Testy
T613
1
Multivan má šmrnc to je fakt. A doteď jsem nepochopil proč :😉 >😁
Přejít do diskuze
skutecnej sportak chce malo kdo, jezdit se v tom pohodlne neda, offroad taky nikdo nechce ale spickovy auto ktery se nezalekne zadnyho pocasi a nabizi vykon ktery saha az k oblakum... to chce kazdej. i ja, jsem ulne poslintanej
Deception
Bože, další trouba. Ne, o mne se neboj. To co mám v garáži, dá s přehledem tvoje auto do šuplíku. Já bohudík, vím co píšu, ale ty bohužel, žiješ ještě ve snech - juniore.
ryccardo
Naprosto souhlasím. Třeba pro mě radost z jízdy znamená říznout si pěknou zatáčku nebo sérii zatáček a ne letět 250 po dálnici to umí každej vůl. Nedovedu si představit tuhle 2,5 tunovou příšeru poslat do zatáčky s hvízdajícíma kolama. Ta velká hmotnost je prostě hrozný mínus.
jeste v zivote jsi evidentne nejel vic nez 130 s autem co vazi 2,5 tuny. s tou svoji felicii si vystacis i s 50 konikama to ti verim.
Navtech
Jenže tady je řeč o SUV a v žádnym případě bych radost z jízdy v ML63 nesrovnával s GT3, nebo podobnejma autama. Věř tomu, že 500k v přes 2 tuny těžkym autě je taky pěknej adrenalin a koukal by si, jak je to ML přilepený třeba v prvnim retardéru na Mostě :yes:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Navtech
Pokud čteš posloupnost diskuse tak 63, nebo-li označení pro motor 63 AMG v několika modelech, autor příspěvku hovoří převážně o ML, neni tenhle mastodont Q7 na tahání kolotočů. Doporučuji vřele tento motor v ML, kdy se téměř mění fizikální zákony (v mezích rozumných možností) a rozhodně není jen pro jízdu rovně.
[odkaz]
a toto platí pro jízdu rovně...
[odkaz]
[odkaz]
a toto platí pro jízdu rovně...
[odkaz]
cuisine
.. no .. tak auto je to sice tak nějak k prdu .. ani sporťák ani offroad .. ale jako daily driver do města abych ukázal že jsem fakt hustej a bohatej to bude dobré ... ba přímo skvělé .. technická stránka věci ... smekám .. motor velmi povedený a jako celek to asi funglvat bude ... některé věci nedávají moc smyslu a tohle jedna z nich ... ale stejně ji nezatracuji :yes:
Deception
Jak vnímáš Audi ty, je v článku o Q7 V12 TDI zcela bezpředmětné. :-!
Mimochodem bys nám mohl možná vysvětlit, proč třeba v kategorie A6/MB E/BMW 5, Audi jednoznačně válcuje své (dle tebe více prémiové) konkurenty.
Pokud bys nevěděl, tak je to tím, že Audi už se do prémie dostalo a zákazníci ji tak začali vnímat a dokonce ji dávají přednost. 😉
Mimochodem bys nám mohl možná vysvětlit, proč třeba v kategorie A6/MB E/BMW 5, Audi jednoznačně válcuje své (dle tebe více prémiové) konkurenty.
Pokud bys nevěděl, tak je to tím, že Audi už se do prémie dostalo a zákazníci ji tak začali vnímat a dokonce ji dávají přednost. 😉
MazdaGE
Ta spotreba je pri jakem jizdnim rezimu??? Z kopce a pouze pokud fouka dozad???
Deception
Podle tebe. Pro šedesátiletýho dědu to bude zase něco jinýho a pro němčoura, který si na dovolenou vozí na vleku svoji jachtu, bude V12 TDI vhodná volba. 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Deception
Možná bys nám tady mohl vysvětlit, k čemu je tedy motor nad 3 litry?
V dnešní době se přeplňovaného třílitru dostane bezmála 300 koní a já se tedy ptám. K čemu je mi v autě 300 koní? Na ty naše silnice stačí s přehledem půlka. :-!
V dnešní době se přeplňovaného třílitru dostane bezmála 300 koní a já se tedy ptám. K čemu je mi v autě 300 koní? Na ty naše silnice stačí s přehledem půlka. :-!
