Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Testujeme novou Škodu Karoq! Ptejte se, co vás zajímá (+video)

156 komentářů

Dixik2
Kolik bude příplatek za DCC k motorizacím 4x4 ? Prodejcům to automobilka neřekla ani na školení.
Devil007cz
Pocitam 30 minimalne, kdyz tak prestrelili digitalni stit oproti konkurenci.
Tech 20 se to nedava ani u VW ani u Audi.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Digi štít ani zadarmo !
Stejně jako dotykové radio bez čudlíků.. :no:
Za to by připlácel jen magor.
Devil007cz
Kazdy ma jine preference. Uz jsem s tim chvili jezdil a libilo se mi to dost.
Napriklad mapa v digitalnim stitu je porad lepsi nez se otacet doprava z hlediska bezpecnosti.
Arese
Přesně tak! Už fakt neví, kam tu posr. elektroniku vecpat! 8-s
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Teda komě Holdena 😉
Avatar - Jenik3
Jenik3
Co kdyby...
Avatar - holden2
holden2
ja ho znam taky. skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje? nebo je zde nejaky de*bil co by za tenhle hnuj vyhodil svoje zdaneny penize?
shawt
Kdy otestujete Hyundai N? Byli jste vubec v Italii na testovani nebo vam to Skoda zakazala?! Slovaci vydali jiz 3 velmi pozitivni recenze na youtube! Cesi ani tuk!
Avatar - iudex
iudex
Jj, na prezentácii boli dokonca aj "druholigové" slovenské automobilové redakcie, tak sa divím, žeby tam ACZ ako "najväčší web o autách" v ČR nebol. Notabene keď sa auto vyrába v Čechách, patrilo by sa o tom napísať (ak už nie "ako prví na webe").
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo proč někoho tak objektiVWního jako je ACZ taky nepozvali? >😁
Avatar - fOE
fOE
Mistni redakce s klidem na dusi odignorovala i prezentaci Stingru, kam se taky podivali i "druholigove" ceske redakce... pak co tam koho po nejakej hyundai. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo koho by zajímaly Hyundai i30 N nebo Kia Stinger 😄
King of rain
No já nevím, mě to třeba zajímalo a hodně.I30N bude hodně dobré auto.... :yes:
Provocateur
Jestli jsi četl už tři pozitivní recenze, tak nečekej zbytečně na čtvrtou a utíkej si Hyundai koupit

