto vo mne vyvolalo sa mi nadlho vryjú do pamäti. Jednu vlastnosť ale chcem vyzdvihnúť nadovšetko - a to TICHO POČAS JAZDY aj v nadlimitkách. Jazdil som aj s konkurenciou...ale vyjadrím sa iba k VW Arteon: Tiež je to pekné technológiami nadupané auto, ale také všedné, hlučné a za tie peniaze, aby mi niečo v aute za 50-60 000€ vŕzgalo 😒
Jazdil som som aj s 2,2, aj 3,3 - serpentínky, okresky, diaľnicu. Nebudem sa tu rozpisovať o tech.stránke, jazdných vlastnostiach atď.. to je práca motoristického novinára, ale poviem Vám jedno. Tie pocity a emócie, ktoré to auto vo mne vyvolalo sa mi nadlho vryjú do pamäti. Jednu vlastnosť ale chcem vyzdvihnúť nadovšetko - a to TICHO POČAS JAZDY aj v nadlimitkách. Jazdil som aj s konkurenciou...ale vyjadrím sa iba k VW Arteon: Tiež je to pekné technológiami nadupané auto, ale také všedné, hlučné a za tie peniaze, aby mi niečo v aute za 50-60 000€ vŕzgalo 😒
A jaký je rozdíl mezi 3.3 a 2.2. Asi bude větší, ale jestli i ta 2.2 v pohodě?
Priznám sa, že myšlienka 2,2 CRDI v tomto aute sa my od začiatku bridila. Môj názor je, že ak takéto auto tak len s benzínom. Poznám ten motor dôkladne zo Sorenta s AT6. Lenže po pár km s 2,2 ma táto kombinácia, a to sa čudujem sám sebe, úplne presvedčila. AT8 dáva tomu motoru úplne iný rozmer. Krásne využíva potenciál 450Nm a ťahá snáď ako elektromotor 😄. Budem sa opakovať, ale okrem AT8 ma pri tejto motorizácii dostalo opäť to TICHO. Ešte som nesedel v lepšie odhlučnenom CRDI. Pri kickdowne z 8 na 4 to auto vystrelí vpred, ale tá zvuková kulisa bola ako keby "umelá cez reproduktory", no nebolo tomu tak. Má to fantastický zvukový prejav. Za mňa :yes:
Voľba z rozumu bude 2,2 resp 2,0, ale zo srdca 3,3. Ťažko povedať aký pomer CRDI vs GDI zavládne v dnešnej dieselgate dobe.
Inak v SK je okrem 7 ročnej záruky aj servis na 7 rokov/100 000km grátis pričom 3,3 má interval 10 000km/12m. 😄
Voľba z rozumu bude 2,2 resp 2,0, ale zo srdca 3,3. Ťažko povedať aký pomer CRDI vs GDI zavládne v dnešnej dieselgate dobe.
Inak v SK je okrem 7 ročnej záruky aj servis na 7 rokov/100 000km grátis pričom 3,3 má interval 10 000km/12m. 😄
Děkuju za hodnotnou a obsáhlou odpověď. Teď už to jen zkusit na vlastní kůži. I ta 2.2 by mohla stačit.
Ale hodně lidí tady BY to koupilo.
A teď palcujte.
Jinak auto se mi líbí.
metla 20-25
Panodach 30
prémiová kůže 20
zdroj KIA, asi tak
Přitom tak snadné 😄
Důležité je jen to, že to koupí někdo "tam", kde si pro změnu zase např. neškrtne lidovej vozejk :-!
Mě se to auto líbí, bez kecu.
[odkaz]
P.S. Teba ako fandu áut to teší, že ľudia uprednostnia konvenčnú techniku pred prémiovou iba kvôli značke?
Co myslíš pojmem "prémiový". je to nesmysl. Z technického hlediska je ten BiTDI účinnější než ten V6.
To není jen kvůli značce.
Jde o to, že ta nafta biTDI bude žrát 6-7, ten V6Turbo 11. Kdybys to kupoval, taky bys na to myslel.
Třeba i o to jim jde. Co já vím.
A prémiovosťou myslím techniku. Ani Ty nepoprieš, že koncepcia motor vpredu pozdĺžne a zadný pohon je v strednej triede výsostne prémiová, nik v mainstreame toto nemá. Rovnako tak motor V6, to je doména výhradne prémie. Ostatné veci to už len dokresľujú (výkonové spektrum od 200 do 370 koní, pohon 4x4, 8.st automat, samosvorný diferenciál, brzdy Brembo atď.). Ak zjednodušene prémiu berieš ako súhrn špičkovej techniky, ktorú mainstream nemá a image značky, tak z tej prvej časti Stinger bez debaty prémia je. Image značke samozrejme chýba. Ale taký Arteon nemá nič, nielen ten prémiový image značky, ale ani prémiovú techniku. V kontexte toho Stinger má čím odôvodniť tú cenu, Arteon nemá nič. A tragédia je, že brandisti ako Ty prehnane bazírujú na tej abstraktnej zložke, teda image značky, bez ohľadu na konkrétne a hmatateľné argumenty a techniku.
Problém Stingeru je právě ten, že v privátní sféře je reálná poptávka po takovém autě prakticky nulová a na tom také v Evropě skončí ačkoliv auto to jako takové jistě špatné není.
Inak tie akože otvory na kapote Stingeru sú len ozdoby.
Ale tiež som len bychar, za strednú triedu 40 či 50t eur nedám, nie preto, že je to Kia, ale všeobecne (teda ani Arteon). A súhlasím s Tebou v tom, že ľudia nie sú pripravení dať 60t eur za Kiu.
Kia nepočíta s nejakým závratným predajom, takže je to jedno. Dali tam trochu upravený motor z americkej K900 a uvidia, či ľudia vôbec ešte stoja o V6. Som rád, že to auto vzniklo, len teda mohli mu ten imidž lepšie nastaviť, lebo takto nebude pojem, keď niekto povie, že má Stinger, ale až keď dodá, že je to Stinger GT.
Ak si skúsil osobne, samozrejme nemám dôvod neveriť. A ako jazda? Bola tam cítiť zadokolková koncepcia? Dá sa hovoriť o nejakej radosti z jazdy?
Vyzerá, že aj pri režime Sport+ zasahuje stabilizačný systém, aj keď by údajne nemal. Ale Comfort je skvelý a nerovnosti na okreskách filtruje rovnako dobre, ako Arteon. Pri jazde na diaľnici sa pri nerovnostiach už všeobecne mäkší podvozok húpe, tam je ideálne to dať do Sportu.
- Adaptivni tempomat
- Sledovani slepeho uhlu
- Sledovani jizdnich pruhu s aktivni korekci
- Assisten pri couvani
- Prstorovy kamerovy system
- Adaptivni svetlomety
- Sledovani jizdnich pruhu ma taky pokud vim, pod oznacenim LCA (lane correction assistant)
Ty nevíš, ze tyto systémy automobilky vetsinou ani samostatně nevyvýjí a nakupují u dodavatelů, treba Bosche. Vubec buch se nedivil, kdyby oba koncerny nakupovali na stejném místě.
Navic si se stingrem ani nejel, kecáš. Nemáš totiž ještě ani papiry, tak kdo buti ho půjčil
Ja si naopak myslim, ze zadna sleva na Stinger nebude, naopak od premie a realna kupni cena bude uplny nesmysl. Propad ceny, o tom nemluve.