Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Dahol
Zajímalo by mě, čím jezdí autor článku? Když píše nudný design!
Což za mne není špatně. Nevkusné výstřelky radši nechat jiným. Samozřejmě záleží, jak to kdo chápe. Osobně nemám tohle slovo ve spojení se vzhledem rád. Nudné může být divadelní představení. Karoserie těžko.
Tak mohli by tam dát obří křídlo, nějaký polepy a utopit kola v nastavených prazích a náraznících 😉 [odkaz]
ale osobně bych byl ochoten těch 50t připlatit, aby to nedělali. 😄
ale osobně bych byl ochoten těch 50t připlatit, aby to nedělali. 😄
přezdívaný alias
To jako fakt nemělo před FL plně vypínatelné ESP? To je u takovéhleho auta snad vtip...
Jinak se mi Toyobaru samozřejmě vždy líbilo, ta filozofie toho auta je super. Právě proto si ale nedovedu představit, že bych se s tím učil smyky na sněhu a neměl možnost vypnout ESP.
Btw, docela by mě zajímalo, jak složité je nechat si vypnout ESP (či podobné elektronikou řízené fičury) u auta, které je továrně vypínatelné nemá. Máte s tím někdo zkušenost?
Jinak se mi Toyobaru samozřejmě vždy líbilo, ta filozofie toho auta je super. Právě proto si ale nedovedu představit, že bych se s tím učil smyky na sněhu a neměl možnost vypnout ESP.
Btw, docela by mě zajímalo, jak složité je nechat si vypnout ESP (či podobné elektronikou řízené fičury) u auta, které je továrně vypínatelné nemá. Máte s tím někdo zkušenost?
Uživatel_5340709
autor si stěžuje na to, že motor do 4 tis. netáhne, přitom má v záloze dalších 3 tis. otáček do červeného, ....... řazení je tuhé,.......... podvozek je tuhý,........... auto je hlučné, - ještě mi tu v tom výčtu chybí, že spojka je tuhá a zabírá na kousku, a bude to všechno. Takhle přesně fňuká typický turbo-zákazník koncernu, nebo francouzů, který absolutně neví wo co go >😒] . Měkkoučké pedály, přeposilovaný volant a gumovou řadičku si větrej po Praze před slečnama, třeba v Passatu,Oktávce, nebo Talismanu. Až trochu zrychlíš ne na zrovna ideálním povrchu a v zatáčkách, tak teprve zjistíš, k čemu to tam je. 😄
Podpis. Při hodnocení auta musím koukat na účel, za kterým bylo stvořeno.
Neustále žehrání na to, jak atmosféra netáhne odspoda, začíná být obecně docela otravné. Atmosféra se musí točit a sportovní atmosféra se musí tuplem točit.
Neustále žehrání na to, jak atmosféra netáhne odspoda, začíná být obecně docela otravné. Atmosféra se musí točit a sportovní atmosféra se musí tuplem točit.
Nemusí, není atmosféra jako atmosféra. Mě to točí při 120 Km/h 3000 otáček, hehe 😉 😉
Bavím se tu o motorech u vesměs běžných aut, takže do 2 litrů. Pravda, pětilitrový Mustang táhne odspoda.
Jinak třeba dvoulitr 165 k v Mazdě 6 táhne na výkonové poměry toho auta taky krásně odspoda. Ale zase když ho točíš, kolem 5500 otáček už přestává gradovat a nad 6000 vadne.
Toyobaru má výkon posazený do vysokých otáček a tak je to u sporťáku správné. U dvoulitrové atmosféry je pak pochopitelnou daní, že se tomu vespod moc nechce.
Toyobaru má výkon posazený do vysokých otáček a tak je to u sporťáku správné. U dvoulitrové atmosféry je pak pochopitelnou daní, že se tomu vespod moc nechce.
