Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
JGucci
1.generaci jsem jezdil, byl to poradny korab, na muj vkus az moc velky. Jeho design je do dnes elegantni a libi se mi - prospekty od prodejce mam doma do dnes😊 Velkou slabinou naseho kusu byl imobilizer - neustale zlobil a tak sel po case "do sveta".
ta najnovsia vyskerena [odkaz] tak tej by pasovalo uz aj logo hyundaia/genesisu .. v pohode by to slo
akoze ta maska mi tam v tejto podobe vobec nepasuje.. posobi az neprirodzene a prerastene
akoze ta maska mi tam v tejto podobe vobec nepasuje.. posobi az neprirodzene a prerastene
Well-being
kdy už konečně pomine ta móda velkých tlam.
Je to hnus, velebnosti ... 😉
Je to hnus, velebnosti ... 😉
po mode velkych tlam a megarozmerov nastane opat moda minimalizacii uvidis .. loga zacnu byt zase male kompaktne .. auta sa vratia zase k jednoduchym maskam ... tvary kasni buu mat uz kompaktnejsie za to ale podstatne krajsie a praktickejsie ... sinusovka nepusti.. vsetko sa opakuje 😄 ...
Jáchym
No, co se designu týče, z exteriéru se mi asi nejvíc líbí ta nová, ale v interiéru bych volil pravděpodobně generaci II, přijde mi taková nejčistší, nejergonomičtější a nejútulnější. Pak na druhém místě by byla III, tam je blbý ten výklopný displej, ale taky se dá. Nová generace se mi uvnitř nelíbí vůbec. Už proto, že moc nemusim nesymetrické interiéry.
Pokud bych si mohl vybírat, tak bych si v interiéru vzal generaci II, s tím digitálním štítem ze 4, ale palobovka je bezkonkurenčně nejhezčí u II a pak u III
Pokud bych si mohl vybírat, tak bych si v interiéru vzal generaci II, s tím digitálním štítem ze 4, ale palobovka je bezkonkurenčně nejhezčí u II a pak u III
prave som sa vratil z obchodu a videl som maly jag X-type s napisom 3.0 na kufri parkujuci vedla noveho mondea... je az neskutcne aky ten X-type mi prisiel zrazu stihly kompaktny k tomu s 3.0V6... zlate casy... to mondeo bolo razom ako z ineho sveta.. tluste prerastene az nevkusne.. a bohvie ci nemalo aj nejaky trojvalec este k tomu ... proste zlate casy su fuc
A8-mičkám som nikdy neprišiel na chuť
btw.: Ronin - bol som na nej v autokine. Ako skoncil film, bolo jedno ci mal niekto 105-ku, alebo zigula, kazdy sa snazil odpalit to z miesta ako sa len dalo ! >😁
aky to bol prijemny pocit "odpalit to z miesta" ( 0-20 >😁 ) prave v nej... 😉
Jestli to je myšlený: Pro tebe = ok, nemám problém. Jinak trochu jo 😄
Je to slepá cesta vývoje [odkaz] všechny automobilky se proto rozhodly jít jinou cestou = myslim všechny ty automobilky co každá z nich vyrobila daleko víc V8 😉
V8 v naftě má smysl v autobusech jako je Bentayga = pokud majiteli co vysolil takový prachy nevadí nafta. Nebo když po tom autobahnu v A8 jezdíš furt jen rovně nebrzdíš nesjíždíš atd. = drsný já vim = prostě v tomhle spiknutí proti V8 v naftě jedu s Vaculíkem 😄
A jedou v tom i ty dávno před audi prémiový výrobci co prodávaj víc luxusních limuzín a vyrobili víc V8 a kdo má přehled ví že ani v jednom je audi nikdy nedožene = a to je důvod proč se na to veškerá konkurence vykašlala: Neschopnost vyrobit motor a spiknutí s Vaculíkem a jemu podobnejma >😁
Nevim kam na ty etalony chodíš ale co já pamatuju V8 v naftě byly vždycky ve všech generacích spíš problém [odkaz]
