Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
zlysoused
pro chlapa, jako jsem já. Nic na plat, Tatra 148 půjde do bazaru. :-!
Ja myslel ze pokupujes po OT BRDM2 >😒]
A až kolem projede Q7 s V12, strhni volant a vytlač ji do příkopu a trochu se pro něm projeď. 😄Učebnicový přiklad takového počínám je v některém MrBeanovi, kde přijde o své Mini když mu ho přejedou tankem...A pokud zbyde čas, můžeš ji trochu pokropit kulometem 😄
Ač působí velmi namyšleně, své místo v portfóliu má a troufám si tvrdit, že o odbyt nebude nouze. I když to pochopitelně nebude nejprodávanější motorizace.
V globální podstatě využitelnost auta s obsahem motoru na 3 litry je více než sporadická. Zde se už hraje na prestiž a technické možnosti a um výrobce. A právě jako demonstraci možností vnímám já tuto Q7 V12 TDI.
V globální podstatě využitelnost auta s obsahem motoru na 3 litry je více než sporadická. Zde se už hraje na prestiž a technické možnosti a um výrobce. A právě jako demonstraci možností vnímám já tuto Q7 V12 TDI.
"V globální podstatě využitelnost auta s obsahem motoru na 3 litry je více než sporadická. "
??? Smarja panno, co je zas tohle za chujovinu? :no: 8-s
??? Smarja panno, co je zas tohle za chujovinu? :no: 8-s
Možná bys nám tady mohl vysvětlit, k čemu je tedy motor nad 3 litry?
V dnešní době se přeplňovaného třílitru dostane bezmála 300 koní a já se tedy ptám. K čemu je mi v autě 300 koní? Na ty naše silnice stačí s přehledem půlka. :-!
V dnešní době se přeplňovaného třílitru dostane bezmála 300 koní a já se tedy ptám. K čemu je mi v autě 300 koní? Na ty naše silnice stačí s přehledem půlka. :-!
jeste v zivote jsi evidentne nejel vic nez 130 s autem co vazi 2,5 tuny. s tou svoji felicii si vystacis i s 50 konikama to ti verim.
Bože, další trouba. Ne, o mne se neboj. To co mám v garáži, dá s přehledem tvoje auto do šuplíku. Já bohudík, vím co píšu, ale ty bohužel, žiješ ještě ve snech - juniore.
ZocelenyDrapalik
Koncern nevyrabi hybridy, protoze "jsou drahe". Tuto myslenku do omrzeni opakuje, az ji mnozi uverili. Kdyby k beznemu 6ti valci osadil hybridni pridavek, tak dosahnou stejnych dynamickych parametru, vyznamne nizsi spotreby a troufnu si tvrdit, dnes minimalne stejne, ale podle mne i nizsi ceny nez 12valec TDI. Ale to nejde, protoze koncern hybridy nevyrabi, protoze "jsou drahe". Stale te vymluve nekdo veri? Typnu si ze jo.
Klidně si tYpni. A pokud bys to ve svém zjednodušeném vidění světa nebyl schopen pochopit, pak věz, že tahle motorizace není tím, co má zajistit pohon běžných aut při co nejmenší spotřebě, tedy hlavní smysl hybridu, na to jsou většinou čtyřválcové dýzly, které v souboji se stejně výkonými hybridy ani spotřebou ani celkovou ekologičností nijak nezaostávají. Hybrid s V6 by ve stejně velkém a těžkém autě jako je Q7 nebyl rychlejší, neměl by menší spotřebu a bohužel by neměl ani kufr. V6hybrid je stená masírka jako tohle V12 tdi, zocelenče.
Soukromy dotaz co silis s temi hybridy? Mas v jejich prospech nejaky racionalni argument?
Tak to máš asi lepší informace než my ostatní. Mě zase přijde mnohem levnější zdvojnásobit motor 3,0 TDI a upravit ho známými a odzkoušenými technologickými postupy z dalších motorů ať už současných nebo připravovaných 😉
Vsimli jste si, ze Skoda potaji zrusila zakladni vybsvu Superbu Classic a Basic (nebo jak se to jmenovalo za 599.000), ted zacina na 699.000 v ambiente. Cenou 599 dost konkurovala novemu Golfu a asi i soucasne Octavii....
To je jedno zakladni verze tehle aut se prakticky vubec neprodavaji- takze akorat zrusili kampan Jiz od ...
S tim bych moc nesouhlasil, protoze superb mel v zakladu docela slusnou vybavu, rozhodne vetsi nez Oktavie a to je jeste o tridu vetsi a nestal o moc vic. A pak v jaky vybave si auto kupujou vsichni taxikari...
