Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
boost.
Viděl jsem naživo, znatelně hezčí než klasická A5 díky rozšířenýmu bodykitu. Ale stejně bych preferoval TT RS. :-!
speedfred
má M4 pohon 4x4 ? (tabuľka)
kupéčka mám strašne rád,ale u A5 som neprišiel na chuť ani jednej generáci. Zvezenie to musí byť ale fajn.
kupéčka mám strašne rád,ale u A5 som neprišiel na chuť ani jednej generáci. Zvezenie to musí byť ale fajn.
Túto generáciu A5 nepoznám, ale skúšal som minulú a musím potvrdiť, že to kupé má niečo do seba nielen vizuálne, ale aj jazdne. Predsalen to auto je o niečo nižšie, prikrčenejšie ako sedan, má zrejme nižšie ťažisko a odlišne naladený podvozok a ono je to cítiť. Ale mne osobne sa už táto veľkosť auta zdá pre športové jazdenie príliš, na vymetanie zákrut je vhodnejšie niečo s kratším rázvorom a celkovo dĺžkou (ako napr. Tvoje auto).
predchádzajúca gen. mi prišla spredu široká a zadok bol akoby užší ,u tejto gen. je to podobne ale už mi to tak nebije do očí. Nepáči sa mi vôbec ten predok.
Je to samozrejme iba môj dojem.
Je to samozrejme iba môj dojem.
ten siroky usmev posobi uz kusok inak ako tie predosle masky audin ... bude to urcite aj o zvyku.... minimalne aspon tej "exkluzivnej" R8-micke nesedi vobec takyto face .. tu na A5 je to uz podstatne lepsie... mozno prave aj vdaka tej elegantnej zelenej farbe auta
M2,M3 a M4 nenabízí 4x4 pohon. Plán je tento pohon představit na M5 a M6. Zajímavé je, že M140i a M240i s automatem 4x4 pohon nabízí a alespoň v M140i je velmi užitečný.
ja som narážal na chybu v tabuľke,ale už ju asi opravili.
túto celkom snehovú zimu jazdil iba s RWD a celkom v kľude. 😄
túto celkom snehovú zimu jazdil iba s RWD a celkom v kľude. 😄
iudex
Pekný dragrace s novou RS5 proti jej najväčším konkurentom: M4 (s Competition package) a C63 AMG: na štvrť míle RS5 s prehľadom zvíťazila, pri pružnom zrýchlení to už bolo iné, tam sa prejavil výkon Mercedesu.
[odkaz]
[odkaz]
z Vášho výkladu by som si aj tak vybral "iba" to najpomalšie auto - na živo vypadá fantasticky.
3_diamanty
zrovna na kupatko hranatych tvarov je to super farba podla mna... uz na A6 by som ju asi nechcel ale na kupe A5 podal mna pasuje... lebo kupatka zrovna nemusia mat 50 otdienov sedi ako sedany ale je fajn ked su uz skor zlte cervene zelene... proste ked kusok aj vynikaju 😉 :yes:
Dixik2
Odkaz na auto z testu😒br />
[odkaz]
[odkaz]
15000 ťažkých novinárskych kilometrov a len taká malá zľava? Nech si nechajú.
Skoro 700tis. mi zas tak málo nepřijde.
Kolik myslis ze byla realna prodejni cena za novotu z konfiguratoru s takhle bohatou vybavou? S tou pocitej a ne s cenikovkou, a aby z toho nakonec nebyla skutecna sleva jen 200tis => jak pise iudex. 😉
Nemám tucha kolik byla reálná cena, ale ani tahle cena v bazaru přece není konečná. I když půl míče už asi nesleví.
tu vidno ako vela spravia fotky.....na fotkach z inzeratu ta zelena vyzera ako farba na garazove brany spred 30 rokov a interier ako jedna velka seda nuda.....
CHerokee
...a teď nemluvím o výbavě. Nechápu, proč to má jen 6 válců!!! 😒
A k srovnání, nebuďme úzkoprsí a podívejme se za moře... Audi i přes super automat, 4x4 a všechny elektronické **tka to má zrychlení jako Shlebyna v manuálu (avšak s pořádným motorem). Bylo by zajímavé srovnat tovární Shelby GT350 vs. toto Audi. Kupátka, podobná velikost, pravda cenově i s dovozem se dá Shelby za 2 mio v plné palbě > a pokusit se tak zjistit, proč se ve světě dnes v rámci kupátek prodává amerických sportovních vozů mnohonásobně více než těch evropských.
A k srovnání, nebuďme úzkoprsí a podívejme se za moře... Audi i přes super automat, 4x4 a všechny elektronické **tka to má zrychlení jako Shlebyna v manuálu (avšak s pořádným motorem). Bylo by zajímavé srovnat tovární Shelby GT350 vs. toto Audi. Kupátka, podobná velikost, pravda cenově i s dovozem se dá Shelby za 2 mio v plné palbě > a pokusit se tak zjistit, proč se ve světě dnes v rámci kupátek prodává amerických sportovních vozů mnohonásobně více než těch evropských.
urcite by to bolo zaujimave zrovnanie, ale myslim ze by to dopadlo podla ocakavani...
audi rychlejsie sofistikovanejsie vo vnutri nezrovnatelne premiovejsie + shelby viac charakteru ale tazkopadnejsi muscle... co ine ?
audi rychlejsie sofistikovanejsie vo vnutri nezrovnatelne premiovejsie + shelby viac charakteru ale tazkopadnejsi muscle... co ine ?
Ta Shelbynka zajela Ring lépe než minulá 911 GT3 RS.... [odkaz]
Vyššie som dal link na drag race, kde to RS5 v zrýchlení natrela aj osemvalcovému Mercedesu s 510k. Takže si trúfnem tipnúť aj výsledok toho drag race s Mustangom: RS5 vyhrá. 😉
A to má RS5 (2,9 V6 450k) bližšie ku klasickému Mustangu 5,0 V8 433k.
