Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
k.ing
Konečně článek v jednom sloupci, tak jak to kdysi bývávalo, snad to není omyl 😄
Uživatel_5340709
citroen - výkon 110 Kw, krouťák 370 Nm, pohotovostní hmotnost 1705 kg, maxímálka 170, zrychlení na stovku za 11,7 s. Kodiaq 2,0 tdi 4x4 - výkon 110 Kw, krouťák 340 Nm, pohotovostní hmotnost 1714 kg, maximálka 199, zrychlení na stovku 9,6 s. Ještě jsem hledal cx, kdy u škodovky je 0,31-33, u citroenu nelze dohledat, ale celková výška je 1905 mm vs. 1655 mm u kodiaqu.
Napadá mě jen jediné - u dodávky se tolik nelže. 😉
Napadá mě jen jediné - u dodávky se tolik nelže. 😉
Alebo je dodávka inak sprevodovaná a motor má inú charakteristiku... 😉 Kedy už niektorým dutým hlavám dôjde, že suché čísla dohromady nič neznamenajú? Tie napísané kW a Nm sú maximálne hodnoty, ktoré motor dosahuje, o tom, koľko sily a za akých podmienok ide na kolesá to nehovorí skoro nič.
Arese
Opravdu nezávidím těm soukromým uživatelům, kteří se (většinou kvůli zanedbané antikoncepci) musí přepravovat něčím takovým, jako je Citroën Space Tourer. Přiznejme si,že za takové peníze lze pořídit mnohem atraktivnější a jízdně příjemnější auta! 😉
Ale zase si člověk splní dětský sen řídit autobus. Pamatuju si, jak jsem jako malý kluk sledoval obdivně řidiče RTÓčka a toužil to taky jednou zkusit. Řízení takového vozidla je taky potěšení, akorát k tomu musíš přistoupit jinak. Je to taková plavba krajinou.
Byl jsem kámoš s řidičem, někdy mě nechal jet na předním sedadle spolujezdce. To bylo na základce skoro jako bych to řídil. >😁
Uvažuješ nepokrokově. Ideální složení je tento autobus v nejdelší verzi, kde dáš 4 lidi a 4 kola, případně dvě rodinky můžou na lyže nebo k moři. A na domácí ježdění něco zadokolního MX5 a k tomu STI.
Tí, ktorí majú 3 či 4 deti a dovolia si auto za milión, asi nie sú sociálna/etnická skupina, kde by tie deti boli výsledkom náhody, ale zrejme ich naozaj chceli. 😉 Možno to je v dnešnej materialistickej dobe nepochopiteľné, ale stále sa nájdu ľudia, pre ktorých sú deti väčšou hodnotou ako maximalizácia ich vlastného komfortu.
presto bych se u auta za mega (kdyz uz bych se srovnal s tim, ze jede, ridi se jako dodavka a je to dodavka a nejsem ridic, ale spis ridic autobusu) spatne smiroval s dodavkove mizernymi plasty v kabine, mizernymi jizdnimi vlastnostmi a mizernym komfortem na hrbolech. Ctyri deti.. no co uz.. ale ty tri bych asi radsi prece jen natlacil do za tu cenu slusneho Supa (stredni trida uz neni nijak mala), Kodiaqa, Sharana, S-Maxu nebo cehokoli co ma bliz k osobaku nez k dodavce.. leda snad mit to ciste jako rodinny povoz a pro sebe neco normalniho.
mám 3 deti a 7miestny Galaxy,ale pár krát som si už povedal že by sa hodilo aj niečo väčšie (ked ideme na lyže). Rakvu sa mi nechce davat na auto,aj keď ju mám.
Poraď, mám Kangoo a tiež by to chcelo niečo väčšie z rovnakého dôvodu. Super by bolo 4x4 ale dvaapoltonové SUV nechcem.
no neporadím 😄 ,s Galaxy som spokojný. Nieco ako P-C-T by sa hodilo ale kvôli tym par jazdám nebudem po roku meniť auto. VW bol o hodne drahší.
SUV-za hodne penazi malo miesta.
SUV-za hodne penazi malo miesta.
