Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW 640d Cabrio – Naftové nebe?

133 komentářů

Avatar - Đawson
Đawson
Já tohle nechápu, někdo si koupí auto za takovéhle peníze, o to víc že je to cabrio! a dá si do toho naftu ?! ještě víc nechápu, proč tohle redakce nesmyslně testuje, stejně jako nechápu proč zde jsou testy v 80% v naftě!
Neurotic
Co dělá v kabriu nafta? To jste neschopní sehnat k testu benzín?! Kabrio v naftě bych nechtěl ani zadarmo, protože jediné palivo co do něj patří je benzín
Mr.Murphy
.... jo, a nejhorší je když někdo dělá hogo-fogo a pak šetří u takovýho auta na motoru a koupí to v naftě..... 8-s to je pak opravdu k pláči.... 😢 Podobný případ je třeba naftová Brera Spider.....
Avatar - white label
white label
To možná úplně nerozumíš významu slova snob. Snob není frajnšmekr, který chce to nejlepší "do morku kosti", snob se právě naopak "detaily" typu co přesně je pod kapotou apod. příliš nezabývá (obvykle ani nezná jaké jsou možnosti), případně bere co je zrovna módní/trendy, snob je povrchní a zajímá ho především to, co je/bude vidět tzv. na první pohled.

"Snob je poněkud hanlivé označení pro člověka, často zbohatlíka, který disponuje větším finančním obnosem a své peníze utrácí za módní věci. Nečiní tak z nějakého hlubšího zájmu, ale jenom proto, aby byl "in", aby zapadl do své společenské vrstvy. Snob si pořídí např. módní oděvy určité značky, auto značky oblíbené mezi vyššími vrstvami nebo třeba psa jisté rasy jenom proto, že je momentálně populární u celebrit, nejde o to, že by se nějak více zajímal o chov psů. Snob je obecně chápán jako člověk, který je povrchní."
Mr.Murphy
.... děkuji, nechci.... tím tuplem ne od BMW....

nemůžu si pomoct, ale takovým autem v naftě člověk jen demostruje svůj snobismus a špatný vkus.... 8-s

Jinak teda nic proti, ať si každý utratí svý prachy za co chce.... to je jen můj subjektivní názor (test jsem ani nečetl).... 😉
webpaja
...postavit ho na něčem tak subjektivním jako je design (kde se neshodneme, 6er podle mě s grácií odolává zubu času a je stále krásným GT), stejně tak si neumím představit jezdit v rámci předpisů za skoro 10.

Nechci se tu snižovat na úroveň některých hejtrů, ale jednou napsat jak je čtyřoký facelift v zásadě pěkný a pak sepsout 6er za design předku je na pořádné rozkapání očí. A to zcela objektivně.

Pro mě pěkné velké GT, kde neočekávám mrštnost menších kupé (pochopitelně), které si může na nástupce v klidu ještě dva roky počkat se čtyřmi hvězdami v kapse.
Avatar - _Karel_
_Karel_
V první půlce příspěvku kolega mluvil o startování, couvání, zavírání garáže.
Asi jsi reagoval na jeho druhou část.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jakože nastartuješ studený auto a ss ho vypne? Couveš bez motoru? Když zavírání garáže, pak asi ráno, tj. opět sudený motor.....
Takže ss toho moc neřeší.
Avatar - Anonym
Anonym
Kdo si koupí kupé s naftou je ma*gor >😁 Kdo si koupí kabrio v naftě je supermago*
_MT_
Realita je, že nejvíc budeš čuchat ostatní. Město bez střechy je podle mne za trest. Proto nemám rád, když nejde manipulovat se střechou za jízdy.
Nonsens
ak sa mi niekde nafta nehodí, tak sem. Ak je utlmená v kabíne, dajme tomu, ale prečo by som ju mal počúvať so strechou dole v aute za mega. A najmä prečo by som mal fetovať dízlácky pach pri otvorenej streche, to už hraničí s masochizmom.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
psychologický profil potenciálního kupujícího si neumím ani představit
wolf66
test uplne mimo
Avatar - white label
white label
Avatar - white label
white label
Ten motor znám a do kabria bych si ho nevzal určitě...
Avatar - speedfred
speedfred
tak to si strelil hodne vedľa, Stinger je vcelku pohľadné auto ale na 5er sa nechytá exteriérom vôbec a o interiéry ani nemá význam debatovať.
webpaja
A plnými sklady, když se podívám po prodejcích.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Trafene... Napr synovia ropnych sejkov zo Saudskej si nechaju lodou doniest pozlatene Lamborghini alebo Veyron do Londyna a parkuju volne pri Harrods kde si odskocia pre nej pekne darceky....Este novy Rusaci hadzu peniazmi okolo a na charity vecierok kde je vstupne Ł 180 000 sa radi pridu predviest a kludne tam moze vysiet ruske v krku smaragdovy retiazok / Titanic / v hodnote Ł 440 000 , moc to s nimi ani nemykne....atd atd....
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Este ze nezijes v Londyne tam by si z toho mal bolesti hlavy kto je od kade a aku ma farbu koze...a prechadzka po baroch v Soho by este pridala korenie....
Avatar - white label
white label
A to si představ, že jsem šestkové kabrio v naftě! viděl i v Dubaji, kde je benzín skoro zadarmo.
Avatar - maxi!
maxi!
takeho luzera ani neries.... :-!
Avatar - Zappa
Zappa
si fakt chudák!
myslim, ze tu vsetci riešime svoje auta a skusenosti a tak Maxi už niečo prežil a je uplne v pohode. Ale tvoje nacionalistické utoky to je ubohosť
kyklop
Len ich rieši na nesprávnom webe >😒] :😉
Avatar - white label
white label
Vypadá to, že máš zřejmě poněkud svérázné životní zkušenosti... :😉 >😒] 😉
_Teddy_
To som tu pisal uz pred dakymi ~5 rokmi pri podobnom teste: kabriolet, a nafta??? Nechapem taku otrasnu kombinaciu. Este povedzme kupe, no cert to ber, so zatatymi zubami. Ale kabrio? To je taka zhovadilost, ako pit kvalitne vino z pivneho pohara...