A to má RS5 (2,9 V6 450k) bližšie ku klasickému Mustangu 5,0 V8 433k.
"Natrela" mu to tam na 400m díky pohonu 4x4. V pružném zrychlení, které je mnohem bližší reálnému světu, jí to nandala jak C63S, tak i M4 Comp. A to tak, že hodně.
Tak to je prirozene, 4x4 neco vazi a ukousne si z vykonu vic nez hnana jen 2 kola. Tech 450k u M4 je a vzdy bude vic nez 450k u Audi.
Já bych řekl, že muziky je dost, ale těch peněz je fakt ještě větší fůra. Tři míče, 2,2 za holobyt...... ;-\
Hm. To je fakt. Já jsem měl cenikovku v podstatě dokonale vybavené M3 2.450
+25% - to je sakra rozdíl.
EDIT: no, počkej, automat M3 začíná na 2,25M. Pochybuju, že téměř dokonalá výbava byla za 200t ceníkových. Nemyslel jsi finální cenu po slevě?
EDIT: no, počkej, automat M3 začíná na 2,25M. Pochybuju, že téměř dokonalá výbava byla za 200t ceníkových. Nemyslel jsi finální cenu po slevě?
2.046 je základ (stav k 17.10.2015).
Nenapadaji me dve auta, ktere se na papire muzou zdat takhle blizke, ale ve skutecnosti miri kazde uplne jinam. Jedno s nejkvalitnejsim interierem ve tride, pohonem 4x4 a automatem jako stvorene na rychle presuny napric evropou v jakemkoliv pocasi, svou posadku hyckajici luxusem, asistenty...
... a druhe, do extremu premotorovana a vyhnana zadokolka u ktere nikdo nepochybuje, ze bude veleschopna na okruhu i jinde, ale vse co dela tu nahore zminenou audi skvelym GT postrada.
Kdyz budes o GT350 psat pod clankem o M4 tak to pochopim, precijen jde o EU vs. US odpoved na otazku zvanou "zabava za volantem", ale co konkretne ma teoretickeho kupce hledajiciho rychle, pocasim nezaskocitelne GT zaujmout na mustangu?
PS: Mustang zminen pod nesouvisejicim clankem na ACZ, den jedentisicdvesteosmdesatytreti: checked. >😁
... a druhe, do extremu premotorovana a vyhnana zadokolka u ktere nikdo nepochybuje, ze bude veleschopna na okruhu i jinde, ale vse co dela tu nahore zminenou audi skvelym GT postrada.
Kdyz budes o GT350 psat pod clankem o M4 tak to pochopim, precijen jde o EU vs. US odpoved na otazku zvanou "zabava za volantem", ale co konkretne ma teoretickeho kupce hledajiciho rychle, pocasim nezaskocitelne GT zaujmout na mustangu?
PS: Mustang zminen pod nesouvisejicim clankem na ACZ, den jedentisicdvesteosmdesatytreti: checked. >😁
Otázku bych položil jinak... má být sportovní kupé s velkým výkonem sterilní? Sterilní může být SUV na rozvoz dětí do práce, ale auto na radost?
P.S. Shelby je jiné kafe než mustang.
P.S. Shelby je jiné kafe než mustang.
Takove auto ma byt takove jake jej chteji kupci. BMW, Ford a dalsi si mysli, ze sterilni byt nemusi / nema, ze takove auto kupci (nejcasteji) nehledaji. Audi si zda se mysli opak, ze hledaji prave takove. Zjevne se to neprodava uplne spatne takze dam zapravdu Audi, ze i takovy kupec se najde.
Takze to treba nemusi byt pro tebe nebo pro mne, taky zijeme v krasne dobe kdy to nemusime kupovat 😄 , ale urcite se najde nekdo kdo by si cosi o "malu muziky" rekl naopak u BMW, u Fordu atd. Je to jen o uhlu pohledu a o osobnich preferencich. Ty jen sklouzavas k tomu se na to auto divat skrze preference sve. 😉
Takze to treba nemusi byt pro tebe nebo pro mne, taky zijeme v krasne dobe kdy to nemusime kupovat 😄 , ale urcite se najde nekdo kdo by si cosi o "malu muziky" rekl naopak u BMW, u Fordu atd. Je to jen o uhlu pohledu a o osobnich preferencich. Ty jen sklouzavas k tomu se na to auto divat skrze preference sve. 😉
:yes😒br />
Když vidím kolik palců dolů je za nejinteligentnější příspěvek v diskuzi a srovnám s palcováním výkřikářů, bludařů a ušmudlanců, tak si říkám, že ACZ si svým SM a Blesk směřováním udělala novou, palcovou a velmi jednoduchou fan skupinu :-!
Ty Foe patříš s příspěvky na piedestal 😉
Když vidím kolik palců dolů je za nejinteligentnější příspěvek v diskuzi a srovnám s palcováním výkřikářů, bludařů a ušmudlanců, tak si říkám, že ACZ si svým SM a Blesk směřováním udělala novou, palcovou a velmi jednoduchou fan skupinu :-!
Ty Foe patříš s příspěvky na piedestal 😉
Diky panove.
Palce si nevsimam a neresim, ale uprimne nevim co vas na tom tak nadchlo. Jsem si jisty ze to takhle vidime vsichni. 😉 Tady je to jen typicka internetova diskuse a realita pak...
[odkaz] 😄
Palce si nevsimam a neresim, ale uprimne nevim co vas na tom tak nadchlo. Jsem si jisty ze to takhle vidime vsichni. 😉 Tady je to jen typicka internetova diskuse a realita pak...