A pokud trváš na testu, tak podej stížnost anebo alespoň protestní nótu k EK kvůli spiknutí. To je na Slovensku poslední dobou častým zvykem 😄
Avatar - iudex
iudex
Trápny a zbytočný koment, jedine žeby si chcel urobiť zadosť svojmu nicku. :no:
Provocateur
Trapný je spíš pod každým druhým článkem o Škodě požadovat test H/K a nezapomenout k tomu dodat, jak jste na Slovensku na výši 😉
Avatar - removed
removed
:no: tohle byo fakt zbytecne
Avatar - Joky
Joky
to víš, Škodovka bude propouštět , tak místní redakční hnízdo má strach, aby nebylo
v těch 2000 propuštěných.... tak pak podle toho i vypadá skladba testů a článků...
topten
ja ve svým okoli pozoruju rozsirovani benzinovych SUV, napr. přes ulici pravidelne parkuje kodiaq 2.0tsi a novy tiguan 2.0tsi.
karog bude často plnit funkci druhého auta v rodine co toho moc nenajede, ale v pripade snehu potrebuje vyjet.
dostavaj se ke me zprávy s problémy s DPF u dyzlu, co jezdi pravidelne jen kratke cesty třeba 5km rano tam a 5km odpo zpet. da se tenle problem v tomto rezimu ocekavat i u tohodle dyzlu?
v nemecku je propad dyzlu u soukrome klientely, tohle nebude typicke firemni auto, proc skoda nevyjde vstric tem, co chteji ctyrkolku v benzinu?
neboji se skoda, ze se lidi budou bat koupit naftovy motor do auta, který je urceny hlavne na popojizdeni a ze je brzo s naftakem nepusti do center mest??
Avatar - Warrual
Warrual
VW nedovolí. Stejně jako Yeti neměl Haldex s 1.4tsi, to šlo jen u Tiguana, "ponížili" podobně i Karoq.
topten
benzinovej yeti 1.4tsi je i ve ctyrkolce
Avatar - Warrual
Warrual
Tak možná že zezačátku prodeje nebyl. Pamatuju že tu tenkrát někdo hodně nadával v diskuzích že to nejde.
XTad
S predkolkou se neda jezdit po snehu?
topten
když potrebujes projet 15cm snehu po jinak sterkovy ceste , která je mistama do prudšího kopce, tak predokolce moc sanci nedaval
Avatar - Emel
Emel
Dá se předpokládát, že časem bude plná šíře nabídky +- kopírovat Atecu. Tohle je zatím jen úvodní nástřel.
xpaja
1.5 TSI 4x4 bude příští rok, ale jen s DSG.
Škoda to avizovala už při představení.
Dixik2
4Q 2018.
Avatar - Emel
Emel
Takhle... Škoda neavizovala, že jiné varianty nebudou, jen že tyto budou.
kovv
Jestli bude čekací doba stejná jako u Atecy tj. U kombinace 1.4 tsi 4x4 18 měsíců, tak už bude lepší koupit nový model hybridního crossoveru, který má mít stálý pohon všech kol a na trh by měl jít na jaře 2020. Poslední info je, že 4x4 v benzínu má být od 3q 2018.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
protože benzínový motor do auta nepatří! >😒]
Devil007cz
Me by zajimalo😒br />
- Ma multilink s 1.5 TSI?
- Jak je auto komfortni nekomfortni na 18/19 kolech bez DCC s motorem 1.5 TSI
- Realna spotreba 1.5 TSI s a bez DSG
- Zda DSG cuka pri rozjezdu s 1.5 TSI
- Kolik toci otacek 1.5 TSI pri 130/140 s manualem/DSG
- Zda umi promitat na digitalni pristrojovy stit mapy z Android auto
- Zda zakladni navigace umi promitat ve stejny okamzik mapu na navigaci i na pristrojovy stit nebo jen na pristrojovy stit a na navigaci neco jineho

Dekuji predem
Avatar - iudex
iudex
Súhlas, aj mňa by zaujímal prednostne tento motor (tipujem, že na rozdiel od väčšieho Kodiaqu, kde predsalen ľudia zvolia skôr 2,0TDI, tak v Karotke bude častejší benzín).
Avatar - Emel
Emel
1.5TSI bude mít multilink pouze ve spojení s 4x4. Jako 4x2 ho mít nebude.
Devil007cz
Diky za info. Dost skoda.

