Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
fOE
Bude "diky" 😁rivu tezsi nez F10 nebo "jen" stejne tezka?
Môj laický odhad je, že ťažšia nebude. Pohon 4x4 určite nejaké kilá pridá (naviac takýto na prvý pohľad pomerne zložitý), na druhej strane samotná G30 je ľahšia, ako minulá F10, tak sa to zrejme vykompenzuje. Uvidíme, ale ja myslím, že hmotnosť F10 M5 (1945 kg) bola dosť často negatívne zmieňovaná, takže si na tom inžinieri zrejme dajú záležať.
Pro zajimavost hmotnost nove 5er G30 2017 s V8 ve verzi M550i ma suchou hmotnost 1855kg. Troufam si tvrdit ze v nove M5 nepresahne 1900kg.
Suchou?
Suchou hmotnost uvadeji vetsina automobilek, stejne suchou uvadi uzivatel "iudex" pro 1945kg M5 F10. A jedna se o hmotnost bez ridice a paliva. Vlastne pokud M550i G30 ma 1855kg u nove M5 muze mit i nizsi, diky pouziti karbonu nejen na strese.
Spatne, viz ja 12:01. [odkaz]
Naopak dnes je beznejsi uvadet hmotnost dle EU. Samotne BMW pak na svych strankach zvyklo udavat hmotnosti obe.
Naopak dnes je beznejsi uvadet hmotnost dle EU. Samotne BMW pak na svych strankach zvyklo udavat hmotnosti obe.
Suchou hmotnost uvádí snad jen Ferrari a spol. Prostě u exotiky (například Alfa ji myslím uváděla u 4C). Do TP to samozřejmě nemůžou napsat.
1945 byla normovaná i s řidičem a zavazadlem. Samozřejmě, vybavené to auto vážilo tak o metrák víc, ale to není nic zvláštního.
1945 byla normovaná i s řidičem a zavazadlem. Samozřejmě, vybavené to auto vážilo tak o metrák víc, ale to není nic zvláštního.
Jak pise MT, suchou? Minula M5 vazila "mokra" dle DIN 1870kg, to je s na 90% plnou nadrzi atd. (dle EU pak i s euroridicem a eurobagazi 1945kg o kterych pise iudex). Takze aktualni G30 550ix vazi dle techto norem kolik?
No vidíš, a CTS-V s tím ignotem vepředu jak tu někdo poznamenal váží 1883 Kg.
Zajímavý co
Zajímavý co
A oktavka vazi 1300kg. 😄
Ja se s tebou nebudu poustet do nejake teoreticke (v mem podani) debaty o tom co je lepsi. Ale pri hmotnostich je dobre brat v potaz i ty veci kolem. A sice ze limuzina vyssi stredni, a je jedno ze je to jeji sportovni derivat, je furt predevsim limuzinou vyssi stredni. Musi umet odvest posadku i pohodlne, v kvalitnim interieru, i v tichu atd. Pokud toto vsechno CTS-V zvladne stejne dobre jako 5er, stejne dobre jako 5er, pri nizsi hmotnosti, pak mu ve stoje zatleskam. Jestli tomu tak je ale netusim. 😉
Ja se s tebou nebudu poustet do nejake teoreticke (v mem podani) debaty o tom co je lepsi. Ale pri hmotnostich je dobre brat v potaz i ty veci kolem. A sice ze limuzina vyssi stredni, a je jedno ze je to jeji sportovni derivat, je furt predevsim limuzinou vyssi stredni. Musi umet odvest posadku i pohodlne, v kvalitnim interieru, i v tichu atd. Pokud toto vsechno CTS-V zvladne stejne dobre jako 5er, stejne dobre jako 5er, pri nizsi hmotnosti, pak mu ve stoje zatleskam. Jestli tomu tak je ale netusim. 😉
No já jenom že posměváčkům se krátí v čem je to auto horší.
Váha skoro stejná i s těžším motorem, kdy pro řadu lidí může být kompresorová V8 lepší jak turbo V8 od BMW, navíc k pověsti kterou provází BMW 550/650 s 4,4 V8, kde se měnili v záruce motory co neměly najeto ani 100 tis km, protože karbon, přidření, přehřátí a vstřiky.....stovky případů hlavně z prvních roků výroby. Trošku nalomená důvěra i u skalních BMW fandů, jak sem četl na zahraničních forech.
