Novinky
praděda7
3
Řekl bych, že s tímto stylingem přišel ten samý Ninja, co má na svědomí CH-R..... 😉 Ale jinak dobrý...beru... :-!
Přejít do diskuze
Bubáq
Koncept se mi líbí, má charakter. To však odvolám, pokud se ukáže, že jeho délka nepřesahuje 4,5 m a šířka 1,8 m.
Jenže největší problém vidím v tom, že pokud se TJ začne vyrábět, do Evropy se dostane zase jen díky Dajbychovi z Plzně. Škoda.
Jenže největší problém vidím v tom, že pokud se TJ začne vyrábět, do Evropy se dostane zase jen díky Dajbychovi z Plzně. Škoda.
praděda7
Ať je to jak je to.....ten TJ styling navrhl někdo, kdo měl koule.... 😉
mezek
Řekl bych, že pro začátek je lepší tohle: [odkaz]
Všeobecně: záleží na čelním průřezu, bočním průřezu, ploše karoserie.
Všeobecně: záleží na čelním průřezu, bočním průřezu, ploše karoserie.
traveldrive
...docela super, nechýba tomu nápad. Dizajn je hrozný, tie obrovské čumáky s kolmým čelom sa pochopiť nedajú. Čelné sklo je len taký pásik pod stropom, dá sa čakať výhľad ako z tanku...
traveldrive
Veľa záleží tiež na detailoch, veľké medzery medzi dielmi, výrazné mriežky a prelisy na plechoch generujúce turbulencie koeficient odporu vzduchu výrazne zvyšujú. Veľký vplyv majú disky kolies a tiež členitosť spodku auta.
_MT_
C-HR dělali v evropském designovém centru Toyoty ve Francii (což samozřejmě nic neříká o tom, kdo tam pracuje). A navrhovali ho specificky pro Evropu. Alespoň to tvrdili. Prý se zalíbil ostatním, tak se z něj stal globální model. Nepřijde mi moc pravděpodobné, že by tam dělali i tohle.