Redakce😒br />
- jeste by me zajimalo prosim, zda plast na stredovem tunelu u nohy je tvrdy nebo mekceny plast (ptam se vzhledem ke komfortu cestovani). Mysleno v miste kde jsou jakoby "offroad uchytky"
- kolik je mista na zadnich sedadlech, kdyz se dopredu posadi clovek o velikosti 185 cm a pak za sebe
Avatar - grifith
grifith
Je tvrdý, ale díky tvaru to nijak zásadně nevadí.
Místa je cca jako v Octavii, ale záleží na tom, jestli máš Varioflex a jak jsou sedadla posunuta.
Devil007cz
Pro redakci jeste prosim😒br />
- zda jsou kapsy ve dverich a ve schrance pred spolujezdcem nejak vypolstrovane necim ci vubec a tudiz cokoliv se tam polozi sterka.
Avatar - grifith
grifith
Polstrování ve dveřích není, takže štěrchá ...
Avatar - iudex
iudex
Tu je obsiahle a vyčerpávajúce video ku Karoqu s 1,5TSI: [odkaz]
P.S: Pre nich zjavne žiadne informačné embargo, o ktorom hovoril Honzo vo videu, neplatí, tak neviem, ako to s tým embargom vlastne je. 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ono to embargo asi je, četl jsem i na jiném webu, že dojmy dají až zítra ráno. Ale je to trapnost víčkonádržová, auto bylo představený, jezdilo se s prototypy, není k tomu žádný rozumný důvod. Jen se z toho snaží udělat (škoda auto) větší událost, než to je.
Josef 1
Porovnání s Octavií a to i v terénu.
Myslím si, že Octavia bude stabilnější, i to je důvod proč nekupovat Karoq.
topten
jj, to by me taky zajímalo, konkretne porovnani s oct scout v lehcim terenu
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
karoq bude mat zase ine vyhody.. je kompaktnejsi.. ma kratsie previsy... povedal by som ze bude aj stylovejsi ako akykolvek kombik v triede octavie... hlavne som zvedavy co prichod karoqu spravi s predajmi vozov u vas ako je napriklad ASX, vitara, mokka X, 500X a podobne...
Dominikv8
Zdravím, koukal jsem už na konfigurátor Karoqu, a cena v nejvyšší možné výbavě byla o kus menší než u Octavie L&K, ale výbava byla podobná. Proto by mě zajímalo srovnání těchto vozů, i když oba mají cíl jiný. Ale jelikož se rozhodují o služebním voze, tak je v úvahu Octavia L&K 2.0tdi 4x4 135kw Dsg a Karoq 2.0 TDI 110kw Dsg v nejvyšší výbavě. Zajímalo by mě co by jste preferovali v ohledu na pohodlí a praktičnosti v městě. Děkuji
topten
do města dyzl?
Devil007cz
