Ty seš dobrej matlák >😁 myslím, že japonce jsi viděl jenom z vlaku, protože nevíš, o čem mluvíš. Kdybychom si srovnali co se za života auta měnilo na škůdce a co na Toyotě, asi bys zíral. Kromě toho, že potom co se ty díly vymění, tak shnije u škodovky kastle.
Ak si myslis, ze Mustang Ti ponukne tolko pohodlia ako Lexus LC, tak to si asi nesedel ani v jednom z nich. Za druhe, Mustang V8 zacina na 44k Eur (CZ, SK, DE cenniky). Ecoboost zacina na cca 38. Kde si vzal tych 35, netusim.
OK, tak nech je to 35. Ale to je cena s EcoBoostom, nie V8. Predpokladam, ze sa snazis o trolling, inak neverim, ze by si tu poslednu vetu myslel vazne. Je to totiz neskutocna hlupost.
Pre tazsie chapavych trollov je tiez dobre uviest, ze ked teda carujes s cenou a DPH, tak ani ten Lexus nevyjde na 100. A ani to 4 valcove Porsche. Ze ano...
A posledna vec. Clovek, co premysla nad LC, hlada auto v kategorii BMW 6, MB S Coupe, alebo Audi A/S5. Tazko pojde do auta, ktore mu nie je konkurenciou. Mustang sa moze porovnavat s RC F. Ked uz.
Ano, těžiště řidiče a spolujezdce jsou za tímto bodem odpovídajícím středu rozvoru náprav, a tedy zatíží více zadní nápravu. Není to však nijak moc. Nakonec ukázaný smyk v zatáčce je vzorové neutrální chování.
Nebo ty něco znáš = kdo staví auta pečlivějš? >😒]
A spolehlivostí taky >😁 >😒]
Ale jinak Porsche dobrý :yes: 😄
Rozložení hmotnosti u 911 je asi 37 k 63% nebo tak nějak 😉
Jak se ti jezdilo s LC? A s kterou verzí si jezdil? 😄