[odkaz] 😄
Ty palce jsou fakt neuvěřitelný. Divím se tomu často, a asi nepřestanu. Je těžký pochopit, jak vysoký stav demence musí mít ti, co za tak jednoduchou holou pravdu dali :no: . Ten foe-ho odkaz se psy je mimořádně trefný.
A5 vidim ako take cestovne kupatko.... proste to nebude to co chelby alebo mustang... ani corvette... za mna za tu cenu tiez radsej corvette stingray... kazdopadne niekto kto chce silu a docela nenapadnost... tu audi ma pre neho eso v rukave...
A5 RS je presne ten typ auta co povedzme E kupe... proste cestovne velke megakupatko na dlhe cesty... pohodlne.. kusok tazkotonazne nabombovane vybavou a vsetkymi luxusnymi ficurami od vymyslu sveta kde najdes aj to co uz vobec nechces ... samozrejme taka evora ti da vacsiu radost z jazdy a vsadim sa ze ju aj viac precitis navzdory jej mensiemu vykonu .... ale je fajn ze si kazdy moze za danu cenu vybrat to co sam preferuje a co od auta ocakava... ja osobne by som za 2,2 melona si vedel predstavit stingray so 7st manualom ... s ktorym by sa mi urcite necestovalo po dialniciach ani okrsakch o nic horsie ako v RS5 😉
A5 RS je presne ten typ auta co povedzme E kupe... proste cestovne velke megakupatko na dlhe cesty... pohodlne.. kusok tazkotonazne nabombovane vybavou a vsetkymi luxusnymi ficurami od vymyslu sveta kde najdes aj to co uz vobec nechces ... samozrejme taka evora ti da vacsiu radost z jazdy a vsadim sa ze ju aj viac precitis navzdory jej mensiemu vykonu .... ale je fajn ze si kazdy moze za danu cenu vybrat to co sam preferuje a co od auta ocakava... ja osobne by som za 2,2 melona si vedel predstavit stingray so 7st manualom ... s ktorym by sa mi urcite necestovalo po dialniciach ani okrsakch o nic horsie ako v RS5 😉
Hele, chtěl jsem se zeptat, jakým že to jezdíš autem ?
Tolik penez za malo muziky? To je trefne protoze muzika v A5 hraje nesrovnatelne s tou repro sestavou v Mustangu, proc protoze cena. Proc se prodava v EU vic levnych ameriky jak coupe od nemcu? Odpoved je stejna, protoze cena 😄
Ale Shelby, o kterém jsme psal, nestojí o tolik méně než Audi. Všechno není tak jednoduché, jak popisuješ. Tvou logikou by pak Toyota Gt86 musela jít na odbyt jak rohlík 😉
Proč se prodá paštiky víc než kaviáru?
Jinak to už snad ani není k smíchu, když se všechny auta na světě porovnávají optikou Mustanga...
kdybys to porovnával aspoň třeba s Nismem 370Z, které je teď aktuálně fakt za super peníze...
Jinak to už snad ani není k smíchu, když se všechny auta na světě porovnávají optikou Mustanga...
kdybys to porovnával aspoň třeba s Nismem 370Z, které je teď aktuálně fakt za super peníze...
to fakt tá 370Z je za super peniaze,keby som kupoval auto teraz tak neviem,neviem pri akej značke by som skončil.
Migu, chlapče zlatá, dneska nefrajeřím. Jen reaguju fakty. To jen pro případ, ze bys mé příspěvky do diskuze analyzoval, prohnal několikerými psycho testy a následně přijal obecný (avšak mylný) rezultát. 😉
To ne já. To ten pán z diskuse pod vlogem Honzy Koubka. Já to jenom zprostředkoval zdejším čtenářům, protože mi bylo líto, aby o to byli ochuzeni😊
To je těžké, když někdo neví, jaký je rozdíl mezi Mustangem, tedy sportovním GT a Shelby, což je supersport. To pak ažádný optik nepomůže... :-!
Shelby GT350 je supersport? tak možná v Ostravě na haldách.
Děsím se dne, kdy tady vyjde test nějaké 911ky a ty přispěcháš s obvyklou kritikou, že to má jenom 6 válců a motor nemá aní pět litrů >😒]
Děsím se dne, kdy tady vyjde test nějaké 911ky a ty přispěcháš s obvyklou kritikou, že to má jenom 6 válců a motor nemá aní pět litrů >😒]
Víš, co je *, jak si myslíš, že jsi letadlo a vše víš a znáš. To Shelby, o kterém s despektem mluvíš, zajelo na Nürburgring rychleji než minulé 911 GT3 RS...ale to taky není supersport, že? >😁
[odkaz]
Zkrátka, Brouk Pytlík.
P.S. Jo, 911 je pro mě v době turbované mnohem méně zajímavá. Tobě to však je fuk, rozdíl bys ani nejspíš nepoznal.
[odkaz]
Zkrátka, Brouk Pytlík.
P.S. Jo, 911 je pro mě v době turbované mnohem méně zajímavá. Tobě to však je fuk, rozdíl bys ani nejspíš nepoznal.
Pomůžu si citátem z wikipedie
Supersportovní automobil ("supersport") - vysoce výkonný exkluzivní sportovní vůz, obvykle s motorem uprostřed (např. Ferrari 458 Italia). Podmnožinou supersportovního automobilu je pak hypersportovní automobil ("hypersport") - řidčeji užívané označení pro ty nejsilnější, nejrychlejší, nejdražší a nejexkluzivnější civilní vozy
Má ten Mustang motor uprostřed? Je "vysoce výkonný"? 500 koní je moc? V dnešní době? Je to možná schopné GT /což je i v názvu/ ale do supersportu má opravdu hodně daleko.