Deception
Polož si otázku jinak. Má být Q7 V12 TDI sportovní? Nemá. Nikdo ji tak ani neprezentuje 😉
Deception
To jsi teda napsal krásně, jako by to v jiných případech neplatilo. :-!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
karlitto00
Jasne, jen sem se neubranil rejpnout do tvoji vize Q7 jakozto silnicni rakety, proste sem chtel rict je ze je to prece jen velka tezka krava a fyziku neochcijes 😄
karlitto00
No s priplatkovym sportovnim podvozkem fakt je >😁 S normalnim mi to tak neprijde, ja mam ale proti beznym ridicum trosku posunutou komfortovou hranici 😄
Vi King
Neber si to jako urazku, mozna jsem te spatne pochopil. Ale myslel jsem to celkove na vsechny lidi, kteri si okamzite spoji cloveka s SUV - cloveka s komplexem.
GTI
V kontextu ke Q7 a tomu motoru jistě... Přece tu nemůžeš ke Q7 argumentovat trojkovým BMW... Karlitto, tvůj čas přijde pod jiným článkem 😉
"V globální podstatě využitelnost auta s obsahem motoru na 3 litry je více než sporadická. "
??? Smarja panno, co je zas tohle za chujovinu? :no: 8-s
??? Smarja panno, co je zas tohle za chujovinu? :no: 8-s
Vi King
No nejde o V12, mne jde spise o to odsuzovani lidi, kterym se libi SUV jakekoliv velikosti. Netvrdim, ze to delas, ale prislo mi to trochu tak. A spousta lidi to tak dela - clovek v SUV proste automaticky musi mit nejake komplexy. Je to podle me nesmyslne odsuzovani urcite skupiny lidi, kterym se proste neco libi.
Vi King
Dat na to bilou a hle, bila veleryba je na svete >😁 . Ale je to krasavec, at uz zvenku nebo zevnitr. Mozna je to zbytecnost, ale autor clanku to velmi pekne pise - nejde o smysl, jde o reklamu, o ukazku tehcnickych dovednosti. A ta je v tomto pripade opravdu skvela. Nerikam, ze bych si to koupil, kdybych sel do Q7, asi by mi 4.2TDI stacil (ja bych sel ale radsi do A8, kdyz uz bych byl v techto relacich >😁 ), ale rozhodne je to paradni "auticko" s paradnim "moturkem". Rozhodne se nebojim o prodejni uspech tohto Moby Dicka. Gratulace do Ingolstadtu, skvela prace :yes:
karlitto00
...a to je 3,0 TDI jeden z nejlepsich co VW potazmo Audi nabizi 😉 Treba A5 3,0 TDI je vyborna. Jinak souhlas, taky Q7 neberu jako slechtu, je jen draha, velka a je to Audi, v nicem jinym nevynika.
Pokud to bylo na mne tak ja tvrdim ze komplexy si leci ti kteri je kupuji s naftovymi V12 protoze ten motor sam o sobe o nicem. BTW: Manzelka jezdi SUV a nemam s tim problem ze ho mame v rodine
karlitto00
Jestli se kolem me nekdy nadrzly kvéčko prozene poveze se v nem stejne jako v obycejnym trilitru minimalne petatricatnik kterej to za volantem rozhodne nijak nehroti a vykon tohoto motoru vyuzije maximalne na dalnici kde nebude mit strach ze to hodi pres strechu 😄 Kdekoliv jinde se prozenu ja kolem nej. A to v aute ktery nabizi ridici minimalne srovnatelnej prostor, obdobnou akceleraci, fantasticky jizdni vlastnosti, premiovou imgage a stoji necely mega a pul 😉 Pravda, nema stejny vnejsi rozmer a projede o fous melcima kaluzema 😄 Kazdyho volba... 😄
Jsem ochoten souhlasit ze Q7 patri mezi slechtu ale pouze V8 benzin. S Q7 jsem se projel v 3,0TDI a nijak mne ten motor neuchvatil :no:
Vi King
V tom pripade vsichni majitele Q7, GL, Land Cruiseru, Pajera, Pathfinderu, X-trailu, ML, X5, X6, Q5, GLK, X3 a vlastne vsech SUV, si leci komplexy. Takze kdyz se nekomu proste libi SUV, tak ma smulu, protoze kdyz si to koupi, znamena to, ze ma nejaky komplex. Ja toto trosku nechapu. To se pak da rict, ze si leci komplex clovek, ktery si koupi supersport, ktery si koupi 5m luxusni limuzinu, ... To se da rict snad o vsech. Snad jen majitel Sandera by si podle techto predsudku nelecil zadny komplex. A to je taky otazne. Ja s timto proste nesouhlasim ;-\ Mozna, ze ty to nemyslis jako na vsechna SUV, ale jen na ta obrovska, ale stejne mi to prijde dost nefer.