Bavíme se o novém dvoulitru ne o olítaném šestiválci 😉
obojí je atmosféra, mimochodem 102 tisk km, to je olítaný jako svin >😁 A za 17 let, to je roční nájezd 6000 km když se to zprůměruje >😁
Všechno je otázka priorit - pokud nechceš atmoséru co se musí točit na 7-10 tis otáček , nesmíš si kupovat nový auto a ještě k tomu japonce. Ale brečet tu, že všechny atmosfry sou takové je trapný...
Všechno je otázka priorit - pokud nechceš atmoséru co se musí točit na 7-10 tis otáček , nesmíš si kupovat nový auto a ještě k tomu japonce. Ale brečet tu, že všechny atmosfry sou takové je trapný...
Hele, kecáš. Autor popisuje, že to do 4tis. netáhne - no je to test, proč by to neřekl. Na tuhé řazení taky nenadává, konstatuje to s tím, že tam kde je auto určeno dělá co má : "Tohle zvíře zkrátka nechce být drženo v kleci města, ale touží po vypuštění do volné přírody okresních silnic, kde funguje skvěle".
Mě přijde ok u testu popsat, jestli to umí nebo neumí fungovat dobře i jako daily car. Vidím to jako konstatování, že komfortní to není a ty si vyber, jestli vadí nebo nevadí. 😄
Mě přijde ok u testu popsat, jestli to umí nebo neumí fungovat dobře i jako daily car. Vidím to jako konstatování, že komfortní to není a ty si vyber, jestli vadí nebo nevadí. 😄
Na tuhé řazení si stěžuje, na nedostatek výkonu /což je dost spíš pocitová záležitost/ si stěžuje také. Takhle přesně se k tomuto autu /a atomsférám obecně/ staví "turbojezdci". A většinou se nakonec atmo ukáže /v těch specifických sportovních autech/ jako lepší. O schopnosti dávkovat plyn v zatáčkách nemluvě.
GT86 umí fungovat jako daily car. A není nekomfortnější než většina HB na větších kolech. 😉
AnGeor
je to slabe, je to slabe, je to slabe.... to uz je takovy kolorit pri testovani toyobaru....
moje auto ma o 20 koni mene, o 500 kilo vice a trvaly pohon vsech kol... takze mi prosim vysvetlete, jak je 200 koni na 12xx kilo vahy "slabe"
moje auto ma o 20 koni mene, o 500 kilo vice a trvaly pohon vsech kol... takze mi prosim vysvetlete, jak je 200 koni na 12xx kilo vahy "slabe"
Metr místní redakce je nastaven tak, že mainstreamová střední se zrychlením 0-100 za 9 a maximálkou 220 je "dynamicky spíše podprůměrná a hodí se hlavně pro klidné, defenzivní řidiče".
Jinými slovy, s tvým autem se nedá předjet ani koňský povoz a Toyobaru je slabé 😉
Jinými slovy, s tvým autem se nedá předjet ani koňský povoz a Toyobaru je slabé 😉
Vloni se jich v Česku prodalo tuším 7. V Evropě je to naprostý propadák. A ano na sportovní kupátko je to v dnešní době slabé.
omyl, prodal se pouhý jediný kus loni.
A k tomu 20 ks sesterského Subaru BRZ
Oproti tomu 304 Mustangů, no evidentně táhnou v ČR trošku jiná kupátka, naštěstí....
A k tomu 20 ks sesterského Subaru BRZ
Oproti tomu 304 Mustangů, no evidentně táhnou v ČR trošku jiná kupátka, naštěstí....
Ty jsi pozér 😉 :yes😒br />
Česko asi nebude tou zemí, kde si dvacátníci kupují svá první RWD kupé v autosalonu jako nová.
I takový Barik čeká, až mu auto někdo ojede.
Česko asi nebude tou zemí, kde si dvacátníci kupují svá první RWD kupé v autosalonu jako nová.
I takový Barik čeká, až mu auto někdo ojede.
