Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Nový Opel Insignia GS je jedním z nejlepších aut v segmentu. Má vůbec nějaké mouchy?
81 komentářů
Dinar
který má p. Mička za volantem insignie si pamatuju ze žigulíka, tam to ale při určité výšce bohužel jinak nešlo, kolena obtočená kolem volantu, šaltpáka ve stehně, ale v autě z roku 2017 mě takový posaz udivuje. Buď tedy v opelu nezvládli ergonomii, volant jde málo přitáhnout, pedály jsou příliš v kabině, nebo p. Mička neumí v autě sedět, každopádně to video je antireklama na správný posaz za volantem.
Nechci se nikoho neprávem dotknout, ale prezentér na posledním videu i přes zjevnou výšku sedí normálně. Že by hemoroidy nebo cesta na prezentaci Trabantem? 😉
Asi tak, navíc si tak uvědomuji, že když sedím na židli, taky jsem opřený maximálně do půlky lopatek. Pak bych se musel poměrmě podivně prohnout a vypadalo by to dost špatně.
Dále mě zaujala kritika liftbacku jako takového, jestlipak by si někdo dovolil totéž napsat u Škodovky, že tento typ karosérie jednoduše řečeno spojuje nevýhody hatchbacku a kombi?
Dále mě zaujala kritika liftbacku jako takového, jestlipak by si někdo dovolil totéž napsat u Škodovky, že tento typ karosérie jednoduše řečeno spojuje nevýhody hatchbacku a kombi?
Já tedy ten test vnímám jako velmi pozitivní. Možná až zbytečně se trafující do mazdy6, která po FL dořešila největší bolístky ohledně odhlučnění.
Ale Opelu se evidentně poslední generace podařila.
Ale Opelu se evidentně poslední generace podařila.
ruku na srdce, pořád to v té šestce není ono. Hluk od zadních podběhů tam prostě je (oproti Mondeu či Passatu) pořád o něco vyšší. Při delších cetách to bývá i otravné.
...ty si aky tragét. Hluk od zadnich podbehu?? Predpokladam ze si pri tom testovani sedel v tom aute 😄 Doporucujem cestu Praha - Brno v Superbe a Brno- Praha v Insignii. Nasledne mozes sa zacat vyjadrovat. Inak je to len obycajny hate!!
bavím se o Mazdě chlape. V insignii jsem ještě neseděl. Ani v té starší.
Je to jedno z aut, kde mě trošku mrzí, že jsem se nedostal k projetí. Ve skladovkách byly fakt pěkné kousky se slevou řádově 40%. To auto nebylo papírově ani designem můj šálek kávy, ale možná bych byl překvapen.
tak není všem dnům konec 😉 Třeba bude příležitost. Důvody, proč jsem ji nikdy nevyzkoušel, mám podobné, a nejspíš jsem vůči Opelu dlouhou dobu trpěl předsudky. Ale zase musím říct, že dnes se mi design první insignie v kombi jeví nadčasový - v té oplácké tmavě zelené ji to mimořádně sluší.
Mně ta zelená jen podtrhuje dojem důchodcovského auta, hlavně u pre-fl verze. Tahle Insi je ale každopádně mnohem víc podle mého gusta.
No jo, mam pro tmave zelenou slabost... Nejvic asi pro britskou zelenou...
Na nove insi se mi libi, jak vyslechli pripominky ke stisnenosti interieru a udelali ho maximalne vzdusnej. Exterierove je vymazlenej a prizpusobenej proti pripadnemu frflani manzelek.
Na nove insi se mi libi, jak vyslechli pripominky ke stisnenosti interieru a udelali ho maximalne vzdusnej. Exterierove je vymazlenej a prizpusobenej proti pripadnemu frflani manzelek.
Barva je to zajímavá... na E-Type, nebo Bentley. Na normálním autě podle mě nevynikne. Viděl jsem v ní nedávno F-Pace, a ač jsem si říkal, že by to teoreticky mohlo fungovat, tak v reálu vůbec, to auto to totálně zabilo, úplná šedá myš.
