Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda dnes začíná prodávat Karoq. Největší zájem je o bílou barvu a 1.5 TSI
72 komentářů
IPace
sem byl fotit ve jednom jejich salonu a pekne pripraveny raut, sposuat kelimku s necim tekutym, nablejskana bila stype na hlinach se svetlim interierem, tak jsem jim to pekne upatlal a zdokumentoval >😁 no jeste ze jsem se v tom svez jiz pred mesicem v Boleslavi, prej skusebni jizdy v salonu az od pristiho tydne :-!
WinDiesel
Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu 😄
To co se momentálně objednává jde jen na doplnění skladby v Autosalonech a na doplnění jsou benzíny o dost levnější ............. 😄
To co se momentálně objednává jde jen na doplnění skladby v Autosalonech a na doplnění jsou benzíny o dost levnější ............. 😄
Vieme, že si fanda dízlu, ale realita je, že podiel nafty začína nezadržateľne klesať a do Karoqa si TDI objednávajú ľudia nie preto, že tak milujú naftu, ale najmä preto, že chcú 4x4 (pri SUV logicky) a tá žiaľ s benzínom nie je.
Kým pre veľké a ťažké SUV typu Q7, X5 a pod. je už benzín nákladný a preto ľudia siahnu po úspornejších dízloch (notabene keď sú to šesťvalce), pri takýchto malých SUV veľkostne na úrovni kompaktov nemá nafta veľký zmysel.
Kým pre veľké a ťažké SUV typu Q7, X5 a pod. je už benzín nákladný a preto ľudia siahnu po úspornejších dízloch (notabene keď sú to šesťvalce), pri takýchto malých SUV veľkostne na úrovni kompaktov nemá nafta veľký zmysel.
Ateca nabízí 4x4 v benzínu i v naftě a realita je, že prodeje dieselů převažují.
[odkaz]
Hodně bych se divil, kdyby to u tohoto dvojčete bylo jinak (zatím je podíl 159 benalů a 340 dieselů, ale to není moc směrodatné, protože je to začátek prodejů, každopádně titulek jako obvykle lže jak když tiskne, protože zatím drtivě vede nafta).
[odkaz]
Hodně bych se divil, kdyby to u tohoto dvojčete bylo jinak (zatím je podíl 159 benalů a 340 dieselů, ale to není moc směrodatné, protože je to začátek prodejů, každopádně titulek jako obvykle lže jak když tiskne, protože zatím drtivě vede nafta).
A to se u nás obecně SEAT hodně prodává v benzínu, asi proto že v dieselu se kupují Fkodofky. Samozřejmě ž titulek na Auto CZ lže, to už je tady norma.
Ano, prodeje dieselů převažují. Ale je potřeba připomenout, že na Atecu jsou extrémně dlouhé čekací lhůty, takže hodně zákazníků asi raději zvolí skladovku a dealeři mají ve skladech hlavně diesely. Uvidíme, jaké budou prodeje, až se to "normalizuje".
Prevažujú, ale len mierne. Ak si pozrieš na väčšie SUV, tam je to percento dízlov drvivé: 97% v X3, 87% v X5.
Takže u Atecy s 59% je to oveľa vyváženejšie. A dám ruku do ohňa za to, že v Karotke to bude ešte menej.
Takže u Atecy s 59% je to oveľa vyváženejšie. A dám ruku do ohňa za to, že v Karotke to bude ešte menej.
494 prodaných Atec od začátku roku a z toho 340 v dieselu není podíl 59%, ale 69%. A to je na malé SUV hodně. Například Yeti měl vloni a předloni podíl dieselu jenom kolem 47% a například Kadjar má podíl dieselu 32%. Takže současná čísla prodejů dieselu u Atecy a nově i u karotky jsou extrémně vysoká a rozhodně ne vyvážená.
U karotky vidím spíše důvody k tomu, že to může být naopak více než u Atecy, protože Karoq bude mít určitě vyšší podíl firemních nákupů než Ateca (stejně jako má daleko vyšší procento firemních prodejů v ČR Octa než Leon nebo Fabia než Ibiza), tedy vyšší nájezdy a tedy více důvodů pro diesel.
U karotky vidím spíše důvody k tomu, že to může být naopak více než u Atecy, protože Karoq bude mít určitě vyšší podíl firemních nákupů než Ateca (stejně jako má daleko vyšší procento firemních prodejů v ČR Octa než Leon nebo Fabia než Ibiza), tedy vyšší nájezdy a tedy více důvodů pro diesel.
