Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Exkluzivní jízdní dojmy se Škodou Karoq. Poprvé za volantem nástupce yetiho
51 komentářů
plavean
pod takým pojmom, exkluzivní?
Viz [odkaz] exkluzivní -> výhradní, mimořádný, výjimečný, výlučný; určený výlučně pro urč. sdělovací prostředek
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
😲
Viz [odkaz] exkluzivní -> výhradní, mimořádný, výjimečný, výlučný; určený výlučně pro urč. sdělovací prostředek
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
😲
Ada je zase tady
Jsou zalepené schválně, aby ten hmyzí ksicht tak nedráždil? 8-s [odkaz] Je to odporné!
Karoq používá stejné motivy jako větší kodiaq, a to zvlášť na přídi, čímž tu nejošklivější část Kodiaqa naroubovali na Karoqa. A to jsem se na to auto tolik těšil. :no:
Joky
po shlédnutí se ihned dostavila úleva, ale bohužel to šlo í trochu vrchem ....
Že bude lepší , než premiove SUV jako ix25 ?😊 , nebo Tucson? Taky bych řekl 😄
Anonym
co je exkluzivního na jízdě v převlečený Atece???????????????????????
ozawasan
Už je to tadyyyyy.... nešetřeme superlativy a převlékejme spodní prádelko často, neb textil bude znečištěn několikrát denně záchvěvy slasti z této Atecy v rouše škodováckém...
Nezbude než doufat, že to půjde jen předem a nebude z toho několik rychlých pruhů....
v barvě nějaké metalíza za nového AtecoKaroida.
Jinak oceňuji konec downsizingu a nasazení vysokoobjemového 1,5 motoru, který, díky své vysoké spotřebě je vybaven systémem MDS - vypínáním poloviny všech svých čtyř válců a systémem KK - Kleknu kdykoliv .
Už se těším na testy v terénu alá Koudy. Budu zmožen napětím, jestli překoná obrubník....
Nezbude než doufat, že to půjde jen předem a nebude z toho několik rychlých pruhů....
v barvě nějaké metalíza za nového AtecoKaroida.
Jinak oceňuji konec downsizingu a nasazení vysokoobjemového 1,5 motoru, který, díky své vysoké spotřebě je vybaven systémem MDS - vypínáním poloviny všech svých čtyř válců a systémem KK - Kleknu kdykoliv .
Už se těším na testy v terénu alá Koudy. Budu zmožen napětím, jestli překoná obrubník....
iudex
Ako autor článku je uvedené "auto.cz" (už to samé je neurčité), ale na videu i na fotkách vidím redaktora Sveta motorov. Tak kto je vlastne autorom článku?
P.S. A ani ten redaktor SM sa nepredstaví, ani nie je (ako je obvyklé) napísané jeho meno.
P.S. A ani ten redaktor SM sa nepredstaví, ani nie je (ako je obvyklé) napísané jeho meno.
stanleysparrow
Cena
To je právě zdejší problém.. Všichni si tu pořád stěžují, ale pryč nikdo nejde >😁 .. Jinak tím neříkám že tu je vše v pořádku! Na druhou stranu si nemyslím že by to tu VW nějak podplácelo, spíš je ACZ prostě hloupý >😁 Pokud ale přesto opravdu někdy podpláceli, tak už by to podle mě dávno skončilo, vždyť by si toho museli hned všimnout, že jim to nikdo nevěří a že si všichni jen stěžují, což jim zhoršuje reputaci >😁
Q věci: nelíbí neznamená nějakou zásadně negativní polohu. Kritizovat za tím účelem, aby se qualita obsahu a quantita příspěvků dostaly na úroveň, která bude zdejším čtenářům vyhovovat, není nelegálním ani nevhodným ani hloupým počinem. A na druhou stranu ti, kterým současný styl ACZ vyhovuje, by měli přiložit prsty k dílu a napsat, proč jim tři články denně o Karoqu vyhovují a proč si myslí, že je to tak správné. Namísto hejtování hejtrů...
Q věci 2): K-q se mi opravdu líbí. I "když ho ještě nikdo neviděl", zveřejněné fotografie a videa napovídají dost, nebo možná spíš hodně. K-q je povedený designem a pravděpodobně mají "testeří" pravdu, že bude komfortní a uvnitř tichý. Kdo by to neuvítal?! Už jen proto může být K-q horké zboží.
Co mě však zarazilo, je údaj o použití shodné středové konzoly K-qa také v K-qovi. To napovídá, že škodovka a její designéři a) ztrácí invenci, a b) šetří, což by se u aut za 0,7 - 1,1 mega CZK nemělo. Už u K-qa jsem kritizoval, že provedení držáků nápojů ve středové konzoli je "simply qlever" až příliš: nepraktické, vypadající lacině a ještě vyžadující nadměrnou manipulaci. A teď se ukazuje, že důvodem bylo použití stejného systému v řádově levnějším automobilu, který si (možná) takové simply qlever může dovolit.... Cítím to jako podvod, jiní výrobci aut za milión mi nabízejí rozhodně větší pocit luxusu a decentní elegance. I přes obecně nanejvýš vhodnou inovaci designu přístrojové desky u K-qa a její odlišení od Octavie a Superbu musím konstatovat, že její design je znovu až příliš "chudý" jak svým tvarovým pojetím, tak kvalitou použitých materiálů; prostě odpovídá spíše třídě K-qu.
Q věci 2): K-q se mi opravdu líbí. I "když ho ještě nikdo neviděl", zveřejněné fotografie a videa napovídají dost, nebo možná spíš hodně. K-q je povedený designem a pravděpodobně mají "testeří" pravdu, že bude komfortní a uvnitř tichý. Kdo by to neuvítal?! Už jen proto může být K-q horké zboží.
Co mě však zarazilo, je údaj o použití shodné středové konzoly K-qa také v K-qovi. To napovídá, že škodovka a její designéři a) ztrácí invenci, a b) šetří, což by se u aut za 0,7 - 1,1 mega CZK nemělo. Už u K-qa jsem kritizoval, že provedení držáků nápojů ve středové konzoli je "simply qlever" až příliš: nepraktické, vypadající lacině a ještě vyžadující nadměrnou manipulaci. A teď se ukazuje, že důvodem bylo použití stejného systému v řádově levnějším automobilu, který si (možná) takové simply qlever může dovolit.... Cítím to jako podvod, jiní výrobci aut za milión mi nabízejí rozhodně větší pocit luxusu a decentní elegance. I přes obecně nanejvýš vhodnou inovaci designu přístrojové desky u K-qa a její odlišení od Octavie a Superbu musím konstatovat, že její design je znovu až příliš "chudý" jak svým tvarovým pojetím, tak kvalitou použitých materiálů; prostě odpovídá spíše třídě K-qu.
Že bude stejná konzole jako v Kodiaqu je škoda, ale taková unifikace je už spíš dnešní trend, podívej se na MB, BMW, Audi, Opel, Renault,... U všech jsou interiéry v podstatě stejný. Jinak kvalita a materiály se mi teda zdají v pohodě
Jen shodou okolností jsem seděl ve středu v Autě roku (300😄: výtvarná kvalita přístrojové desky a její materiálové provedení mi doslova vzaly dech. Stejně tak středová konzole (miluju hodně vysoké a široké, kupodivu zatím žádná neutlačovala mé pravé koleno 😉 ). Tady by se měli interiéroví designeři škodovky poučit, jak zpracovat interiér vizuálně atraktivní... a bez zbytečné unifikace stylu a provedení!
Musím uznat, že naživo 3008 vůbec nevypadá špatně, i ten interiér by se třeba zvládl, ale i-cockpit s volantem v klíně....
Vážená redakce, není vám trapně za podobné vlastní příspěvky? Kolegové ze SM se ani nemuseli přemáhat k hloupému tonu.
