Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
jiriik
8
Je to audí tak nebude >😁
Bubáq
Děkuji pane Machalo, že jste si dal práci a natáhnul všechny ty technické obrázky. Po takových se dnes už slehla zem....
Dobrý den,
s tím nemám vůbec nic společného, to naše šikovná grafička😊 Já jen dodal fotky, které mi poskytlo Audi. Ale děkujeme a Renče vyřídím!
Machi
s tím nemám vůbec nic společného, to naše šikovná grafička😊 Já jen dodal fotky, které mi poskytlo Audi. Ale děkujeme a Renče vyřídím!
Machi
GeekStar
Co nechápu jsou ty utopené displeje někde hluboko pod výdechy klimatizace. Měl jsem za to, že displej infotainmentu v zorném poli řidiče už je alespoň v rámci prémie naprostý standard.
Možná to vyřeší HUD, ale stejně...
Možná to vyřeší HUD, ale stejně...
Nie som fanúšik Audi, ale v tejto A8 som si chvíľku posedel vo Frankfurte a musím povedať, že takéto zapracovanie displejov je dobre riešené. Z fotiek to vyzerá ako utopené, ale v reáli tieto 3 displeje sú vkusne vymyslené a neprekážajú. Podobne to má vymyslené Panamera, kdežto v S-Klasse mám stále pocit že ten jeden velký panel s dvomi obrovskými displejmi tam jednoducho nepasuje... a to som fanúšik MB.
_Karel_
Já vím, že reální kupci asi budou s tou spoustou fičur spokojeni, ale mě přijde, že čím dál tím víc jsou tahle auta jen na pár let. Což při těch cenách +3m zamrzí. Kdo z "druhokupců" bude schopen servisovat tak složitý podvozek a všechny ty serepetičky co to umí? A fakt je to potřeba? Není to jen vzájemné předhánění mezi Audi/BMW/MB?
Ale jinak jo, nekoukat na to přes peněženku, přes uvažování o smyslu a jen tak se svézt - určitě by se mi to líbilo.
Ale jinak jo, nekoukat na to přes peněženku, přes uvažování o smyslu a jen tak se svézt - určitě by se mi to líbilo.
Tohle fakt prvního majitele nezajímá. 😉
Ono už u starších A8/S/7 jsou velké, pro někoho astronomické náklady na údržbu.
Ono už u starších A8/S/7 jsou velké, pro někoho astronomické náklady na údržbu.
To je mi jasný, že to prvního majitele nezajímá. Ale podle mě to ta auta odsuzuje do čím dál předčasnějšího důchodu. Na kolik let se běžně kupuje RR nebo Bentley a na kolik A8/S/7? Tipuju že ty první na násobně víc.
Záleží z jakého pohledu, z pohledu nájezdu S/7er/A8 jsou typická firemní auta pro nejvyšší management a jako taková najezdí obrovské porce kilometru ve velmi krátkém čase, tedy tříleté auto klidně čtvrt mio. km. RR nebo Bentley jsou naopak spíše typická "rentiérská" auta, která mají minimální nájezdy a na těch čtvrt mio. se většinou nikdy nedostanou i když slouží třeba 10 let (tím nemyslím, že by takovou porci nevydržela, ale při pojíždění po Monaku z přístavu jachet do kasína a do vily prostě čtvrt mega nenajedeš ani za 20 let).
Tahle auta pro "druhokupce" nikdy moc nebyla, na jedné straně jejich cena vždy prudce klesá v čase, takže to "druhokupce" může lákat, na druhé straně vždy bylo jejich udržování v provozuschopném stavu to nejhorší/nejdražší co si mohl "druhokupec" koupit, takže já moc změnu (ani k lepšímu, ani k horšímu) nevidím. Tahle auta jsou jedině pro movité "druhokupce"/koníčkáře, kteří jezdí nejmodernějším modelem a nějaký starší kousek si pořídí pro srandu a potěšení (tedy s ním moc nenajedou) nebo jako model s nějakou šancí na růst ceny jako oldtimer (pak s ním nenajedou vůbec nic a leští jej v garáži), kupovat si taková auta pro "užitek" je nesmysl.