Taky nechapu.Pokud hledam pohodli bude ve meste benzin vzhledem k akusticke pohode lepsi, rychleji vyhraty interier v zime. Diesel proste bude diesel pokud to neni V6 aspon.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A taky plná výbava pro kodrcání se po městě.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Zákazu dieselů ve městech se u nás ve východní Evropě asi jen tak nedočkáme, takže mimoňské úvahy nesvéprávných zákazníků o dieselech do města budou stále na pořadu dne. Jediné čeho de skoro jistě dočkáme, bude masivní import v západní Evropě neprodejných ojetých dieselových krumplů....
JK12
Jsou firmy, které kvůli interní politice mají jen služební auta s diesel motory.
Avatar - removed
removed
...protože v součtu produkují méně primárně sledovaného CO2, dodal bych. Ostatní emise se (prozatím) nesledují. Změna by přišla v případě, že by klienti či auditoři požadovali sledování i jiných jedů. Zatím se tak neděje.
vondry87
Podle mě je to i jistá setrvačnost. Prostě lidi si zvykli, že když se hodně jezdí, tak tam patří nafta. U nás ve firmě má každý svobodnou volbu mezi 1.8 TSI nebo 2.0 TDI. V garáži je jeden benzín a desítky nafťáků..
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
Bude verzia Scout?
Aku ma svetlu vysku Karoq?
Dixik2
Scout a Sportline od 27KT/18.
Avatar - speedfred
speedfred
na test,dostane u Vás 4,5 alebo 5 hviezd ?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Sečti to a máš výsledek. Praktická, nestárnoucí design a jedno z druhým a tak dále. A finále, SPOTŘEBA UDÁVANÁ - 10.
Avatar - maxi!
maxi!
Tak to si trafil - SPOTŘEBA UDÁVANÁ - tak to je NAOZAJ DOLEZITA POLOZKA !
A za to by mali davat extra body!
:-!
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
... aby to nevypadalo jako Karoq Junior...
Dixik2
Nejde to.Zkoušel jsem to v konfigurátoru a u předokolky lemy blatníků nejdou.
Arese
Určitě je tam ale půjde dodatečně domontovat v servise, ne? 😉
comper
Alebo dokupit v kauflande...
Arese
Tak to bych určitě nedělal, při případném vylepšování auta se vždy spoléhám na originální díly a příslušenství. Je to sice dražší, ale tutovka! 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
No to by mě právě zajímalo a taky za kolik. U 4x4 se v konfigurátoru připlácí 3tis. Tzn. že jako náhradní díl to bude tak za desítku a ještě budou brblat, že to nejde, protože....
Pítrs pítrsov
Porovnání jízdních vlastností s Yetim obvzláště v terénu?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To jako někdo koupí Karog na přesouvání se v lomu nebo v lese?
Avatar - Jaros71
Jaros71
Zajímal by mne skutečný objem zavavzdlového prostoru , s rezervou a sedadly vzadu neposunutými vpřed..pokud to má tuto funkci.
U Tiguanu pak skutečný objem spadl skoro o -20% 😄
Devil007cz
Ja myslim, ze vetsi nez litry by vypovedeli jednoduse tyto hodnoty.

