to je presne nieco ako tie 1000 konove golfy II ... na drag race a nejake tie zrazy aut to asi bude putava kara... ale mimo tohto uzkeho posobiska ich caro potom velmi rychlo konci...
trabant je ale inak kasnou velmi pekne auto ... take akoby retro ... skoda ze ho nikto nereinkarnuje a necerpa z jeho dizajnu .. uspech by to urcite malo.. verim tomu
No nějaké pokusy o znovuzrození byly a myslím, že celkem nadějné (dobrý nápat se solární střechou a elektropohonem [odkaz] ale nevím proč to utichlo. Je to škoda.
Jinak k podobným nesmyslným přestavbám, určitě bych vybral místo trabanta wartburg 311, ten se pro podobné kreace hodí daleko líp a při citlivém roztahování a snižování by to mohlo vypadat a jezdit velice slušně.
parádní dizajne.... video ode mě přímo z IAA 2009 [odkaz]
Auto bylo postavený na podvozku tehdejšího Pola...idea byla taková...zachovat jednoduchost Trabantu...jednoduchej elektromotor...možnost jednoduché výměny akumulátoru pod vozem....ale přišel moc brzo...nebyla příznivá doba pro elektromobily. Konstruktéři nesehnali dostatek investorů. I když co jsem se tehdy bavil s člověkem který se na stavbě prototypu podílel....byl plný optimismu....bohužel
Na to jak nemám rád poláky a na to jak nemám rád trabanty tak tohle je sakra povedené. Jak zvenku tak zevnitř tak technicky. Líbí se mi úpravy karosérie, líbí se mi barva a kupodivu se mi líbí i zpracování interiéru.
Vokurky z ACZ mají asi okurkovou sezónu....tohle auto už je celkem dost starej počin...a ještě zfušovaný polákem :-) Ještě o mnoho let dříve fungovalo toto [odkaz] ... ale hlavně..vše legálně a oštemplováno TÜV....v Polsku to funguje stejně jako kdysi u nás...člověk přijede s podobnou úpravou na STK...zašustí zlotýma a technik je rázem slepý