Tahle auta pro "druhokupce" nikdy moc nebyla, na jedné straně jejich cena vždy prudce klesá v čase, takže to "druhokupce" může lákat, na druhé straně vždy bylo jejich udržování v provozuschopném stavu to nejhorší/nejdražší co si mohl "druhokupec" koupit, takže já moc změnu (ani k lepšímu, ani k horšímu) nevidím. Tahle auta jsou jedině pro movité "druhokupce"/koníčkáře, kteří jezdí nejmodernějším modelem a nějaký starší kousek si pořídí pro srandu a potěšení (tedy s ním moc nenajedou) nebo jako model s nějakou šancí na růst ceny jako oldtimer (pak s ním nenajedou vůbec nic a leští jej v garáži), kupovat si taková auta pro "užitek" je nesmysl.
no ale na tejto krave nieje nič pre srandu ani potešenie. A ako oldtimer? to snáď ani vo sne.... to auto nemá žiadnu charizmu či "dušu" akú má mať oldtimer. Za pár rokov to bude len hnusná nemecká vydojená šunka v ktorej budú svietiť kontrolky a s ktoru vás vykopnú z každého servisu.
Někoho baví velká a luxusní auta a třeba staré Audi V8 nebo e32 740i v dobrém stavu dnes rostou na ceně a za pár let se z kategorie yountimerů přesunou do kategorie oldtimerů. Samozřejmě ne všechny generace a zdaleka ne všechny motorizace potká takový osud, ale některé jistě ano.
Chápu, že některým se líbí takové ohromné sedany. To já bych si už raději koupil vlak... 😉
Asi tak.
Ještě bych doplnil, že včasný prodej těchto nejvyšších kategorií aut prvonabyvatelů zvyšuje šanci prodeje a to z prostého důvodu, že i druhokupec se slušnou slevou se může úspěšně tvářit jako boháč - prvokupec ještě i několik let. Minimálně do faceliftu. Bude-li mít kliku i bez dramatických servisních ***ků zejména v návaznosti na počtu ujetých km.
Ještě bych doplnil, že včasný prodej těchto nejvyšších kategorií aut prvonabyvatelů zvyšuje šanci prodeje a to z prostého důvodu, že i druhokupec se slušnou slevou se může úspěšně tvářit jako boháč - prvokupec ještě i několik let. Minimálně do faceliftu. Bude-li mít kliku i bez dramatických servisních ***ků zejména v návaznosti na počtu ujetých km.
jasné, že ide o naháňačku D3, bohužiaľ prvokupcov to berie. RR sa kupuje inak, tam nenaháňaš prvoplánové techno, tam berieš imidž status a ten sa nemení tak rýchlo, ale zas si priplatíš. A secondhand? Toto nech si rieši ten, kto to kúpi. Racio tam nevidím, ak chceš luxusné zvezenie stačí ísť o triedu nižšie.
Myslím, že zajímá 😄
Bez druhejch majitelů totiž dost padá zůstatková hodnota. Na druhou stranu, kovbojů a odvážlivců je ve východní Evropě pořád dost, takže se prodejnosti asi ani bát nemusíme.
Bez druhejch majitelů totiž dost padá zůstatková hodnota. Na druhou stranu, kovbojů a odvážlivců je ve východní Evropě pořád dost, takže se prodejnosti asi ani bát nemusíme.
Snad tak u nas ci v PL. Na balkane letia uz dlho Mercedesy potom sem tam BMW a Audi max A6-7. Tohto roku som z novsich A8 nevidel ani jednu a z 1. ci 2. gen. max 5 kusov. Oproti tomu S-klass hafo a kopa k tomu AMG.
Balkán je dost široký pojem. Tak třeba v Chorvatsku (jezdím tam často a několik let) tam letí BMW nejvíc. Třeba Albánie, tam je to známé, že MB jakékoli řady a roku frčí.
Jj vzhledem k sice zajímavý ale jinak.. kombinaci materiálů použitý u týhle A8 to už nebude takováhle pohodička [odkaz] ale i běžný ťukance se setsakra prodražej
Trh si tohle poresi, uz dnes stoji 5leta 7er s V12 jako 3 letej superb. Oba pul milionu. U toho superbu to asi taky nepotesi, polovina ceny po trech letech, ale furt je to jen pulmilion fuc. U te 7er to bude klidne 4,5mil pryc, co jen prave odzrkadluje to jakou kasickou se takove auta pak stavaji. Druhovyroba zadna, dilu z vrakoviste malo a za cenu div ne noveho... a vadi to? Nevadi, tohle jsou proste auta pro prvniho majitele. Tomu maji doprat to do ted nemozne, do ted nedostupne, absolutni vrchol techniky, luxusu, featur. To delaji. Co je s nima pak dal uz nikoho netrapi. 😄
Copak stará 7er....na sportovních vozech je V8 5.0l Lexus IS-F r.v. 2009 za bratru 666 000Kč....orig. cena 2.7milKč.......no nekup to... 😉 PS. Škoda, že to nemá pořádnú šaltr páku...jo, a je tam také jeden za 555 000Kč ale ten byl 2x kolem zeměkoule... 😉
Tak jsem ty půlmilionový F02 760i hledal, klidně jen na pokoukání...