- delka, sirka mezi podbehy a vyska kufru po roletku.
Caslava
Jak probíhá aktualizace mapových podkladů u navigace a je aktualizace zdarma nebo placená ?
Avatar - iudex
iudex
Tak som narýchlo pozrel konfigurátor a potešilo ma, že konečne má Škoda peknú červenú metalízu Velvet (doteraz bola červená vždy len pastelová). Ale ouha, škoda si za ňu pýta vyše 1000 eur, pomerne prémiové peniaze pri kompaktnom mainstreame. ;-\
Avatar - Emel
Emel
Ale tak Škodovka třeba na Octavii vždycky červenou metlu měla, docela hezkou...
Avatar - iudex
iudex
No nejak spätne to neovládam, ale minimálne v tejto generácii mala Octavia iba červenú Sprint, čo bola pastelová. Možno tie príplatkové fleet farby mali metlu, ale zo štandardných farieb žiadna červená metalíza nie je/nebola.
Avatar - Emel
Emel
Nene, v CZ vždycky byla normální červená metalíza, od představení OIII, dostupná jak pro normální Octavii, tak pro RS. Jmenovala se Rio, kdysi jsem zahlédl i jakousi Rosso Brunello nebo tak něco.

Chvilka googlení říká, že na SK byla taky a taky se jmenovala Rio😒br /> [odkaz]
(vem to radši odzadu)
Avatar - iudex
iudex
OK, nevedel som. Iba by som odprisahal, že v konfigurátore Octavie u nás bola len jediná červená: tá pastelová. Ale niekedy sa na tie konfigurátory nedá spoľahnúť a líšia sa od ofiko katalógov.
Avatar - Emel
Emel
Nejezdí jich nějak moc, ale občas nějakou potkám. Kolega měl v téhle barvě RS.
Avatar - Bubáq
Bubáq
... u které jsem spokojen s designem a provedením přístrojové desky. Snad se ostatní modely přidají a opustí tu šílenou nudu, která z člověka- řidiče škodovky dělá jen jednoho z miliónů. Karoq se nemusí za svou přístrojovku stydět.
Super jsou také neobvykle vysoká opěradla předních sedadel. Teď ještě, aby se v těch sedadlech dobře sedělo. U posledních škodovek slýchám jen nářek.
Zajímalo by mě, jak se díváte na užitečnost digitálního přístrojového štítu. Ještě jsem ho nezažil v nějakém časově významném úseku a těch pár kilometrů v Audi mi jen napovědělo, že to zas taková pecka není. Podle mého úsudku je v současných přístrojových štítech - bez ohledu na to, zda jsou digitální či klasické - zobrazována opravdová přemíra informací. Jakoby se automobilky předháněly v tom, kdo vpleskne na obrazovku víc (nepodstatných) obrázků a dat. Vlastně i fotografie k tomuto článku dokumentují to samé. Navigace + kompas dohromady: je to vůbec nutné? Neodvádí to pozornost od toho hlavního sdělení? Kdysi bylo zásadou bezpečnosti ukázat jen to, co je k jízdě nezbytně nutné (viz SAAB). Teď aby člověk, který v konkrétním autě nesedí zrovna dennodenně, přemýšlel nad tím, kde má hledat info o čase, o vnější teplotě, o zbytku paliva v nádrži, a pod. Přemýšlení pak zabere čas, který by měl být ale věnován pohledu před a za auto. Kdysi zabral pohled na přístroje jen zlomek vteřiny a věděl jsem všechno, co jsem k jízdě potřeboval. Teď je to opravdu jak televize a pohled se od přístrojovky plné barev a obrázků těžko odtrhává...
Už aby tu byla autonomní auta: ta mohou mít vepředu třeba cinema screen...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v tej cervenej je to nahodou ok.... rovnako faceliftovanej octavke takato cervena velmi sekne a dodava jej patricnu davku stylu a akejsi vizualnej stavnatosti ... skoda tento rok a aj na dalsi opat bude trhat predajne rekordy.. karoq a kodiaq su totiz horuce zeliezka a o ich uspechu niet najmensich pochyb.... skoda len ze karoq na mna posobi uz viac mestsky na rodiel od predoslej yetiny ktora vedela vyzerat fakt outdoorovo a terenne a povedal by som az e😜edicne a dobrodruzne... proste tak nejak viac chlapsky ... ale inak chapem ok ... mamicke na rozvoz deti asi netreba ziadny dobrodruzny vzhlad... kedze priority karoqu su uz na prvy pohlad ine ako u yetiny.... tu postaci aj pekna cervena farba a velke kola... uloha karoqu je teda vopred jasna .. alebo teda nech je to uz akokolvek ... uspech karoqu ale aj vacsieho kodiaqu je neodvratny :yes:
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
je tam 10 fotek v červené a já vidím 10 naprosto různých barev - některá ta červená vypadá naprosto fantasticky a některá zase dost hrozně. Takže těžko říci, jak bude ta hyperdrahá červená metalíza nakonec vypadat (ale bude to zřejmě jiné než pastelová u Octavie).

