Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2017

Autosalon Frankfurt 2017

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

„Future now“ je heslem pro 67. ročník mezinárodní motor show ve Frankfurtu na Mohanem. Rok 2017 bude na výstavě patřit novým technologiím, digitalizaci a inteligenci automobilů. Možnost komunikace, většího komfortu a také bezpečnosti mají být zásadním a největším digitálním tématem v historii autosalonu.

Kdy: 14. – 24. 9. 2017

Kde: Frankfurt nad Mohanem, Německo, z Prahy 510 km

VSTUPENKY http://www.iaa.de/en/tickets/tickets-and-prices/

Zpět na článek

Maserati Ghibli s omlazeným designem a dvojicí nových výbav i v Evropě

61 komentářů

Anonym
No porad je to takove polofunkcni auto, ktere bude schopne konkurovat Nemcum tak mozna v pristi generaci. Jizdne nezajimave, tluste a tezke a dynamicky proste nestiha uz vubec. No ale ma to "tri zuby" tak to prece musi byt pecka...
Avatar - miromen
miromen
:yes:
webpaja
Zkoušel jsi ho?
Arten
Nechce se mi hledat všecky ty numera pro srovnání, abych posoudil jestli to fakt tak dynamicky nestíhá, ale napsat při pohledu na tohle auto polofunkční, nezajímavé, tlusté a těžké, to je pro mě pecka....and that goes without saying
Anonym
A neni to snad tak? Vemte si S6, E500/E43, 550i... a uvidite, ze vazi treba o nejakych 200-350 kg vice, jak tito konkurenti. Uvidite, jakou maji konkurenti dynamiku a jakou ma tato berta. Ma bezkonkurencne nejmene vybavy a stoji nejvice.

Takze v cem je to auto super? Jen tim, ze ma ty tri zuby. Kdyby to same auto udelali Nemci, nezustala by na nich nit sucha. Italovi se to tak nejak omluvi a u nej to tak nejak nevadi.

Navic ani pri te jizde to neni nejake zabavne vuci ten Nemcum.
webpaja
Chápu, plakáty... Tím si měl možná začít 😉
Anonym
Plakaty ne, ale technicke udaje, casy z webu apod.
figurka
No vždyť jasně. Takže plakáty.
Avatar - Anonym
Anonym
Jakýsi goes z autorevue Maserati měl, takžeotázka jestli je to on a stydí se za to nebo jenom stejný nick >😁 >😁
Avatar - Brumbal
Brumbal
Pohotovostni hmotnost 1870kg za verzi Ghibli S Q4 neni malo o proti novejsimu BMW G30 540i 😁rive ktere ma 1660kg. Zase se da rict ze Ghibli uz je par let na trhu o proti BMW novince.
Anonym
Realna hmotnost S Q4 je 2030 kg... navic stoji o pulku vice, takze by clovek cekal, ze se ta cena propise treba v materialech, kvlaite apod.
Arten
Tak si mě donutil trochu zagooglit😒br /> Audi 4.0 TFSI V8 (450 Hp) quattro S tronic - hmotnost 1895 kg, zrychlení 4,4s oproti Maserati po faceliftu o 3 desetinky lepší, motor má ale o litr větší obsah.
[odkaz]

BMW 540i (340 Hp) 😁rive Steptronic - hmotnost 1660 kg, zrychlení 4,8s, taky 3-litr, o 150kg lehčí než Maserati, zrychlení o desetinku horší.
[odkaz]

Mercedes AMG E 43 (401 Hp) 4MATIC G-TRONIC - hmotnost 1765 kg, zrychlení 4,6s, rovněž 3-litr, o 45kg lehčí, zrychlení o desetinku lepší.
[odkaz]

Tady je Maserati S Q4 3.0 V6 (410 Hp) AWD Automatic (nemají tam nejnovější data, výkon nové verze je, podle tohoto článkuj, 430Hp a zrychlení 4,7s).
[odkaz]

Doufám, že jsem to vybral správně (myšleno adekvátní verze), každý nechť si udělá obrázek sám, já tam teda žádné fatální dynamické zaostávání nevidím.
Anonym
Reálna váha S Q4 na váze je 2030 kg. S6 vážila 1860 kg... a to má ta S6 o kopec více výbavy, která dává váhu a má 8 válců a ne 6... a pořád váží o 170 kg méně.
Avatar - speedfred
speedfred
musíš sa na to pozrieť troška pozitívne,väčšia váha pri búračke (nikomu neprajem) občas aj pomôže 😉
tak to predaj keď to je tak na h.vno auto.
Anonym
Proc? Porad vypada pekne 😄

Hele ja k tomu vzdy rikam... nemecke auto je jako normalni zenska. Jako neni skareda, ale kocka to neni. Moc se o sebe nestara, ale porad jeste potesi. Ale zajisti veskery servis. Doma mas uvareno, vyzehleno, uklizeno, chodi do prace, prinasi penize apod.

Italske auto je jako milenka. Nic neudela, porad neco chce. Do prace nechodi a stoji te neskutecne prachy. Navic ani v te posteli to neni zadna extra trida. Jenze... vypada pekne.

Takze mas mit jasno, jenze nemas a tu prvni opustis kvuli te druhe...
Avatar - speedfred
speedfred
nakoniec aj tak prídeme na to že so ženskými sú iba problémy a treba nájsť chlapa 😄
Anonym
Ano k tomu pak slouzi Tesla 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a to vravis az teraz? .... lebo o tyzden mi konci sloboda ci mam este s tym nieco pravit alebo ako >😁 ... ale tak ta moja je taka italsko nemecka natura ... je pekna ale vie aj varit.... zaroven moc toho nepyta ale naopak je az moc sporovliva.. v podtate mi pride ako nejaky globalny hybrid >😁
Avatar - speedfred
speedfred
takže skoro chlap,keby ešte na pivo chodila.
Počkaj po sobáši,otočka o 180st
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no skoro veru.... >😁 a aj ked chodime niekde sadnut tak pivo si da v poho.. to ja skor "fofolu" ... ani mi nehovor .. uz teraz mam zovrete hrdlo a stisnutu *... zaroven sa uz kusok aj lucim ... budem tu uz asi pomenej ale tak chodit tu budem nadalej urcite... len tak lahko sa ma zase nezbavite >😁
starý_kluk
Technická nápaditost a neokoukatelné tvarování - to je Itálie, pane. To není hezká fiflena, ale krásná holka pro nevšední zážitky i do nepohody.
Avatar - praděda7
praděda7
Speedfred 15.09. 10:55 Přesně! Vím svoje. Vyšší hmotnost při dálniční rychlosti (cca 150... 😉 ) je jasně výhodou. V X5 jsem takovou rychlost ani nevnímal. V 1er tu rychlost vnímám sakra dobře... 😉
Avatar - sachs800
sachs800
To jako že německé auta jsou zábavné? Nejsou plné weby pravého opaku?
webpaja
Můžeš mi říct v čem dynamicky nestíhá? Jízdně nezajímavé? Je mi líto, ale naprosto nevíš o čem mluvíš.
Jedná se o nejřidičštější auto v segmentu, až tak, že postrádá jemnou dálniční finesu. To co jsi napsal ty je holý nesmysl :-!
Anonym
Se koukni na cisla zrychleni, tam zaostava o parnik a v realu jak to vazi o ty 2-4 metraky vice, tak proste v zatackach je to pomale, extremne tezke na cumak a dost nedotacive.

proste jedine proc nad tim ucuravas je ten znak, to jake je to v realu vubec neresis, protoze si nepripustis, ze by to mohla byt sragora.
webpaja
Ne, já na rozdíl od tebe Qhibli jel a vyzkoušel ho na okreskách, stejně jako na dálnici. Auto se řídí tak, jak u žádné S6 nedostaneš, s E43 jsem nejel a až G30 je mezi 5er dostatečně agilní a ridičská, aby se mu mohla postavit.

Takže zpátky na strom. Žádný čtený test ti nenahradí vlastní pocity a garatuju ti, honění čísel je tak bezbřehá hloupost, že se věnuj radši honění čehokoliv jiného.
Avatar - jurajos
jurajos
Ak je to ten istý goes ako z autorevue, tak ten je známy tým že si to Ghibli kúpil len aby sa naň v kuse sťažoval! >😒]
zlysoused
Goes Ghibli má a sem chodí trolit. 😉 Nedalo mi to a musel jsrm to na něj prásknout.
webpaja
OK, nachytal jsem se 😉
Anonym
To na tom, co pisu ale nic nemeni.
Avatar - Dinar
Dinar
To jsi taková řidičská lopata, žes tu chabou dynamiku a špatné jízdní vlastnosti poznal, až sis to auto koupil? Nebo jsi ten masírkář, co to koupil, protože "ma to "tri zuby" tak to prece musi byt pecka..."? Ať je to jakkoliv, nemáš na to trousit tu pohrdlivá moudra, protože si sám zjevně ani neumíš koupit auto, které vyhoví tvým potřebám. :-!
Anonym
Ja v tom pred koupi nejel. To nedelam nikdy. Bud se mi auto libi nebo ne 😄 kdyz jo tak koupim. To ze je jake je neni o spatnem vyberu. Ja to pisu proto aby si lidi sundali bryle a neikonizivali neco co na to nema. Jenze tomu neveri.
Avatar - Dinar
Dinar
Jen trouba (pozér) kupuje auto podle obrázku, tady není třeba ostatní varovat, většina se orientuje a auto vybírá podle svých reálných potřeb, což mmch. také znamená, že si ho vyzkouší než ho koupí.
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
On sa tym ze je pozer nikdy netajil >😒]
Anonym
Souhlasim 😄
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
[odkaz]
Avatar - miromen
miromen
Běž do ři.ti nebo se vrať do školky. >😁
zlysoused
Klid, spravíte si chuť na Wolfovi.
Avatar - miromen
miromen
Divim se, že tu ještě neni, asi zrovna někde prohani sveho nadmuteho peugeota.
peterle
Maserati nechce a nemusí konkurovať nemcom. Je to prémiovka pre tých, ktorí nemca nechcú.
zlysoused
Jenže Němce chtějí skoro všichni.
peterle
Preto sú nemecké prémiovky vlastne tuctovky. Maserati je solitér.
Avatar - Brumbal
Brumbal
Presne tak stejne jako Jaguar.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak to přece nefunguje, dospělí lidé, kteří si můžou auta v této třídě koupit, neuvažují při výběru aut v kategoriích "Němci", "Italové", "Angličani", to je uvažování postpuberťáků z internetových diskusí. 😉
Anonym
Jak to vis ze tak neuvazuji? Jatreba vim ze kdyz kupim nemce tak vse je jak ma byt. Vse funguje. Vse je dotazene apod. U itala ne. Tam je dotaene max to co jde videt na prvni dobrou a zbytek je hra na super apod. Tudiz je to o nemcich a nenemcich.
Avatar - Dinar
Dinar
Mluvím o dospělých, tys byl vždycky hlavně pozér, možná je ti o patnáct víc, než v době kdys všechny kolem v diskusích mlátil po hlavě olítanou 156kou, ale uvažování máš zjevně pořád stejné, hlavně ohromit.
Anonym
Vis ted si kupuji auto jine. Neni zadny kus v cr. Jak ho mam prosim vyzkouset? Mam letet k vyrobci? Ale no tak. Jen kvuli toho ze nejsi schopny se rozhodnout i jinak nez zkousenim kde ceho ci neco nekoupis? Kdyz jsi v nove restauraci jak zkousis co si objednas? Auto je spotrebak jako cokoli jineho. Zatim sem se navic nikdx vyberem nesekl. Sni ted. Jsem spokojeny. Jen je ho horsi i jizdne auto nez d3. Vice v tom nehledej.
Avatar - Brumbal
Brumbal
Proc by ne? Podivej se kolik lidi je vyslovene alergickych na nemeckou premii. Nebo jsou jen fanousky dane znacky (Jaguar, Maserati, Tesla). Osobni preference v tom hraji taky roli. Takovy jablickari nebo Tesla maniaci by Ti mohli vypravet.
Avatar - Anonym
Anonym
To si myslíš ty, znam lidi co by si německý auto nikdy nekoupili a kupují třeba jen japonce, jiní korejce, další jaguary, další ameriky. A sou to často velmi movití lidé...
Avatar - Dinar
Dinar
Kdyby to tak v reálu bylo... jenže není.
Anonym
Mase s ghiblim na jeden nakupni cyklus pretahlo dost zakazniku nemcum. Tedy prvni rok. Ono kdo by chtel tuctovkunmase ze. Majitele zjistili jak auto funguje a vraco se zpet k nemcum. A prodejni cisla ghibli to jasne ukazuji a vidim to u sebe i u jinych majitelu. Proste pristi nakup opet nemec. Ani u jednoho sem zatim neslysel za koupi znovu.
Avatar - Dinar
Dinar
To, že to auto komplexně nemá na kteréhokoliv zástupce D3 pozná každý, kdo se tím sveze, jiná věc je, že v reálu to, co mu ty vytýkáš, jízdní vlastnosti, jsou jeho předností, slabiny jsou jinde.
Anonym
A na ty jizdni vlastnosti jsi prisel jak? Je to tezke na cumak. Silne nedotacive. Kdyz sme porovnavali v jednom case s konkurenty kazdy to hodnotil nejhure.
_MT_
Tak to asi žijete v nějakém paralelním vesmíru. Jen dodám, že jsem nezkoušel Q4.
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Proste pristi nakup opet nemec...som nevedel ze Camaro, alebo Mustang je nemec >😁
Anonym
Tento vyber jeste neni uzavreny 😄
Avatar - Korendir
Korendir
Nevěřím ti. A víš proč? Protože budu brát znova Ghibli a v tomto faceliftu je ještě lepší. Fakt máš Ghibli? Nechápu jak můžeš říct, že je horší než němci. Ghibli je úplně jiná třída.
Anonym
Super. Ja vedel ze jednou najdu nekoho kdo si ho koupi znovu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne v tejto modrej ( ako na hlavnej fotke.. vazne to mohla byt taka ista modra ) som videl par dni dozadu nove SUV levante.. skoro mi oci vypadli... :yes: len sa priznajte kto ho ma u nas v meste 😄 .... bola to nadhera... neforemne X5 sa moze razom ist zahrabat 😉 s nadhladom povedane ...

ked stylove auto ( kde prachy nehraju rolu ) tak za mna jedine jag lexus alebo prave maserati ... to ghibli nema chybu :yes:
Avatar - praděda7
praděda7
Levante je krásné, to je fakt. Ale na SUV moc nevypadá. SUV má mít v sobě alespoň trochu tereňáka. A to Levante očividně postrádá.
starý_kluk
Když už tak autor netechnicky probírá design tak, co každý vidí, tak proč nenapíše třeba jak to je na krajích předního nárazníku: tvoří ty "kapsy" canardy, anebo tam jsou svislé škvíry do podběhů?. Atd. To bychom se mohli něco dozvědět.