To si akoze dam dole strechu a budem pocuvat lahodne chrochtanie naftoveho motora? A nech mi nikto nevravi, ze ho vobec nepocut, alebo ze to nepoznam od benzinoveho!
Avatar - praptak
praptak
Že něco převládá, neznamená, že je to normální.
Freddka
Na tom testu neco smrdi - napr. jezdit s tim tyden a zaroven se ani na chvilku nezkusit dostat pod devet na sto. Jasny, ze tabulkovych 5,5 to nebude, jasny, ze cloveku s kabriem za 3 mega je spotreba uplne jedno, ale co se tyka recenzenta a faktu, ze 1/6 clanku (prvni pulka) je o autorovi, neco tady nehraje. Kdyby s tim ujel 50 km normalne, musi to byt nekde kolem sedmi osmi na sto a zminil by to.

Mam proste pocit, ze pulka lidi co tu debatuji by dokazali napsat lepsi recenzi bez toho, aby v tom aute kdy sedeli...
kyklop
Asi tak, v diskusií chce každý V8 benzín, v reále leští trojválec, alebo dízel 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
zhruba kdesi od roku 2000 ked prisli tie common raily sa dizle rozmnozili vsade... od miniaut cez kabria kupatka az po luxusnu triedu... bude sa to tazko vracat naspat do povodneho stavu ale podla vsetkeho to pojde... len to chce cas... uz prve naznaky ustupu dizlov tu mame... prave na ukor novych benzinovych hybridov
Avatar - Dinar
Dinar
Ale tak je to jeho test, napsal svůj názor. Pamatuju si na test Autocaru, když 6er kabrio vyšla, tam s tím (640d) jel Sutclife na výlet někam na jih Evropy a byl nadšený, nejlepší GT kabrio atp. Já bych kabrio v dýzlu nechtěl, ale proti gustu... Každopádně šestka stárne s grácií, např. design interieru, to je pořád paráda.
Problém šestky je podle mého v tom, že podle názvu každý čeká, že to bude sporťák jako první šestková generace, ale ona je mnohem více nástupce osmičky než původní šestky. Od eskového kabria taky žádný sport nikdo nečeká, jinými slovy, je dobře, že šestka končí a nová generace bude jako osmička, o něco větší a víc lux. 😉
Mig_35
tak ti přeju aby tě partner taky někdy pustil dozadu. aby měl štípání při zadočku on >😒]
Mig_35
Ano, v podstatě to řešíš pořád dokola. Co budeš kupovat, co jsi chtěl kupovat, proč jsi to nekoupil a že tě láká crazy dýzel panamera.
Frantizsekk
3 miliony za tohle da jen ozralej milionar. Neda se nekde na svete sehnat hezci kabrio v benzinu a klidne levneji? Urcite to nebude jedine auto v rodine, takze to nemusi byt d.
Avatar - praděda7
praděda7
.....já taky ne......... >😁
Avatar - white label
white label
No jo, ale X5 není kabrio, tam toho slyšíš (se staženou střechou) nesrovnatelně víc.
Avatar - maxi!
maxi!
a kde je este nova Panamera....
Avatar - maxi!
maxi!
to je vcelku pravda a este ked k tomu pridas smrad z bufika, tak to nie je nic prijemne!
:-!
Avatar - maxi!
maxi!
kamosko, tak s tym tvojim poslednym odstavcom musim mocne nesuhlasit!
Nic v zlom, ale to este tam nie sme.... :-!
Nonsens
občas jazdím dízlom, nie vlastným a pri štartovaní, cúvaní, odstavovaní auta, zatváraní do garáže a pod. vždy cítim, že to nie je bohviečo. Jasné, že počas jazdy to posúvam ostatným, ale predsa také kabrio ti to posiela na každej križovatke aj do vlastnej brány
Nonsens
kúpiť si ho môžeš aj keď bývaš v hongkongu a keď rád fetuješ výfuky, bude to paráda. Ale z brna na vínko do valtic, prespať a ráno domov, by som si vedel na kabriu predstaviť.
Avatar - white label
white label