Naprosto nesouhlasím. Mám čerstvě Mazdu 6 Wagon 2,5L 2017 verze GL a proti VW Passat 2,0TDI je odhlučnění Mazdy 6 o level výš. Uznávám, že srovnávám benzín a naftu, ale obě auta mám k dispozici, takže vím, co říkám. Mazda je v nízkých a středních otáčkách nádherně tichá, motor uslyším jedině když dupnu na plyn. Díval jsem se na izolační materiály kolem dveří, blatníků apod. a je neskutečně, jak tlusté materiály to jsou. S Mazdou 6 modelem 2017 skutečně odstranili nedostatky, které otravovaly dříve. Netvrdím, že se dostali na úroveň prémie, ale kritizovat dnes tohle auto za hlučnost je zcela nefér. A hluk z podběhů??? Nevím, ale asi mám něco z ušima. Zadní podběhy jsou chráněny kobercem, žádné ťukání od kamínků neslyším. Skutečně se zajděte na modelovou řadu GL podívat, protože je zase někde jinde než GJ.
Nu, at ti Mazda slouzi klubovy kolego 😉
PS
a ke komentu - jsem rozmazlenej z Mondea, kde je v této kategorii nevídané (neslýchané) ticho, netvrdím tedy, že nemáš pravdu, ale jde to i potišejc...
PS
a ke komentu - jsem rozmazlenej z Mondea, kde je v této kategorii nevídané (neslýchané) ticho, netvrdím tedy, že nemáš pravdu, ale jde to i potišejc...
Nemohu porovnat, Mondeo neznám a po zkušenosti s Focusem mi žádný Ford nesmí do garáže jednou provždy. 😄 Tím nechci říct, že je to špatné auto, ale zkrátka jedna zkušenost mi stačila, byť s modelem z nižší střední.
Ako je to s aerodynamickym hlukom pri dialnicnych rychlostiach ~140 a 160 km/h?
Pre mna osobne je prave toto rezim, kde sa rozdiel medzi dieslom a benzinom zmazava z hladiska hluku a vsetko je len o aerodynamike a odhlucneni.
Pre mna osobne je prave toto rezim, kde sa rozdiel medzi dieslom a benzinom zmazava z hladiska hluku a vsetko je len o aerodynamike a odhlucneni.
V rychlosti 140 km/h na dálnici naprosto v pohodě. Mazda 6 má i trochu upravená zpětná zrcátka a určitě je neupravili jen tak ze srandy. Rychleji jsem s tím zatím nejel, protože se doporučuje tenhle motor prvních cca 1500 km zajíždět. A já nemám najeto ještě ani 1000 km.
Každopádně, po dálnici mám za sebou cestu dlouhou asi 200 km a byl jsem spokojen. Podotýkám však, že posledních 8 let jsem jezdil a stále jezdím se samými diesely a to OII Scout 2,0 TDI, OIII 2,0 TDI, VW Passat 2,0 TDI a Superb 3 2,0 TDI. >😁 Nejsem tedy rozmazlený z lepších značek a je mi jasné, že Mazda 6 stále může pracovat na zlepšení. Ale ve srovnání zrovna se zmíněným Passatem, se kterým Mazdu 6 střídám, je právě Mazda jako nervové sanatorium. 😄 A třeba takové srovnání se starší Mazdou GH v tomto směru vůbec není možné. Já snad asi budu muset udělat fotky těch těsnících materiálů - třeba mezi předními dveřmi a blatníky je tlumící pěna snad 4-5 cm silná.
Každopádně, po dálnici mám za sebou cestu dlouhou asi 200 km a byl jsem spokojen. Podotýkám však, že posledních 8 let jsem jezdil a stále jezdím se samými diesely a to OII Scout 2,0 TDI, OIII 2,0 TDI, VW Passat 2,0 TDI a Superb 3 2,0 TDI. >😁 Nejsem tedy rozmazlený z lepších značek a je mi jasné, že Mazda 6 stále může pracovat na zlepšení. Ale ve srovnání zrovna se zmíněným Passatem, se kterým Mazdu 6 střídám, je právě Mazda jako nervové sanatorium. 😄 A třeba takové srovnání se starší Mazdou GH v tomto směru vůbec není možné. Já snad asi budu muset udělat fotky těch těsnících materiálů - třeba mezi předními dveřmi a blatníky je tlumící pěna snad 4-5 cm silná.
V6last imil
Není to Škoda - hlavní výtka
KANKUNEN
Třeba nejsilnější malý benzín je nic moc, ale ten dvoulitr 4x4 už bude zase papkat.
removed
První dojmy fajn. Napsáno pečlivě a s rozmyslem. Všiml jsem si, že místa na nohy je tam požehnaně a řidič si nebude tlouct koleno o žádné výčnělky. Možná trochu zklamání z gumového pocitu z volantu a z automatu - ale ten se může s každou motorizací chovat jinak.
Nuže, srdce automobilového fandy zaplesalo… Těším se na velkej test a hlavně na reálnou zkušenost
Nuže, srdce automobilového fandy zaplesalo… Těším se na velkej test a hlavně na reálnou zkušenost
cupra
Video nenalezeno
Litujeme, toto video není momentálně k dispozici.
Děkujeme za pochopení
Litujeme, toto video není momentálně k dispozici.
Děkujeme za pochopení
iudex
Díky Honzo, našiel som odpovede na väčšinu mojich otázok. A keďže ma zaujíma najviac stredný benzín s manuálom, teší ma, že i ACZ potvrdzuje závery anglických testov, že toto je vydarená verzia: kultivovanejší motor a agilnejší podvozok s menším sklonom k nedotáčavosti a lepším riadením ako nafťáky, kdežto benzínový dvojliter je kvôli automatu nie až tak živý a agilný, ako by človek od 260 koní čakal (a manuál k dispozícii nie je). Samozrejme ideálna by bola nejaká motorizácia cca. 1,8 l a 190-200k, ale z daných možností je tá silnejšia 1,5ka asi zlatým stredom.
Uvidíš, že bude platit heslo: silnější je lepší. 2,0T 4x4 s OPC vypadá perfektně.
Jasne, že silnejšie je lepšie, ale nemyslím, že zrovna rodinné auto nutne potrebuje 260 koní. Ako som písal, o niečo viac ako 165k by bolo fajn, ale 260k (notabene povinne s automatom a 4x4) je zbytočný overkill. A fajn bude vyzerať akákoľvek trošku vybavená Insignia (za mňa full LED, 18ky kolesá, červená farba).
Řekl bych to tak "jak si jednou čuchneš k 260 koňúm, tak se do nějaké bryčky se 165 oslíky nikdy nevrátíš"... 😉
Jsem zvědavej na ten nejsilnější 210 k diesel. Bylo by fajn přesednout z 210 k Mondea do podobně silné motorizace a bezprostředně porovnat jejich projev.
Seagull
Ty ceny se mi zdály tak podezřelý, že jsem se koukl na německý stránky a tam začíná ten nejsilnější benzín na 42.000EUR a to je "krapet" víc než zde uváděných cca 850.
Německá cena nikdy nekopíruje tu českou pouhým přepočtem kurzu.
to ano, ale tady je cca 35procent rozdíl - nevěřím tomu, že ty české ceny jsou správně (nebo přesněji, že všechny české ceny jsou správně).
Dobrý den,
český ceník Opelu Insignia ještě není na webu, ale pokud mi do SZ napíšete svůj mail, rád vám ho pošlu 😉
český ceník Opelu Insignia ještě není na webu, ale pokud mi do SZ napíšete svůj mail, rád vám ho pošlu 😉
Dobrý den,
děkuji, to není třeba. Já Vám tedy budu věřit, ačkoli se mi nechce věřit vlastním očím. Oproti německé ceně je rozdíl enormní (a chápu a vím, že to nefunguje jako přímý přepočet nikdy), ale ten rozdíl, ten rozdíl...je prostě ohromný.
I v porovnání s obdobně výkonnou konkurencí (jako např Mondeo, Passat) je ta cena za 191kW verzi neuvěřitelná. Pokud se to ukáže jako pravda, tak si myslím, že vím, co letos budu kupovat. Děkuji Vám.
děkuji, to není třeba. Já Vám tedy budu věřit, ačkoli se mi nechce věřit vlastním očím. Oproti německé ceně je rozdíl enormní (a chápu a vím, že to nefunguje jako přímý přepočet nikdy), ale ten rozdíl, ten rozdíl...je prostě ohromný.
I v porovnání s obdobně výkonnou konkurencí (jako např Mondeo, Passat) je ta cena za 191kW verzi neuvěřitelná. Pokud se to ukáže jako pravda, tak si myslím, že vím, co letos budu kupovat. Děkuji Vám.
V Nemecku sú oficálne ceny áut tak premrštené, že ich v reále nikto neplatí, ale handrkujú sa s predajcom o zľavu. Alebo rovno kúpia "grauimport" kde nie sú výnimkou aj 25% zľavy oproti katalógovej cene, a to u úplnej novinky na trhu (tak sa napr. predávali VW Up a Citigo).
Koncem kvetna byla u Opla akce Bleskovy tyden, dostal jsem slevu 23% na novou Insigniu 2T z ceny Konfiguratora. Netusil jsem ze by takove slevy vubec na auta existovali. A za stejnou cenu nic podobneho nenajdes, fakt
Lenze v DE su nadhodene ceny a potom akoze velke zlavy, takze realne to bude o tisicku-dve-max. tri drahsie ako tu...
d_arrow
Dizajnovo je toto auto krasne, velmi podarene ciste a dynamicke linie. Jedina vec, ktora je podla mna poriadny "fail" je rozsekane zadne okno na 3 casti dvoma stlpikmi. Vyzera to velmi lacno a taketo riesenie, trebarz z dovodu tuhosti karoserie a bezpecnosti, sa k autu tejto triedy absolutne nehodi. Bez tmavych skiel to bude vyzerat este horsie, nehovoriac o stiahnutom okne :no:
Souhlasím, že je to hrůza. Na druhou stranu na současný Opel to ještě docela ujde. Většina ostatních oplích C a D sloupků dopadla ještě daleko hůř.
Tomas136
Podle informací z Opelu Cz se s verzí OPC nepočítá. Nahradí ji verze GSI, s motorem 2.0T, předběžně se s ní počítá pro modelový rok 2018, ale možná bude i později. Výkon a další parametry zatím nejsou známy. V6 je minulostí.
Zajímavé... přitom v konfigurátoru jsou doplňky OPC Line...
Z OPC bych asi volil jen interierove doplnky... Cili volant a budiky...
Pro sestivalce se holt chodi k D3 nebo k Lexusum...
Pro sestivalce se holt chodi k D3 nebo k Lexusum...
OPC bude zřejmě 2018, jaký bude motor stále není jasné. V6 opravdu nemusí být nebo jen pro určité trhy jako je Austrálie. Ale to se uvidí.
Že nabídnou bodykit, vůbec neznamená, že bude i plnohodnotné.
To sice chápu, ale pokud zůstávají u značky OPC, bylo by poněkud zvláštní pak nazvat top GSI... ono se to taky může lišit podle trhu.
Že případně nebude Insignia OPC, neznamená, že opustí označení OPC, zruší/ přejmenují tu divizi a nebude třeba Astra OPC. Asi jako Polo má R-Line paket, ale vrcholem je GTI. OPC by tedy zůstalo vrcholem, pořád by se po něm mohly jmenovat doplňky, jen by nebyla žádná Insignia OPC. Opel používal GSi v minulosti, takže by šlo o oprášení staršího označení, a pak by platilo, že GSi < OPC. Pointou by asi bylo, že to nebude tak extrémní, jak by se od OPC čekalo.
Dobrý den,
zajímavé info, díky za něj. Ještě před odletem z prezentace nám tiskový mluvčí potvrdil pouze to, že bude silnější verze, ale neprozradil motor a jestli se bude jmenovat OPC.
zajímavé info, díky za něj. Ještě před odletem z prezentace nám tiskový mluvčí potvrdil pouze to, že bude silnější verze, ale neprozradil motor a jestli se bude jmenovat OPC.
Ještě jsem zapomněl dodat, že ve verzi GSI bude nabízena i motorizace 2.0 BiTurbo diesel.
Zdravím,
České zastoupení Opelu ví bohužel kulový, už jsem se o tom přesvědčil několikrát,
o tom biturbu máte pravdu, ale u prodejců už je v nabídce teď, 2.0 BiTurbo 154kW, zatím pouze se 4x4 a AT8, je zatím brán jako TOP, více méně na úrovni benzínu 191kW (upravený motor z Astry OPC, dle němců), ale myslím za vyšší cenu a není nijak jinak označen, než normální verze.
V6 pro OPC je opravdu bohužel minulostí (mne to ohromě štve, těšil jsem se na něj).
Jezdím teď s biturbem 143kW, ale v astře a jsem tedy na to nové biturbo zvědavý, nicméně přemýšlím nad přechodem k benzínu 😄
České zastoupení Opelu ví bohužel kulový, už jsem se o tom přesvědčil několikrát,
o tom biturbu máte pravdu, ale u prodejců už je v nabídce teď, 2.0 BiTurbo 154kW, zatím pouze se 4x4 a AT8, je zatím brán jako TOP, více méně na úrovni benzínu 191kW (upravený motor z Astry OPC, dle němců), ale myslím za vyšší cenu a není nijak jinak označen, než normální verze.
V6 pro OPC je opravdu bohužel minulostí (mne to ohromě štve, těšil jsem se na něj).