Jo tagari jsou skoro jedini z mala co kupuji holiny. SupII pujde podle mne vetsinou do firem v ramci fleetu a tam se holomrdky nevedou
Já si spíš myslim, že na tý za 599 neni co konfigurovat, protože z výroby vypadne i bez příprav na další příplatkovou výbavu. A je v ceníku?
Nevím nevím jestli by mně to auto nadchlo natolik, abych zvážil tu investici. Připadá mi to stejný úlet, jako když se cpe do Mercedesu ML, nebo GL motory od AMG (63AMG). Pokud budete mít někdo možnost si tyto auta odzkoušet, zjistíte že z 2,5 tunového cvalíku se težko dá udělat sporťák a poznáte na vlastní kuží fyzikální zákony. Osobně vlastním osmiválec ML420CDI a mám s ním odjeto cca 50.000km, maximální spokojenost. Říkali mi ať si ho nechám přečipovat Brabusem, ale přišlo mi to zbytečné. Možná ve větším GL to smsl má, ale tady ne. Mně osobně při výběru SUV v tomto segmentu Audi nadchlo nejmíň(nechci někoho urazit, jen moje zkušenost), pokud chci aspoň trochu "sporťák" jdu do BMW X5, pokud to chci občas vytáhnout do terénu (můj případ) jdu do ML420CDI, Gl je už hrozně velké. Pokud máte navíc offroad paket, stojí to v zimě na sjezdovkách za to :-!. Přeju příjemný den Andrzej
63 je už spíš o dokonalý radosti z jízdy. Jestli je potřeba, nebo ne je jiná otázka. 420 je pro ML a GL dostatečná varianta a nějaký čipování je z mýho pohledu naprosto zbytečný a přes všechny záruky výrobců může ve finále přinést jenom zlo. X5 je svzm způsobem možná sportovnější ale v současnosti nevim o ničem, co by bylo lepší, než airmatic.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To v tramvaji těžko poznáš.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Polož si otázku jinak. Má být Q7 V12 TDI sportovní? Nemá. Nikdo ji tak ani neprezentuje 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Podle tebe. Pro šedesátiletýho dědu to bude zase něco jinýho a pro němčoura, který si na dovolenou vozí na vleku svoji jachtu, bude V12 TDI vhodná volba. 😉
Naprosto souhlasím. Třeba pro mě radost z jízdy znamená říznout si pěknou zatáčku nebo sérii zatáček a ne letět 250 po dálnici to umí každej vůl. Nedovedu si představit tuhle 2,5 tunovou příšeru poslat do zatáčky s hvízdajícíma kolama. Ta velká hmotnost je prostě hrozný mínus.
Pokud čteš posloupnost diskuse tak 63, nebo-li označení pro motor 63 AMG v několika modelech, autor příspěvku hovoří převážně o ML, neni tenhle mastodont Q7 na tahání kolotočů. Doporučuji vřele tento motor v ML, kdy se téměř mění fizikální zákony (v mezích rozumných možností) a rozhodně není jen pro jízdu rovně.
[odkaz]
a toto platí pro jízdu rovně...
[odkaz]
[odkaz]
a toto platí pro jízdu rovně...
[odkaz]
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jenže tady je řeč o SUV a v žádnym případě bych radost z jízdy v ML63 nesrovnával s GT3, nebo podobnejma autama. Věř tomu, že 500k v přes 2 tuny těžkym autě je taky pěknej adrenalin a koukal by si, jak je to ML přilepený třeba v prvnim retardéru na Mostě :yes:
Souhlasim s tema kategoriema sport BMW, teren MB, Audi by se proto mela drzet luxusu, kvalitnich interieru a tak trochu (pseudo) sportovna ktery vnimaji jejich zakaznici. Proto i chapu ze postavili tenhle motor, museli ukazat ze umi delat i (po primce) velice rychly dieslovy SUV, to je prece sen vetsiny tech co si koupi Q7 3.0 TDI.
Osobne kdybych volil SUV techto velikosti tak jdu do X6, je o neco hezci nez MB a o hodne nez Audi a rozhodne je z nich nejpouzitelnejsi na silnici, kde stejne v 95% jezdim. Tot ale jen muj nazor, dokud nebudu mit chatu v Alpach tak mi je segment SUV volnej jak hiphoperum trika 😄
Osobne kdybych volil SUV techto velikosti tak jdu do X6, je o neco hezci nez MB a o hodne nez Audi a rozhodne je z nich nejpouzitelnejsi na silnici, kde stejne v 95% jezdim. Tot ale jen muj nazor, dokud nebudu mit chatu v Alpach tak mi je segment SUV volnej jak hiphoperum trika 😄
já bych to ještě upřesnil: BMW sportovní, MB luxusní, Audi rádoby prémie >😒]
Jak vnímáš Audi ty, je v článku o Q7 V12 TDI zcela bezpředmětné. :-!