Turbo verze platila u 911 za jednu z nejlepších u asi tak 40 let dozadu😊
Ale to asi těžko vysvětlím maníkovi, co věří tomu, že mu výfuk a sání přidá 50 kobyl... anebo co lže jak když tiskne, že to má změřený😊
Supersportovní automobil ("supersport") - vysoce výkonný exkluzivní sportovní vůz, obvykle s motorem uprostřed (např. Ferrari 458 Italia). Podmnožinou supersportovního automobilu je pak hypersportovní automobil ("hypersport") - řidčeji užívané označení pro ty nejsilnější, nejrychlejší, nejdražší a nejexkluzivnější civilní vozy
Má ten Mustang motor uprostřed? Je "vysoce výkonný"? 500 koní je moc? V dnešní době? Je to možná schopné GT /což je i v názvu/ ale do supersportu má opravdu hodně daleko.
Turbo verze platila u 911 za jednu z nejlepších u asi tak 40 let dozadu😊
Ale to asi těžko vysvětlím maníkovi, co věří tomu, že mu výfuk a sání přidá 50 kobyl... anebo co lže jak když tiskne, že to má změřený😊
Někteří mají život tak jednoduchý, když se řídí tím, co káže wikipedie. A to sis ani nestihl všimnout slovíčka "obvykle" u motoru. Co dodat podle Wikipedie je supersport asi jen Ferrari >😁.
Když už jsme u toho poraženého 911 GT3 RS (minulé generace)...zkus zadat do vyhledávače...a najdeš, že všechna GT Porsche jsou označována za supersporty. Toto označení se skutečně neodvíjí od počtu koní...ale chápu, že potřebuješ nějaká jednoduchá vodítka, která dokážeš pochopit.
Ty jeden maníku...stačí se podívat i na weby výrobců...kde výkon garantují. A věř, kdyby tomu tak nebylo, tak by je v USA ubili žalobami. Tady to máš i s tím měřením v prvním případě...
[odkaz]
[odkaz]
Když už jsme u toho poraženého 911 GT3 RS (minulé generace)...zkus zadat do vyhledávače...a najdeš, že všechna GT Porsche jsou označována za supersporty. Toto označení se skutečně neodvíjí od počtu koní...ale chápu, že potřebuješ nějaká jednoduchá vodítka, která dokážeš pochopit.
Ty jeden maníku...stačí se podívat i na weby výrobců...kde výkon garantují. A věř, kdyby tomu tak nebylo, tak by je v USA ubili žalobami. Tady to máš i s tím měřením v prvním případě...
[odkaz]
[odkaz]
Mustang supersportem? Srovnávat láci vyznávající V8 (chválabohu za ni) se supersporty chce naprosto nekritický pohled.
Jediným supersportem, který Ford má je Ford GT a to i s tebou vysmívaným šestihrnkem.
Jediným supersportem, který Ford má je Ford GT a to i s tebou vysmívaným šestihrnkem.
500 hp Mustang není supersport. Tečka. Hotovo. Vyřízeno.
17 koní ze sportovního sání? I kdybych na tu tvoji hru přistoupil, potom mi chybí dalších 33 koní z výfuku, což je totální 3.14vina
ale co nejpodstatnější, tvrdil jsi, že máš papír, výstup z měřáku, a máš kulový😊
17 koní ze sportovního sání? I kdybych na tu tvoji hru přistoupil, potom mi chybí dalších 33 koní z výfuku, což je totální 3.14vina
ale co nejpodstatnější, tvrdil jsi, že máš papír, výstup z měřáku, a máš kulový😊
No a ve Willow Springs dostal zase Gt350R na zadek od obycejne Carrery S >😁 [odkaz]
Takže Carrera S je ted taky supersport?
Takže Carrera S je ted taky supersport?
Nemám teda Shelby ale lehce poladěnej stock na 470hp a jel jsem oboje. RS5 je mnohem rychlejší ve všech režimech (nemluvě o snížený trakci), líp zpracovaná a možná i pohodlnější. Cena 2.2 je naprosto adekvátní (3,1 ceníkovka tohohle kusu pak nesmyslná), jen bych doporučoval abyste se vyhli tomuhle novinářskýmu kusu >😁
[odkaz]
[odkaz]
lamal
je vlastne presne taka ako ma byt, dokonala, nenarocna a dovoli byt rychla asi uplne kazdemu..
kazdopadne mat 2.2mega tak si to nikdy nekupim ... radsej 370z + 1mega nieco daily s kufrom a pohodlnejsim podvozkom... 325/outback maybe....
kazdopadne mat 2.2mega tak si to nikdy nekupim ... radsej 370z + 1mega nieco daily s kufrom a pohodlnejsim podvozkom... 325/outback maybe....
2.2? Přidej, myslím hodně přidej. Jen keramiky budou stát 15 procent ceny.
suhlas... mat 2 a pol melona tak urcite neokukavam tazkotonazne 4 kruzky v relativne nudnom podani 😉 ... zvlast ked za tu cenu uz mozes mat corvettu v plnej parade ( stingray s 6.0 V8 ) 😉
testovane auto ma peknu farbu a nepochybujem ze je to technicka spicka triedy a pojde pekelne rychlo... a bude proste dokonale... len skoda ze z neho na mna nic nevyzaruje ;-\ a az na tu farbu mi pride stale akesi chladne a proste celkovo nudne ... navyse posobi len ako 3 dverak odvodeny od nejakeho toho sedanu... takze geneticka vizaz aj celkova orientacia ( na radost z jazdy... ) takej corvetty je aj tu opat iny level... [odkaz] :yes:
testovane auto ma peknu farbu a nepochybujem ze je to technicka spicka triedy a pojde pekelne rychlo... a bude proste dokonale... len skoda ze z neho na mna nic nevyzaruje ;-\ a az na tu farbu mi pride stale akesi chladne a proste celkovo nudne ... navyse posobi len ako 3 dverak odvodeny od nejakeho toho sedanu... takze geneticka vizaz aj celkova orientacia ( na radost z jazdy... ) takej corvetty je aj tu opat iny level... [odkaz] :yes:
jj ale dizajnom na mna rs5 funguje nepride mi az tak nudna ma tie spravne audi prvky ala konzerva ale taka progresivne muskulaturna
samael
než Nissan GT-R, Cayman GT-4 ...