A nejsou, podezřelý kusy začínají na milionu.
Nicméně souhlas, už E65, tedy dvě a půl generace zpátky, není sranda servisovat, natož toto.
A nejsou, podezřelý kusy začínají na milionu.
Nicméně souhlas, už E65, tedy dvě a půl generace zpátky, není sranda servisovat, natož toto.
Ja sveho casu nasel prave E65 poFL v 760i, tehda 5 let starou za 500tis km s lehce nad 200tis km, tak mi to utkvelo v pameti, dnes jsem po tom nepatral. 😄
Naštěstí je dobrodruhů dost. I když někteří (většina?) neví, do čeho jdou. Ani první majitele kolikrát nebaví platit servis těchto aut. I když to u některých může být jen výmluva, aby si před sebou ospravedlnili častější výměnu aut. 😉
4bytelnýkola
mě nejvíc uchvacuje ten aktivní podvozek, má někdo reálnou zkušenost s ABC u Mercedesu?
[odkaz]
Zatial bez testov ale tie pridu v najblizsich 2 tyzdnoch pocitam...
Zatial bez testov ale tie pridu v najblizsich 2 tyzdnoch pocitam...
Ta oranžová metla je v této třídě docela "faul".
Na lux limuzíne áno, ale tá samotná farba je krásna, na kompakt (ideálne HH) dokonalá.
šak treba ničo "nové" vymyslieť.... aktívny bude len kým bude "aktívny" potom to bude zháňanie motorčekov, RJ,čidiel... ale ako je napísané hore je to auto pre skupinku ľudí ktorí ho podoja a vykopnú. Potom ho čaká dlhé státie a čakanie na hlupáka.
3_diamanty
ktore pride v r 2019 ( predpoklada sa ze pojde o superluxusny hybrid ) verim ze bude novym kralom... dovtedy to este ma v rukach stale D3 ( aj ked na jej celo by som dal S-ko a nie A8 )
XJ by si zasluzilo asi viac pozornosti ako len prevazat Terezu a jej vernu druzinu... je celkom ralita ho inak stretnut v Londynskych uliciach ked to napr. porovnas s S kom A 8 alebo sedmou... 😄
XJ ma noblesu a velku charizmu a to sa v tejto triede pocita viac ako velkost displeja... kazdopadne som zvedavy uz na nove XJ ktore by aj po stranke techniky malo byt uz inde ako tomu bolo doposial... samozrejme ocakavam ze aristokraricky vzhlad ostane a.. a vlastne ze ho jag este viac zvyrazni a podciarkne tak svoju dominanciu v tomto segmente ( rolls bentley teraz neratam.. tie su na absolutnom trone a vzdy neohrozene ) :yes:
súčasne XJ sa páči aj mne,a hlavne ich človek moc nevidí.
Ale že by malo byt kráľom ? Však v tunajšom teste najekeho Jaga porazil aj Sup. >😒]
Ale že by malo byt kráľom ? Však v tunajšom teste najekeho Jaga porazil aj Sup. >😒]
Když se to počítá, proč jsou prodeje XJ pouhým zlomkem prodejů D3? Kdo ti řekl, co se počítá a co ne?
Chjo... 😉
Chjo... 😉
starý_kluk
Pochopitelně ne poloměr, ale průměr otáčení - překlep. Je-li stopový, je přeci jenom dost přes 11 metrů, a to s drahou a komplikovanou "opičkou" natáčení zadních kol není taková výhra (třebaže jde délkově o vyšší třídu).
Frantizsekk
Vypada jako odchazejici pornohvezda, co to prehnala s plastikama. Co tam berou za matros?
Blatouch
Audi A8L znam, jezdil jsem s nim, je to docela fajn pojezdeni - tedy klidek a pohodli.
U teto verze mi ale pripada vnejsi design znacne arogantne - agresivni, coz je subjektivni dojem. BMW i MB se mi jevi znacne lepe.
Phaeton - to mel byt BMW / MB killer, ale VW ho znacne zmastil, novy Phaeton - ??? A8 top BMW / MB nekonkuruje.
