Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
2
Známe důvod odchodu Jouzi K. k BMW. Nudit se nebude a podle světel u obrázku u článku už začal. >😁
Efreeti
Co tam Kabaň bude dělat? Vždyť modely na 2 roky dopředu už musí mít co se designu týče hotové, tzn že první produkční model pod který se bude moct podepsat bude možná i5 v roce 2021 😄
Zrovna divíziu i Kabaň nebude mať na starosti, to bude robiť ten Juhoš.
Je jasné, že do rozbehnutých vecí už moc nezasiahne, dizajn je hotový ako prvý a potom sa rieši technika, teda prvé plody jeho práce možno čakať o tie cca. 2 roky.
Je jasné, že do rozbehnutých vecí už moc nezasiahne, dizajn je hotový ako prvý a potom sa rieši technika, teda prvé plody jeho práce možno čakať o tie cca. 2 roky.
divize i ani M s Kabanem nepocita
a pocitam ze prvni model na kterem se u BMW bude podilet nebude ukazane coby treba koncept driv nez 2020
a pocitam ze prvni model na kterem se u BMW bude podilet nebude ukazane coby treba koncept driv nez 2020
Do všech modelů (včetně těch jmenovaných v článku) bude citlivě zavádět prémiové deštníky a škrabky...
Kasprik
mne by stačilo, kdyby spíše zvedli kvalitu svých aut. Poslední dobou co koukám na net to je jeden střep za druhým. Motorky nevyjímaje, ložiska z Číny apod. Pro mne zůstala v Evropě poslední premie a to je Mercedes. Audi nepočítám to je převlečený VW.
Je to tak, kupujúci BMW sú všetko na hlavu padnutí ľudia, ktorí vyhadzujú veľké prachy za rozpodávajúce sa neprémiové napoly čínske zmetky. 😉
Ae ako pokus o flame možno dobré.
Ae ako pokus o flame možno dobré.
No , dá se to taky tak nazvat. Ten kdo autům rozumí koupí raději Mercedes než BMW, Tam kvalita padá dolů.
Zrovna včera jsem dával jednomu nešťastníkovi s rok starým GLkem kontakt na dealership Range Roveru, jeho historky o kvalitě MB si můžeš poslechnout, písni do SZ, pošlu ti na něj mobil.
Dnes je úplně jedno, u které značky kupuješ, je to čistě otázka štěstí na kus, každopádně chápu logiku každého kupce, jestli se dvakrát třikrát nase.re u konkrétní značky, jde jinam, může mít štěstí nebo se bude podobná story opakovat. Osobně tohle už neřeším, značkové záští s větami o ložiskách z Číny jsou dobré tak do diskusí, podstatné je, jak člověku konkrétní auto vyhovuje a sedí po uživatelské stránce, zbytek je loterie, co se dá max. udělat je, vybrat si solidního partnera, prodejce/servis.
Dnes je úplně jedno, u které značky kupuješ, je to čistě otázka štěstí na kus, každopádně chápu logiku každého kupce, jestli se dvakrát třikrát nase.re u konkrétní značky, jde jinam, může mít štěstí nebo se bude podobná story opakovat. Osobně tohle už neřeším, značkové záští s větami o ložiskách z Číny jsou dobré tak do diskusí, podstatné je, jak člověku konkrétní auto vyhovuje a sedí po uživatelské stránce, zbytek je loterie, co se dá max. udělat je, vybrat si solidního partnera, prodejce/servis.
Neni to jedno = byť třeba rozdíl ve spolehlivosti motorů MB a BMW Audi je skoro obří
A furt sou značky dramaticky spolehlivější a naopak 😉
Jinak víceméně souhlas 😄
A furt sou značky dramaticky spolehlivější a naopak 😉
Jinak víceméně souhlas 😄
Jedna drobná...jeden střep za druhým u nových aut? Kolik jsi jich vlastnil a kolik z těch stěžovatelů je od konkurenčních dealerů?
Tímhle bych se vůbec nezabýval, posledních 6 let jezdím podle tabulek ještě rizikovějšími střepy než je BMW a světe div se, mám klid.
Tímhle bych se vůbec nezabýval, posledních 6 let jezdím podle tabulek ještě rizikovějšími střepy než je BMW a světe div se, mám klid.
Trochu evropskej je furt Jaguar = dneska prémiovější značka než masovka D3 = včetně MB :-!
Já bych to s tou evropskostí zase tak nepřeháněl. U nás kde automotive je pohonem strojírenství spousta rukou ve výrobě není ani česká a některá ani evropská. I do Rollse se některé komponenty vyrábějí ve fabrikách, jejichž názvy i majitelé pocházejí z dálného východu.
To platí univerzálně pro všechny, včetně Jagu 😉
To platí univerzálně pro všechny, včetně Jagu 😉
Jj, není nad prémiový MB s R4, teď už i MB AMG s R4...