Z matematiky dnes dostávaš päťku. >😁 Benzínov sa predalo 238, dízlov 344, 238+344=582. 344 z 582 je 59,1%.
Ano, popletl jsem názvy modelů a čísla. Ale v každém případě platí, že podíl dieselů je u karotky (69😖 i Atecy (59😖 velmi vysoký s ohledem na danou třídu, vzhledem k relevantní konkurenci a i v porovnání se starým Yeti. Tam všude je/byl podíl dieselu dávno pod 50%.
snadne, firmy nazacatku delaj velke nakupy a to i Karoq pro obchodaky, ostatne blizi se konec roku 😄 a ve firmach je porad jeste prevaha dieselu a jeste asi par let bude, tim ze firmy toci auta ralativne rychle po 2-3-4 nekde 5 letech, tak je nejake zakazy ohledne dieselu co prijdou treba za 5-10 let prozatim nezajimaj
Yeti šel v 85% v dieselu, není žádný důvod pro změnu. 1,5 TSI je asi vcelku ucházející motor ale 1,5 v benzínu versus 2,0 v dieselu - chápeš vůbec ten rozdíl?
Malý motor v benzínu versus standardní dvoulitr v dieselu?
Prostě to bude 8:1 až 9:1 pro diesel hodně to bude záviset na flotilových prodejích.
Malý motor v benzínu versus standardní dvoulitr v dieselu?
Prostě to bude 8:1 až 9:1 pro diesel hodně to bude záviset na flotilových prodejích.
To je jasný [odkaz] [odkaz] 😄
tohle srotovne VW v nemecku ma jediny cil, prodat ty desitky tisic skladovek s diesely co jim tam stojej 😄 na diesely jsou ochotny davat slevy ted i u Skodovky v CR a to doslova kralovske, proste nemaj v Evrope takovej odbyt dieselu jakej si jeste vloni predstavovali
divny, u nas na salonu dva Karoq, jeden v benzinu a druhej v nafte, nafta holobit Style a benzin "vysperkovanej" Style, cena skoro stejna >😁 jj berou hlavne benzin aby usetrili za doplneni >😁
opravdove prodeje a podil ukazou az mesice prodeju, asi bude vladnout nafta, ale nemyslim ze nejak vyrazne
opravdove prodeje a podil ukazou az mesice prodeju, asi bude vladnout nafta, ale nemyslim ze nejak vyrazne
To je jasné, s dieselem se lépe jezdí. :-!
Kdo by taky chtěl jezdit se zubní vrtačkou pod kapotou, že? 😄
Znám pár lidí kteří jezdí opravdu s traktorem pod kapotou ale nevadí jim to (Mondeo 2,0 TTDI, Passat 2,0 TDI-PD)
Říkají že nemají důvěru k ničemu co pořádně nenýtuje. >😁
Znám pár lidí kteří jezdí opravdu s traktorem pod kapotou ale nevadí jim to (Mondeo 2,0 TTDI, Passat 2,0 TDI-PD)
Říkají že nemají důvěru k ničemu co pořádně nenýtuje. >😁
Ada je zase tady
- absence ruční brzdy :no:
- po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha :no:
- čísla na tachometru a otáčkoměru jsou špatně :no:
- mlhovky nejsou na spodním spoileru :no:
- vzhled přední masky potřebuje nutně facelift, auto je s těmi 4 světly ošklivé jak hmyz :no:
- po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha :no:
- čísla na tachometru a otáčkoměru jsou špatně :no:
- mlhovky nejsou na spodním spoileru :no:
- vzhled přední masky potřebuje nutně facelift, auto je s těmi 4 světly ošklivé jak hmyz :no:
WinDiesel
Škoda KAROQ
36 benzín / 247 diesel
12,72 % v benzínu / 87,28 % v dieselu
Škoda KODIAQ
70 benzín / 344 diesel
16,90 % v benzínu / 83,10 % v dieselu
To jsou naprosto očekávaná a očekávatelná čísla.
36 benzín / 247 diesel
12,72 % v benzínu / 87,28 % v dieselu
Škoda KODIAQ
70 benzín / 344 diesel
16,90 % v benzínu / 83,10 % v dieselu
To jsou naprosto očekávaná a očekávatelná čísla.
no, kdo by to cekal ze bude mit v registracích navrch benzin, když je jen s trihrnkem, ze ??
ale podle clanku v objednávkách vede benzin, predpokladam, ze se ceka na 1.5tsi
ale podle clanku v objednávkách vede benzin, predpokladam, ze se ceka na 1.5tsi
Porovnej s Koďákem. Karotka je jen o málo menší auto. Je to prostě těžké auto s velkým aerodynamickým odporem, tam bude rozdíl ve spotřebě znát vždycky.