česko je pomalu zemí, kde RWD kupátka mimo fandy uscars už nikdo nekupuje, hehe
Jména se píšou s velkými písmeny. Zajímá mě jedno. Kde na to ten František Uscars bere? Když vezmu v potaz kolik takových kupátek s v České republice prodá...
To ze jich zeptej kde na to berou, loni 304 Mustangů, letos zatím už 155 ks + tak 40 Camar a Corvett + něco budou Challengery přes šedý dovoz.
Za 1,5 roku cca 510-520 amerických kupé + kolik se dovezlo veteránů a ojetin. Lehce nám tak vyjde, že češi si tu nakoupili nějakých 570-620 amerických kupé a z nich drtivá většina s V6 a V8.
Spočti si kolik se prodalo ostatní RWD kupé a kolik z nich mělo šestiválec nebo V8....
Za 1,5 roku cca 510-520 amerických kupé + kolik se dovezlo veteránů a ojetin. Lehce nám tak vyjde, že češi si tu nakoupili nějakých 570-620 amerických kupé a z nich drtivá většina s V6 a V8.
Spočti si kolik se prodalo ostatní RWD kupé a kolik z nich mělo šestiválec nebo V8....
Těch Stangů bude ještě více - pro dlouhé čekačky se vozily i z USA. A ano ukazují, že o RWD atmo kupátka je zájem, ale trochu jiného ražení. Nemám vůbec nic proti Toyobaru, ale buď by měly vyjít o 200 levněji nebo mít vyšší výkon. S těmi parametry to nevadí u kabrioletu (viz Mazda MX-5), ale u kupátka zjevně jo, nehledě na to, co píšou novináři.
Já si teda myslím, že Toyobaru by příliš nepomohlo ani kdyby mělo třeba 250 koní anebo stálo o 200 tisíc méně. Je to čistě řidičské auto, nenabízí žádnou image nebo machr index navíc a takových aut se nikdy neprodá moc.
Mustang má samozřejmě bombastický poměr cena/výkon a mám radost, že po něm lidi jdou, ale je to jiná kategorie. Boduje už samotným jménem. Stačí říct "Mám Mustang" a před spoustou lidí budeš za borce. Když řekneš "Mám BRZ" nebo "Mám GT86", tak většina vůbec nebude vědět, o čem to meleš... No a pak má Mustang další lákadlo - silný motor a akceleraci v přímce. Zašlápnou to a jet rovně je radost, kterou si může dopřát téměř každý. Naproti tomu radost, kterou poskytuje řidičské kupé jako Toyobaru, už je odhalitelná jen pro ty, kteří ovládají základy sportovního řízení, a těch je mizivé procento.
A přesně z těchto důvodů se budou nové Toyobaru nebo Miaty prodávat max. po nižších desítkách kusů... Většina lidí ocení snadněji dostupnou rychlost, vyšší výkon a samozřejmě pořádnou image.
Mustang má samozřejmě bombastický poměr cena/výkon a mám radost, že po něm lidi jdou, ale je to jiná kategorie. Boduje už samotným jménem. Stačí říct "Mám Mustang" a před spoustou lidí budeš za borce. Když řekneš "Mám BRZ" nebo "Mám GT86", tak většina vůbec nebude vědět, o čem to meleš... No a pak má Mustang další lákadlo - silný motor a akceleraci v přímce. Zašlápnou to a jet rovně je radost, kterou si může dopřát téměř každý. Naproti tomu radost, kterou poskytuje řidičské kupé jako Toyobaru, už je odhalitelná jen pro ty, kteří ovládají základy sportovního řízení, a těch je mizivé procento.
A přesně z těchto důvodů se budou nové Toyobaru nebo Miaty prodávat max. po nižších desítkách kusů... Většina lidí ocení snadněji dostupnou rychlost, vyšší výkon a samozřejmě pořádnou image.