Taky jsem tam nad tím chvíli kroutil hlavou...
Nějaký místní snob asi chtěl něco "echt" evropského... 😉
Avatar - maxi!
maxi!
ty radsej iba s rouskou, aby ti nebola hamba za tie detinske nazory!
Avatar - Zappa
Zappa
mig, si uplne mimo - alebo tajne chceš byť snob ale nejako sa ti ani to nedarí?
Snob vôbec nie je ten, čo chce to najlepšie - skor často to najdrahšie.
Avatar - maxi!
maxi!
Vtedy som mal este CLS a ten nebol tiez nejak vynimocny v interieri, ale asi v tom mas pravdu, ze momentalne v tejto triede je pre mna interier mercedesu blizsie ako bavorak.
Ale vzdy pisem, vec vkusu. Inak sa tesim na novu radu 8, lebo mne uz aj rada 6 je velmi po chuti a uz fakt som nadrzana bukva na schopne BMW ( a suhlasim s tebou - tiez coupe a nie kabrio) :-!
Freddka
Nojo ale doba pikrocila a diesely ted pro zmenu budou ustupovat, uz se tak deje ... ja jen abychom drzeli ten krok s dobou 😄
Mig_35
Jeden bydlí v Ostravě a je dva😊
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak ale on Machala nepíše nijak dobrý testy všeobecně.
Avatar - speedfred
speedfred
-asi si myslel radu E46.
-súčastná 6-er u mňa patrí medzi to najkrajšie čo sa dá vidieť na cestách.
-banglova sedma je pekný hnus,aj ked to FL trosku napravili.
-vsak tebe sa ázijské autá páčia ,tak potom nenadávaj že 2-er vypadá japonsk👋kórejsky >😒]
btw : Stinger nevypadá na živo tak pekne ako na foto,troska sklamal
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Dobrý den,
samozřejmě že jsem myslel Bravo... Omlouvám se!
Machi
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Dobrý den!
Tak to porovnáváme trochu neporovnatelné. Aktuální šestka se mi hlavně zepředu nelíbí od začátku, myslím, že to psal i někdo tady v diskuzi, že nepůsobí tak luxusně, efektně, jak by za ty peníze a v této třídě měla. U faceliftu octavie jsem byl jako asi většina z vás nejdřív trochu v rozpacích, třeba RS se mi ale teď už vyloženě líbí. Teď jsem ale zase potkal octavii se základními světlomety, nenačančanou, obyčejnou verzi, a ta je opravdu trochu zvláštní. U levnějších verzí bylo předchozí provedení přídě vyváženější.
Jinak k té spotřebě - jezdím plus minus v rámci předpisů, na dálnici 140 na tempomat, v obci šedesát, mimo občas něco málo přes stovku. Ta spotřeba mě i proto taky hodně překvapila. Zvlášť, když to se vznětovou pětkou šlo úplně v pohodě plus minus za sedm, při podobném stylu používání,
díky,
Machi
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
podla mna dnes jedno uz z mala peknych bmw... samozrejme ale to chce benzin... ja tiez tym naftovym testom kabrioletov moc nerozumiem k comu ich tu davaju ale asi iny kus nebol na test k dizpozicii ... ale farba auta vybava disky... celkova aura je za mna ok... ako celok ozaj podarene... skoda len ze bmw uz akosi nema zaujem o Z4.... a rovnako mi chyba v jeho ponuke nieco exkluzivne ako bola povedzme Z8... pripadne Z3 coupe... kto to auto videl da mi zapravdu ze dodnes vyzera lepsie ako tie kdejake prerastene nove kusky ktore su pekne maximalne tak na fotke pri pohlade zhora...
comper
Viac nez test auta ma zaujalo ake Tipo mohol autor testovat pred desiatimi rokmi?
_MT_
Nejde ani tak o to, že převládá. Jde o to, že je pak problém dražší kusy se zážehovým motorem prodat. Může jim stát na place pomalu rok a nakonec se ho zbaví s 50 % slevou. Koho by to bavilo?