Nemluvě o kvalitě MB, zejména o populární "nové vlně" s R4 napříč.
P.S. Z jakých VW jsou "převlečené" Audi A4, A5, A6, A7, A8, R8?
Nemluvě o kvalitě MB, zejména o populární "nové vlně" s R4 napříč.
P.S. Z jakých VW jsou "převlečené" Audi A4, A5, A6, A7, A8, R8?
Mluví o kvalitě = a ta v poslední dekádě šla u BMW Audi fakt dolu = u motorů hodně dolů 😐
Tenhle 4válec nehaň [odkaz] a smiř se že výkony který za tvýho mládí byl potřeba V8 dneska dá R4 = když je od AMG 😉
Tenhle 4válec nehaň [odkaz] a smiř se že výkony který za tvýho mládí byl potřeba V8 dneska dá R4 = když je od AMG 😉
Už v minulém století, konkrétně v roce 1991, když jsem řešil výkon dvoulitrové Sierry Cosworth, mi řekli, kolik tam chceš koní? Od základních 200 až do 500 bez nějakých velkých dramat.
Vždy je to ale něco za něco.
Nést jako výrobce záruky u dvoulitru se 600 koni bych asi moc nechtěl. Spoléhají pouze na to, že málo kdo bude využívat výkonový potenciál takového agregátu a většinou bude auto jezdit na "půl plynu" ať už z důvodu hustoty provozu nebo jakéhokoliv jiného. Pokud poměrně dost drahou techniku bude nějaký psychopat pořádně prohánět, asi přijdou problémy už i v záruční době. Je otázka, jestli třeba jen z důvodu image značky nestojí za to, takové ojedinělé blázny, kteří dokážou motor odprásknout a při tom se nezabít, řešit potají v záruce. 😉
Je to velmi jednoduché. Výkon spalovacího pístového motoru určují jen tři veličiny: zdvihový objem, střední efektivní tlak a otáčky.
Vždy je to ale něco za něco.
Nést jako výrobce záruky u dvoulitru se 600 koni bych asi moc nechtěl. Spoléhají pouze na to, že málo kdo bude využívat výkonový potenciál takového agregátu a většinou bude auto jezdit na "půl plynu" ať už z důvodu hustoty provozu nebo jakéhokoliv jiného. Pokud poměrně dost drahou techniku bude nějaký psychopat pořádně prohánět, asi přijdou problémy už i v záruční době. Je otázka, jestli třeba jen z důvodu image značky nestojí za to, takové ojedinělé blázny, kteří dokážou motor odprásknout a při tom se nezabít, řešit potají v záruce. 😉
Je to velmi jednoduché. Výkon spalovacího pístového motoru určují jen tři veličiny: zdvihový objem, střední efektivní tlak a otáčky.
Máš pravdu má to ale ale. Litrovej výkon v kombinaci se spolehlivostí se za desítky let šel nahoru
Prostě na to co dneska bez problémů a bez nějaký extrémní poruchovosti dává R4 AMG 45 byl dřív potřeba šestiválec a eště dřív V8 = no a dneska ten čtyřválec fakt stačí
A eště dřív V12 [odkaz] 😄
Prostě na to co dneska bez problémů a bez nějaký extrémní poruchovosti dává R4 AMG 45 byl dřív potřeba šestiválec a eště dřív V8 = no a dneska ten čtyřválec fakt stačí
A eště dřív V12 [odkaz] 😄
iudex
Ad" škála motorů 6GT od čtyř- až po osmiválce s výkony od 140 do 340 koní." Tak buď budú vrcholom šesťvalce, alebo tam bude iný výkonový strop, pretože 340 koní má práve aktuálny 3,0 R6 a asi budúce V8 nebudú tak slabé.
praděda7
Včera jsem u Obi parkoval vedle i3. Poprvé jsem jej viděl zblízka naživo. Už rozumím tomu, proč se tak špatně prodává. ;-\ Doufám, že nová X3 se stylistům povede a X3 M bude something very special... :-!
Nojo manuál to nemá naftu to nemá, 4x4 to nemá, kombi ani SUV to neni = kdo by to chtěl >😒]
[odkaz] 😉
Teď sem dal do vyhledávače ACZ bmw i3 a test co to vyplyvlo dal do odkazu = NEFUNGOVAL! Musí se editovat! :yes: >😁
Sežeňte někdo fotku místního ajťáka = toho chci vidět! >😒]
[odkaz] 😉
Teď sem dal do vyhledávače ACZ bmw i3 a test co to vyplyvlo dal do odkazu = NEFUNGOVAL! Musí se editovat! :yes: >😁
Sežeňte někdo fotku místního ajťáka = toho chci vidět! >😒]
Lojza11
Jsem hodne zvedavej na X7, nevite presne kdy by mela byt na trhu v Evrope ci CR?