Vtipný že i po letech kdy to je rozberaný téma známý důvody proč touhle cestou de jediná automobilka = by se na ACZ našlo pár šílenců co by Jag XJ v naftě [odkaz] místo V8 5.0 supercharged uvítali jako lepší řešení :yes: >😁
Holt vztah k autum a technice může mít různý podoby = někdo má třeba za etalon naftu v nejvyšší třídě aut = a výkon 202 kW 😄
Já zas za městskej etalon hybrid jednou časem možná čistý elektroauto a na německou autobahn V8 nebo V12 = jen v prémiovějšim palivu
Tys jako malej snil si o naftový superkáře? Já o benzínový 😉
A pokud jde o to nevzládnutí V8 dýzlu, tady opět ukazuješ neznalost, BMW stejně jako MB V8 do svých limuzín dávali, bohužel ty motory byly natolik problémové, že se nedočkali evoluce, bmw šlo cestou víceturbených šestiválců, MB ve víceválcových dýzlech propadlo, dosud nedělalo vůbec žádnou výkonější variantu, až teď se s novou gen. řadových šestihrnků vrací. Ono stačí si projet aktuální dýzlový V8 od audi třeba v SQ7 a hned pochopíš o jakém náskoku to mluvím, prostě právě díky své V8 ho ve výkonných dýzlových motorizacích audi má a začalo to zrovnínka tou druhou generací A8 a tehdejším 4,0 tdi.
Jj já si tu poruchovost pamatuju = týkala se jen MB a BMW >😒]
Oba víme že V8 TDI vzývaj fandové jen proto = že Jag, MB nebo BMW to nenabízej. Samo Audi je naštěstí soudnější než ty fandové a ví = proto je taky V8 v naftě levnější než V8 v benzínu = slušná anomálie co? 😉
S Q7 si to trochu pomotal ne? Sám píšu že tyhle vozy je místo kam takovej motor patří! No a luxusní limuzína tam kam ne = nebo jak si vysvětluješ tu nižší cenu naftový verze než benzínový?
Ono to vlastně začalo už první generací A8, kdy se objevil první V8 TDI s CR, i když tehdy ještě se skromnějším objemem (3.3) a výkonovými parametry (225PS/480Nm).
Nejvyšší třídu aut jedině v naftě :yes: >😒]
Jak si vysvětluješ že benzínový V8 byly a sou dražší? Nemaj to v Ingolstadtu narozdíl od tebe a Dinara a určitě pár dalších = nějaký poooomotaný? 😉
Když sem u toho = co řikáš na to že všechny A8 budou hybridy? Jen mild hybridy ale stejně: hybrid 😄
No, co? Že by měla lexus něco dělat, páč jinak ho D3 rozmělní na prach i v tom posledním, co mu ještě zbylo. 😉
V době kdy D3 začíná mít fakt vážný problémy s masovostí a následnym servisem atd? 😄
Lexy sou fakt poctivě stavěný auta = i díky tomu drtivě spolehlivější než D3 = jak určitě sám víš 😉
Trocha reality = levnej Auris má elektromotor výkonu 60 kW = to nejdražší od Audi 6 kW
Nicméně je to krok správnym směrem :yes😒br />
Podobně zábavný je srovnat náklady na provoz modelů D3 a Lexusů. Nějakej doláč neni problém = několikanásobky kombinovaný s násobně větší poruchovostí potěšej stejně jako když hybridní GS na okruhu ujede Alpině V8
Bohužel Jag a Lex sou dneska asi víc premiový než D3 chrlící modely jak na běžícim pásu = se všema negativníma důsledkama masový výroby
toz v hybride - PHEV Q7 e-tron ma el. motor 100 kW
A v takej R8 e-tron maju tie motorceky spolu 340 kW
dalsie zvasty komentovat netreba
toz asi tak...
Bavíme se o audi A8 = že bude ve všech verzích mild hybrid = s uvedenym výkonem
Tož asi tak.. 😄
normal hybrid sa neplanuje a v PHEV bude tiez 100 kW.
este nieco pre "namyšleneho mimoňa" ? Alebo si najskor dostudujes tieto zakladne rozdiely a potom sa tu ideme bavit ?
Teda vlastne nie, neideme sa bavit. :-!
Ale :yes: i za těch 6 kW ve všech verzích = neb [odkaz] :yes: