Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
DEVIL
[odkaz] už je mnohem dále. Dle interních informací ze "špionáže" se TeslaSemi ani nepřiblíží výkonu Nikoly. Navíc Nikola Tesle "ukradla" první zájemce a že jich je již mnoho a to vč. největších US dopravců, jako Swift, Knight atp...
A i díky Nikola 2, tedy menším US Trucku / spíše distribuce než dálkovka / si Nikola zasekne drápek v mnohem širším segmentu, než Tesla jedním typem...
Uvidíme ale, souboj to může být dobrý...
A i díky Nikola 2, tedy menším US Trucku / spíše distribuce než dálkovka / si Nikola zasekne drápek v mnohem širším segmentu, než Tesla jedním typem...
Uvidíme ale, souboj to může být dobrý...
Nikola truck bude na vodík. V amerike existuje asi 30 čerpačiek (Pričom asi 25 sa ich nachádza v Kalifornii). Každá čerpačka dokáže za deň obslúžiť asi 2 trucky. Kto pri zdravých zmysloch by si kupoval takýto truck?
mám taký pocit, že asi nezaktualizovali web stránku, pretože pri predstavení skutočného ťahača už reč o pohone na vodík nebola. Najnovšie to má mať stále plynovú turbínu ale na CNG a rádovo nižší výkon elektromotorov. Stále však na úrovni niekde okolo 1000 koní. No osobne som fakt veľmi zvedavý čo z toho nakoniec vylezie ako sériový ťahač.
_Karel_
Parkuje u nás v ulici nový Viper, vypadá nějak takhle [odkaz]
comper
Jazdenie na dlhe vzdialenosti mimomesto, idealna trasa pre elektromobil, ci? Kto na toto moze skocit...
Pokud budou nad dalnici troleje, tak budiz, jinak se E.M. pravdepodobne pomatnul.
[odkaz] >😒]
Cize elektroauta budu konkurencieschopne ked sa z nich spravia vlaky? Hej to znie logicky 😄
troleje tam nebudou, troleje nad silnici jsou na dalkove trasy nesmysl, na 99% dalnic to neprojde legislativne, ostatne i ty 2km staveli prez rok a povoleni k tomu ziskavali prez 5 let, mnohem zajimavejsi jsou naopak troleje v silnici a indukcni nabijeni za jizdy, coz se jiz nejen testuje, ale i roky provozuje kuprikladu i OLEV autobusu , projekt ktery se momentalne buduje v UK [odkaz]
a proc by se EM mel pomatnout? zrovna tohle je rozhodne realizovatelne a zivotaschopne, narozdil treba od toho jeho tunelovani, uzitecna hmotnost takoveho tahace se snizi i max 2 tuny, coz u dalkovych tras nehraje zas takovou roli, na dalkach jezdi na truckach minimum nakladu, spise se vozi relativne lehke zbozi kde jeste nekolik tun do limitu zbejva, ostatne kapacity jsem vypsal vejs, mnijak silene nejsou
jak se ukazalo kuprikladu u hybridni lokomotivi Alstom, tak prumerna spotreba 160 tunove soupravy se pohybuje na urovni 400kWh na 100km jizdy, a to se pohybuje jen asi na 10 km useku a denne udela prez 70 rozjezdu posunu soupravy, takze celkem caste rozjizdeni a kratke trasy, takze 40 tunovej nakladak se pohodlbne vleze do 100kWh na 100km, zadna velka veda to neni
a proc by se EM mel pomatnout? zrovna tohle je rozhodne realizovatelne a zivotaschopne, narozdil treba od toho jeho tunelovani, uzitecna hmotnost takoveho tahace se snizi i max 2 tuny, coz u dalkovych tras nehraje zas takovou roli, na dalkach jezdi na truckach minimum nakladu, spise se vozi relativne lehke zbozi kde jeste nekolik tun do limitu zbejva, ostatne kapacity jsem vypsal vejs, mnijak silene nejsou
jak se ukazalo kuprikladu u hybridni lokomotivi Alstom, tak prumerna spotreba 160 tunove soupravy se pohybuje na urovni 400kWh na 100km jizdy, a to se pohybuje jen asi na 10 km useku a denne udela prez 70 rozjezdu posunu soupravy, takze celkem caste rozjizdeni a kratke trasy, takze 40 tunovej nakladak se pohodlbne vleze do 100kWh na 100km, zadna velka veda to neni
opet se ukazuje jak stavajici automobilky zase zaspali i presto ze se alektromobili Tesla prodavaji 5 let a 5 let meli ty automobilky okolo kamionu cas si zacit budovat sit nabijecek, no neni prece nic horsiho nez prodavat nakladaky a mit k nim i vlastni sit "cerpacich" stanic a na nich prodavat to palivo >😁