Pane Vaculíku, jestli Vám půlku článku nevystřihli, pak jsem trochu v rozpacích. Před devíti dny vyšel na Idnesu článek o tomtéž, od člověka, co se na zpravodajském webu, kde jsou auta okrajovým tématem, věnuje autům spíše v obecné rovině, není tedy žádný specialista na techniku. Výsledek si každý může porovnat: [odkaz]
Nebuď jako vždy k smíchu. Oba říkají totéž, jen ten Dvořákův je obsažnější a daleko lepší. Vyznění mají oba úplně stejný. Nebo jsi to nečetl? Jako vždy?
A pokud by to byl PR - pokud nedokáže technický guru českých novinářů napsat lepší článek, než PR Audi.....
Nejvtipnější je, že to co téměř no name novinář z Idnesu prostě napíše (váhový rozdíl skeletu 51kg), to prý musel "vedoucí sekce Audi" Vaculíkovi šeptat bokem.
Jaký budou ceny je mi egal, to není auto pro mě.
>😁 Vaculík napsal stejnou "oslavu" jako Dvořák. Dvořák to napsal kvalitně, Vaculíkovi to evidentně sfoukl za 10 minut a podle toho to vypadá.
Aby to pochopil i extrémně zabedněný de.ment jako ty - nevyjadřuju se VŮBEC k nějakýmu vyznění článku, k tomu jak se autor staví ke skeletu Audi.
Vyjadřuju se k tomu, že jeden si dal práci a napsal lepší a obsažnější článek, než ten, který by to měl napsat zcela automaticky nejlíp.
Čím dál víc věřím, že editora dělaš leda tak v Mateřídoušce. Nebo ti tu práci dal tatínek, stál nad tebou a dlouho a konjšivě tě u toho hladil po vláskách. A ostatní zaměstnanci na něj chápavě a se soucitem mrkali.
Tyhle PR texty sou k ničemu = o ničem. Jen pro zblblíky jako ty 😄
Chápeš? Rozumíš končeně co mám na mysli? 😉
Vaculík časem asi zase auto technicky detailně zhodnotí atd. = no a narozdíl od PR textu z kterýho šílíš blahem = ten se ti líbit nebude = fakt černej humor 😄
Není špatný. I když tam také má díry. V textu mluví o oceli jako novém materiálu, přičemž i odcházející generace má ocelové B sloupky. A ve sloupku o ASF to zmiňuje, ale pro změnu píše, že je měla už druhá generace. Podle mne je měla až třetí (jistý si však nejsem). Mělo to být právě kvůli crash testům, kdy by odpovídající hliníkový sloupek byl příliš silný, pokud mě paměť neklame. Před lety u Audi pracovali na sendvičové konstrukci B sloupku. Pokud si dobře vzpomínám, šlo o hliník a CFRP. Tak jsem byl zvědavý, jestli ji použijí v D5. No, sendvič se dostavil, uhlíkový kompozit zůstal ve vývoji. 😄 Škoda. Jen jeden FRP díl je zklamání.
U těchto aut, s vyžitím těch nejmodernějších technologických postupů výroby, se jaksi moc nepočítá s opravami. Nebo lépe nechce se oficiálně počítat s opravami a už vůbec ne jinde než ve značkových střediscích.
Certifikované a schválené postupy oprav poškození, které zasáhnou až do nosných struktur a ty máš asi na mysli, jsou buď velmi drahé a někdy až neekonomické nebo dokonce nepřípustné. A ještě ne všude to dokáží a dobře umí. (Je jasné, že záleží na konkrétním rozsahu poškození.)
Auto proto pak opravují ti šikovní kluci z garáží. Opraví ho, bude třeba i hezké, bude jezdit, ale jeho kvalita a vlastnosti se už nikdy ani nepřiblíží nehavarovanému exempláři.
Ono už v súčasnosti aj nie veľké havárie končia totálkou a staršie autá často nechcú ani poistiť ( stačí staršia prémiovka), lebo ceny náhradných dielov sú vysoké. Povedal by som , že až nezdravo..
Vaculík jako obvykle necituje materiály výrobce = pro tebe nepřijatelný 😄
Jo a ceny prej budou vyšší = to už asi taky víš 😉
A pokud by to byl PR - pokud nedokáže technický guru českých novinářů napsat lepší článek, než PR Audi.....
Nejvtipnější je, že to co téměř no name novinář z Idnesu prostě napíše (váhový rozdíl skeletu 51kg), to prý musel "vedoucí sekce Audi" Vaculíkovi šeptat bokem.
Jaký budou ceny je mi egal, to není auto pro mě.
Vaculík k nim má nejspíš vztah jako já
Guru českejch autonovinářů obsažnější článek časem spíš napíše = abys ho moh opět silně kritizovat a všechny měření a technický popisy zpochybňovat 😄
Přečti si toto PR Audi, pak Vaculíkův a Dvořákův článek. Pak můžeš dlouho do noci plakat, jakej seš Hammunasakra.
Ty taky = když Vaculík nenapíše oslavu ale popíše mírný technický nedostatky = budeš šílet urážet napadat = prostě Karel 😄
Aby to pochopil i extrémně zabedněný de.ment jako ty - nevyjadřuju se VŮBEC k nějakýmu vyznění článku, k tomu jak se autor staví ke skeletu Audi.
Vyjadřuju se k tomu, že jeden si dal práci a napsal lepší a obsažnější článek, než ten, který by to měl napsat zcela automaticky nejlíp.
Čím dál víc věřím, že editora dělaš leda tak v Mateřídoušce. Nebo ti tu práci dal tatínek, stál nad tebou a dlouho a konjšivě tě u toho hladil po vláskách. A ostatní zaměstnanci na něj chápavě a se soucitem mrkali.
Tyhle PR texty sou k ničemu = o ničem. Jen pro zblblíky jako ty 😄
Chápeš? Rozumíš končeně co mám na mysli? 😉
Vaculík časem asi zase auto technicky detailně zhodnotí atd. = no a narozdíl od PR textu z kterýho šílíš blahem = ten se ti líbit nebude = fakt černej humor 😄
Přečti si co sem napsal v 18:06
My na tohle máme rubriku [odkaz] = tam najdeš PR texty = s dodatkem že to je PR text výrobce nebo distributora
Viz třeba 5. dubna BASYS
Tvá stížnost že Vaculík dostatečně nepracuje s PR textem je ale fakt perla = a zřejmě to nebyla ironie, ty to myslíš fakt vážně 😉
Co řikáš jak je tohle pořešený na Hifi Voice? 😄
[odkaz]
Pokud si to náhodou fakt nepochopil = nikdo se tě neptal na hifi
Ale na zacházení s PR textama
U těchto aut, s vyžitím těch nejmodernějších technologických postupů výroby, se jaksi moc nepočítá s opravami. Nebo lépe nechce se oficiálně počítat s opravami a už vůbec ne jinde než ve značkových střediscích.
Certifikované a schválené postupy oprav poškození, které zasáhnou až do nosných struktur a ty máš asi na mysli, jsou buď velmi drahé a někdy až neekonomické nebo dokonce nepřípustné. A ještě ne všude to dokáží a dobře umí. (Je jasné, že záleží na konkrétním rozsahu poškození.)
Auto proto pak opravují ti šikovní kluci z garáží. Opraví ho, bude třeba i hezké, bude jezdit, ale jeho kvalita a vlastnosti se už nikdy ani nepřiblíží nehavarovanému exempláři.