Velký kus pravdy máš, předsedo. Ale ne celou. Hlavně pokulhává to prodejní přiřazení Miaty k Subotám. Miaty, ač taky přece "slaboučké a nepraktické", se za 2016 v Evropě prodalo téměř 14.000. O tom si mohou GT-86/BRZ nechat pouze zdát. Celkem cca 1.900 ks. A zatímco MX-5 prodeje oproti 2015 prakticky zdvojnásobila, Subota je za 2016 někde na 1/3 svého nejlepšího roku. A když pak zjistíš, že Miata vlastně za tím macho Mustangem zaostává jen o zhruba 100 kusů měsíčně, nabízí se otázka, proč MX-5 ano a Subota ne. Obzvlášť když zaměření na řidiče je v zásadě stejné....a cena hodně podobná. Sám neznám odpověď. Leda že by tu vážně hrála roli zlými jazyky zmiňovaná obliba Miaty u Cechu kadeřníků. 😄
Bych rekl, ze to bude kvuli absenci strechy, zakaznicke zakladne a novemu modelu... U Suboty mozna spousta lidi cekala na facelift, kdezto ND se teprve konecne zacina prodavat? Kazdopadne 1900 ks jako 1/3 nejlepsiho roku mi prijde jako nejaky podivny pocet, protoze si pamatuju, ze snad jen v GB se nekdy prodalo pres 5k (?) rocne...
Nedělám si nárok na absolutní přesnost. Ale podle carsalesbase byl pro GT-86/BRZ nejlepší rok 2013 (celkem cca 6.950) a v tom případě je to tedy aktuálně ještě míň než 1/3.
[odkaz]
Ale nemá smysl řešit nějaký kus sem, kus tam. Že se Suboty moc neprodávají je zjevné a mělo by to mrzet každého, kdo má auta rád, a to i když si pro sebe nakonec vybere třeba toho Mustanga nebo nějakej FWD hot-hatch. Protože až tyhle řidičské modely automobilky definitivně zaříznou, zbude mu jako útěcha tak maximálně Soul turbo. ;-\
[odkaz]
Ale nemá smysl řešit nějaký kus sem, kus tam. Že se Suboty moc neprodávají je zjevné a mělo by to mrzet každého, kdo má auta rád, a to i když si pro sebe nakonec vybere třeba toho Mustanga nebo nějakej FWD hot-hatch. Protože až tyhle řidičské modely automobilky definitivně zaříznou, zbude mu jako útěcha tak maximálně Soul turbo. ;-\
Hmm, tak asi máš pravdu, hledal jsem ty UK prodeje a nejsilnější roky mají jen něco přes 1000 kusů. Což je tedy vážně mizerné. Snad levná kupé přežijí.
Tak to každopádně. Mám radost z každého pohledného kupátka. A na parkovišti mám chuť majitelům, Gt86/BRZ jít pogratulovat za zajímavou volbu. Většinou alespoň zvednu palec :yes:
taketo male kupatka dnes uz netahnu... lebo tu operuju bezne hatche ( warmhatche aj hothatche ) .. uz napriklad taky mustang je ine kafe... tam ho kdejakym hatchom proste len tak nenahradis 😉 preto on uspech ma pochopitelny
Co k tomu říct, petrolheadi tu najednou plivou po poctivém zadokolkovém kupé s atmosférou. Neumím si představit lepší "startovací" zadokolkové nářadí za nějakých 700k.
ale nikdo to nekupuje a když, sou to 40letý tatkové, jako jeden kolega co má právě to Subaru BRZ (předtím měl Hondu Civic a předtím Accord). Takže jeden z těch, co kupují jen japonce.....
tak ja jeden z tých co mali/majú radi bmw.
mám už po 40-tke,prišla na mňa kríza stredného veku tak som išiel do kupátka.
bol som sa mrknuť aj stanga aj na gt86 a nakoniec to vyhralo 2-er.