Jinak rozdíl Yeti/Karoq podle mě dobře ilustruje, jak se za těch cca 10 posunulo vnímání SUV. Yeti už dneska vypadá hodně oldschool a outdoorový se zdá být až příliš (třeba na dálnici vypadá, že se musí vyloženě trápit...)
Avatar - removed
removed
krom jiného, co už uvedli kolegové výše, zajímal by mne hluk v kabině. (stačí si stáhnout do telefonu nějakou aplikaci s chromatickou ladičkou, která umí měřit i db)
Statické dojmy jsem si užil v Holešovicích, takže především jízdní vlastnosti a pokud testujete Karotku s DSG, tak projev převodovky.
Díky
Avatar - boost.
boost.
>😒]
Gvick2
Se 4x4 a nějakým silnějším benzínem určitě. 😄
Avatar - iudex
iudex
A to bude ktorá verzia? Ja tam vidím v benzíne len predokolky (naviac ani jeden nie je "silnejší"). 😉
Gvick2
1.5 TSI bude stačit. Karoq dostane časem stejné motorizace a pohony jako Ateca (tedy až na 1.4 tsi, kde Ateca časem přejde také na 1.5 tsi), takže bude jak 1.5 TSI 4x4 tak 2.0 TSI 4x4.
Avatar - iudex
iudex
No neviem, či 1,5ka bude postačovať na to, aby takéto SUV driftovalo (a to neriešim nastavenie Haldexu, ktoré zrovna v prospech zadnej nápravy nie je). A tiež myslím, že boost ako vodič silnej zadokolky mienil powerslide, nie nejaké ustrelenie zadku na snehu.
kesumb
Pokud bude Haldex nastavenej jako v Kodiaqu a Superbu, pak to téměř nepůjde. Pokud jako v Passatu tak to půjde.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Povídal Dixík, že 2,0TSI Karoq nedostane protože Kodiaq.
stormrider
Dostane 😄
Avatar - JDM
JDM
rád bych viděl nějaky 4x4 driftovat >😁 hlavně v této kategorii >😁
Gvick2
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - JDM
JDM
Aha drift na sněhu? Tak to dokáže kde Jaký Suzuki s 1.3 atmosférou...
Avatar - lordlord
lordlord
Vypne se konečně tempomat sešlápnutím spojkového pedálu?
JirkaX
Proč by měl?
Avatar - lordlord
lordlord
předjíždění - dojíždíš pomalejší auto, podřadíš a brzdíš motorem a čekáš, než bude v protisměru volno a nemusíš šlapat na brzdu.
JirkaX
Tak ho vypnu tlačítkem a potom zase zapnu. Na druhou stranu, jedu v obci 50 na tempomat. Obec končí, zrychluji, přeřazuji a po 2 km je další obec. Podřadím a jedu dál. Mně to takhle vyhovuje.
Avatar - lordlord
lordlord
to ho pak musíš tlačítkem zapnout a +/- aktivovat. Tohle řešení je pro mě nepoužitelné a nepoužívám.
JirkaX
Ale když ho vypneš spojkou, tak ho musíš taky zase zapnout. A v tom druhém případě jak jsem uvedl si toho nemusím všímat, je zapnutý stále.
Avatar - lordlord
lordlord
zapneš ho jen +/- na páčce nemusíš šahat na knoflík on/off, kdyby se vypnul spojkou, nemusíš šlapat na brzdu
Avatar - Emel
Emel
Hm, od toho má tempomat tlačítko deaktivace. Já naopak chci, aby tempomat při případném řazení dál držel rychlost, jak to ostatně dělá i s automatem, i pokud třeba podřadím na dálnici apod.
Avatar - lordlord
lordlord
to ho pak musíš tlačítkem zapnout a +/- aktivovat. Jeden úkon navíc
Avatar - Emel
Emel
Ne, pokud ho jen deaktivuju, stačí ho jedním stiskem znovu aktivovat.
Avatar - lordlord
lordlord
pokud zrovna zatáčíš je čudlík mimo dosah a musíš sundat ruku z volantu
Avatar - _Karel_
_Karel_
Proč by neměl? Dosud jsem neměl u manuálu tempomat, co by se spojkou nedeaktivoval.
JirkaX
Abych mohl přeřazovat. Jak jsem dal příklad výše.
Avatar - grifith
grifith
Tak pořiď třeba Octavii, pak ho mít budeš 😉
Avatar - fOE
fOE
Nebo ford. Deaktivace jen brzdou. 😉
Avatar - lordlord
lordlord
poslední byla např. octavia2, octavka3 už přes spojku nevypne
Avatar - speedfred
speedfred
to ešte nemajú ??? 8-s
lefild
Lze mít v Karoqu sklopnou sedačku spolujezdce? Jak dlouhé předměty lze pak převážet?
Arese
1) Chci se zeptat, kdy bude v prodeji Karoq 1.4 TSI (nebo 1.5 TSI)/110 kW s pohonem všech kol a MANUÁLNÍ převodovkou?
2) Proč není v nabídce alespoň na přání mechanická parkovací brzda? U SUV je to zvláště neomluvitelné!
8-s
P.S. Jako celek se mi auto líbí, ale nesedí mi ty nizounké přední světlomety, protože už tak vysokou příď opticky ještě zvyšují - na SUV se prostě nehodí. Škodovka v tomto směru v poslední době nemá moc štěstí - u Fabie III jsou světla přehnaně velká (na malé auto), u Karoqu je tomu právě naopak... 😢
Dixik2
Nevím o tom,že by se počítalo s 1.5 TSI 4x4 s manuální převodovkou😒br />
1,0 TSI DSG 45/17

1,5 TSI DSG 45/17

1,6 TDI 45/17

2,0 TDI DSG Q2/18 (4x4 140 kW)

2,0 TDI 27/18 (110 kW)

1.5 TSI DSG Q4/18 (4x4)
Arese
Pokud se nepočítá, tak nechápu proč, protože by to byla hrubá chyba! 8-s 8-s 8-s
Avatar - _Karel_
_Karel_
Chystáš se ho koupit? 😉
Arese
Ne, proč? Snad se můžu zeptat i tak, ne? Mě se po designově i cenově víz zamlouvá Ateca, ale ta má (snad jen zatím) úplně stejný problém...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já teda v ceníku Atecy vidím 1,4TSI 4x4 manuál.
Arese
Aha, tak super. Já už jsem ten ceník Atecy delší dobu nezkoumal, takže asi od dob zahájení prodeje rozšířili nabídku. V tom případě má u mě Ateca další velký bod k dobru a nechápu Škodovku, že tuto verzi u Karoqu ani neplánuje. Jen ty dodací lhůty Atecy jsou šílené, ale u to se snad časem spraví... Konec konců, Karoq na tom asi nebude lépe... 😲
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ateca má k dobru i možnost 2,0TSI, což prý Karoq nedostane. Když je na Atecu čekačka rok, docela by mě zajímalo, jak na stejné lince (která evidentně nestíhá) chtějí dělat ještě Karoqa, o který bude (podle mě) ještě větší zájem.
Edit: asi to není stejná linka, ale stejný závod ano.Dají se čekat stejné problémy.
Arese
Kdyby rok, to by se snad ještě dalo nějak zkousnout, ale slyšel jsem, že s motorizací 1.4 TSI to je v současnosti 18 (!) měsíců! 8-s :no:
Avatar - _Karel_
_Karel_
To je docela vtipný už jen proto, že za nedlouho bude nahrazená TSI. Za rok a půl to bude "starý motor".
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hlavní je udržet tu Superba = když nestíhat tak pořádně >😁 >😒]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
1.5 TSI 4x4 MT mi dává největší smysl. Absence takové konfigurace by podle mě byla celkem fail, který bych chápal leda u japonské produkce.
topten
co to sleduju, tak v tyhle konfiguraci manual nebude.
je to podobne nepochopitelny, jako ze manul neni u benzinovy O3 scout ani u silnejsi naftovy. za automat si reknou podstatne vic nez za manual a pak maj taky zajistenou praci ...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
tyhle kombinace jsou fakt mrzuté. U Mazdy zase třeba nejde benzin 4x2 s automatem (což taky nemá úplně malou cílovou skupinu)... Ti výrobci si tak odepisují celé segmenty zákazníků....
Avatar - CHerokee
CHerokee
Kdy dostane pořádný motor - 6 válec?
peterle
Toto sa môže pýtať len mimoň 😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
Pro mě je mimoň přes auta ten, co se nezajímá, co je pod kapotou
Avatar - _Karel_
_Karel_
Předem díky za vyjmenování neprémiových konkurentů s šestiválci.
Jeden z tvých suverénně nejhloupějších komentů.
Avatar - removed
removed
Dacia se sesti valci lepenky....
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😒] :yes: úplně ji vidím!
Avatar - speedfred
speedfred
>😁 >😁 >😁
Avatar - CHerokee
CHerokee
Člověk by neměl být taková ovce. 😉 Kdo ti nakukal, že když nemáš prémii, tak nemáš nárok na pořádný motor? Kdy ses o tom nechal přesvědčit a přijal jsi to za hotovou věc? Hmm 😉
topten
to bude dřív 6-polovej
Južo
mohli by ste porovnať halogeny vs. led ako svietia v tme + foto
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Obávám se, že na novinářské prezentaci nebudou mít možnost takového srovnání.
King of rain
U Kodiaqa si lidé stěžují na nedoladěný podvozek, tak jsem zvědav zda tohle bude ten samý případ.V tomto se koncern oproti dřívějšku fakt hodně zhoršil a nejsem za to rád.... :no:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já naopak vícekrát četl o Kodiaqu coby nejpohodlnější Škodovce.
Avatar - Floyd
Floyd
Otevřu článek a z automaticky spuštěného videa (pěkná prasárna, jen co je říct) ke mě promlouvá ... kdo jiný než Mička. To tam v redakci opravdu nemáte nikoho jiného, který by testoval Škodovky, nebo je Mička takový specialista na vozy z Mladé Boleslavi? Nemůžu si bohužel vyjet podrobnou statistiku článků, protože IT redakce ořízli zozrazování na posledních 10 článků, na což jsem se minule nechal nachytat v případě nicku Ham., ale kam moje paměť sahá, Škoda=Mička a Mička=Škoda.

A tak se ptám: proč?
Avatar - removed
removed
tak ale zase uznej, že nám Honza shodil nějaká ta kila.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Taky jsem si všiml. Řekl bych, že shodil pěkných pár kil.
Avatar - Floyd
Floyd
To uznávám, to jsem si všimnul hned co na mě vyjelo video. A v tom tričku mu to i sluší.
Avatar - holden2
holden2
dyzlgejt. v redakci neni na zradlo
Avatar - praděda7
praděda7
Brzy jej uvidíme v nějakém tv seriálu.....Přístav? Že by? 😉
Avatar - Floyd
Floyd
Kalma, Kulhánek, Kabaň, ... Bockelmann. Nestála by informace o skonu posledně jmenovaného, který byl velmi úzce spjat se Škodovkou, alespoň za krátký článek? Zřejmě se čeká, až se specialista na Škodovku Mička vrátí ze Sicílie. Takže se ho nedočkáme, myslím toho článku, ne Mičky.