Kdyby remcalové vstali ze židle a šli nějaké takové auto adoptovat, možná by se situace zlepšila.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Podle mě to teda přesně to znamená.
Mig_35
Problém šestky není žádný, krom ceny. Je to nádherné kupé i když na S-coupé se nechytá, ale tam se dá lehce argumentovat tím, že je o kategorii níž😊
Ten testovaný kus bych si uměl představit s M-paketem, byť jen optickým, ty spodní záležitosti (jak to nazvat? kusadla) jsou dost překombinované, mám rád jednoduché linie víc, než takové dekadentní "umění"...
Diesel do kabrioletu s plátěnou střechou je svatokrádež, takové auto má slušný člověk na 5 měsíců z roku...
webpaja
Jasně, tvoje preference je mercedesí, o tom není pochyb. Pro mě zůstává 6er pěkným GT s nádherným interiérem, slušnými motory, perfektním posazem a příjemnými jízdními vlastnostmi.
Nevidím nic špatného na řešení rádia, ani koleček výdechů. Oceňuji spíš to, že jednotlivá tlačítka sedí na správných místech a jak se auto celkově ovládá. cabrio ne, kupé každopádně ano.
Avatar - maxi!
maxi!
ved o tom tu je aj aj asi bude rec, nie?
samozrejme, riesil som, ze preco chcem E klasse alebo R8 a uz ich mam doma a dalej riesim, co budem kupovat a preco alebo aj preco nie!
Bavime sa tu o autach, ktore ma zaujimaju a mam stipanie pri zadocku, ze ich chcem!
Som teraz smutny, ze ta to tak zobralo, ale .......
:-!
Avatar - maxi!
maxi!
uz sme to tu niekedy riesili
mne sa BMW rady 6 velmi zapacilo od zaciatku a silne som zvazoval v Coupe verzii, nadherne, stylove auto.
ale uz ma poznate, som chory na interier a raz v Popovickach prislo jedno cabrio a ked som tam uvidel ten stredovy panel ( take CD radio?), tie ovladace vyduchov.... tak chlapci moji, za toto vyhodit dva, tri a viac mega je nemyslitelne! Ovladacie prvky, tlacitka,... ufff!
A nedavno sme tu riesili ovladanie a memory na sedackach.... to ako vazne?
:-!
Avatar - Hittman
Hittman
Zřejmě proto, že nafta v prodeji u aut větších než fabia převládá..
V6last imil
Jinde ***
kyklop
Čo majú s tým čo napísal kamióny?
wlken
Tys zjevně vůbec nepochopil o čem ten můj příspěvek je😄 Nebavím se o rozdílu průběhu momentové křivky u benzínu a dieselu a neboj, už jsem měl tu čest s dieselem jezdit😄 Poukazuju na to, že autor textu píše, že diesel v BMW 640D má o 180 Nm větší točák než 640i a tím pádem bude mít o tolik větší zátah. Já píšu že nebude, protože benzínová 640i má o dost lehčí stálý převod a tímpádem potáhne na kolech téměř stejně, repektive tam bude cca 9% rozdíl,což je téměř zanedbatelné. 640d má maximální točák od 1500 do 2500, 640i ho má v rozsahu 1300-4500 :-!