GTI
Z celého srdce ti přeji alespoň hodinovou projížďku. Ano, tenhle drzoun je šlechtou mezi SUV... jak jsem tu psal na blogu - chce to na věc nazírat z té správné perspektivy. Žabí pohled... to ovšem ta správná perspektiva není... 😉
Ricardo
Tak to máš asi lepší informace než my ostatní. Mě zase přijde mnohem levnější zdvojnásobit motor 3,0 TDI a upravit ho známými a odzkoušenými technologickými postupy z dalších motorů ať už současných nebo připravovaných 😉
GTI
No, jak čtu diskuzi, hučí to tu určitě více, než v qvéčku na šest v dlouhým táhlým. Možná se jedná o nový, nezajetý motor, který v jistém spektru otáček zaduní nad milou mez. Pokud ano, to si po pár tisících sedne... je to známý jev, ale věnujme se autu - hlavně bych tu vypích´ten maximální kroutící moment... to zaslouží minutu ticha v pozoru. Pro ty, co nemaj vousy jak hřebíky stačí, aby v tom dlouhým táhlým nakopli qvéčko kopytem na plnou tři a číro včetně pokusu o bradku bude přilepéné v tu ránu na zadním skle...
Někdo tam nahoře píše sebezác***u myšlénku (no, myšlénku, prostě píše) že totiž v tomhle autě si hlavně všichni něco honěj. Jo, to sedí, honěj si ego. A rozhodně elegantěji než ti v Sanderech... Koneckonců nelze než přát každému aby měl možnost si to honit v tomhle qvéčku... neboť jsou silniční nuly a nýmandi, švorcáci, klaka, mlha silnic... a pak je šlechta. Šlechta těch silnic. Tak poklekni do prachu u pangejtu, žmoulej čapku v dlaních a vzdej hold těm nejlepším :yes: Pak nám tu napiš, co sis honil ty, když kolem tebe prolítlo jedno nadrzlý naftový qvéčko. BRAVO QUASIMODO :yes:
Někdo tam nahoře píše sebezác***u myšlénku (no, myšlénku, prostě píše) že totiž v tomhle autě si hlavně všichni něco honěj. Jo, to sedí, honěj si ego. A rozhodně elegantěji než ti v Sanderech... Koneckonců nelze než přát každému aby měl možnost si to honit v tomhle qvéčku... neboť jsou silniční nuly a nýmandi, švorcáci, klaka, mlha silnic... a pak je šlechta. Šlechta těch silnic. Tak poklekni do prachu u pangejtu, žmoulej čapku v dlaních a vzdej hold těm nejlepším :yes: Pak nám tu napiš, co sis honil ty, když kolem tebe prolítlo jedno nadrzlý naftový qvéčko. BRAVO QUASIMODO :yes:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ondore
Súhlas, stále je to američan, ale všimni si šírku auta, celkom sa pohrali vo vnútri so sedačkami, dokonca aj zadné okná sa dajú otvárať >😁
Ja len naivne dúfam, že nový Sharan dokáže vyťažiť zo spolupráce maximum a prinesie trochu čerstvého európskeho vánku do tejto kategórie 8-s >😒]
Ja len naivne dúfam, že nový Sharan dokáže vyťažiť zo spolupráce maximum a prinesie trochu čerstvého európskeho vánku do tejto kategórie 8-s >😒]
karlitto00
Souhlasim s tema kategoriema sport BMW, teren MB, Audi by se proto mela drzet luxusu, kvalitnich interieru a tak trochu (pseudo) sportovna ktery vnimaji jejich zakaznici. Proto i chapu ze postavili tenhle motor, museli ukazat ze umi delat i (po primce) velice rychly dieslovy SUV, to je prece sen vetsiny tech co si koupi Q7 3.0 TDI.
Osobne kdybych volil SUV techto velikosti tak jdu do X6, je o neco hezci nez MB a o hodne nez Audi a rozhodne je z nich nejpouzitelnejsi na silnici, kde stejne v 95% jezdim. Tot ale jen muj nazor, dokud nebudu mit chatu v Alpach tak mi je segment SUV volnej jak hiphoperum trika 😄
Osobne kdybych volil SUV techto velikosti tak jdu do X6, je o neco hezci nez MB a o hodne nez Audi a rozhodne je z nich nejpouzitelnejsi na silnici, kde stejne v 95% jezdim. Tot ale jen muj nazor, dokud nebudu mit chatu v Alpach tak mi je segment SUV volnej jak hiphoperum trika 😄
Dinar
Opravuji na "nepříjemné". Souvislost mezi projevem V6 a V12, no, nevím co na to říct, zvlášť pokud se takto ptá motoristický novinář. Já opravdu nijak nerozporuju ten hukot startujícího jetu při akceleraci, i V10 v Touaregu tak zní, ale při ustálené jízdě po dálnici, tedy v tom režimu, o kterém píšete v souvislosti s Q7 V12 jako o problematickém, je, dle mé zkušenosti, v tom autě ticho, ve stopadesáti se otáčky drží kousek nad 2,5tis. a je slyšet jen jemný svist turba. Prostě se zdráhám uvěřit, že V12 v ještě lépe odhlučněné Q7 bude při takové jízdě nepříjemně hučet a omezovat tohle auto v roli dostavníku na dlouhé tratě.