Zrychlení taky stejný, výbava solidní.....
A pokud si kupuju sportovní verzi a nechci s tím řezat okresky, nechci to občas vytáhnout na okruh zajezdit si ale naopak s tím chci jezdit do práce, pro děti do školky a po dálnici 250 tak mi trochu uniká smysl nákupu.
Jezdit 250 zvládne i V6 3,0 s Twinturbem co má o 200 koní méně. A bude zaručeně pohodlnější a s lepší výbavou. A dokonce i s vysněným AWD.
Váha skoro stejná i s těžším motorem, kdy pro řadu lidí může být kompresorová V8 lepší jak turbo V8 od BMW, navíc k pověsti kterou provází BMW 550/650 s 4,4 V8, kde se měnili v záruce motory co neměly najeto ani 100 tis km, protože karbon, přidření, přehřátí a vstřiky.....stovky případů hlavně z prvních roků výroby. Trošku nalomená důvěra i u skalních BMW fandů, jak sem četl na zahraničních forech.
Zrychlení taky stejný, výbava solidní.....
A pokud si kupuju sportovní verzi a nechci s tím řezat okresky, nechci to občas vytáhnout na okruh zajezdit si ale naopak s tím chci jezdit do práce, pro děti do školky a po dálnici 250 tak mi trochu uniká smysl nákupu.
Jezdit 250 zvládne i V6 3,0 s Twinturbem co má o 200 koní méně. A bude zaručeně pohodlnější a s lepší výbavou. A dokonce i s vysněným AWD.
Pokusím se vysvětlit.
Kouzlo je Bariku v tom, že když čínský výrobce přivede na trh telefon se všemi stejnými funkcemi jako má Iphone, a bude ho nabízet za poloviční cenu jako je Iphone, trhem to stejněm nepohne. Lidi prostě chtějí Iphone. To je to umění prodat. Třeba to není spravedlivé, ale takhle to prostě na světě chodí.
Netuším, kdo přišel s konceptem supersedanu jako první, ale Cadillac to nejspíš nebyl...
takže je jasné, kdo je vůdce a kdo následovník😊
Kouzlo je Bariku v tom, že když čínský výrobce přivede na trh telefon se všemi stejnými funkcemi jako má Iphone, a bude ho nabízet za poloviční cenu jako je Iphone, trhem to stejněm nepohne. Lidi prostě chtějí Iphone. To je to umění prodat. Třeba to není spravedlivé, ale takhle to prostě na světě chodí.
Netuším, kdo přišel s konceptem supersedanu jako první, ale Cadillac to nejspíš nebyl...
takže je jasné, kdo je vůdce a kdo následovník😊
To sis zvolil zrovna dost blbej příklad protože v TOP 10 je za tím Iphonem krom samsungu 8 čínských výrobců a krom Apple a Samsungu, který občas hoří a bouchá už si nikdo třetí na čínu neškrtne.
A po velkých faux pas Samsungu, LG nebo Microsoftu utíkaj k číně i jejich zákazníci >😁
A po velkých faux pas Samsungu, LG nebo Microsoftu utíkaj k číně i jejich zákazníci >😁
No 😁rive u takove 3er treba prida +70kg. V 5er a k V8 davajicimu nejakych 700-800Nm bude muset byt dimenzovany zase jinak, coz kila urcite neubere, ale k tem 70kg spis jeste dalsi prida. Jestli k tomu pridaji jeste nejake technicke finesy ala uplne odpojeni predku, to ten system nejspis taky nezlehci. Nevim o kolik presne je G30 lehci nez F10, ale ikdyby to bylo o 80kg treba tak to jen dorovna ten balast co nova M5 nafasuje.