No to máš asi pravdu. Ovšem rodin, které mají víc jak 2 děti, a přitom si mohou dovolit takto drahé auto u nás asi taky moc nebude... 😲
Jinak ta moje úvaha byla samozřejmě brána z pohledu automobilového nadšence, vyznavače vícečlenných rodin jsem se vůbec nechtěl dotknout, jejich životní styl jim samozřejmě přeju! 😉
Jinak ta moje úvaha byla samozřejmě brána z pohledu automobilového nadšence, vyznavače vícečlenných rodin jsem se vůbec nechtěl dotknout, jejich životní styl jim samozřejmě přeju! 😉
Daj pozor co si zelas, lebo sa ti to moze splnit. Aby si raz este nezacal tuzit mat okolo seba ludi, ktorych by si rad odviezol hoci aj v mikrobuse 😄.
abgx1
Taktiez teraz vyberam novu dodavecku na robotu, a ten peugeot mi teda prisiel ako nic moc, hlavne teda palubovka mi prisla uplna strasna, tie plasty,budiky, akoby to vytiahli z hrackarskeho auta, a taktiez je to na dodavku dost uzke, vobec sa mi nepacilo, ani som neriesil testovaciu jazdu...
cize trio Peugeot/Citroen/toyota bolo zamietnute
Tak som bol pozriet opla, vojdem do predajne, otvaram cennik, jedna zdochnuta 1.6, a potom same 1.6 dvojturbove, to bolo rychle
cize trio Fiat/renault/opel bolo zamietnute
Ostal Ford Transit custom a VW transit, zatial som sa nerozhodol
cize trio Peugeot/Citroen/toyota bolo zamietnute
Tak som bol pozriet opla, vojdem do predajne, otvaram cennik, jedna zdochnuta 1.6, a potom same 1.6 dvojturbove, to bolo rychle
cize trio Fiat/renault/opel bolo zamietnute
Ostal Ford Transit custom a VW transit, zatial som sa nerozhodol
Úplně stejně jsem na to šel já. Ford by měl mít nižší cenu.
Hej, VW sa po preskumani cenniku zamieta,najslabsi pouzitelny motor sa zda 2.0TDI 110kw ked tam nahadzem uplne zakladne veci ako vyhrievane celne sklo, a tempomat, 6miest,okna v elektrike,radio s 4repro,central, vyduchy dozadu,klimu... tak som vzdy na 38 000€ podla cennika
-5 000€ zlava stale sme na 33 000€ za auto, ktore ma na dverach drevene preglejky, a zakladnu vybavu nutnu na prezitie
Ford L1H1 2.0 130hp(ale zase velky tocivy moment, pocitovo sviznejsie ako 150hp od VW) takmer v plnke(adaptivny tempomat, nezavysle kurenie, spetaky v elektrike, alarm, polohovanie sedadiel, otacacie H7 svetla, automaticke dialkove, vyhrievane predne zadne sklo, sedacky
vyjde podla cennika na 36 000
-6500€ zlava a vlezie sa to pekne pod 30 000€
VW s rovnakou vybavou by vychadzal na 40k po zlave...
-5 000€ zlava stale sme na 33 000€ za auto, ktore ma na dverach drevene preglejky, a zakladnu vybavu nutnu na prezitie
Ford L1H1 2.0 130hp(ale zase velky tocivy moment, pocitovo sviznejsie ako 150hp od VW) takmer v plnke(adaptivny tempomat, nezavysle kurenie, spetaky v elektrike, alarm, polohovanie sedadiel, otacacie H7 svetla, automaticke dialkove, vyhrievane predne zadne sklo, sedacky
vyjde podla cennika na 36 000
-6500€ zlava a vlezie sa to pekne pod 30 000€
VW s rovnakou vybavou by vychadzal na 40k po zlave...
Naviac Ford je o dost sirsi, takze vacsia uzitkova hodnota. Akurat to nepohodlie vzadu, ale to si vies zvazit sam. Naviac, kazdy sirsie nechce/nepotrebuje, pri priecnom parkovani to nie je velmi prakticke pre bezny zivot.
ake nepohodlie? zle sedacky? alebo hluk? este som nebol na testovaciu jazdu
chcel som ist dneska, ale jaksi nam tu v KE vznikla snehova kalamita...
chcel som ist dneska, ale jaksi nam tu v KE vznikla snehova kalamita...
Ámos Kl
Mám to auto cca měsíc. Když obejdete pár autosalonů, dostanete se s cenou úplně jinam. Jinak daleko lepší verze je ta s kolejničkama pro sedačky. To je špicový luxus. Auto je neskutečně tiché, pohodlné. Zadní dveře jsou v pohodě a mají výhodu, že na člověka při nakládání neprší. Máme středně dlouhou verzi a zatím spokojenost maximální (i třeba s tím, že na rozdíl od konkurence má Citroen boční dveře na obou stranách) až na jednu věc. Spotřeba skutečná je úplně mimo mísu oproti tomu, co je udáváno v TP. Zatím cca 7,5 l/100km. A to jezdím s prázdným a nehoním to.
i tak mi ta tvoje spotřeba přijde dobrá. Mně se moc líbí nový multivan/transporter a s ním se dá taky dostat dost pod ceníkovou cenu-čím vyšší výbava, tím se dá víc slevit. Ale i tak se asi na cenu spacetoureru nedostane. A musím říct, že aktuální generace mpv dodávek se povedla - VW T6, MB V, Spacetourer/Traveller/Proace, Tourneo Custom - hodnotím hlavně po dizajnové stránce.
pallas
V závere testu píšete: "v přímém srovnání s konkurencí by mohlo být více místa v příčném směru".