tak ono GTR je uz asi moc vye😜onovane a tuzia po nom asi len maly chlapci, alebo ti co chcu ozaj schopne auto za co najlepsi peniaz... hocikto konzervativnejsi si ho asi nekupi i ked je pravda, ze v decentnej farbe vie vyzerat celkom normalne +- no elegantne nenapadne stale nie
Už jsem něco podobného psal v souvislosti s oktávkou "RS". Kdyby tam ten znáček RS nedávali, tak bych to nepsal,ale je tam a proto tohle auto porovnávám se skutečnými sportovními auty.
jj aj ked GTR ma meno i historiu uplne inde, R35ka mi uz vadi, R34 mi nevadila, ale nissan GTR je v poslednej generacii uz jak mucha...
RS suhlas preto v UK nie je RS...
RS suhlas preto v UK nie je RS...
Cápem kam tým mieriš a v zásade súhlasím. Dať také prachy za športové auto, ktoré stále nie je zábavné, je silná káva.
Na druhej strane RS5 je úplne iná kategória. V priamke s Caymanom vymetie podlahu a pritom dokáže previesť v slušnom komforte 4 ľudí cez pol Európy v zime v lete, skrátka univerzálne GT, ktoré dokáže teoreticky plniť funkciu jediného auta. Cayman je víkendová hračka pre dvoch, s ktorou by si asi nechcel jazdiť denne do práce (čo Audi zvládne s prehľadom).
Na druhej strane RS5 je úplne iná kategória. V priamke s Caymanom vymetie podlahu a pritom dokáže previesť v slušnom komforte 4 ľudí cez pol Európy v zime v lete, skrátka univerzálne GT, ktoré dokáže teoreticky plniť funkciu jediného auta. Cayman je víkendová hračka pre dvoch, s ktorou by si asi nechcel jazdiť denne do práce (čo Audi zvládne s prehľadom).
s tym sa uplne neda suhlasit, vacsina porsche je az nepochopitelne komfortna a daily use friendly, aj preto su tak masovo rozsirene ako nakupne tasky pre prachacov... s tym miestom pre 4 je to uz horsie samo, do prace uplne v klidku..
Nemám (okrem jednej 911 minulej generácie) skúsenosť, takže len teoretizujem, ale zrejme Cayman bude predstalen tvrdší, ako Carrera, notabene pri okruhovej, hardcorovej verzii GT4.
´´Cesta po dálnici mě jenom utvrdila v názoru o výrazně lepším pohodlí než u RS3 Sportback, se kterou jsem tudy o pár dní dříve také projížděl, a ještě více mě zarazila spotřeba. Zatímco prvních šest rychlostí převodovka PDK vyskládá poměrně rychle za sebou, sedmička tlačí otáčky na 2.100 min-1 a odběr se ustaluje pod deseti litry na sto kilometrů.´´
Plusy
Fantastický zátah motoru v celém spektru otáček
Překvapivě komfortní podvozek
Přesné řízení s perfektní zpětnou vazbou
Vnitřní prostor pro čtyři cestující
V běžném režimu solidní spotřeba
[odkaz]
Plusy
Fantastický zátah motoru v celém spektru otáček
Překvapivě komfortní podvozek
Přesné řízení s perfektní zpětnou vazbou
Vnitřní prostor pro čtyři cestující
V běžném režimu solidní spotřeba
[odkaz]
Veď o tom píšem, 911ka bude komfortom niekde inde, ako malý, ľahký Cayman v okruhovej verzii GT4.
to je fakt, ale verim ze cayman bude tiez do prace pouzitelny, ale je fakt ze len teoria...
pred casom sa rozhodli priblizovat 911 skor ku GT triede a Cayman na zabavu
( samozrejme v klasickych prevedeniach) :-!
( samozrejme v klasickych prevedeniach) :-!
ano je to tak, moje znalosti porsche su povedzme si - velmi elementarne 8-s 😉
mam skusenosti velke - ale cca 2004 az 2010 ( Turbo )
dnes uz len obcas.... ale este to sledujem! :-!
dnes uz len obcas.... ale este to sledujem! :-!
podla testov z roznych zdrojov poznam zhruba tie rekacie na ich podvozky a je to taky range rover, ze to ppci jazdi ale to aj slusne tlmi nerovnosti a je pohodlne a nie uplne prkno, tym sa podla znalcov vyznacovali podvozky porsche uz od zaciatku aj v najstarsich rocnikoch... zas ale pre ten cayman v nejakej drsnej verzii to asi plati najmenej, to zas uz neviem
No právě, je to GT, ale název RS 5 říká něco jiného.
Ale tak zase bych to nepřeháněl - něco sportovního se na tom autě snad najde, ne? 😉
minimálne to zrýchlenie... 😄
Tak rychlost to asi umí i v zatáčkách. Že neháže zábavně zadkem je věc druhá.