Navtech
63 je už spíš o dokonalý radosti z jízdy. Jestli je potřeba, nebo ne je jiná otázka. 420 je pro ML a GL dostatečná varianta a nějaký čipování je z mýho pohledu naprosto zbytečný a přes všechny záruky výrobců může ve finále přinést jenom zlo. X5 je svzm způsobem možná sportovnější ale v současnosti nevim o ničem, co by bylo lepší, než airmatic.
Navtech
No... spíš chlapců, co ho zapomínaj vytáhnout ale na silnici nikam nespěchaj 😲
Navtech
Že vám tedy skáču do řeči... Vy se domníváte, že tohle dílo, je tedy pouze marketingový tah, když bych se já domníval, že si to auto koupí především lidi na to "lámání tisíců km"? Pokud je tam takový kravál, tak nepředpokládám, že s tim někdo bude rajtovat jen někde na okruhu nebo na okreskách.
Nevím nevím jestli by mně to auto nadchlo natolik, abych zvážil tu investici. Připadá mi to stejný úlet, jako když se cpe do Mercedesu ML, nebo GL motory od AMG (63AMG). Pokud budete mít někdo možnost si tyto auta odzkoušet, zjistíte že z 2,5 tunového cvalíku se težko dá udělat sporťák a poznáte na vlastní kuží fyzikální zákony. Osobně vlastním osmiválec ML420CDI a mám s ním odjeto cca 50.000km, maximální spokojenost. Říkali mi ať si ho nechám přečipovat Brabusem, ale přišlo mi to zbytečné. Možná ve větším GL to smsl má, ale tady ne. Mně osobně při výběru SUV v tomto segmentu Audi nadchlo nejmíň(nechci někoho urazit, jen moje zkušenost), pokud chci aspoň trochu "sporťák" jdu do BMW X5, pokud to chci občas vytáhnout do terénu (můj případ) jdu do ML420CDI, Gl je už hrozně velké. Pokud máte navíc offroad paket, stojí to v zimě na sjezdovkách za to :-!. Přeju příjemný den Andrzej
Ondore
Beekey, Navtech😒br />
Odyssey, Sienna, Quest, Town and Country, ale aj spomenutý Enclave, CX-9, Escalade, našli by sme kopec zaujímavých áut pre veľkých chlapcov v tejto kategórii 😉 :yes:
Navtech
No nevim, měl pojistku americkou, spz taky...ne ty, co lítaj po EU. Spíš jel na garančku do Tokia >😁
Navtech
Já si spíš myslim, že na tý za 599 neni co konfigurovat, protože z výroby vypadne i bez příprav na další příplatkovou výbavu. A je v ceníku?
Dinar
Asi jsou, ale reagoval jste na mou poznámku.
Ano, to je velmi pravděpodobné, zvlášť když bylo nutno dodat, že jste se na tom všichni shodli, že to může být kombinace povrchu gum atd. Vaši zkušenost Vám neberu, tím méně právo na to, jakým způsobem ji popíšete, nicméně já si zase osobuju právo myslet si o tom své. 😉
Ano, to je velmi pravděpodobné, zvlášť když bylo nutno dodat, že jste se na tom všichni shodli, že to může být kombinace povrchu gum atd. Vaši zkušenost Vám neberu, tím méně právo na to, jakým způsobem ji popíšete, nicméně já si zase osobuju právo myslet si o tom své. 😉
Jo tagari jsou skoro jedini z mala co kupuji holiny. SupII pujde podle mne vetsinou do firem v ramci fleetu a tam se holomrdky nevedou
Ondore
Good for You! Je fajn, že sa Ti páči, prečo nie, určite si nájde svojich zákazníkov, ale ja to nie som...
Ondore
Tak práve to Enclave je celkom posun oproti tomu, čo asi poznáš a čo sa hovorí, horšie je to len v 3-tej rade, tam sa šetrilo.
A Q7? Súhlas, to auto ma stále obchádza v zmysle "môže byť", ale jedným dychom je tam "nemecká dodávka v tereňáckom kabáte". Keď nemec, tak by mi viac technicky vyhovoval Touareg, keby bol trochu dlhší a pre 6-7 ľudí.