U teto verze mi ale pripada vnejsi design znacne arogantne - agresivni, coz je subjektivni dojem. BMW i MB se mi jevi znacne lepe.
Phaeton - to mel byt BMW / MB killer, ale VW ho znacne zmastil, novy Phaeton - ??? A8 top BMW / MB nekonkuruje.
Pekelná Micinka
Ten čumák se mi moc nelíbí, ale co se mi nelíbí vůbec, jsou ty chromový lišty na převisech, zejména na tom zadním.
Systém ochrany proti bočnímu nárazu je opravdu zajímavej. Ve videu od 5:15
[odkaz]
Zadní svícení se mi taky líbí, interiér tak napůl, absence manuálních ovladačů klimatizace beru jako velký mínus. Doufám, že tenhle trend se nechytí a zákazníci donutí výrobce se vracet k tradičním řešením.
Systém ochrany proti bočnímu nárazu je opravdu zajímavej. Ve videu od 5:15
[odkaz]
Zadní svícení se mi taky líbí, interiér tak napůl, absence manuálních ovladačů klimatizace beru jako velký mínus. Doufám, že tenhle trend se nechytí a zákazníci donutí výrobce se vracet k tradičním řešením.
webpaja
...zatím si A8 ve všech testech vysluhuje spíš 4* a ztrácí klasicky na komfortu i agilitě. jak se mi nelíbila předchozí generace, tato se mi zdá ještě neforemnější.
Hlavne bocna silueta vyzera trosku divne... S class design je viac elegantny na nic sa nehra linie su nenasilne a premiove....S class je presne to co je na nom napisane a nemusi lepit hokejky na dvere a davat Samsung tablety donutra... >😁
Freddka
Jak ji uvidim na krizovatce, mirim na dvere - a brzdim pred nima smykem! Doufam, ze to Audina vyhodnoti jako nebezpecne a ridice vyleka svym vyskokem 😄
To bude dobra zabava na silnici 😄
Delam si samozrejme srandu ... urcite ... ne vazne to neudelam ... 😄
Jinak proc si nekoupit Q7, ktera vyskakovat nepotrebuje, ta uz je cela vyskocena ... 😄
Jo a teda poznamka autorovi - i kdyz to sam zminil - to nadseni z aktivniho podvozku, co "vyzehli" retarder, to je v S klasse uz od roku 2013 a od 2014 maji navic i Active Curve Tilting v kupatku ... 😄 Ja jen aby bylo jasno, kdo je tady technologicky leader 😄
To ani nemluvim o tom, jak redakce cpe vsem ctenarum, ze je v teto tride nejlepsi BMW sedmicka - a pritom vubec netestovali Sko s ABC, tedy s tim nejlepsim podvozkem ... ze prej BMW limuzina ma lepsi podvozek nez Sko, tak to vam fakt nezeru 😄 Ostatne k tomuto zaveru nedospel krome redakce Auto.cz asi zadny recenzent na svete ... 😄
To bude dobra zabava na silnici 😄
Delam si samozrejme srandu ... urcite ... ne vazne to neudelam ... 😄
Jinak proc si nekoupit Q7, ktera vyskakovat nepotrebuje, ta uz je cela vyskocena ... 😄
Jo a teda poznamka autorovi - i kdyz to sam zminil - to nadseni z aktivniho podvozku, co "vyzehli" retarder, to je v S klasse uz od roku 2013 a od 2014 maji navic i Active Curve Tilting v kupatku ... 😄 Ja jen aby bylo jasno, kdo je tady technologicky leader 😄
To ani nemluvim o tom, jak redakce cpe vsem ctenarum, ze je v teto tride nejlepsi BMW sedmicka - a pritom vubec netestovali Sko s ABC, tedy s tim nejlepsim podvozkem ... ze prej BMW limuzina ma lepsi podvozek nez Sko, tak to vam fakt nezeru 😄 Ostatne k tomuto zaveru nedospel krome redakce Auto.cz asi zadny recenzent na svete ... 😄
Mezi ABC Mercedesu a tímto systémem Audi je docela velký rozdíl, Mercedes prediktivně nastavuje celý podvozek a zamezuje tak, naklánění, kývání nebo natřásání tím, že nastavuje podvozek jako jeden celek. A8 naproti tomu prediktivně řídí zavěšení a tlumiče každého kola zvlášť, to je docela podstatný rozdíl. Co je lepší ukáží až nějaké podrobné srovnávací testy.