No prapůvod zkratky RS je rallye sport (Francouzi si z toho udělali Renault Sport a Němci Rennen Sport tedy závodní sport) a samozřejmě žádné sériově vyráběné auto s odznakem RS nemůže nastoupit do rallye, tam by ho každá Fiesta nebo Fabia R5 rozbila na prach. Ale k tomu rallye sport má RS 5 celkem blízko hlavně tím, že je to festovní čtyřkolka a ne nějaká fejková haldexová zdechlina, ale celkem poctivé železo s diferenciály, takže k tomu rallye sportu má z produkčních aut celkem blízko, určitě daleko blíž než jakékoliv auto s jednou poháněnou nápravou.
To je dost hloupé přirovnání. Rally přece jezdí i dvojkolky... A našla by se celá hromada dvoukolek, které mají z produkčních aut k rally rozhodně blíž, než velké cestovní GT. Touto optikou bych mohl říct, že Mercedes třídy A má vlastně celkem blízko k malým dopravním letadlům, protože jeho motor používá Diamond DA24 >😒]
Rallye jistě jezdí i dvoukolky, ale jsou to v podstatě podřadné kategorie, špičkové závodění je WRC popřípadě WRC2, tedy výhradně ve čtyřkolkách. Kategorie dvoukolek jsou vedle čtyřkolek zajímavé asi jako paraolympiáda vedle olympiády. >😒]
A nestyď se a klidně vyjmenuj tu celou řadu produkčních dvoukolek se kterými by sis troufl pojezdit RS5 na rychlostní vložce v Monte Carlu nebo ve švédské či australské rallye.
A nestyď se a klidně vyjmenuj tu celou řadu produkčních dvoukolek se kterými by sis troufl pojezdit RS5 na rychlostní vložce v Monte Carlu nebo ve švédské či australské rallye.
no nemas celkom pravdu.
stvorkolky maju samozrejme lepsie vysledky na tratiach mimo asfaltu, ale na pevnom povrchu to uz nie je a tak vyrazne a boli skutocne zavody, kde dvojkolka priamo v rallye vyhrala nad stvorkolkou :-!
stvorkolky maju samozrejme lepsie vysledky na tratiach mimo asfaltu, ale na pevnom povrchu to uz nie je a tak vyrazne a boli skutocne zavody, kde dvojkolka priamo v rallye vyhrala nad stvorkolkou :-!
V okresním přeboru možná, ve špičkových soutěžích už mnoho let jasně dominují čtyřkolky, bez rozdílu jestli jde o Korsiku nebo Finsko. Pech ještě nedávno jezdil české soutěže s Porsche GT3, byla to sranda, ale libovolná WRC 2 s méně než polovičním výkonem ho rozsekala na plech, protože 500 hp na jedné nápravě nepřeneseš na trať v 90% času v libovolné RZ.
citujem napriklad z Korziky😒br />
Jedná se o druhé vítězství vozidla třídy F2 (s 2,0 l atmosféricky plněným motorem a jednou poháněnou nápravou) před vozy třídy WRC v soutěži Mistrovství světa.
Příznivé klimatické podmínky, vynikající úroveň vozidel a bojovnost pilotů dovolily, aby vozy Citroën Xsara Kit Car ovládly soutěž od začátku až do konce.
Jedná se o druhé vítězství vozidla třídy F2 (s 2,0 l atmosféricky plněným motorem a jednou poháněnou nápravou) před vozy třídy WRC v soutěži Mistrovství světa.
Příznivé klimatické podmínky, vynikající úroveň vozidel a bojovnost pilotů dovolily, aby vozy Citroën Xsara Kit Car ovládly soutěž od začátku až do konce.
To je poněkud do nereálného extrému vyhnaný příklad a zcela nesmyslná debata, ale když už jsi s tím začal...
RS5 je (jako většina aut) k nějakému rychlému tempu na typické RZ (úzké a rozbité) zcela nevhodné. Kola bez gum + dálniční podvozek = kolikátá díra by asi znamenala konec jízdy? >😒] Dvě tuny hmotnosti pak zase spolehlivě zmaří výkonovou a trakční výhodu - to auto by na typické RZ bylo jako slon v porcelánu. Sotva se rozjedeš, už musíš brzdit, abys tu almaru poskládal do zatáčky...
...takže klidně řeknu, že Ignis Sport se 110 koni by mohl stačit, protože je lehký, má docela schopný podvozek a imho si s RS5 nebude mít co vyčítat 😄 Minimálně by se později rozbil a hlavně by v něm člověk neměl pocit, že dělá něco, co to auto vůbec neumí...
Ale ještě jednou dodám, že spojovat luxusní GT s rally je prostě choré a slavný díl Top Gearu s Continentalem na RZ na tom nic nezmění...
RS5 je (jako většina aut) k nějakému rychlému tempu na typické RZ (úzké a rozbité) zcela nevhodné. Kola bez gum + dálniční podvozek = kolikátá díra by asi znamenala konec jízdy? >😒] Dvě tuny hmotnosti pak zase spolehlivě zmaří výkonovou a trakční výhodu - to auto by na typické RZ bylo jako slon v porcelánu. Sotva se rozjedeš, už musíš brzdit, abys tu almaru poskládal do zatáčky...
...takže klidně řeknu, že Ignis Sport se 110 koni by mohl stačit, protože je lehký, má docela schopný podvozek a imho si s RS5 nebude mít co vyčítat 😄 Minimálně by se později rozbil a hlavně by v něm člověk neměl pocit, že dělá něco, co to auto vůbec neumí...
Ale ještě jednou dodám, že spojovat luxusní GT s rally je prostě choré a slavný díl Top Gearu s Continentalem na RZ na tom nic nezmění...
Hmotnost RS5 je 1655kg, což je o nějakých 80kg víc než Subaru Impreza WRX STi. A podle tebe je rázem zmařený výkon 450hp a trakce 4x4. No dobře, jak myslíš, ta Impreza v tom případě musí být totální neschopák pro účely rallye.
