Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSlavné automobilové značky a jejich jízdní kola. Podívejte se do galerie!
29 komentářů
Mig_35
od výrobce kol. Hodinky Calvin Klein nebo Armani ve mně taky nebudí důvěru..
Automobilky si je přeci nevyrábí. Podobně jako módní značky si typicky nevyrábí vlastní hodinky (ani pouzdra, natož strojky). Je tedy otázkou, kdo to pro ně dělá a co to vlastně je.
Hned když otevřu galerii a koukám na "Audi," tak vidím Haibike (přes zvláště znějící jméno je to německá firma).
Hned když otevřu galerii a koukám na "Audi," tak vidím Haibike (přes zvláště znějící jméno je to německá firma).
kaiserlábus
kde berou výrobci aut sebevědomí vyrábět kola. 😲
Tak snad si nemyslíš, že by je vážně vyráběli😊
No, zadávat výrobu externím firmám, by je mohlo zrujnovat. >😁
Naopak😊.. třeba Bugatti. Zadá to těmdle joudům [odkaz] , ty jim to za 10k EUR udělaj, Bugatti to prodá za 35.. a všichni sou spokojený. Teda, než si šťastnej majitel přečte v návodu todle - "The special bike is a piece of sports equipment which is not intended to be used on public roads."
Háhá!
Háhá!
Právě naopak. Utápět peníze ve vývoji, když prodají zlomek toho, co firmy z oboru, je pitomost.
Xylo
Na kole je super nejen způsob dopravy kombinovaný s pohybem a tedy dobrou myslí, ale i jednoduchost konstrukce. Pro staromilce (jako jsem já) tedy není problém se vyhnout věcem, které nechci. Objednám si duralový rám a na něj si dám normální brzdy, oblíbenou sedačku od Specialized, převody 3x8 ...
Docela zajímavé je, že jak Japonci převálcovali konkurenci v cyklo komponentech a povedlo se jím i dosáhnou dominance v motorkách, tak u aut to nedotáhli a spíše se přizpůsobují módnosti na úkor kvality, tedy směrem kterým jede hlavní proud .... 😄
Docela zajímavé je, že jak Japonci převálcovali konkurenci v cyklo komponentech a povedlo se jím i dosáhnou dominance v motorkách, tak u aut to nedotáhli a spíše se přizpůsobují módnosti na úkor kvality, tedy směrem kterým jede hlavní proud .... 😄
Hlavně to není regulované. Takže není problém si postavit, co člověk chce. I když na některé věci potřebuješ specializované nástroje, které nejsou zrovna levné. Jinak by staromilec asi byl odkázaný na laciná kola. Protože ty dražší sledují trendy. Případně zakázková.
No právě ... Pokud chceš klasické kolo s normálně dobrýma komponentama (mně osobně stačí řada Deore), tak si okolo 20 tis postavíš velmi dobré kolo dle svých potřeb a nepotřebuješ ani žádný spešl cajk 😉 - Samozřejmě na to koukám optikou téměř 50-ti letého chlapa s 85 kg, pro kterého není problém mít kolo o 2 nebo 3 kila těžší než by s použitím nejlepších materiálů mohl mít. Pro mě osobně je důležitá odolnost a vytrvalost.
Odolnost ano, ale vytrvalost je na tobě, tu od kola/věci očekávat nemůžeš. 😉
Jsem to napsal špatně - myslím odolnost, když se někde vymáznu, tak aby z toho něco neupadlo a dalo se dojet. Mám kolo postavené na Superior rámu už asi 12 let a má nalítáno tak 20 tis km, měním špalky, zadní pneumatiky, řetěz a jinak všechno drží a funguje a tomu (asi špatně) říkám vytrvalost, asi správně by měla být kvalita. Na svůj věk jsem kua vytrvalej 😉
Já ti nevím, třeba na hlavové složení ti asi obsah běžné dílny stačit nebude. I na stará kola byla třeba řada specializovaných nástrojů.
To máš asi pravdu, ale k tomu jsem se zatím nedostal. Rám jsem kupoval i s vidlicí, takže mě to minulo 😉 . Když tady koukám na svůj oblíbený web [odkaz]
tak to vypadá, že se mění složený kus za kus.
tak to vypadá, že se mění složený kus za kus.
Na obrázku máš složení, ale to musíš nainstalovat. Můžeš si najít video, jak se to dělá. Samozřejmě není jen jeden druh. Dá se improvizovat, dá se to dotáhnout do servisu, kde ti rám připraví a osadí.
Tady je návod [odkaz] a máš pravdu, že u semiintegrovaného složení je potřeba to zalisovat (to se dělalo na starých kolech), ale integrované by asi neměl být problém.
Nijak zvlášť to nesleduji. Nedávno jsem měl v ruce Ripley LS a pokud mě paměť neklame, spodní ložisko bylo dokonce klasické, tedy vně. Právě EC, tedy vnější, bývaly na starých kolech. Tam se také misky lisují, jako u semi-integrovaného (ZS).
U integrovaného (IS) pak pořád musíš narazit kónus na vidlici a ježka do sloupku (pokud tedy nepoužíváš rozpínacího, což je typické pro kompozitové sloupky). Při výměně pak odstranit. Předpokládám však, že integrované nemáš.
U integrovaného (IS) pak pořád musíš narazit kónus na vidlici a ježka do sloupku (pokud tedy nepoužíváš rozpínacího, což je typické pro kompozitové sloupky). Při výměně pak odstranit. Předpokládám však, že integrované nemáš.
Ne. Mám systém ahead, tam si asi vystačí člověk s inbusama. Jezdím teda na kolech hodně, ale nějak se nepamatuju, že bych do toho nějak koukal, až teď 😉
Běžná údržba i semi je snadná (pokud nejsou v háji misky, přinejhorším vyměníš ložiska). V tomhle byla horší závitová, kde bylo někdy třeba speciálních klíčů. U holého rámu se tomu však nevyhneš. Pak tě čeká frézování/ vystružování, narážení, lisování, řezání. Frézuje/ vystružuje se i u integrovaného (uříznutí sloupku je samozřejmost). A to jsme ještě nemluvili o středovém složení, kde je to podobná písnička.
FauVee
U elektrobike to nie je maximalna rychlost ktoru bicykel dosiahne, ale je to rychlost, do ktorej elektro motor pidporuje e-bike . Je to tzv pedelec
Pekelná Micinka
Jediné kolo od výrobce aut, na které bych byl zvědavý, by bylo kolo od Horacia Pagani. Jinak kdybych si měl kupovat kolo, chtěl bych mít ten typicky zelený rám Bianchi... zde bych mu dal přednost před vzpínajícím se koněm.
lazar33
Právě elektrokolo od BMW jsem nedávno někde viděl. I přes to, že mám tuto značku rád bych si ho ale asi nekoupil. Myslím si, že pokud si už člověk chce koupit elektrokolo, tak je asi lepší investovat do nějaké značky, která se soustředí čistě na kola. Já mám například letos v plánu si koupit elektrokolo od Mondraker. Už mám jedno vybrané tady https😐/www.bikero.cz/…elektrokola-c35/ jen je teda docela drahé, takže budu muset asi ještě chvíli šetřit.
Viz [odkaz]
.... u nový nabíječky TESLA PRAHA VESTEC [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D :yes: