Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Opel Grandland X odhalil český ceník. Německá 3008 zatím nabízí jen dva motory

34 komentářů

Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
To ne! Brrr! :no:
T0mej
lebo tsi a tdi je best že? 😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tiez mam radsej ked dana znacka ma vlastne motory... ale mnohi zakaznici toto neriesia.. to len my 😉
T0mej
tak škoda potom prečo nemá vlastné motory? veď už ide o jeden koncern PSA kam patrí
už aj opel
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Lehni, hloupé zvíře!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
v době, kdy lidi by nejraději i Citigo 4x4, tak PSA vyrábí SUV pouze s předkem.
topten
vono nejenom francouzu
v době, kdy strme padaj prodeju naftaku, jsou mnohe modely ve ctyrkolce nabizeny jen v nafte, v benzinu ne.
dokonce i u japoncu...
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Oni nevyrábí SUV. Bez 4x4 to žádné SUV není. :-! A samozřejmě: každé SUV by mělo mít pod kapotou pořádný motor, ne benzínový motorček do ručního nářadí!
T0mej
Takto ti to poviem, ozajstných offroadov na trhu je veľmi málo, a toto neni jedno z nich. Vieš oni nie sú až takí blbí a robia si prieskumy podľa toho čo zákazníci chcú a či sa ti to páči alebo nie, veľa aút tejto kategórie je len s predným pohonom, pretože ľudia s tým nechodia do terénu, maximálne tak nejaké poľňačky a to zvládne to auto bez problémov aj iba s predným pohonom. Inač povedané väčšina ľudí to 4x4 ani nepotrebuje a kto áno nech si kúpi iné auto. Ide o predajnosť.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ty diskutuješ s Ádou ? Aha, nováček... 😄
webpaja
Ada ale píše o SUV, přičemž i on je vedle. Jedná se o crossover.

Off-road je zcela jiná liga.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dnes je uz SUV kde co co ma 4 kola oplastovany naraznik a centi dva svetlosti navyse voci beznym vozom...ta definica SUV z 90 rokov uz dnes proste neplati ... takze ja som uz rezignoval na to aby som tu niekomu pisal ako Ada co je SUV ( ma pravdu samozrejme ale tak dnes uz vieme ako to chodi ) .... dnesne SUV uz nemusi vyzerat ako RAVka alebo MB ML ... dnes aj rapid scout je paradne SUVecko ... divne ale tak neriesim to uz
rrren9
Nějaké to oplastování uvítám, pár cm světlosti také a hlavně výše umístěnou sedačku kvůli pohodlnému nastupování.
4X4 nepotřebuju protože do terénu nejezdím a vozit navíc cca 150 kg nepotřebuju. Co bych uvítal, tak uzávěrku diferenciálu a ochraný štít pod motorem.
A jestli se tomu bude říkat SUV nebo jinak je mi u zadku.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ada zásadně píše o čem chce Ada a nemusí to mít ani spojení s textem, či komentářem.... :-! >😒]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No tak PSA si rozhodně žádné průzkumy nedělá, tam to řídí ekonom z kanclu stylem levně vyrobit, naleštit a prodat.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Obě motorové varianty jsou jen do města. Přitom to auto celou koncepcí i velikostí může plnit úlohu rodinného vozu. Ale s těmito motory to tedy paráda nebude. Je mi to líto, ale po několika letech s Oply (a že jsem až dosud velmi spokojený) to vážně vypadá na změnu. Tyto dva motory rozhodně nepřichází v úvahu ani pro 2. auto v rodině.
T0mej
prídu ďalšie ako vždy, nevieš čítať? počkaj si na dvojliter so 133kw to už musí stačiť
Reco
Asi robim nieco zle, jazdim s tym motorom v rodinnom kombiku, dokonca mimo mesto, cuduj sa svete po dialnici tiez. Asi robim nieco zle, ked ma predbiehaju uz len ti, co idu vyrazne nad limit.
niemand10
vcera som videl mainstream so stvorvalcom (arteon) za vyse 70k € , dnes SUV s trojvalcom za 750k CZK 😒 😒

dolezitejsia je konektivita apple usb aux android mirorlink..... :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
uplne najdolezitejsi v autach je dnes uz dizajn.. to je jasne aj koze ... no a dalej medzi najdolezitejsie veci dnes mozeme zaradit plasty dvojfarebna kasna a samozrejme nejaky ten co mozno najvacsi displej alebo rovna aspon dva... a nezabudajme aj na tmave megakola 😉 .... ale ze auto je vzhladom k vykonu uz relativne pomale a zere jak krava a ze je tazkopadne a vidis z neho houno alebo ze si nevymenis uz ani pos.ranu ziarovku je uz vedlajsie .. a to este uvidis co bude za dalsich 10 let... od 90 rokov jedeme z kopca.. ale ono to nie je pozvolne kelsanie po luke .. to je hotovy downhill >😁
Avatar - Bubáq
Bubáq
Dobrý den, Topper. Mám tak trochu "protestanský" týden, zdá se... ;-\
Nějak mi totiž nesedí konstatování, že prodává iba design, jež opakujete poněkolikáté. Ne, opravdu se nechci přít, jen se Vám svěřím s mým názorem. Domnívám se, že začíná převažovat vztah ke značce. Jak jinak si vysvětlit tyto příklady: Volvo a výhradně tří- a čtyřválce; Octavia a litrová pohonná jednotka; Jeep a katastrofální nespolehlivost; Octavia a hlučný podvozek; Ford a vysoké ceny; Toyota a více než rozpačitý design; Vysvětlovat prodeje těchto vozů jen designem mi přijde tak nějak přitažené za vlasy. Ano, Ford má určitě přitažlivý design u většiny svých vozů (výjimka: C-Grand Max). Ale také mizernou pověst z hlediska elektroniky. A vysoké ceny. Přesto se prodává a zkusím si tipnout: většina zákazníků se profiluje z těch, co dosud jezdili Fordem. Prostě věří, že přijdou lepší časy a nebudou proto nyní na tři- čtyři roky měnit produkt nebo servis nebo nevím co. Kolik je zcela nových zákazníků, kteří by se rozhodovali jen podle designu a vjemu "hezký" x "ošklivý"? Ženy? je jich většina, aby bylo možno říci, že design rozhoduje? Něco mi říká, že tak to nebude...
Něco mi říká, že rozhodnutí pro koupi konkrétního vozu je vždy mix vlivů: zkušenosti, cena, výbava, prestiž, design a zase: ZKUŠENOSTI. Komu by se chtělo riskovat při koupi jen kvůli designu? Ale jsou jistě kupující, co vidí jen design, to jistě. Jen jich nebude tolik, aby se dalo říci: rozhoduje iba design.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ale no tak. To vo vseobecnosti zvacsa nie su ziadne novinky aktualnych modelovych radov. Ford to vzdy na zaciatku v nasich koncinach riadne nastreli aby bolo z coho robit zlavy. Octavia ma hlucny podvozok oproti Golfu v kazdej generacii. A Jeep nebol nikdy mimoriadnym synonymom spolahlivosti. 😄 Degin dnes predava viac ako v minulosti to je proste fakt.
ericn
Nějak to nechápu, kdo ty 3hrnky kupuje a hlavně kdo je pořád vymýšlí? Do takhle velkého auta nedávají smysl a navíc, co jsem se bavil s techniky od Peugeotu, tak spolehlivost stále nic moc... (píše majitel 1.6THP 😉 )

Řekl bych, že Grandland s jen 3 hrnkovým benzinem moc nepůjde na odbyt >😁
Avatar - sachs800
sachs800
PureTech je zatím naprosto bez chyb. Je to nejlepší motor ve své objemové třídě. Počet válců nehraje roli.
Avatar - kaa
kaa
Ha ha ha, jak může někdo napsat takovou blbost, že počet válců nehraje roli.
Taková demagogie a propaganda. :no:
Reco
Ja ho mam v 308 - uplna spokojnost. Chces vecsie auto? Kamarat ho ma v 3008, tiez spokojnost. Aj ja som sa bavil s technikmi z peugeotu - nadavali na ten co sa dava do 208. Na 308(300😄 ziadne staznosti.
ericn
Jako majitel 5008 chci větší auto, ale nová generace to nejspíš nebude. 1.6THP mě trochu potrápila a ta současná má sice o pár koníků navíc, ale jen automat a brutální ceny ;-\
Nicco
Tak Cesi jiste ne, ale nedavno tady byl clanek, nebo to mozna bylo v SM a prave trihrnek vysel jako velice spolehlivy. Stajne tak trihrnek od Fordu. Asi jediny nespolehlivy trihrnek udelala Skodovka pred 15 lety a od te doby Cech do trihrnku nesedne. Takze je kupuje jenom zapadni Evropa, kde HTP nemel asi nikdo.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Aha. Tak nam vysvetli kto pokupil vsetky tie HTPcka?
Nicco
Vsak som napisal, vychodna Europa
ericn
Fajn, běž si popovídat s technikama do Peugeot servisu, tam ti řeknou něco o spolehlivosti 😉
ambospetr
To je celkem tragedie ty motorizace .. ta 1.2 základ ok ale co potom ? kde jsou Oplácké 1.4 Turbo (vím že nebyly nic extra ale pořád lepší jak ta 1.2) to ty motory úplně zařízly ? vsak by to byl takový ideál 1.4 110kw na jízdu i mimo město.

Auto jako takové jinak celkem pěkné i ty ceny nejsou až tak moc velké, navíc v Oplu mají celkem často akce. Ale takhle ....
Reco
V com konkretne bola ta 1.4 lepsia ako spominana 1.2? Ak myslis v pocte problemov, tak potom suhlasim - na opel fore mas cca 350stranovu temu o nepodarenej 1.4T a aj o pristupe Oplu.
ambospetr
Určitě výkon a kultivovanost je trošku na vyšší úrovni. O problémech vím ale neměli je všichni ... na čem se můžeme ,ale shodnout tak PSA chybí nějaké ty 4 válcové benzinove motory kolem těch 110kw. mají 1.2 co je zaklad a pak až tu 1.6 THP a to zas je až moc žádny střed nabídky.