Namerané rozmery - vnútorná šírka vpredu/vzadu 1590/1600 mm
VW Multivan [odkaz]
vnútorná šírka vpredu/vzadu 1510/1600 mm
Tak mi skúste vysvetliť, kde sa to miesto stratilo?
Namerané rozmery - vnútorná šírka vpredu/vzadu 1590/1600 mm
VW Multivan [odkaz]
vnútorná šírka vpredu/vzadu 1510/1600 mm
Tak mi skúste vysvetliť, kde sa to miesto stratilo?
Vo VW je všetko lepšie. Milimetre sú širšie, dĺžka je dlhšia, výška vyššia, rýchlosť rýchlejšia. Len cena je vždy týmto zvýšeným vlastnostiam primeraná. 😉
asi tak nejak. Včera som vo Viedni na autosalóne obzeral okrem Spacetoureru aj VW Multivan, R Trafic a Mercedes Vito. Zvláštne, že Spacetourer má "hardcore interiérové plasty" - a v ostatných čo, boli asi napastované?
Popravde mne sa na poslednom autosalóne ten voz nepáčil. Príliš vysoké nastupovanie, aby to bolo pohodlné, dvere tenké ako z papiera, zvuk ich zatvárania mi pripomenul Škodu 120. Vzhľadom na výšku a triedu mi interiér prišiel nedostatočne široký a okná primalé. Svetlá osadené vysoko, prakticky tesne pod čelným sklom nepochopím - také auto svieti priamo do očí všetkým ostatným či chceš alebo nechceš a ja osobne nemám dobrý pocit z riadenia auta, ktoré je k okoliu takýmto spôsobom agresívne.
aspoň majú auto.cz námet na porovnávací test do budúcna.
Moje podvedomie beztak tiež tiež sníva o DS21 alebo niečom podobnom... Ale dnes sa už Autá nevyrábajú, treba si vyberať z toho, čo je. Globálny svet ponúka málo značiek a málo modelov, všetko je to na jedno kopyto. Česť neveľkým výnimkám.
zhodou okolností - mám 😄 DS 21 Pallas
Tak to tedy velká gratulace! Pokud je tedy v dobrém stavu.. 😄 :yes: :yes: :yes:
- dunenie motoru na volnobeh
- pri vypnutom motore auto vypne elektrinu po 5 min - neda sa pocuvat radio, zazat lampa
- na ceste typu macacie hlavy nenormalne dunenie
- vyklopne sklo zadnych dveri je prilis vysoko pre pristup do kufra
- obrovske zadne dvere su vyklopne, praktickejsie by boli delene
- pridavne kurenie vzadu je velmi slabe a trva dlho kym zacne hriat
Plusy pisat nebudem, keby auto nesplnalo co potrebujem, nekupoval by som ho. Za cenu Sharanu mame rodinny autobus. 😄
+ spotreba, jazda so 7 stup. automatom (rozdiel oproti 5st. je priepastny)
+ zadne delene dvere (minule bolo Viano sklopne)
super auto ,spokojny. Spotreba cca 7,50 , najlepsia 5,1 v lete podla predpisov ,6,8 z chorvatska na hrane povoleneho zatazenia, tempomat 140.
- Bocne dvere vrzgaju ( s servise len mikli bezradne plecami)
hluk od podvozku, priecne nerovnosti lezie pekne na nervy.
- zadne dvere pri zatvoreni silno pripomenu zvukom pragu V3S (ani tlmenie nepomohlo)
Mám dotaz k otevírání oken u zadních dveří... nabízí se vůbec? A když jo, tak jaký druh/technické řešení?
Ak myslis zadne dvere (vyklopne), tak tie maju vyklopnu sklenu cast, vyklapa sa dohora. Otvor je ale tak vysoko, ze sa da slusne pouzit len na hodenie (doslova) veci dovnutra. Ak sa chce clovek naciahnut a vytiahnut nieco zvnutra, je nutne sa opriet o dvere (fuj!) a ajtak nedociahnem uplne dole a to mam 190cm. V kazdom pripade som rad ze to okno tam je.
Mě osobně se tohle auto zdá drahé a právě němci za ty prachy, mají ty auta dotažené.
Vytápění interiéru, světla apod. Jsou to zdánlivě detaily, ale pěkně to umí znechutit pocit z auta. Někdy se v tom vajíčku musím svézt.
Já osobně bych si asi znovu vybral VW, nikdy mě nezklamal a jezdilo se mi s nimi fajn (Multivan 128kw 4 motion, Sharan 125kw).