Pro hlupáky: I když má 640d na papíře o čtvrtinu větší točák než 640i, ve skutečnosti je ten rozdíl na kolech jenom 9% a proto je nesmyslné srovnávat točivé momenty na klice motoru bez znalosti zpřevodování (a je pravidlem že mají diesely těžší převody, protože točí míň) 😉
bacilonosic
Ten vuul nema ani sajn o naftovom motore, podla jeho logiky by mohli na benzin jazdit aj kamiony >😁 >😁 Motoristicki novinari su samozrejme tupci, lebo on ovlada fyziku zakladnej skoly. >😁 >😁
bacilonosic
Ty mas vyskusane obidve motorizacie, ked vies, ako su obidve sprevodovane a kolko tahu posielaju na kolesa? Jazdil si niekedy na naftaku? Chapes, ze maximum toho tocaku (ktory je stale vyssi nez pri benzine) dosiahne naftak uz pri 1500 ot?
wlken
Tak vysvětluj,vysvětluj😄 nechápu co je zjednodušujícího na tom,že nelze porovnávat točáky na klice bez ohledu na zpřevodování...
Avatar - white label
white label
Avatar - white label
white label
To zjednodušení (s jakým jsi to popsal) by té sedmé třídě ZŠ snad i odpovídalo...
_MT_
Ano, ale nemluvil o kabrioletu. Alespoň to tak chápu. Není to tedy specifikum kabrioletu. A na křižovatkách bys měl opravdu spíš cítit ty okolo (to je někdy chuťovka i v uzavřeném autě, pokud nepřepne na vnitřní cirkulaci a nedokáže to odfiltrovat, kde to na rozdíl od kabrioletu neuteče jednoduše nahoru a marinuješ se v tom). Delší stání na místě, když třeba na někoho čekáš, je něco jiného. Ale to není zrovna nejlepší nápad ani u uzavřeného auta. Motor by měl být vypnutý.
wlken
Ne, to je fyzika sedmé třídy základní školy😄 něco se ti na tom nezdá?
bacilonosic
To mas z vlastnej hlavy ze... 😁
Avatar - speedfred
speedfred
Tak to asi nejde porovnávať,aj ked ..... Stinger je pre moje oko krajší
Avatar - maxi!
maxi!
ja som myslel na to jeho porovnanie s Kia :-!
Avatar - speedfred
speedfred
Panamera je ďaleko mimo rozpočet,ale keby som na to aj mal no neviem ci by som nepozeral nieco iné.
wlken
Achjo, proč i ostřílený motoristický novinář dělá stále tu samou elementární chybu, že mezi sebou porovnává točivé momenty (na klice motoru) benzínu a dieselu a vítězoslavně oznamuje že ten diesel má o 180 Nm víc a tak bude mít větší zátah...Nebude proboha, jednou provždy,nebude! BMW 640D má maximální otáčky 4400, 640i točí 6000, čili k tomu aby obě auta dosáhly stejnou maximálku musí mít ten dieselový o cca čtvrtinu těžší převody, tím pádem se bude točivý moment motoru o čtvrtinu míň násobit v převodovce a diferáku a tím pádem budou mít oba motory přibližně stejný točivý moment na kolech!
Avatar - Anonym
Anonym
A viděl si přestavbu starého Rollse z 80. let na naftu? Taky dílo
_MT_
Ty snad považuješ chodník u rušné silnice za dobré místo na procházku? V hustším provozu dávám přednost izolaci. Jak jsem schopen jet bez střechy i v dešti a mrazu, tak do města se schovám. A proto mám rád, když klidně mohu střechu natáhnout za jízdy.
Avatar - Anonym
Anonym
tak tam už mi to hlava vůbec nebere.....
Nonsens
tak kúpiť kabrio primárne do mesta a la praha alebo bratislava je chuťovečka.
Avatar - fOE
fOE
Ty vis ho.no co je krasa! >😒]
kyklop
Jeden, dva, tri?
Avatar - speedfred
speedfred
mne príde na Stingerovi práve ten zadok nejaký "bachratý" ináč :yes: za taký počin.
Freddka
:yes:
Freddka
Jak kdy, nekdy ma slusny testy, jindy mi to prijde proste odflaknuty.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne to pride ze niektore azijske znacky uz vyzeraju viac europsky ako niektore europske ktore sa akoby snazili zase vyzerat uz naopak zase viac azijsky ( alebo povedzme ze globalne ) ... vid focus vs ceed.. kde mas pocit ze ceed je uz skor europan a focus napak uz kusok aziat.. rovnako bmw 2 active tourer vedla carensu posobi aspon pre mna viac azijsky ako samotny carens

stinger ma krasne linie aj zadne partie.. uznavam ze predne svetla aj maska su ale kusok akoby "s rezervou" robene... tam vidim este moznost na zlepsenie... ale ako celok to bude urcite pecka ... v bielej v bordovej... mozno maska mohla byt ina... nemusela byt taka masivna a tuctova ... kludne mohla byt stihlejsia a inak tvarovana.. stylovejsia... ale to je asi jedno uz teraz.... ako celok ale stinger je ozaj zaujimavy pocin... kiez by taketo naslapane auta mali v ponuke aj dalsi mainstreamovi vyrobcovia ... ktori akosi uz na taketo vozy davno hadzu boba.. skoda
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dik za radu... :yes😒br />
mam vyse 300 stranovy manual k autu ale o tejto veci ani slovicko ( pritom o vymene kolesa su tam 3 cele strany ) ale aspon som zistil ze utahovaci moment na hlinikove disky je 120Nm