uznávam ale že som troška výnimka ,na západ od nás je ale kupátiek stále dosť. 😒
mám už po 40-tke,prišla na mňa kríza stredného veku tak som išiel do kupátka.
bol som sa mrknuť aj stanga aj na gt86 a nakoniec to vyhralo 2-er.
uznávam ale že som troška výnimka ,na západ od nás je ale kupátiek stále dosť. 😒
3_diamanty
ale aj bezny ceed GT v 5 dveraku je dnes uz rychlejsi ... sranda 😉 .. ako samozrejme zabavnejsi isto nebude ani nema taky sportovy smrnc ako tato toyota ale co do dynamiky tejto toyote ozaj chyba uz aj nieco silnejsie ... ak teda zvazime fakt ze dnes uz kdejaky warm hatch ( o hot ani nevravim ) ma fakt lepsie parametre ako tento sportiacik... a stoji aj menej cenou... zrovna prave take tie vykonnejsie hatche podla mna dnes uz hodne "zadupavavaju" tieto sportiaky ako su BRZ GT85 MX5ka.. a podobne a to je velka skoda lebo sa vytraca potom zaujem ludi o taketo sportove auta ... na ukor prave hatchov
PS: nic proti toyote ale za mna teda radsej soul s turbom dnes uz.. alebo juke s turbom >😁 :yes:
PS: nic proti toyote ale za mna teda radsej soul s turbom dnes uz.. alebo juke s turbom >😁 :yes:
Ode zdi ke zdi....
Meleš tu jindy jak chybí kupátka blabla, nikdy jsi nic podobného ani nezkusil a trousíš tu slinty o zadupávání.
Pak vytáhnout Soul nebo Juke by tě pasovalo do role pozéra statisty. A to jsem tě měl za kluka, co má auta rád. :-!
Meleš tu jindy jak chybí kupátka blabla, nikdy jsi nic podobného ani nezkusil a trousíš tu slinty o zadupávání.
Pak vytáhnout Soul nebo Juke by tě pasovalo do role pozéra statisty. A to jsem tě měl za kluka, co má auta rád. :-!
Zrovna u kabrioletu - MX-5 to tolik nevadí. U sportovního kupátka je dnes v Evropě evidentně 200 koní málo.
Nojo kdyby to byla aspoň 200 PS nafta tak by to mělo ten zátah vocpodu ale takhle = kdo by to chtěl >😒]
furt plačeš za dobou keď kazdy výrobca mal kupátka v ponuke a potom napíšeš toto.
tak sa nečuduj keď nie sú.
tak sa nečuduj keď nie sú.
Soul s turbem a Juke s turbem... 8-s Pod článkem o GT86 8-s 8-s 8-s Proč proboha?
webpaja
...velmi nerad to dělám, ale mínusy jsou tu jako od borců z Autosalonu, když dovozce nezaplatí slušný hotel.
GT86 není o moc tvrdší než třeba Rapid nebo Octa na větších kolech (vybral jsem je pro srovnání, protože pro redakci je tato značka alfou a omegou). Řazení je pevnější, ale nerozsype se při potřebě měnit kvalty svižněji (opět by se dal aplikovat příměr).
Hrozivé žvásty o nudnosti jsou jen dokreslením testérova rozpoložení.
Platí to same co u F124, MX-5 apod...konkurence téměř nulová, zábava na zcela jiné úrovni a jízda i málo zkušenému musí učarovat víc než u silnějších HH.
ACZ by mělo za podobné závěry klečet v koutě na hrachu.
GT86 není o moc tvrdší než třeba Rapid nebo Octa na větších kolech (vybral jsem je pro srovnání, protože pro redakci je tato značka alfou a omegou). Řazení je pevnější, ale nerozsype se při potřebě měnit kvalty svižněji (opět by se dal aplikovat příměr).
Hrozivé žvásty o nudnosti jsou jen dokreslením testérova rozpoložení.