Tak jsem zvedavy jestli se zde BMW vazne predvede a uplatni treba neco vic z know how co nacerpali pri konstrukci i3 a i8, a ne jen tu v clanku zminenou carbonovou strechu (o kterou clovek tradicne prijde kdyz zvoli stresni okno). 😄
Tak jsem zvedavy jestli se zde BMW vazne predvede a uplatni treba neco vic z know how co nacerpali pri konstrukci i3 a i8, a ne jen tu v clanku zminenou carbonovou strechu (o kterou clovek tradicne prijde kdyz zvoli stresni okno). 😄
Xdrive u G30 přidává 65kg, úplné "odpojení" předku je elektronická záležitost. Na reálnou váhu nové M5 jsem opravdu zvědav. 😉
Já si dovolím odhadovat, že to bude 1910kg.... bude to prostě o něco méně než E63, ale nemám iluze, že když tam narveš nějakou výbavu, že to nebude atakovat 2 tuny. ;-\
V základu bych to viděl pod 1,9t. Už kvůli ukázce jak se ušetřilo oproti 550ix.
Auto od fabriky co dělala dřív káry pro důchodce o 0,1 s pomalejší jak ikona sportovních sedanů BMW. Kam ten svět spěje vid.
[odkaz]
Navíc zcela nepatrný rozdíl v ceně, pouhých 700 tisíc Kč >😁
Pokud nebude nová M5 levnější, což asi nebude tak může být rozídl ještě větší 😄
Ten Cadillac z tvyho odkazu je za 3 019 300 bez slevy.
Kde si vzal 3 mega? Tolik nestojí ani vrcholné CT6 >😁
Časy se holt mění no 😉 😉
tolik to nestojí ani v německu, otevři si mobile.de
A v navídce sou i další modely - třeba taková náhrada pro někoho kdo váhá mezi BMW 5 a 7 [odkaz]
Design je netuctový a originální a výbava velmi našlapaná.
Bose® Panaray® Sound System s 34 repro, LED světlomety, noční vidění, řada asistentů, bezdrátové nabíjení mobilů, zadní video systém, auto vehicle hold system, Active Chassis Package uses Active Rear Steering, All-Wheel Drive and Magnetic Ride Control to adjust vertical suspension dampening every millisecond, maintaining an impressively smooth ride, 4 zonová klima s ionizací, možnost prodloužených sedaček, vpředu i vzadu s ventilací a masáží....
Taky 10 let stará technologie, že >😁
[odkaz]
Hezké na projetí, ale trojku bych tam asi nenechal, jsem málo Trnasformers pozitiv.
A ze skušenosti s Chryslerem kdy sem měl Sebring a 300C tak uměli z centrálního skladu z Německa do druhýho dne nebo max do 48 dodat díl sem na centrálu na Chodov. Několikrát sem tam ND kupoval.
Není důvod proč by to GM nemělo umět taky.
A blbinky jako filtry a destičky budou asi mít skladem i tady.
320 maximálka a celý auto laděný na Nurburgringu.
Faakt 20 let starý technologie - nebo jinak tyhle technologie umí dát na zadek i moderním a dražším 😄
Časy amerik co nezatáčí skončili, zaspal si dobu. Ten kalendář z roku 1980 bych bejt tebou z tý stěny už sundal.
[odkaz]
Časy z Magny-Course - CTS-V skro stejný čas jak BMW M3 a ATS-V daaaleko před ním >😁
[odkaz]
Na laguna seca CTS-V před Audi R8 [odkaz]
Fakt to neumí zatáčet 😄
Hlavně že evropská auta umí zatáčet perfektně a proto s tím lidi jezdí po kruháči 20 a na okresce 70, zatímco já to jezdím s 20 let starou americkou plečkou s tuhou zadní 50 (kruháč) a 120 okreska >😁
Nebo ještě jinak - kde není motor podvozek nepomůže >😁
Jinak koukal sem na test dieslového Jaguaru Fpace se základním motorem a zrychlení za 9,5 s nebo kolik tam bylo.....mmmmm. Na to mi ta 20 let stará škatulce s 4 rychlostním automatem taky stačí a v zatáčkách určitě taky pomalejší o moc nebude, nemá totiž na výšku 5 metrů váží o 700 kg méně....
Takže ten brekot jak ameriky nezatáčej mě ve světle těchle faktů strašně moc baví >😁
A jestli to BMW nevylepšilo tak co co sem měl v 650i stálo za pikačku skoro nic na tom nebylo vidět >😁
Head-up měla jako první na světě Corvetta už před xy lety >😁
No a kdo bydlí u hranic může nakoupit v německu a jezdit na servis tam >😁