Motocestovatel a novinářský kolega Pavel Suchý už objel na staré jawě svět. Teď se vrátil z Austrálie, kterou zdolal opět na stroji za pár tisícovek a znovu se znáčkem Světa motorů.
s lihem byl ten problém, ze se nemisil s olejem, vytvoril jen takovou emulzi. mozna by se smisil s ricinakem, ale ten za bolševika nebyl bezne dostupnej. takze na lih to byla v mym pripade slepa ulička a fichtla sem párkrát zadrel...
ředidlo bylo vpohode, jen to vic coudilo, ale velky prakticky zkusenosti sem s nim nemel, protože redidla jsme doma moc nemeli a tata mi to zatrh hned jak na to prisel, ze ze sudu ubyva...
na petrolej to nenastartovalo, takze sem musel startovat na benzin (stacilo 1-2x stříknout do sani karburatoru) a pak to jelo normalne, jen to strasne karbonovalo a kazdou chvili sem musel cistit vyjfuk, vyfukovy kanálky, pist a hlavu, takze me to casem prestalo bavit a vratil sem se pokorne k benzinu...
za bolševika se na nejakou ekologii nehledelo, snad sem to zivotni prostředí moc nezatizil.
moje deti budou jezdit uz jen na elektriku...
... je z USA a má dlhú lištu. V značkovom servise mi povedali, že to je problém a ten motor tú lištu neutiahne!
Tak som sa ich opýtal, že či poznajú JAWU Pionier a prečo dokáže odviezť dvoch ľudí až na koniec sveta? A títo profesionáli povedali, že to je inééé! ;-)
[odkaz]