Platí to same co u F124, MX-5 apod...konkurence téměř nulová, zábava na zcela jiné úrovni a jízda i málo zkušenému musí učarovat víc než u silnějších HH.
ACZ by mělo za podobné závěry klečet v koutě na hrachu.
Za auto roku 2017 bylo čtenářkami časopisu Žena a život zvoleno „to modré“.
Necemu podobnemu jde ACZ naproti. ;-\
Necemu podobnemu jde ACZ naproti. ;-\
praděda7
Já se na něj v roce 2008 velice těšil. Ale výkonové parametry v době, kdy některé HH s turby atakovaly 260koní a 380Nm krouťáku byly velkým zklamáním. A ano, uznávám, že vůz nebyl postaven k tomu, aby HH turbům konkuroval... :-!
Upřímně jsem litoval nízkého výkonu taky. Nicméně celé auto není na nijak zásadně výkonnější verzi připraveno.
Jezdil jsem s modelem upraveným od Cosworthu a naladěným na nějakých 280HP díky kompresoru. Už nestíhaly brzdy i podvozek. Kouzlo lehkého a skvěle ovladatelného sporťáku bylo pryč, naopak základní verze mi přes plačky na netu vyšla jako příjemné náčiní na pobavení 😉
Jezdil jsem s modelem upraveným od Cosworthu a naladěným na nějakých 280HP díky kompresoru. Už nestíhaly brzdy i podvozek. Kouzlo lehkého a skvěle ovladatelného sporťáku bylo pryč, naopak základní verze mi přes plačky na netu vyšla jako příjemné náčiní na pobavení 😉
Já chápu obě strany. Nebudu kecat, i pořádný zrychlení v přímce je pro mě okouzlující. Ale čím dál víc si cením právě té lehkosti a ovladatelnosti, když tě auto baví i v rychlostech přímo anebo téměř legálních. A na cestách, kde na vedení šaltpáky k vyšším rychlostním stupňům padá prach. Jestli je "aj bezny ceed GT v 5 dveraku dnes uz rychlejsi" mi potom může být (a taky že je) úplně ukradený. Z prostého důvodu, že na těch cestách jsem ideálně sám a i když ne, tak mi nejde o souboj ale o vlastní zábavu. V tomhle jsem sobec. >😒]
Ona taky velká část těch nářků vysoce pravděpodobně vyplývá ze snahy narvat tahle (sice dostupná ale zase ne úplně levná) auta do škatulky pro denní ježdění. Jenže "sporťák" není definován tím, jestli na ucpaný státovce zvládneš předjet jedno nebo šest aut na jeden zátah. 😉
Ona taky velká část těch nářků vysoce pravděpodobně vyplývá ze snahy narvat tahle (sice dostupná ale zase ne úplně levná) auta do škatulky pro denní ježdění. Jenže "sporťák" není definován tím, jestli na ucpaný státovce zvládneš předjet jedno nebo šest aut na jeden zátah. 😉
Webpaja. Jasně! Toyota neinvestovala do chassis a brzd víc než bylo potřeba. To dává rozum. Samozřejmě, když se upravuje motor na vyšší "state of tune", tak každý rozumný úpravce zapracuje i na zbytku vozu. :-! Věřím, že nedostatky, které zmiňuješ by se daly řešit rozumnou cestou a s rozumným rozpočtem. :-! "Výsledek" by samozřejmě byl daleko náročnější na ovládání, protože by se vše dělo ve vyšších rychlostech. :-!
traveldrive
Ak nový model nemá papierovo silnejší motor od predchodcu, tak je automaticky slabý? A je to najväčšia slabina auta hodná titulku? O autorovi tejto myšlienky nemám vysokú mienku.
[odkaz]
Ale děkuji, aspoň jsem se pobavil >😁 >😁 >😁
inak vonku rekordne horucavy .. skapinam cely tyzden poobede v robote... pridem vecer domov a co nevidim ... v teste biely sneh... niekto tu asi rad cestuje v case >😁 😉