Když se podíváš na podobná SUV různých značek, bude to vycházet podobně, až na výjimky.
Když se podíváš na podobná SUV různých značek, bude to vycházet podobně, až na výjimky.
prece jen, kadak je vetsi auto, pro mnohy asi jako hlavni, jediny asi i firemni, tam je volba nafty jednoznacnejsi nez u toho mensiho.
uvidíme, az se dokompletuje nabídka motoru a pohonu a taky jak to bude v nemecku, kde v soukrome klientele prevazije benzin uz dost vyrazne.
uvidíme, az se dokompletuje nabídka motoru a pohonu a taky jak to bude v nemecku, kde v soukrome klientele prevazije benzin uz dost vyrazne.
Tak pro někoho, kdo bude krosit po městě, benzinek ideál, kdo auto využívá na 100% v této a vyšší třídě, bere naftu. Bez předsudků.
To jsou asi auta, které registroval výrobce a dealeři. Dle objednávek to vypadá, že větší zájem bude spíše o benzíny, ale to jsou zatím asi jen soukromí zákazníci. Pak se přidají firmy a fleety a může se to změnit. Uvidíme za půl roku, jaká bude realita. Pokud i pak budou benzíny v převaze, tak už to něco znamená,
neverim, ze tohle bude typicky fleetovy auto.
prece jen, provozni i porizovaci naklady u SUV vyssi nez u klasickyho auta u ti, u kterých se na naklady tak nekouka po tomhle aute asi touzit nebudou
prece jen, provozni i porizovaci naklady u SUV vyssi nez u klasickyho auta u ti, u kterých se na naklady tak nekouka po tomhle aute asi touzit nebudou
Firemní a fleetové prodeje nebudou tak vysoké, jako u Yetiho, ale tipuju, že i tak to bude výrazně nad 50 %.
Ja tam vidim ine... [odkaz] (treba si opravit rok na 2017, maju to polamane)
Karotka 159 auto / 340 kachle - miesto 13% uz je 32%
Takze to tvoje ocakavane dostalo celkom na frak. uvidime, aky bude dalsi vyvoj.
Skodjak 804 / 3148 - uz 20%, ale kedze ide o tazsie/vacsie auto, bude to pochopitelne, ze pomer bude iny ako pri Karoku.
Karotka 159 auto / 340 kachle - miesto 13% uz je 32%
Takze to tvoje ocakavane dostalo celkom na frak. uvidime, aky bude dalsi vyvoj.
Skodjak 804 / 3148 - uz 20%, ale kedze ide o tazsie/vacsie auto, bude to pochopitelne, ze pomer bude iny ako pri Karoku.
Tak to máš špatně hochu, asi proto že u Vás máte September a u nás je září 😄 😄 😄
Podívej se na to ještě jednou.
V každém případě je nadpis článku hrubě vylhaný protože v prodejích převažují diesely. Tedy registracích.
Podívej se na to ještě jednou.
V každém případě je nadpis článku hrubě vylhaný protože v prodejích převažují diesely. Tedy registracích.
Má to dobre: 1-9/2017: 159 benzín, 340 nafta.
A skús sa na to pozrieť aj trochu v širšom kontexte, teda nielen podľa paliva, ale aj podľa pohonu. Karoqov sa registrovalo 499, z toho 295 štvorkoliek. Keďže štvorkolky sú len v nafte, je zrejmé, že ten, kto chce SUV so štvorkolkou (logické spojenie), musí brať aktuálne iba naftu. Teda všetkých 159 benzínov boli predokolky, z dízlov bolo predokoliek iba 45. Takže ak bude dostupný benzín v štvorkolke, presunie sa nemalá časť záujemcov o 4x4 k benzínu. Počkaj a budeš mi musieť dať za pravdu.
