Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2017

Autosalon Frankfurt 2017

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

„Future now“ je heslem pro 67. ročník mezinárodní motor show ve Frankfurtu na Mohanem. Rok 2017 bude na výstavě patřit novým technologiím, digitalizaci a inteligenci automobilů. Možnost komunikace, většího komfortu a také bezpečnosti mají být zásadním a největším digitálním tématem v historii autosalonu.

Kdy: 14. – 24. 9. 2017

Kde: Frankfurt nad Mohanem, Německo, z Prahy 510 km

VSTUPENKY http://www.iaa.de/en/tickets/tickets-and-prices/

Zpět na článek

Audi Q7 e-tron quattro: Hybrid kombinuje V6 TDI a pohon všech kol

24 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jak přehlédl??? !!! Je to jako napsat Audi Q7 váží 1 tunu. Pokud je člověk z oboru a nebo není ožralý, tak mu to cvrnkne do nosu, že je to nesmysl.
_MT_
Také si říkám. Hybrid byl snad od uvedení Q7 na trh, nebo krátce poté.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Mám dojem, že to není chybka ani překlep, ale autor si to opravdu myslí.
Avatar - Charger
Charger
Spíš co je na tom nového? S tím jsem jezdil před rokem a všechny údaje taky sedí. 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
I ten největší pitoma si uvědomí, že 350 Nm má běžný dvoulitr. Já si vypočetl, že 350 Nm by motor se 190 kW měl zhruba při 5430 ot. Překlep to není, 5 je vedle 4 a ne 3.
Já tuším jak autor k té stupiditě došel. Hybrid má 700 Nm , elektromotor 350 Nm a tak spalovák musí mít taky 350 Nm, že. To je tady pořád dokola, CHYBY, CHYBY, CHYBY.
comper
Pre Audi logicka volba takto to skombinovat. Bude zaujimave porovnat to s cenou a predajmi sq7.
Avatar - iudex
iudex
Jasné, s Tvojimi argumentami plne súhlasím, iba som poznamenal, že pre R4 by bol prínos elektromotora citeľnejší, než pre silný V6.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
to bude 550 Nm
kombinace 4-válce a baterek by ve Frankfurtu nikoho nezaujala ..........
takové SUV je velmi těžké a tady se úspora prokáže snadněji
navíc u dražšího auta se cena baterek a další elektrické výbavy líp schová do výsledné ceny
Avatar - iudex
iudex
"Vznětový agregát sám o sobě poskytuje 190 kW (258 k) výkonu a 350 N.m točivého momentu" No to by bol dosť biedny trojliter, keby mal len 350 Nm. 😉
Každopádne v SUV zrejme zaujímavejšie kombo, než benzín+baterky. Aj keď ešte logickejšie by mi prišlo pridanie bateriek k dvojlitru R4, V6TDI je silný sám osebe a pomoc bateriek príliš nepotrebuje.
_MT_
Ono jich je víc. Snad ještě 550 a 400. 900 snad přišla později, ale nevím (jen jsem slyšel, že ji dělali na žádost Bentley). Jen jsem si nebyl jistý, jestli to bylo skutečně přesně 700. A roli tu mohly hrát otáčky, viz níže.

U té 900 myslím lišáci uváděli dva ratingy v závislosti na otáčkách (v nižších otáčkách měla víc, snad právě 1 kNm). Něco takového tam bylo. A Motor Mulsanne je právě jak diesel.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Iste vieš, že pri uvedení na trh ponúkala ZF hneď dve verzie 8HP - 700 a 900.
Predpokladám, že samo ZF ich ale potichu nejako upravilo na ešte väčšiu odolnosť ( Nemyslím si, žeby Bentley upravovalo samo ZF 8HP 900 pre svoj Mulsane 1000+ Nm samo 😉 )
kalousek
Sčítat se to teoreticky může. Standartní elektromotor s výkonem 94 kW udrží krouťák 350 Nm do cca 2500 ot. takže obě maxima se klidně mohou překrýt.
Nicméně celkový součtový moment i výkon jsou zjevně omezeny uměle takže výsledné reálné hodnoty se od teorie výrazě liší
_MT_
700 Nm je limit převodovky? Mám takový pocit, že by to na 8HP sedělo.
_MT_
Což o to, člověk může opsat špatné číslo. Ale nepřijde ti ta hodnota na třílitr těžko uvěřitelná?
Avatar - Ham.
Ham.
A nebylo by tedy dobré vypsat čím se ta "modernizovaná" verze liší od té 2 roky staré?
Sleeper
Tiskovka Audi je z 10. 9. 2017, nic nerecykluji. Jde o modernizovanou verzi.
Sleeper
V jedenáct večer po 11,5 hodinách práce jsem se přehlédl o řádek v tiskové zprávě. Pokud se vám to nikdy nestalo,pak gratuluji.
IPace
"Audi se ve Frankfurtu chlubí hybridní Q7 s přeplňovaným vznětovým šestiválcem a čtyřkolkou. Nikdo jiný tuto kombinaci dosud nenabízí."

co jste to tedy testovali pred 2 lety? [odkaz]
Avatar - Ham.
Ham.
Není moc jasné, proč recyklujete víc než dva roky starý článek/model a ještě s chybami.
[odkaz]
Sleeper
Pardon, v krouťáku dieselu jsem se přehlédl, má být 600 N.m. Opravím.
Spyke
Je to ještě jinak 3,0 TDI má 600 Nm a elektro 350 Nm, ale samozřejmě se to nedá sčítat!! Celkově je vůz schopen využít prostě max 700 Nm.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Já si vždy myslel že se to takhle sčítat NEMÁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elektromotor má maximum od nuly ale s otáčkami kroutící moment klesá.
Diesel má maximum tak mezi 1800 až 2500 ot, s biturbem klidně od 1300 do 3000.
Kdo sčítá 350 a 350 je blázen.
Pokud by to bylo v určitých otáčkách, dávalo by to smysl, třeba ve 1200 otáčkách.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
:yes:
Avatar - Charger
Charger
Přesně tak 😄