A Q7? Súhlas, to auto ma stále obchádza v zmysle "môže byť", ale jedným dychom je tam "nemecká dodávka v tereňáckom kabáte". Keď nemec, tak by mi viac technicky vyhovoval Touareg, keby bol trochu dlhší a pre 6-7 ľudí.
S tim bych moc nesouhlasil, protoze superb mel v zakladu docela slusnou vybavu, rozhodne vetsi nez Oktavie a to je jeste o tridu vetsi a nestal o moc vic. A pak v jaky vybave si auto kupujou vsichni taxikari...
Michal Fokt
Slovo "nesnesitelné" jste si vymyslel a nyní tu s ním populisticky operujete. A přiznám se, že souvislosti mezi projevem 3.0 TDI a 6.0 TDI tedy zase moc nerozumím já...
Navtech
To je asi stejná otázka, jako kdyby ses ptal tý Bursíkový Kateřiny, proč tak hlasitě kdáká.
To je jedno zakladni verze tehle aut se prakticky vubec neprodavaji- takze akorat zrusili kampan Jiz od ...
Vsimli jste si, ze Skoda potaji zrusila zakladni vybsvu Superbu Classic a Basic (nebo jak se to jmenovalo za 599.000), ted zacina na 699.000 v ambiente. Cenou 599 dost konkurovala novemu Golfu a asi i soucasne Octavii....
Michal Fokt
To je hezké, nicméně věřím, že jsou tu i tací, kterým to jedno není.
V hodnocení rozpor nevidím. Nevím, proč by V12 prostý jakéhokoli klapotu se zvukovým projevem benzinového xválce nemohl za jistých okolností svým projevem rušit.
V hodnocení rozpor nevidím. Nevím, proč by V12 prostý jakéhokoli klapotu se zvukovým projevem benzinového xválce nemohl za jistých okolností svým projevem rušit.
Soukromy dotaz co silis s temi hybridy? Mas v jejich prospech nejaky racionalni argument?
Dinar
Nějaká základna Nato v EU, nejspíš. Pokud bylo těch pět harantů v jednym koloru, pak to byl nejspíš velmi produktivní příslušník amerických ozbrojených sil. Zdravo!
Dinar
Klidně si tYpni. A pokud bys to ve svém zjednodušeném vidění světa nebyl schopen pochopit, pak věz, že tahle motorizace není tím, co má zajistit pohon běžných aut při co nejmenší spotřebě, tedy hlavní smysl hybridu, na to jsou většinou čtyřválcové dýzly, které v souboji se stejně výkonými hybridy ani spotřebou ani celkovou ekologičností nijak nezaostávají. Hybrid s V6 by ve stejně velkém a těžkém autě jako je Q7 nebyl rychlejší, neměl by menší spotřebu a bohužel by neměl ani kufr. V6hybrid je stená masírka jako tohle V12 tdi, zocelenče.
Navtech
Byl s tim amík v Poreči a než jsem se ho stačil zeptat, jak s tim a proč dojel až sem, tak byl v tahu. Je to auto pro usedlýho a přesto produktivního samce. Vypadlo mu z toho asi 5 harantů.
ZocelenyDrapalik
Koncern nevyrabi hybridy, protoze "jsou drahe". Tuto myslenku do omrzeni opakuje, az ji mnozi uverili. Kdyby k beznemu 6ti valci osadil hybridni pridavek, tak dosahnou stejnych dynamickych parametru, vyznamne nizsi spotreby a troufnu si tvrdit, dnes minimalne stejne, ale podle mne i nizsi ceny nez 12valec TDI. Ale to nejde, protoze koncern hybridy nevyrabi, protoze "jsou drahe". Stale te vymluve nekdo veri? Typnu si ze jo.
Beekey
No vsak Ta gti nenaucil, prednosti VW ocenis a vsimnes ak sa vydas po " odlouhem taaaahleeem", hlavne po D1ke >😁
Beekey
A to este priamo neznasam tu VWnovsku nudu a skoro kazde ich auto, ale Multivan ma neak berie... >😁
Beekey
No ja viem, ale zas americke materialy...? Neviem no. A v Q7-ke su japonska sedadla ci co? 😄
Navtech
A dobře děláš! >😁
Multivan je OK, ale pokud ho mám na práci, nebo vozim pasanty z letiště. Pokud předpokládám, že to chci převážně pro početnou rodinu a cestování na dálky, tak bych to nechtěl. Jednak cena je skoro srovnatelná s prémií, podvozek a ta dynamika je nesrovnatelná. Vnitřní prostor je danej hlavně tou "dodávkovou" karosérií a pak je tu opět u prémie větší nabídka motorizací a převodovek s 4x4.