A skús sa na to pozrieť aj trochu v širšom kontexte, teda nielen podľa paliva, ale aj podľa pohonu. Karoqov sa registrovalo 499, z toho 295 štvorkoliek. Keďže štvorkolky sú len v nafte, je zrejmé, že ten, kto chce SUV so štvorkolkou (logické spojenie), musí brať aktuálne iba naftu. Teda všetkých 159 benzínov boli predokolky, z dízlov bolo predokoliek iba 45. Takže ak bude dostupný benzín v štvorkolke, presunie sa nemalá časť záujemcov o 4x4 k benzínu. Počkaj a budeš mi musieť dať za pravdu.
no trosku kecas a zkreslusje to tak aby to dobre vypadalo, jasne mesice, a co rok?
září 2017
Škoda KAROQ
159 benzín / 340 diesel (cisla od zacatku roku)
Škoda KODIAQ
804 benzín / 3148 diesel (cisla od zacatku roku)
Škoda YETI
2637 benzín / 1066 diesel (cisla od zacatku roku)
a aby se to roztahlo i na mesic pred tim
srpen 2017
Škoda KAROQ
123 benzín / 93 diesel (cisla od zacatku roku)
Škoda KODIAQ
734 benzín / 2804 diesel (cisla od zacatku roku)
Škoda YETI
2496 benzín / 1026 diesel (cisla od zacatku roku)
nafta ma v CR za tenhle rok podil necelych 40% celkove a nic s tim nenadelas, proste to klesa 😉
září 2017
Škoda KAROQ
159 benzín / 340 diesel (cisla od zacatku roku)
Škoda KODIAQ
804 benzín / 3148 diesel (cisla od zacatku roku)
Škoda YETI
2637 benzín / 1066 diesel (cisla od zacatku roku)
a aby se to roztahlo i na mesic pred tim
srpen 2017
Škoda KAROQ
123 benzín / 93 diesel (cisla od zacatku roku)
Škoda KODIAQ
734 benzín / 2804 diesel (cisla od zacatku roku)
Škoda YETI
2496 benzín / 1026 diesel (cisla od zacatku roku)
nafta ma v CR za tenhle rok podil necelych 40% celkove a nic s tim nenadelas, proste to klesa 😉
Jenik3
Na YII (hranaty svetla) vzpominam v tom nejlepsim. Jako byla to sikovna krabice, se kterou se dalo snadno zaparkovat ve meste (4.22m). Idelani krabice do mesta 😄
Ta 1.2 81 6q byla povedena, ticha a zrala malo. Pristi rok rozbiju prasatko a mozna se podivam po YII znova, ale to bude ojetina.
Karotka ma techniku o rad lepsi a stejne tak cenu.
Ta 1.2 81 6q byla povedena, ticha a zrala malo. Pristi rok rozbiju prasatko a mozna se podivam po YII znova, ale to bude ojetina.
Karotka ma techniku o rad lepsi a stejne tak cenu.
Je fakt, ze tomu Yetimu tiez prichadzam na chut v poslednej dobe. Asi mam rad tieto krabicove auta.
Logické u SUV.
Malé pidimotůrky typu 1.0 TSI nikdo nechce.. 😄
az bude 1.5tsi a 2.0tsi ve ctyrkolce, podíl naftaka ještě vic spadne.
dat ctyrkolku prednostne naftaku byla chyba, ale nejspis ted nestihaji benzinovy motory vyrábět a na naftovy nemaj odbyt, tak umele uprednostnily naftaky.
jen je otázka, kam ty naftaky za par let pustej. muze se stat, ze je nepustej nejen do mest, ale ani do horskych středisek, které jsou často v udolich a když v sobotu dopoledne nastartujou všechny ty dyzly aby po tejdnu vypadli, kvalita horského vzdousku se zacne blížit vzduchu v plynovy komore.
Sportline bude od 27KT/18 a tam bude 2.0 TSI 140 KW 4x4 DSG
Karoq má slušně našlápnuto..ale cena také není lidová.
zrejme maximalizace zisku, ale super, ze to bude mit i dvoulitr.
predpokladam, ze se tenhle podladenej dvoulitr objevi i v oktavce místo 1.8tsi.
bude benzinovej ctyrkolovej karoq i s manuálem??
S manuálem ne.Nevím o tom.
chapal bych, ze jedna verze je starsi verze (132kW v kodiaqu) a novejsi 140kW prijde do novějších aut, tedy do karoqu a nove do oct.
ale takhle??
hezky si to vysvětluješ al tvrdá data nemůžeš popřít ............ i když ty můžeš jako Babiš popřít všechno >😁
A bude hůř, prodej dieselů se i po zavedení 1,5 TSI k 4x4 pošplhá k 90%.
z ceho cerpas??
prirovnavat me k tomu StBackymu udavacoj, lharoj a ojebavacoj je hodne velkej ulet
s tim babisem mi to nedelej, to bych nemusel prezit 😄