alebo mozno ta kontrola tlaku v pneu je popisana inde... ale to je jedno ... stejne kto sa ma z toho vyznat... hotova biblia ... to mozem citat do leta.. este raz vdaka aj tebe aj webpajovi
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😒]
kyklop
Áno, o to pokoj, ale aké percento ich je v reále. Zároveň časť z nich to kompenzuje tým trojvalcom 😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tady se shodneme. Smysl kabrioletu v dieselu taky nevidím. Ať už menšího nebo většího.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Ale tak oni se ti majitelé V8 najdou, viz populární Mustang s dlouhými čekačkami.
Avatar - _Karel_
_Karel_
[odkaz]
Avatar - lexi
lexi
....sám jsem se té spotřebě divil. 6 mám už tři roky právě v motorizaci 640 d X drive, pokud jezdím dle předpisů, pak spotřeba kolem 7,5 l není nic nemožného. Nemám však cabrio a uzavřené auto má patrně lepší aerodynamiku.....
4bytelnýkola
můžeš to rozvést?
Avatar - white label
white label
Polo nemá systém se senzory na každém kole, takže v tomto ohledu problémy nehrozí, jen po přezutí edituj systém podržením tlačítka SET se symbolem pneu. [odkaz]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Včera jsem viděl nabušený kombík v plné polní, modrá metalíza.... vypadá to jako chudý příbuzný předchozího Eklasse >😒] >😁 Rs dejme tomu... ale tohle ne...
Avatar - speedfred
speedfred
ja som kupil za jedničku ,dvojku >😁
vondry87
Tak u limuzíny se obecně očekává trochu méně emocí než u kabrioletu, ale jestli se mi A8 nebo S-klasse líbí víc než 6er? Bez zaváhání říkám že ano a to o dost.

A8 (bohatě by stačila A6) si v garáži dovedu představit. 6er tak nějak ne.. prostě vypadá jako chudý příbuzný.. ne že by moje stávající auto nevypadalo, ale o to tu nejde..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mam komplet druhu sadu na inych diskoch ( rozmer pneu aj disku je pritom ten isty ) .. takze len prehodim kola .. nie je tu co ine robit

aj ked asi ich stejne bude treba kusok dofuknut.. kedze stali este v zime vonku obute na aute pred predajnou .... ved uvidime.. pripadne sa mi asi rozsvieti asi kontrolka ked budem pod nejaku hranicu... predsa len guma v zime a po otepletni tiez pracuje.. uvidim.. ok dik
webpaja
Pokud necháváš ráfky, pak by neměl být problém. U VAG aut jsem měl problém při přezouvání na menší zimní kola.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v podstate sa mi paci aj sucasna 3ka aj ked mi pride uz kusok rozplacnuta a akoby za kazdu cenu snaziaca sa tvarit megasportovo... akoby sa toto uz kusok baworaku vymklo spod kontroly.. rovnako proporcie tlustuckej 2ky alebo 1tky su kusok obezne... pritom bmw 3 compakt ( nieco ako sucasna 2ka kupe ) bolo kedysi docela stihle auto ... inak mne sa pacili aj tie nejake starsie bmw ktore mali este 4 oci... proste gulate 4 svetla .... dnes ale ked pozries na 7micku alebo X6 tak vidis jedno velke natiahnute megasvetlo cez pol auta... nevyzera to vobec dobre ani sportovo to neposobi ... ale navrat 4 oci raz pride... gulatych hranatych kompaktnych vselijakych ... kaban v tomto smere ( bez ohladu na ich vysledny tvar ) opat raz predbehol dobu... aspon si to myslim... uvidime
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
off topic.... cez vikend chcem prezuvat na letnu sadu... ma kontrola tlaku v pneu na nieco zasadne vplyv z pohladu bezneho uzivatela? ta kontrola tlaku je vo ventile? .... alebo mam ist s tym kdesi do pneuservisu ... dik za radu vopred... predpokladam ze klasicky pneu vymenim a dofuknem a je to ... len sa pytam.. hoci mozno blbost ale tento system som zatial nezazil tak preto
vondry87
Tak jestli šestku zrušej a vznikne osmička s podobným zaměřením, tak tomu můžou říkat jak chtěj, ale morální nástupce to bude. I když třeba v trochu jiné cenové kategorii.