Multivan je OK, ale pokud ho mám na práci, nebo vozim pasanty z letiště. Pokud předpokládám, že to chci převážně pro početnou rodinu a cestování na dálky, tak bych to nechtěl. Jednak cena je skoro srovnatelná s prémií, podvozek a ta dynamika je nesrovnatelná. Vnitřní prostor je danej hlavně tou "dodávkovou" karosérií a pak je tu opět u prémie větší nabídka motorizací a převodovek s 4x4.
Dinar
Přede mnou se nemusíte obhajovat, je mi celkem jedno jaký na Vás udělalo to auto dojem, šlo mi spíš o rozpor v hodnocení motoru na začátku, ve smyslu, "dýzl zaměnitelný za benzinový desetiválec" a na konci, "zvukově nepoužitelné pro cestování". A pokud jde o očekávání ovací, u podobně kontroverzního typu auta by to bylo očekávání dost naivní.
Johnnn
A až kolem projede Q7 s V12, strhni volant a vytlač ji do příkopu a trochu se pro něm projeď. 😄Učebnicový přiklad takového počínám je v některém MrBeanovi, kde přijde o své Mini když mu ho přejedou tankem...A pokud zbyde čas, můžeš ji trochu pokropit kulometem 😄
Beekey
Tesis sa z tej S80-ky co? Ani sa Ti nedivim, dobra volba, krasne auto! :yes:
Ondore
Sorry, ale súhlasím s Navtechom, je to minibus a je jedno aký motor tam dáš. Nemecké sedačky? Radšej uprednostním US kreslo, v takomto aute obzvlášť, skús si niekedy Enclave...
Beekey
No mas pravdu, to tak velakrat moze byt. Ale ja uz vidim ako majitelia 4,2 tdi letia do salonov si kupit novy vrchol, a nie kvoli newtonmetrom, ale iba koli tomu "vrcholu" >😁
Beekey
No neviem kolkokrat si uz sedel v Multivane vo full vybave s kozou, dvd, a neviem cim este, a hlavne v tom aute je priestou dost, a tusim 230 konovy motor aj staci do takeho auta... Takze, sice neni to audi, a ma "trosku" kockoidny tvar, ale je to skoro to iste, u audi chyba priestor, u VW, zas prestiz...
Michal Fokt
Dinare, dost možná jsem nebyl v ideálním rozpoložení, pamatuji si, že mě před pár lety podobně "deptal" hluboký zvuk od výfuku Focusu ST. Ale vzhledem k tomu, že to mé okolí tak necítilo, patrně se jednalo o momentální sluchovou indispozici. Mohl bych ten samý stav zažívat i nyní v Audi Q7, ale vzhledem k tomu, že se na tomto jevu shodla takřka celá novinářská skupina, není úplně vyloučené, že hluboké tóny linoucí se z útrob budou vadit většímu množství lidí. Může jít o celkovou kombinaci hluku motoru, extrémních pneumatik, případně povrchu vozovky a vůz na českých silnicích se takto vůbec nemusí projevovat. To ale zjistíme, až budeme moci vyzkoušet auto i v jiných podmínkách. Do té doby musím vycházet ze získaných dojmů bez ohledu na to, jaké ovace jste očekával.
Beekey
No tak ja by som prestiz hladal radsej v quattroporte, ako v nafuknutom VW, s TDI... Jojo, neni to ta ista kategoria, ale od prestiznych znaciek by som ani necakal saskovanie typu SUV, zial to vsade tak neni.
Ondore
Ja len hovorím, že je málo možností, dokonca aj keď chceš naozaj pohodlne odviesť 5 ľudí. Odpovedal som na to vyššie v príspevkoch Darth_Vaderovi (10:10, 10:51) a prosím Multivan ako luxusná voľba nie, tento blud som už počul.
A zmysel 12-valca je na inú diskusiu, to sa ma netýka.
A zmysel 12-valca je na inú diskusiu, to sa ma netýka.
Ač působí velmi namyšleně, své místo v portfóliu má a troufám si tvrdit, že o odbyt nebude nouze. I když to pochopitelně nebude nejprodávanější motorizace.
V globální podstatě využitelnost auta s obsahem motoru na 3 litry je více než sporadická. Zde se už hraje na prestiž a technické možnosti a um výrobce. A právě jako demonstraci možností vnímám já tuto Q7 V12 TDI.
V globální podstatě využitelnost auta s obsahem motoru na 3 litry je více než sporadická. Zde se už hraje na prestiž a technické možnosti a um výrobce. A právě jako demonstraci možností vnímám já tuto Q7 V12 TDI.