Ze vam do toho skacu, ale rozdil neni 80 ale 150kg. Ona hmotnost audi je pohotovostni, provozni s euroridicem je 1730kg. Tu hmotnost co uvadis u subaru je provozni, tedy i s timto euroridicem, pohotovostni ma subaru wrx sti jen 1500kg. Rozdil tedy 150kg.
Já vidím Subaru pohotovostní 1575kg
[odkaz]
Ale i kdyby, tak to na věci nic moc nemění, protože má RS5 pořád na těch 150kg také 150hp navrch.
[odkaz]
Ale i kdyby, tak to na věci nic moc nemění, protože má RS5 pořád na těch 150kg také 150hp navrch.
Tabulky na ACZ nejde brat vazne, tohle je jen dalsi z nekonecne snury chyb (a zvlaste pak chyb pokud jde o hmotnost). Cisla co jsem dal ja jsou primo ze stranek subaru a audi, kde jeste oba u svych hmotnosti zvlast uvadeji zda jde o hmotnost s nebo bez euroridice.
Do zbytku vasi debaty vstupovat nechci a nebudu, nebudu! >😁
Do zbytku vasi debaty vstupovat nechci a nebudu, nebudu! >😁
V každém případě je hmotnost WRX STI někde na dvojnásobku Ignisu, který zde propaguje Wawris. I přes dvojnásobnou hmotnost je Subaru nesrovnatelně schopnější auto v rallye než tato lehká předokolka. To byla moje pointa.
Oukej, koukám, že jsem to s tou hmotností trochu přestřelil... Měl jsem dojem, že RS5 má přes 1800. Ten zbytek se ale nemění. Je to těžké, na úzkých technických tratích neohrabané a můj osobní názor je, že by technika dala poměrně rychle najevo, že RZ není místo, pro které bylo RS5 stvořeno... STI je dinosaurus, který má k rally poměrně blízko i v silniční verzi (narozdíl od RS5) a mohlo by trochu fungovat. Je odolnější, má vyšší zdvihy atd...
Jinak pořád nerozumím, jak tě může napadnout extrapolovat výsledky závodních aut na jejich civilní verze nebo dokonce jen auta se stejnou koncepcí...
PS: hmotnost závodní čtyřkolky a závodní dvoukolky se obvykle liší o 200 - 250 kg, rozhodně ne dvojnásobně 😉
Jinak pořád nerozumím, jak tě může napadnout extrapolovat výsledky závodních aut na jejich civilní verze nebo dokonce jen auta se stejnou koncepcí...
PS: hmotnost závodní čtyřkolky a závodní dvoukolky se obvykle liší o 200 - 250 kg, rozhodně ne dvojnásobně 😉
najlepsie by bolo nehladat skatulky a nazvy pre auta a vyberat si ( ked aj teoreticky 😄 ) podla toho, ze co vlastne od neho ocakavame ( niekto nahana dragster, dunivy osemvalec a niekto ostru ziletku a kasle na efekty ci dragrace....)
uz je kazdy kus uplne inde a triedy sa prelinaju...
uz je stale tazsie zaradovat auta podla starej skoly - ze je to GT alebo nie je :-!
uz je kazdy kus uplne inde a triedy sa prelinaju...
uz je stale tazsie zaradovat auta podla starej skoly - ze je to GT alebo nie je :-!
Spyke
Je to 2 týdny co jsem jí zkoušel na okruhu v Mnichově a mohu tento článek jedině potvrdit a to opravdu doslova :yes: Dávno neplatí, která značka dělá lepší nebo horší auta, ale co člověku víc sedne, co od auta očekává..RS5 je prostě perfektní auto bez chyb, na každý den, bez přemýšlení s ní můžete udělat cokoli a s naprosto skvělým kokpitem a systémem MMI. Ale jako skoro každé Audi jí chybí to orosení, emoce a trocha osobnosti. Nicméně i tak mi rozbušila srdce. Jediná výtka je ke zvuku výfuku, který byl opravdu překvapivě utlumený i v dynamickém módu. Když RS tak by to mělo jít slyšet! Nejzábavnějším Audi je tak momentálně a asi i vždy byla RS3 😄 5-ti válec je to nejlepší co se dneska dá u Audi pořídit..hotová motokára a taky ještě denně použitelná záležitost.
Freddka
Vsechno je to paradni, ale za ty prachy bych odjel v Porsche 911, i kdyby to melo byt holatko v zakladu 😄
Tommino
A já nakonec odjel v Giulii QV, ale zatím se sžívám 😄 Ale RS5 se mi líbí moc.
Lopess
U audiny je barva asi to poslední, co bych řešil, ale na tomto modelu je to fakt špica. Takovej babolap. Až budu jednou starej a pětkový řady budou v bazarech, tak po nich skočím jak slepice po flusu..Jinak jako obyč smrtelník na takový auto prostě nemám. Ale i jako zánovní jsou to moc pěkný kousky
Teď ještě kromě zelené přidat turqoise mica, bleu iron, electric orange a rosso competizione a bude na silnici zase veselejc. 😄
Zde, u takového "unikátnějšího" auta, jako RS5, dejme tomu, ale mít třeba takhle zelenou A4 TDI kombi , po čase by mne to štvalo 😄
[odkaz]
Také hrozně záleží na typu.... Ferrari si musíš koupit červené, malé auto, jako třeba Fabky, Clia a podobně - těm různé barvy také sluší (nebo nový Golf a žlutá, taky se mi moc líbí), ale sedan či kombik střední třídy, to už je horší a to nemluvím o vozech větších, či velkých SUV.... takové zlaté Q7, které jednu dobu jezdilo po Praze, to už byla opravdu pěst na oko >😁
[odkaz]
P.S. Není to o tom, jestli je to šedá, hnědá, zelená, červená..., je to o konkrétním odstínu, díky odstínu může např. šedá "zadupat" červenou a naopak.