Jo s tou jedničkou je to pravda. Ale ono to docela sedí, protože šestka na mě působí jako rozmáčklá roztažená jednička a proto v mých očích neodpovídá ceně. Auto za trojku musí prostě člověka srazit na kolena. Přesně jak se píše v recenzi, To tady nehrozí ani omylem a u nákupáku šestka zapadne mezi starými pětkami jedna dvě..
vondry87
Joo druhá řada je opravdu fail, taky jich moc nejezdí 😄 E60 byla opravdu nadčasová, má jí kamarád a pořád je to pohledné auto. Na rozdíl od F10, která začala nudit rok po uvedení (stejně jako aktuální 6er). Aktuální G30 se mi zase líbí. A to překvapivě hodně na to, že obecně se říká, že zas tak moc se design nezměnil. No do hlavy si nevidím, ale tak to prostě cítím a kdybych měl aktuální 6er za trojku, tak bych si každé ráno rval vlasy při pohledu na sousedovu mnohem povedenější pětku za poloviční cenu. Ale čas nezastavíš a modelová obměna je tady potřeba jako sůl.
webpaja
Nákup salámu taky řešíš psychologickým rozborem? Proč brát život jaký je a nekomplikovat si ho :-!
Avatar - wakantanka
wakantanka
myslím si, že keď niekto kúpi kabrio za 3 mega s dieslom, tak mu spotreba niečo hovorí, inak by zobral plnotučný benzín. >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne sa pacil banglov styl... obzvlast 5er ( aj kombik ) ... 7er sice uz posobila aj od bangla kusok pompezne ale tak stejne posledna pekna 7micka bola ta z bondovky s Brosmanom ... odvtedy ale uz potom sla stihlost a elegancia 7er uplne do haja... este 3tka z konca 90 rokvo bola uzasna.. tusim generacia E43 ... alebo prva Z3 ( aj kupe ) alebo bmw Z8... toto su legendy... bohuzial caro tychto legiend uz nove baworaky nemaju.. ked som minul videl 2 active tourer tak som sa az zhrozil.. vyzera hodne japonsky/korejsky... a vedla stojaceho bezneho passatu posobilo az nepremiovo a uplne nezaujimavo... tu aj mala cervena panda spravi lepsi dojem a viac uputa okoloiducich

obzvlast tie masky a svetla sa mi na dnesnych bmw uz nepacia.. kam sa podela ich lahkost a dynamickost z minulosti 😒 ... pritom v mode je opat stihlost prednych partii ... ( vid P308, golf, auris, insignia )
vondry87
Design je vždycky subjektivní a já to mám přesně opačně - líbí se mi nová pětka a sedmička a tahle šestka resp. její přední část na mě působí tak nějak odbytě a lacině. Prostě vidět tohle auto za sebou v zrcátku, tak mu budu hádat cenovku kolem 1 mil. Chtít za to 2,5 - 3 mil., to chce kuráž. Zadní partie se mi líbí o poznání víc. A vzhledem k tomu, že to je ta partie, kterou většina řidičů uvidí, pak pro mé oko nereprezentantivní příď nemusí být až takový problém.

Když to shrnu, tak mně očividně víc sedí aktuální design BMW, tedy doufám v brzký příchod nové generace. Tenhle kukuč kdyby na mě měl koukat z garáže.. to není úplně příjemná představa..
Varlamow25242
Mam proste pocit, ze pulka lidi co tu debatuji by dokazali napsat lepsi recenzi bez toho, aby v tom aute kdy sedeli...
:yes tos vystihl dokonale! Nic proti autorovi, ale místní čtenáři mají v lec čem větší rozhled než profesní pisácli.
Musím pochválit zpřístupnění MOJE.auto i v mobilní appce! Recenze od majitelů jsou mnohem hodnotnější než týdenní dýchánek v dealerově autě
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne sa paci ze toto GT nema tak velke ladviny ani predne svetla ako napriklad luxusna 7-cka...ktora tymi prednymi partiami posobi az nevkusne ... tu je vidiet este kusok citu v prednej casti.. aj zadnej... svetla su docela kompaktne ladviny primerane velke... bocna linia este relativne nizka... skutocne tento dizajn starne ovela menej ako tie niektore novsie uz dost prerastene kusky z mnichova ...

tuto 6tku v cabriu by slo mozno porovnat s prizmurenim oka aj s nejakym tym astonom ... teda aspon dynamikou a luxusom ( ak by bola v benzine ) ... ked uz nie cenou a noblesou a imidzom ...