V klidu Pajo, já ze SM nejsem 😁, jen mi pořád nějak nesedí, že by si to tu VW platil. Snad by si musel všimnout, že si vlastně platí negativní reklamu, ne? >😁
Ano, tohle už je negativní reklama. Jak Hyundai, tak Škoda neznají míru. Obě automobilky se domnívají, že Češi jsou hlupáci.
Tyhle SM reklamní kamapaně mi lezou krkem, redakce servilně hýká a opakuje PR kecy, které nasává.
Tyhle SM reklamní kamapaně mi lezou krkem, redakce servilně hýká a opakuje PR kecy, které nasává.
Tak proč sem pořád ti kterým to tak vadí lezou? Je to jednoduché. Jsou to typy kterým jakékoliv rejpání a hádání dělá dobře. Já si to docela se zájmem přečtu. Třeba i proto, že o něm do budoucna uvažuji. I když to jméno na mne působí dost negativně.
Dovolím si citovat Bubáka "Q věci: nelíbí neznamená nějakou zásadně negativní polohu. Kritizovat za tím účelem, aby se qualita obsahu a quantita příspěvků dostaly na úroveň, která bude zdejším čtenářům vyhovovat, není nelegálním ani nevhodným ani hloupým počinem. A na druhou stranu ti, kterým současný styl ACZ vyhovuje, by měli přiložit prsty k dílu a napsat, proč jim tři články denně o Karoqu vyhovují a proč si myslí, že je to tak správné. Namísto hejtování hejtrů...
Je pochopitelné, že když Škoda opět ukáže auto, které nechce ukázat, tak o tom na webu o autech napíšou. Míň pochopitelné je, že to za jeden den musí narvat na 3 články.
Je pochopitelné, že když Škoda opět ukáže auto, které nechce ukázat, tak o tom na webu o autech napíšou. Míň pochopitelné je, že to za jeden den musí narvat na 3 články.
Pochybuji, že to některým vyloženě vyhovuje. Ale nevadí. A jediná náprava je tento web nenavštěvovat, potom s tím redakce bude muset něco dělat. Jenže dokud sem budou vstupovat, tak se kvalita (tvar qualita taky o něčem vypovídá) obsahu nezvedne.
Hloupost, vedení webu to dotáhlo na škodovácký občasník a prodlouženou reklamní ruku.
Ať si soudruzi přečtou, že tohle není ten důvod, proč sem dost lidí chodí.
Ať si soudruzi přečtou, že tohle není ten důvod, proč sem dost lidí chodí.
Mě spíš ještě zaráží, že si každý stěžuje na počet článků o Škodě, ale potom si ji stejně do článku, který nemá se Škodovkou nic společného stejně dotáhnou. Asi nějaká nemoc, nebo co >😁
Řeknu ti to jinak, je tu silná ale možná minoritní skupina lidí, která spoluvytvářela web od jeho počátku, přispívá blogy, schází se atd...
Spojuje je jediné, vášeň k autům. Ke škodovkám, bavorákům, mercedesům...čemukoliv.
Takže si nech svoje invektivy, jestli potřebuješ PR, kup si škodovácký časopis. Pakliže věříš, těmto reklamním nalejvárnám, je mi tě íto! :-!
Spojuje je jediné, vášeň k autům. Ke škodovkám, bavorákům, mercedesům...čemukoliv.
Takže si nech svoje invektivy, jestli potřebuješ PR, kup si škodovácký časopis. Pakliže věříš, těmto reklamním nalejvárnám, je mi tě íto! :-!
mna by hlavne zaujimalo v com bol yeti neprakticky.... ved mal slusny kufor vzhladom na rozmery kasne... takisto krabicoidna kasna znamenala relativne dost vzdusnosti v kabine a sikovnost pri parkovani v meste .... a to ani nevravim o terennych schopnostiach ktore z yetiny robili urcite praktickejsie SUV ako tento nizky a tucny hroch karoq.. ktory vyzera uz skor ako nejake vyvysene megakombi ... ako nic v zlom ale vzhlad SUV si predstavujem inak ako to co predavdza karoq ... a to skor nejak tak ako nam ukazal eclipse cross alebo CX5 ci povedzme tucson/sportage ( tito aziati maju dokonale proporcie a vizaz aku u SUV ocakavam ) .. ateca to iste... v podstate mi prisla len ako vyvyseny leon... v kabine je to tiez nic ine len leon ... takze vdaka bohu za produkciu SUVeciek z vychodu .. tam tie SUVecka ozaj vedeli vzdy a dodnes si isty naskok ako vidime stale drzia ... a eclipse cross ktory pride koncom roka tohto hrocha karoqa uplne zvlacuje.. to sa vsadim.. jak kabinou ( eclipse cross ma uz makcene plasty ) tak aj v terene ( svetlostou a pohonom S-AWC ) a aj motoricky ... vid novy 1,5 turbo benzin plus 2,2 dizel s 8st automatom .....
Nevím kde chodíš na takový hlouposti. Tucson a víc SUV >😁 ..Podívej se třeba na světlou výšku - 172 mm Tucson vs 183 mm Karoq
webpaja
Automatické načítání videa je podvodem na inzerenty, rozběhne se vždy, já se tu na většinu videí nekoukám. Nás připravujete o množství dat. U těch, kteří pak používají mobilní telefony a video jim naběhne, okrádáte o data, pokud nemají neomezená data.
Jste podvodníci pánové! Bez špetky ironie nebo vtipu!!!
Jste podvodníci pánové! Bez špetky ironie nebo vtipu!!!
webpaja
Co to je za redaktora? Kdy psal do ACZ? Další podvod?!
Článek podle vás psala celá redakce ACZ? Kde berete tu drzost klamat takto čtenáře?!
:no: :no: :no: :-!
Článek podle vás psala celá redakce ACZ? Kde berete tu drzost klamat takto čtenáře?!
:no: :no: :no: :-!
Myslím, že zbytky tunajšej komunity milovníkov áut veľká časť "starej gardy" sem už aj tak nechodí) by si mali nájsť príjemnejší a hodnotnejší web, ktorý si ich prítomnosť bude viac vážiť - ak sa teda taký nájde.
Ostatní weby o autech sou často serioznější aktuálnější celkově kvalitnější = maj jen blbější SW pro diskuzi = o tom je ACZ 😉
Neznám je, v ČR je to jako přes kopírák. 😉
To si nemyslim = i tady na ACZ se najde občas hodně slušný čtení. A naopak téměř odopad nebo dokonce úplnej odpad
Určitě bych to nenazval kopírák, naopak rozdíly v kvalitě textů a testů vidim jako velký = u nás a v to beru i Slovensko
Sme limitovaný skromnějšíma možnostma = nikdy tu nebudem moct dělat testy jako v Německu, Británii atd. Ale sou lidi který tu svou práci dělaj slušně = a naopak >😒]
Určitě bych to nenazval kopírák, naopak rozdíly v kvalitě textů a testů vidim jako velký = u nás a v to beru i Slovensko
Sme limitovaný skromnějšíma možnostma = nikdy tu nebudem moct dělat testy jako v Německu, Británii atd. Ale sou lidi který tu svou práci dělaj slušně = a naopak >😒]
Na Slovensku vládne Rasťo, vlastně ční nad celým československým autožurnálem. :yes😒br />
Pozitivní, auta milující chlapík.
Chybí tu někdo takový, jako je v motorkách Sršeň. Odborník, nebojí se říct názor a za nikoho okatě nekope.
Pozitivní, auta milující chlapík.
Chybí tu někdo takový, jako je v motorkách Sršeň. Odborník, nebojí se říct názor a za nikoho okatě nekope.
To bych i souhlasil = já teda eště radši nudný technický rozbory ale Rasťo je fajn
U nás se mu vzdáleně podobá Honza Koubek
I na tom Sršňovi co by dělal auta se shodnem 😄
U nás se mu vzdáleně podobá Honza Koubek
I na tom Sršňovi co by dělal auta se shodnem 😄
Vysmívat se že je blbě připojenej obrázek nebudu = ale opravte si to 😄
Smutny rekord. 3 karotky za den su fakt vela.
To ne !