Osobne som rozhodnutý, že ak Superb, tak s nejakou výraznejšou farbou, buď dragon skin, alebo niektorú z fleetových farieb: [odkaz]
[odkaz]
Tiež vytrhnutie z tej šedej nudy, akurát pri M140i je jeden problém, že brzdy sú lakované na modro a to sa hodí okrem modrej iba k "nefarbám", s melbourne red a sunset orange sa to dosť bije.
Ano, barvit brzdy na modro byl napad za vsechny prachy, jak pises, k vetsine barev to bude jak pest na oko. Asi snaha prodat vic MPerformance priplatku (jine brzdy, myslim ze dodavane v trech ruznych barvach brzdicu, ale to je jako z jedne kriklave louze pod jiny a jeste kriklavejsi okap [odkaz] >😁
Nedávno som videl M4 s oranžovou Sakhir orange a to bola bomba, neskutočne vydarená farba: [odkaz]
Ad tvuj druhy link, ano, tam vypada naprosto famozne, ale pak vidim tuhle fotku [odkaz] a uz si tak jisty nejsem (cti spis zase tihnu k nelibi).
Co se mi treba vzdycky libilo byl Focus ST s R5 v te jeho inkarnaci oranzove. To se mi libi do dnes. 😄
Ale docela mě zarazilo, že pro Sportline není kromě žluté v nabídce nic než 50 odstínů šedi. Ani červená...v té teď mimochodem asi objednáme menšího sourozence, páč stojí pár korun a s vhodnými doplňky má šmrnc. 😄
Když si v konf. kliknu na sportline, musím odebrat dragon skin a přidat zvláštní lakování - které je - dragon skin. Fakt asi chyba.
Je to i auto od auta, na kombiku střední třídy může jedne rok vypadat červná "in", či žlutá.... ale až vyjde z módy, bude to spíš jako pěst na oko.... Podobně to mam i s bílou... dnes je docela moderní, ale za 5-10 let už to auto nebude taková bomba.
Neni cervena jako cervena, neni zluta jako zluta. Jsou zlute, ktere mi vadili uz pri uvedeni a jsou zlute ktere vypadaji super i po letech. To same s cervenou, pokud je to hezka cervena tak vypada dobre ted a bude i za 10 let. Pokud je to cervena nehezka (za sebe tam radim treba takove ty cihlove odstiny, sveho casu caste na skodovkach, BMW a jinde) pak ji nepomuze nic. V obou pripadech ale kdyz zvolim dobre, zvolim podle me lip nez se to snazit uhrat na jistotu a jit do sede treba.
PS: Ojetiny co si drzi nejlip cenu jsou prave v zlute. 😉
Mám černé auto, vadí mi jeho údržba, je to hrozné, ale když se umyje a naleští, pořád vypadá dobře a důstojně. Známý má starší Passat, je obyčejně červený... tenkrát vypadal zajímavě, dnes už to působí trochu... zvláštně.
Jak říkám, je to auto od auta....v pátek jsem slintal nad M4 coupé v modrozelené.
P.s. pokud bych měnil auto co 3 roky, asi bych byl také odvážnější, protože třeba ten Superb v nějaké barevné kombinaci až pastelové barvy s černým paketem se mi líbí moc 😄
Timhle stylem uvazovani prochazela zena pred 3 lety, jestli vzit sedou jako jistotu, ktera se ji i vazne hodne libila anebo zlutou, ktera se ji libila precijen jeste o kousek vic, ale bala se zda se ji neokouka. Koupila zlutou, ma ji tri roky a do ted je sakra rada, ze tehda nevymekla a koupila to co 1) se ji vazne libilo nejvic a za 2) co ji zaroven do dnes dela radost i tim ze je vyrazne raritnejsi nez vsudepritomnych 50 odstinu sedi.
Co se týče žluté, jsem alergický na tu novou u VW, co v ní představují snad každý nový model. Ta mi přijde až cirkusácká.
Nicméně právě tato spitfire zelená mi k audině úplně nesedí.
ale aj to musi svietit slnko.
ked je pod mrakom, vyzera rovnako fadne, mdlo a "vyprate" ako vsetky ostatne nove laky (pre a5,s5,rs5,q5 a sq5) v ponuke.... :no:
[odkaz]
Já jsem v první chvíli nechápal, ale večer je to tmavě (až lahvově) zelená.
[odkaz]
Hlavně mám ty nejmenší pidi kola, kdybych tam dal 22" ...
Tady je dynamic a nejnižší poloha (0-250 km/h) plus sluníčko a modrá😒br />
[odkaz]
A tady je off road a nejvyšší poloha (0-25 km/h) minus sluníčko a tím pádem zelená😒br />
[odkaz]
Trochu off-topic. Spotřeba je více než dobrá, mám zatím (pod dvou měsících najeto 9000 km)...
[odkaz]
M3 je už predaná?
M4 je už mimo môj rozpočet ,inak by mi parkovala v garáži a v manuály.
Ta spotřeba je neuvěřitelná. Naše Q5 se starším naftovým třílitrem bere tak 8,5 při klidné jízdě. Tvoje auto váží tak o půl tuny víc, téměř dvojnásobný výkon..... pecka.
A pak, bez zátěže (což je dálnice při legálních rychlostech) je to dvouventil.
A pak, PP asi dost kecá, realita bude vyšší - neměřil jsem ještě.
😉
občas keď sa mi podarí prepnúť auto do eco pro tak tiež mi v klesaniach dáva asi N a motor je na voľnobehu.
Něco je tady: [odkaz]