Po pravdě jsem moc nepochopil, o čem píšeš. Pokud vím, oba systémy jsou klasifikované jako plně aktivní. Audi jen používá elektromechanický a ABC je hydraulický (také pracuje s každým kolem zvlášť, jen jsou tam hydraulická serva místo elektromotorů).
Po přidání prediktivní funkce, pokud tím myslíš sledování povrchu, v poslední generaci S ten systém pak přejmenovali na MBC, kde M = Magic.
Po přidání prediktivní funkce, pokud tím myslíš sledování povrchu, v poslední generaci S ten systém pak přejmenovali na MBC, kde M = Magic.
No já jsem někde četl, tuším popis od Rejlka, že u Mercedesu predikce funguje tak, že scanuje povrch vozovky před autem a následně nastavuje podvozek jako celek, tedy všechna kola stejně, A8 má údajně scanování a nastavování každého kola samostatně.
Aktivní podvozek ABC používá Mercedes snad 20 let (první ho dostalo CL někdy koncem 90. let).
Kdysi jsem viděl naklápění do zatáček na A5. Měla myslím vzduchový podvozek. Pochopitelně tedy prototyp. Audi bohužel velké kupé nemá.
Problém ABC je, že ho nemůžeš mít s 4Maticem. Takže si většina S musí vystačit se vzduchovým. A ta většina se bude týkat i předváděček a flotily pro novináře. Proto moc testů S-Klasse s ABC/ MBC nenajdeš.
Kdysi jsem viděl naklápění do zatáček na A5. Měla myslím vzduchový podvozek. Pochopitelně tedy prototyp. Audi bohužel velké kupé nemá.
Problém ABC je, že ho nemůžeš mít s 4Maticem. Takže si většina S musí vystačit se vzduchovým. A ta většina se bude týkat i předváděček a flotily pro novináře. Proto moc testů S-Klasse s ABC/ MBC nenajdeš.
Londonbridge
Ja myslym ze velakrat je 4 matic alebo Quatro nevyuzitelne. napr v UK, California, atd. proste silnice ktore sneh neuvidia. Nepocitam ze by S classe 4 matic alebo A 8 quatro jezdilo po poliach a testovali na nich skrizenie naprav...Niektore redakcie to robia ako napr. garaz.sk tam vsetky auta tahaju do salasov k bacovym ovcam a krizia napravy na oranisku co spravil prvy jarny Zetor... Tato redakcia uz pomaly vyhlasuje ze A 8 je lepsia ako S class a mozna sa vyrovna novej sedme...To su prazdne tvrdenia ktore sa nezhoduju zo svetovymi auto novinarmi ovela renovovanejsich firiem ktori robia automobilove testy...
Tak u A8 určitě zbytečný není, když je u Audi alternativou FWD.
Jedna věc je, co teoreticky stačí, druhá věc je, co se kupuje. A lidé to chtějí. I když jsou silnice uklizené, minimálně parkovací místa bývají zajímavá. Někdy i celá parkoviště. Někdo to pak bude chtít i na mokré silnice. S RWD jen těžko budeš na mokrém asfaltu využívat potenciál silnějších motorů. Diskutabilní na tom pochopitelně je, že AWD nezkrátí brzdnou dráhu. Ale např. pro rychlý odjezd z křižovatky se to hodí.
Jedna věc je, co teoreticky stačí, druhá věc je, co se kupuje. A lidé to chtějí. I když jsou silnice uklizené, minimálně parkovací místa bývají zajímavá. Někdy i celá parkoviště. Někdo to pak bude chtít i na mokré silnice. S RWD jen těžko budeš na mokrém asfaltu využívat potenciál silnějších motorů. Diskutabilní na tom pochopitelně je, že AWD nezkrátí brzdnou dráhu. Ale např. pro rychlý odjezd z křižovatky se to hodí.
V podstate mas pravdu aj ked ja by som 4 matic nepotreboval.... Vyuzil by som ho zatial 0 krat ale zisiel by sa mozna 2 x....raz som parkoval na prirodnom parkovisku bolo to do kopca a naprsalo hodne na travu... Pri rozjazde mi len cukalo kolesami a auto sa moc nehybalo...Rozjel som sa horko tazko ale som cumel co spravy mokra trava do kopca... Druhy krat som v zakrute na mokrej vozovke trosku prisolil plyn a zadok mi hodilo takym sposobom ze som mal az blato v trenirkach....Tak ze ano uznavam ze 4 matic nebude mat taketo zazitky...