Mimochodem bys nám mohl možná vysvětlit, proč třeba v kategorie A6/MB E/BMW 5, Audi jednoznačně válcuje své (dle tebe více prémiové) konkurenty.
Pokud bys nevěděl, tak je to tím, že Audi už se do prémie dostalo a zákazníci ji tak začali vnímat a dokonce ji dávají přednost. 😉
Mimochodem bys nám mohl možná vysvětlit, proč třeba v kategorie A6/MB E/BMW 5, Audi jednoznačně válcuje své (dle tebe více prémiové) konkurenty.
Pokud bys nevěděl, tak je to tím, že Audi už se do prémie dostalo a zákazníci ji tak začali vnímat a dokonce ji dávají přednost. 😉
GTI
No, jak čtu diskuzi, hučí to tu určitě více, než v qvéčku na šest v dlouhým táhlým. Možná se jedná o nový, nezajetý motor, který v jistém spektru otáček zaduní nad milou mez. Pokud ano, to si po pár tisících sedne... je to známý jev, ale věnujme se autu - hlavně bych tu vypích´ten maximální kroutící moment... to zaslouží minutu ticha v pozoru. Pro ty, co nemaj vousy jak hřebíky stačí, aby v tom dlouhým táhlým nakopli qvéčko kopytem na plnou tři a číro včetně pokusu o bradku bude přilepéné v tu ránu na zadním skle...
Někdo tam nahoře píše sebezác***u myšlénku (no, myšlénku, prostě píše) že totiž v tomhle autě si hlavně všichni něco honěj. Jo, to sedí, honěj si ego. A rozhodně elegantěji než ti v Sanderech... Koneckonců nelze než přát každému aby měl možnost si to honit v tomhle qvéčku... neboť jsou silniční nuly a nýmandi, švorcáci, klaka, mlha silnic... a pak je šlechta. Šlechta těch silnic. Tak poklekni do prachu u pangejtu, žmoulej čapku v dlaních a vzdej hold těm nejlepším :yes: Pak nám tu napiš, co sis honil ty, když kolem tebe prolítlo jedno nadrzlý naftový qvéčko. BRAVO QUASIMODO :yes:
Někdo tam nahoře píše sebezác***u myšlénku (no, myšlénku, prostě píše) že totiž v tomhle autě si hlavně všichni něco honěj. Jo, to sedí, honěj si ego. A rozhodně elegantěji než ti v Sanderech... Koneckonců nelze než přát každému aby měl možnost si to honit v tomhle qvéčku... neboť jsou silniční nuly a nýmandi, švorcáci, klaka, mlha silnic... a pak je šlechta. Šlechta těch silnic. Tak poklekni do prachu u pangejtu, žmoulej čapku v dlaních a vzdej hold těm nejlepším :yes: Pak nám tu napiš, co sis honil ty, když kolem tebe prolítlo jedno nadrzlý naftový qvéčko. BRAVO QUASIMODO :yes:
Nadrzly naftovy Q skutecne mezi slechtu nepatri 😉
Z celého srdce ti přeji alespoň hodinovou projížďku. Ano, tenhle drzoun je šlechtou mezi SUV... jak jsem tu psal na blogu - chce to na věc nazírat z té správné perspektivy. Žabí pohled... to ovšem ta správná perspektiva není... 😉
Jsem ochoten souhlasit ze Q7 patri mezi slechtu ale pouze V8 benzin. S Q7 jsem se projel v 3,0TDI a nijak mne ten motor neuchvatil :no:
Jestli se kolem me nekdy nadrzly kvéčko prozene poveze se v nem stejne jako v obycejnym trilitru minimalne petatricatnik kterej to za volantem rozhodne nijak nehroti a vykon tohoto motoru vyuzije maximalne na dalnici kde nebude mit strach ze to hodi pres strechu 😄 Kdekoliv jinde se prozenu ja kolem nej. A to v aute ktery nabizi ridici minimalne srovnatelnej prostor, obdobnou akceleraci, fantasticky jizdni vlastnosti, premiovou imgage a stoji necely mega a pul 😉 Pravda, nema stejny vnejsi rozmer a projede o fous melcima kaluzema 😄 Kazdyho volba... 😄
Píšeme nyní o velkých SUV, tak sem netahej svou hopsandu na okresky...
BMW 335i je hopsanda ?