ta modra jej slusi.. aj tie disky... dnes jedno z najkrajsich bmw z mojho pohladu .. paradoxne 😉 .... kedze tiez to nie je vychyreny krasavec ... ale voci tym novsim kuskom 5,7 je to ozaj este fesak
Avatar - wakantanka
wakantanka
:yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no kym ho uvidim nazivo v premavke asi sa kusok este nacakam ale kedze v ponuke v eu bude aj dizel ( hruza ale co uz ) ... tak snad nejake kusky aj u nas behat uvidim 😉

inak za mna radsej stinger ako nejake bawo 5 za podobne peniaze... uz len kvoli stylu a exkluzivite... pritom nepochybne v GT verzii sa nemusi bat ani nejakej tej zakladnej panamery 😉
_MT_
I mimo město budeš čuchat spíš ostatní, pokud budeš nějaké výfukové plyny čuchat. Tím nechci obhajovat diesel v kabrioletu. Jen si nemyslím, že tvůj vlastní smrad bude takový problém.
Nonsens
a prečo by nemohli otestovať naftu, keď je na trhu? To im nebráni otestovať benzín. Ja by som ho tiež s naftou nechcel, ale proti gustu.
Mig_35
Pod zátěží to nebude taková hrůza, nicméně třeba 420d je asi za trest, a je jich v inzerátech skoro nejvíc...
Mig_35
žádná nová generace nebude, bude osmička. btw. za jedničku koupíš u BMW tak jedničku😊
Avatar - sargis
sargis
auto super...motor super...ale spolu im to neladi. Dizajn v tej tmavomodrej trochu zanika a ten vechet co si hovori strecha....treba popri Vltave postavit siroku dvojprudovku a lete si uzit cruising 😄
Mig_35
kefalín a o systéme start/stop ste počuli?
Mig_35
To je Nonsens!
Takže když jsem z Bratislavy, nemůžu si koupit kabriolet? No ještě že bydlíme v Brně.
Mig_35
No a proč nejezdí v šestiválcovém naftovém kabriu, když je to auto pro snoby? 😄
Mig_35
fíha a ty žiješ v Londýně? to si určitě vymýšlíš, tam se normální člověk ani nemá šanci dostat, to je úplně exotická a nedostupná destinace! a tam jsou i černoši? ty kokos to mi hlava nebere >😒]
Mig_35
no hlavně že je ti dobre pri zadocku >😁 >😁 >😁
Mig_35
V tomto případě je šestiválcová nafta to nejlevnější. Takže se kupodivu shodneme.
Mig_35
Třeba A8 tě srazí na kolena? Nebo S-klasse?
Avatar - praděda7
praděda7
Opakuji. Doporučuji otestovat a pak okomentovat.
Mig_35
Karle, kolega mluví o tom, že na světlech čichá výpary ze svého motoru. Nečichá, start stop to vypne. Normální člověk nejdřív vyjede z garáže a pak stáhne střechu. A couvá při vyjíždění z parkoviště asi tak tři metry a trvá to deset sekund. Na těch světlech budeš čichat spíš auto před tebou. Dneska jsem na motorce měl před sebou ecoblue Sharana a málem jsem se poblil😊
Avatar - praděda7
praděda7
Měl jsem tento motor v X5. Můžu potvrdit, že žádné chrochtání se nekonalo. Zvukem skoro jako benzín. Doporučuji otestovat a pak okomentovat. :-!
Mig_35
To budu mít radši pořád dětinské názory, než abych si kupoval auto podle tlačítek v interiéru a kořenového dřeva >😒]
Mig_35
To nemůžeš pochopit😊
Mig_35
smůla je ta, že jsem poloviční Slovák, takže si dělám srandu napůl i ze sebe a vždycky se mi líbí, jak si to někdo vezme hrozně osobně. asi proto to dělám😊 klidně napiš něco na mně, když to bude směšný dám ti bod😊
Avatar - Belo13
Belo13
Skratka, si bukva.
Mig_35
snob si kupuje jen to nejlepší. pokud chceš být snob, potom šestiválcová nafta není pro tebe.
a špatný vkus bych hádal spíš třeba na kombinaci bílé aut👋bílá kůže. např.
Mig_35
můžu vůbec vycházet? nebo je to risk, bez roušky? 😄
Mig_35
Dobré ráno do Horních Uher😊 už vám zrušili nevolnictví? 😄
Avatar - Hittman
Hittman
Doba pokročila, patří sem i nafta.