Pro ostatní, koho by to zajímalo, info od Franty Dvořáka😒br /> [odkaz]
Arese
Hmm, spíš od Martina Šidláka, ne? 😉 Ale článek je to parádní, o tom žádná! :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak mě napadá, Floyde, vadí ti, že se tady o Škodě píše málo nebo moc? Jsem zmatený. >😒]
Avatar - Floyd
Floyd
Karle, vadí mi, když tu den co den vycházejí bezduché, nicneříkající a výplňové články o Škodě, které vznikly jen proto, že je v nich ikskrát zmíněno slovo Škoda - kvůli vyhledávači, víme? A také mi vadí, když tu nevycházejí podstatné, zásadní a informačně obsažné články o Škodě, mezi než řadím ten o WB. Sorry, ale když už redakce nemá novinářského ducha, aby takový článek sepsala a čtenáře obohatila o přínosné informace, tak aspoň z úcty k tomu člověku, který si to fakt zasloužil, protože pro Škodu žil, dýchal a pracoval.
Avatar - removed
removed
Tak je divne, ze sotva "otec" Superbu a zachrance Kvasin definitivne odejde, uz by vrchni veleni vse presouvalo do DE...
Treba se tady o nem nesmi psat... bez ohledu na nejaky projev alespon ucty...
muchio
Nejvíc mě zajímá skutečná- reálná spotřeba motoru 1,5 TSI .Žádné laboratorní kecy, ani projížďky po okreskách 80- tkou s lehkou nohou na šestku.
Zajímá mě to jako alternativa místo nafťáku na kratší trasy. Vím že s končícím motorem 1,2 TSI se dá jezdit docela úsporně i přes občasnou svižnější jízdu. Ale v Karoqu si např. 1,0 TSI nedovedu představit - při mém způsobu jízdy >😒] >😒] >😒] , - přes veškeré vychvalování bych ho asi ,,uštval " a jezdil za 9-10 litrů.
Avatar - grifith
grifith
Pokud se dle tebe dá jezdit s 1,2 TSI u Yetiho jezdit úsporně, pak nebudeš mít problém ani u litru v novince.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Mel jsem yetiho s 1.2 81, 6q. V prumeru jezdil za 6l. Dalnicni presuny za 7l. Rekord po rovince 4.9l. Vse dle PP.
Dnes bych sahnul po yetim znovu. Je to kratke (4.22m) a presto prostorne auto. Motor bych vzal 1.4 92.
Arese
Yeti má 3 velké nevýhody, které Karoq napravil - příliš malý kufr na rodinné použití, poněkud nepovedenou polohu řidiče za volantem a zbytečně vysokou karoserii, která zbytečně zvětšuje jeho čelní plochu. :-!
Avatar - Jenik3
Jenik3
Z meho pohledu kufr dostatecne veliky a hlavne variabilni. Veslo se vsechno. Za volantem se sedelo skvele - rad sedim vzprimene a tim, ze je karoserie vysoka, byl jsem nadsen. Mam v planu ho poridit pristi rok znovu, ale uz jako ojetinu.
Arese
Jasně, ta variabilita je u Yetika super, ovšem na úkor komfortu sezení pro zadní dospělé pasažéry (kraťoučká opěradla, nepohodlné sedákly - obojí převzaté z Roomsteru - kromě rozšířené střední části). U Karoqu je možné si typ zadních sedadel vybrat, což je úplně ideální stav. Co se týče kufru, tak ten je pro rodinu s dětmi opravdu miniaturní (pokud tedy člověk neobětuje rezervní kolo), ale to už Karoq taky parádně řeší. No a co se týče té polohy za volantem, tak u Yetíka je problém, pokud je člověk vyšší postavy. Pak si totiž musí volant nastavit do podivně "autobusového" úhlu a stejně to není O.K.. A pak je zde ta extrémní výška karoserie, takže Yeti sebou vozí naprosto zbytečně spoustu vzduchu nad hlavami posádky (i u vysokých cestujících). Ale jak říkám, je super, že všechny tyto výtky u Škodovky vzali v potaz a u Karoqu už se neopakují. 😄 :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
:-!
Avatar - Brumbal
Brumbal
Za me je Karoq krasavec stejne jak Ateca, na to ze jsou od fadniho VW kterej ma snad nejnudejsi vypadajici SUV soucasnosti Tiguan, tak palec hore pro Skodu a Seat. Necekam tereni schopnosti jak od Land Rover Defender ale kdyz uz se redakce tak mile pta... Jaka je brodivost Karoqu?
comper
Do vysky vodicovych gumakov.
Avatar - Wolfsteen
Wolfsteen
Krasavec!? LOL >😁 >😁
Arese
Chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl v charakteristice naladění podvozku Karoqu ve srovnání s jeho sourozencem Atecou - odpružení, tuhost řízení, brzdy. Děkuji.
Avatar - praptak
praptak
Tušíte, kdy budou k dispozici zadní boční airbagy?