Jezdím teď s biturbem 143kW, ale v astře a jsem tedy na to nové biturbo zvědavý, nicméně přemýšlím nad přechodem k benzínu 😄
AUDIRS6
estelen idem citat, ale ked sa divam na fotky interieru, odpadavam ! :-! :yes😒br />
az audinacky cisty, s peknymi chromovanymi detailami na spravnych miestach, asi najlepsie zakomponovany displej multimedialneho systemu s vyduchmi ventilacie...Proste odpadavam !
Takze ide to aj bez "draheho systemu vysuvania" a len pricapenia tabletu na pristrojovku ! 😄
Zdravim panov v Ingolstadte s ich vyhovorkami ohladom A4/A5 ! :-!
az audinacky cisty, s peknymi chromovanymi detailami na spravnych miestach, asi najlepsie zakomponovany displej multimedialneho systemu s vyduchmi ventilacie...Proste odpadavam !
Takze ide to aj bez "draheho systemu vysuvania" a len pricapenia tabletu na pristrojovku ! 😄
Zdravim panov v Ingolstadte s ich vyhovorkami ohladom A4/A5 ! :-!
Bubáq
Pane Mičko, děkuji Vám za tenhle nápad s položenými otázkami a jejich zodpovězením v podrobném a čtivém textu!
Dozvěděl jsem se vlastně všechno, co mě zajímá. Teď už jen vlastní dojmy, až se Insignia objeví u dealerů.
Jenom si dovolím připomenout ještě jenu nezodpovězenou otázku: nejsilnější diesel je v ceníku jen s MT. Kombinace 125 kW + 8AT nebude v ČR nabízena? V Maďareském ceníku uvedena je....
Dozvěděl jsem se vlastně všechno, co mě zajímá. Teď už jen vlastní dojmy, až se Insignia objeví u dealerů.
Jenom si dovolím připomenout ještě jenu nezodpovězenou otázku: nejsilnější diesel je v ceníku jen s MT. Kombinace 125 kW + 8AT nebude v ČR nabízena? V Maďareském ceníku uvedena je....
Dobrý den,
děkuji za připomínku. Že se nabízí nafta i s automatem, jsem zjistil až na prezentaci, zatím ale k této verzi nemáme technická data. Příplatek oproti manuálu je 40.000 Kč, k verzi s manuálem se pak dá ještě připlatit 50.000 Kč za čtyřkolku.
děkuji za připomínku. Že se nabízí nafta i s automatem, jsem zjistil až na prezentaci, zatím ale k této verzi nemáme technická data. Příplatek oproti manuálu je 40.000 Kč, k verzi s manuálem se pak dá ještě připlatit 50.000 Kč za čtyřkolku.
petr164
Nová Insignia rozhodně stojí za úvahu již z důvodu neobvykle poctivě odvedené konstrukční práce v Rüsselheimu. Co mně ale vadí je trvale chabá motorařina GM/Europe. Opel se nedokáže oprostit od toho, co by zabilo Saab dříve než se tak stalo - od "kurvítkových" motorů, které prostě nevydrží. Obdobné to je s osmikvaltovými automaty - oproti pětikvaltům (u mne Aisin) mají téměř dvojnásobný počet přeřazení - co to udělá s životností řadící mechaniky, nechť si každý zodpoví sám. Patnáctistovka v tomto provedení je prostě málo, chybí prvek aktivní bezpečnosti. Obávám se, že Peugeot s benzíňáky mnoho nenadělá, sám má od devadesátých let dost problém.
Lojza11
Aby Insignia byla prodejna, tak jakmile vejdu ve showroomu, sleva 25%. Kdo bude zadonit, dostane mozna i vice. Minula generace Insignie suverenne auto stredni tridy na kterem byla nejvetsi sleva ve fleetu.
Aoyagi
Pěkné auto, stejně jako předchozí Insignia. Ale tohle má nahradit (tedy být novou generací) Commodore? Bůhvíjestli to vůbec bude mít aspoň V6...
A tady se koukám nedá koupit normální motor bez AWD... No hnus. I když tu stejně asi většina z nich bude metat saze.
A tady se koukám nedá koupit normální motor bez AWD... No hnus. I když tu stejně asi většina z nich bude metat saze.
Nechapu, proc opel vymenil 1.6 sidi (relativne novy motor) za 1.5?
250 Nm mi prijde na Insignii malo. Ale je pravda, ze pro labuzniky maji 2.0 se 400 Nm (od 2500 rpm). Mozna pujde ta 1.5 vyladit.
1.6 SIDI je už starší motor s liatinovým blokom a časom ho asi odstavia kvôli emisiám.