Navtech
Do R-klády pohodlně 7, narozdíl od ostatních, kde jsou vzadu jen "nouzovky". Multivan a spol. je sice cool, ale už sedíš v podstatě v autobuse a jízdní vlastnosti a dinamika jsou diametrálně odlišný
Beekey
O co sa stavis, ze v ani v jednej Q7-ke nikdy nebude sediet viac ako 4 ludi. Ten argumet bol trosku blby, tam mas hned R-klasse, no to toho auta sa kludne zmesti 6 ludi. Multivan Highline, full... ked uz niekto argumentuje miestami na sedenie, tak toto je lepsia a urcite luxusnejsia volba, totiz, mozes mat full q7-ku, ked ten 5. cestujuci si uz moc luxusu nezazije...
Neni to predsa hamba uznat si, ze moc vyznamu take auto nema, akurat to, ze si audi moze povedat, ze ma 12 valec TDI pod kapotou, a typek, ktory si svoju "vynimocnost" musi dokazovat, v takejto lokomotive sa bude citit lepsie... :-!
Neni to predsa hamba uznat si, ze moc vyznamu take auto nema, akurat to, ze si audi moze povedat, ze ma 12 valec TDI pod kapotou, a typek, ktory si svoju "vynimocnost" musi dokazovat, v takejto lokomotive sa bude citit lepsie... :-!
Ondore
Nie, ale pre deti dúfam stačí. Ja skôr pozerám po autách 2+2+2, pretože mi príde trošku mimo snažiť sa pohodlne v aute usadiť troch ľudí vedľa seba.
Dinar
Někdo k radosti (řidičské) potřebuje blbnout na okruhu nebo prohánět nějakou lehkou plechovku po okresce, jinému k podobné radosti stačí, když pohybem pravého kotníku vyvolá efekt startujícího jetu. Jel jsem v podobně přemotorované a nesmyslné bestii Touaregu V10 s čipem a můžu říct, že ty Nm v reálu jsou ku.evsky impozantní a u většiny těch, co to zkusí, vyloudí každé přidání plynu debilní úsměv. Nekoupil bych si to, ale umím si představit, že tohle samo o sobě funguje jako droga, a může to být důvodem ke koupi pododného auta, taková trochu jiná řidičská radost, která, troufám si tvrdit, s velikostí přirození nebo závistí sousedů nesouvisí.
Dinar
Ale jo, jen moc nerozumím tomu, že nejdřív napíše o zvukovém projevu benzinového desetiválce a pak o nesnesitelném hučení znemožňujícím cestování. Prostě nevím, proč bych si měl myslet, že v autě, kde je dýzlový šestiválec při jízdě ustálenou rychlostí (typicky na dálnici) téměř neslyšný, bude dvanáctiválec zvukově nesnesitelný.
Navtech
Jestli myslíš Brno, tak to bude podobný. Pokud to nemáš na firmu, tak minimálně venku ušetříš na kurzu. Já bych volil nejbližšího příhraničního dealera.
Navtech
OK, mě se Q7 taky nelíbí a proto jsem jí zavrhnul bez ohledu na motor. To s V12 v naftě je tvuj názor, to ti neberu, ale pochybuju, že by to tam fabrika cpala proto, že chce pár lidí nějaký pozlátko. Podle mě si tim v podstatě honí (v jinym slova smyslu) hlavně ego fabrika, aby ukázala, co jde. Audi se asi daří, tak si to může směle dovolit.
Já si "honil" ego v sobotu v podvečer z Budějc do Písku, kdy jsem se 2.5 tunama proháněl s bílou Audi TT a byl jsem rád, že jí aspoň v menší míře sekunduju i když jsem jí pustil a byla tatam. V12 by se zrovna hodila, ale kvůli takovejm malichernostem bych si to asi nekoupil a za ty prachy asi nikdo.
Já si "honil" ego v sobotu v podvečer z Budějc do Písku, kdy jsem se 2.5 tunama proháněl s bílou Audi TT a byl jsem rád, že jí aspoň v menší míře sekunduju i když jsem jí pustil a byla tatam. V12 by se zrovna hodila, ale kvůli takovejm malichernostem bych si to asi nekoupil a za ty prachy asi nikdo.