Popravde na RFT je 😉
No s priplatkovym sportovnim podvozkem fakt je >😁 S normalnim mi to tak neprijde, ja mam ale proti beznym ridicum trosku posunutou komfortovou hranici 😄
V kontextu ke Q7 a tomu motoru jistě... Přece tu nemůžeš ke Q7 argumentovat trojkovým BMW... Karlitto, tvůj čas přijde pod jiným článkem 😉
Jasne, jen sem se neubranil rejpnout do tvoji vize Q7 jakozto silnicni rakety, proste sem chtel rict je ze je to prece jen velka tezka krava a fyziku neochcijes 😄
Vi King
Dat na to bilou a hle, bila veleryba je na svete >😁 . Ale je to krasavec, at uz zvenku nebo zevnitr. Mozna je to zbytecnost, ale autor clanku to velmi pekne pise - nejde o smysl, jde o reklamu, o ukazku tehcnickych dovednosti. A ta je v tomto pripade opravdu skvela. Nerikam, ze bych si to koupil, kdybych sel do Q7, asi by mi 4.2TDI stacil (ja bych sel ale radsi do A8, kdyz uz bych byl v techto relacich >😁 ), ale rozhodne je to paradni "auticko" s paradnim "moturkem". Rozhodne se nebojim o prodejni uspech tohto Moby Dicka. Gratulace do Ingolstadtu, skvela prace :yes:
marianek
....priklad, kdy se cena nikdy neztotozni s hodnotou produktu.
cuisine
.. no .. tak auto je to sice tak nějak k prdu .. ani sporťák ani offroad .. ale jako daily driver do města abych ukázal že jsem fakt hustej a bohatej to bude dobré ... ba přímo skvělé .. technická stránka věci ... smekám .. motor velmi povedený a jako celek to asi funglvat bude ... některé věci nedávají moc smyslu a tohle jedna z nich ... ale stejně ji nezatracuji :yes:
skutecnej sportak chce malo kdo, jezdit se v tom pohodlne neda, offroad taky nikdo nechce ale spickovy auto ktery se nezalekne zadnyho pocasi a nabizi vykon ktery saha az k oblakum... to chce kazdej. i ja, jsem ulne poslintanej
Tiež ma to zaujalo, ale ja som žijúcim príkladom človeka, ktorý je citlivý na určité spektrum zvukov a vyslovene mi nerobia dobre, takže ktovie, ale možno by som si chtiac-nechtiac musel zobrať tú 3,0TDI >😒]
V hodnocení rozpor nevidím. Nevím, proč by V12 prostý jakéhokoli klapotu se zvukovým projevem benzinového xválce nemohl za jistých okolností svým projevem rušit.
Ano, to je velmi pravděpodobné, zvlášť když bylo nutno dodat, že jste se na tom všichni shodli, že to může být kombinace povrchu gum atd. Vaši zkušenost Vám neberu, tím méně právo na to, jakým způsobem ji popíšete, nicméně já si zase osobuju právo myslet si o tom své. 😉
Neni to predsa hamba uznat si, ze moc vyznamu take auto nema, akurat to, ze si audi moze povedat, ze ma 12 valec TDI pod kapotou, a typek, ktory si svoju "vynimocnost" musi dokazovat, v takejto lokomotive sa bude citit lepsie... :-!
A zmysel 12-valca je na inú diskusiu, to sa ma netýka.
Multivan je OK, ale pokud ho mám na práci, nebo vozim pasanty z letiště. Pokud předpokládám, že to chci převážně pro početnou rodinu a cestování na dálky, tak bych to nechtěl. Jednak cena je skoro srovnatelná s prémií, podvozek a ta dynamika je nesrovnatelná. Vnitřní prostor je danej hlavně tou "dodávkovou" karosérií a pak je tu opět u prémie větší nabídka motorizací a převodovek s 4x4.
A Q7? Súhlas, to auto ma stále obchádza v zmysle "môže byť", ale jedným dychom je tam "nemecká dodávka v tereňáckom kabáte". Keď nemec, tak by mi viac technicky vyhovoval Touareg, keby bol trochu dlhší a pre 6-7 ľudí.
Ja len naivne dúfam, že nový Sharan dokáže vyťažiť zo spolupráce maximum a prinesie trochu čerstvého európskeho vánku do tejto kategórie 8-s >😒]
Já si "honil" ego v sobotu v podvečer z Budějc do Písku, kdy jsem se 2.5 tunama proháněl s bílou Audi TT a byl jsem rád, že jí aspoň v menší míře sekunduju i když jsem jí pustil a byla tatam. V12 by se zrovna hodila, ale kvůli takovejm malichernostem bych si to asi nekoupil a za ty prachy asi nikdo.