Ja nemam problem s Q7 - pripoustim ze se mi nelibi ale to je vse. Mam problem se spojenim Q7 a V12 TDI- to podle mne je jen lacine pozlatko co o majiteli rika ze se nachal nachytat na falesne reci o TopModelu. Synonymem prestize a technicke vytribenosti jsou dle mne benzinove 8 a 12 valy - ne naftova monstra ktere uz solidne zerou a kultivovanost benzinu nemaji ( takze jejich existence je pro mne nepochopitelna) . Takze ve zkratce chces TopModel oooo a nechces falesne pozlatko? Kup si A8 V8 4,2, W12 6,0 nebo Q7 V8 4,2
Ondore
>😁
Tiež ma to zaujalo, ale ja som žijúcim príkladom človeka, ktorý je citlivý na určité spektrum zvukov a vyslovene mi nerobia dobre, takže ktovie, ale možno by som si chtiac-nechtiac musel zobrať tú 3,0TDI >😒]
Tiež ma to zaujalo, ale ja som žijúcim príkladom človeka, ktorý je citlivý na určité spektrum zvukov a vyslovene mi nerobia dobre, takže ktovie, ale možno by som si chtiac-nechtiac musel zobrať tú 3,0TDI >😒]
Ondore
No veď to, môžeš si vybrať z kategórie Galaxy, 807, Espace, kde mám pocit akoby posledných pár rokov skapal pes, nič zaujímavé tam nevidím, potom sú také tie "dodávky" s ktorými by som sa hanbil jazdiť, ak nemám v živnostenskom "Preprava osôb", viď spomenuté Viano, VW Multivan a zostáva v podstate iba MB-R, Q7 a ameriky, kde je ten výber o čosi lepší.
Navtech
Jaká je tedy myšlenka Audi o potencionálním zákazníkovi Q7? Brabeček nebrabeček, to je jeden z častých termínů v názorech oponentů.
Ale ja k Hasemu nehodlam jezdit- mam to z ruky. Bliz mam do Vidne pokud mne mistni servis bude hodne pucovat
T613
tak s egem to nic mít nebudu. Ale spíš o snaze protlačit cihlu skrz vzduch stejnou rychlostí jako štíhlou limo. A to je taky svým způsobem na diagnozu.
Ja o malym brabeneckovi nezacal to ty :-! . Tady se prave rozchazime- v mych ocich Q7 V12TDI neni prestizni auto a nic moc dobreho nerika o cloveku ktery si ji poridil kvuli prestizi
Navtech
Prestiž ano, ale to neznamená, že má majitel komplex, nebo malýho brabečka.
Dospelych ale jen na kratkou vzdalenost- lepsi alternativou jsou ty MB- tusim Vaneo? nebo Viano? - nevim jak se jmenuji
Dinare ja nemam problem celkove s Q7 nechavam jejich majitele v klidu ja furt jenom nechapu logiku spojeni SUV s V12- jedina logika kterou vidim je prestiz automobilky a i potencionalniho kupce
Navtech
Asi tak. Ono to věčný "nahánění" ega je strašně lacinej termín bez myšlenky, ale podstatný je, že se to ego nehoní za cifry totožný a představitelný pro autory těch výroků a tam bych viděl zakopanýho čokla. :yes:
jurajos
Ja neviem ako to je. Zatiaľ sa rovnako ako Ty možem iba spoľahnúť na to čo píše redaktor.
Dinar
Jo jistě je to jak píše redaktor, tak nesnesitelné hučení, že v tom prostě nejde jezdit. >😁 :-!
Dinar
Já mám spíš dojem, že problém se sebevědomím se skrývá za podobnými texty. Žij a nechej žít, možná je pro tebe představa, že si tohle Q7 někdo koupí jako hezky nesmyslnou hračku obtížně stravitelná, ale to bude pravdě mnohem blíž než motivace pořízení Q7 kvůli nasrání sousedů v satelitu, tam stojí jiné motorizace.
Navtech
Já mam komplex, že mam strašně velký přirození a některý holky to bolí, nepůjčil by si mě na tu Audi?
jurajos
To máš asi pravdu. Avšak čo mňa prekvapilo, je tá deklarovane nevhodnodť na dialničné presuny. To by ma potom zaujímalo k čomu to auto vlastne má slúžiť.
Ondore
Súhlasím s tým, že väčšinou je toto auto o naháňaní ega, ale bez ohľadu na sebavedomie je Q7 jednou z mála volieb, keď potrebuješ voziť 6-7 ľudí v značkovom aute.
Mas problem se sebevedomi a z neceho kompex? Kup si Q7 V12 TDI a je po problemech budes mit nejlepsi z nejlepsiho, vyvazene elegantni auto s idealnim motorem. Psychiatr by sice vysel levneji ale to neres, navstevou souseda naseres min sousedu v tom satelitu kde bydlis nez timhle a psychiatr by te nepovazoval za Supermana >😁 >😁 >😁