Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Dylan McKay
Důvodem proč se na taková auta těším je právě dnešní fuj vzduch v Praze.
vodstěhuj se a dožiješ se jich... :-!
Normálně tady chodí lidi se šálama přes nos. A zimou to není. Kde bydlíš? Už jedu! 😉
Fuj vzduch v Praze ? Proti roku 1970 je to jako na alpském náhorním paloučku. 😉
Jó, už ani ten vzduch není to, co bejval. Tenkrát to byl vzduch, ten se dal krájet. A když máma chtěla umejt vokna, tak musela začít se špachtlí.
😄
Jó, už ani ten vzduch není to, co bejval. Tenkrát to byl vzduch, ten se dal krájet. A když máma chtěla umejt vokna, tak musela začít se špachtlí.
😄
Pamatuju o něco později. Větší průmysl, menší provoz. Zdá se to ale lepší. Až na dnešek :😉
Měli by jste si uvědomit ubrekánci, že tady jsou i lidi z Ostravy. Bydlet v 80. letech naproti Nháčku muselo být bájo. Prateta z Bartovic říkala, že tam často byl takový prach, že to vypadalo jako sněžení a člověk v tom nechával stopy. ,,Nasněžilo,, takhle třeba i 1-2cm za večer.
Já jakožto rodilý Ostravák žiju v Jeseníkách. Přináší to obtíže, ale je tady krásně a čisto.
Já jakožto rodilý Ostravák žiju v Jeseníkách. Přináší to obtíže, ale je tady krásně a čisto.
Souhlas, ale už je to fakt ohraný. Koncepty na téma electric drive shaft byly k vidění v roce 2011, 2013 a 2015 a dodnes jezdí akorát Golf a Passat GTE, které jsou v konkurenčním prostředí neprodejný. Na podobný bázi jezdí Volvo T8 a v XC90 je prý každé čtvrté hybridní. Takže neprodejný to úplně není. A to nemluvím o faktu, že nová XC90 není zrovna levná.
E-Golf jezdil jako koncept už verze 6. Dokonce snad Golf III se jako CityStromer i prodával. Ale reálně funkční Egolf je na trhu 3 roky a použitelný baterky má až od podzimního faceliftu.
Proč to takhle zdržují? Jestliže dokázala Tesla dát na trh funkční elektromobil s výrobou pár aut ročně (oproti velkým hráčům produkují jen zlomek), tak proč to nejde i jinde?
Vzduch v Praze je sice podstatně lepší než býval, ale podél hlavních silnic je to pořád hrozný. A z 99% za to může nějakej smrdutej vylítanej diesel. Kdyby se aspoň Praha snažila omezit tranzitní dopravu, nejlépe urychlenou výstavbou, respektive dostavbou obou okruhů.
E-Golf jezdil jako koncept už verze 6. Dokonce snad Golf III se jako CityStromer i prodával. Ale reálně funkční Egolf je na trhu 3 roky a použitelný baterky má až od podzimního faceliftu.
Proč to takhle zdržují? Jestliže dokázala Tesla dát na trh funkční elektromobil s výrobou pár aut ročně (oproti velkým hráčům produkují jen zlomek), tak proč to nejde i jinde?
Vzduch v Praze je sice podstatně lepší než býval, ale podél hlavních silnic je to pořád hrozný. A z 99% za to může nějakej smrdutej vylítanej diesel. Kdyby se aspoň Praha snažila omezit tranzitní dopravu, nejlépe urychlenou výstavbou, respektive dostavbou obou okruhů.
pumpkin
Volkswagen verejnosť už dobrých 15 rokov kŕmi rôznymi konceptmi odkazujúcimi na legendárnu T1-ku a stále nič z toho nejde do výroby. 😒
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Možná jsou varováni (ne)prodeji Beetla... \ne všechno, co je retro, se musí prodávat jako housky. Proto hledají takový koncept, který by dával zákazníkovi smysl. Tento, se dvěma elektromotory a tudíž s opravdu velkým vnitřním prostorem (viz celková délka a rozvor) už se takové možnosti blíží. Ale až opadne vlna zájmu o velmi neekologická SUV.
Zájem Američanů a jejich imigrantů se zjevně otáčí směrem k fúzi MPV+SUV (MPV pojetím prostoru pro cestující, SUV tou nataženou kapotou). Viz včerejší premiéry [odkaz]
a
[odkaz]
Vedle nich je Atlas fakt podivínem, co musí jít s cenou hodně dolů.... [odkaz]
Zájem Američanů a jejich imigrantů se zjevně otáčí směrem k fúzi MPV+SUV (MPV pojetím prostoru pro cestující, SUV tou nataženou kapotou). Viz včerejší premiéry [odkaz]
a
[odkaz]
Vedle nich je Atlas fakt podivínem, co musí jít s cenou hodně dolů.... [odkaz]
No v USA to už zjavne prepásli. Mohli to dať do výroby v tom 2001, keď sa tam ešte predávalo raz toľko Beetlov ako v Európe, teraz je to už opačne a ako pozerám, všeobecne tam je slabý záujem o európske retro. Čo je ale väčší problém, tak ako píšeš, od vtedy klesol záujem o MPV a hlavne VW úplne vypadol z tohto segmentu, takže asi reálnejšie by to bolo v Európe a na podvozku Multivanu.
Střelec
[odkaz]
U VW bude jeste veselo
U VW bude jeste veselo
Žádný důvod ke smíchu... Tahle kampaň může vážně VW položit. Myslím, že za nového prezidenta júesej by udělal koncern nejlépe, pokud by VW opustil tamní trh, zavřel Chatatoongu a nechal výrobu jen v Pueble. I přes obdivuhodnou tradiční německou tvrdohlavost při realizaci plánů je současná situace v Americe tak špatná, že náprava potrvá dlouhé, dlouhé roky a v vyžádá si "vyšší, ku.r.va vyšší, Halík" náklady. "Myslet politicky" to potřebuje. (Šance pro škodovku?).
Taky si to začínám myslet, možná by se měli víc soustředit na střední a jižní ameriku. Nechci tu rozpoutat další diskuzi na téma dieselgate, ale každopádně to v USA nebudou mít jednoduchý.
Otázkou zůstává, jak to bere bežnej americkej zákazník, kterej by si případně VW koupil.
Otázkou zůstává, jak to bere bežnej americkej zákazník, kterej by si případně VW koupil.
Ve Státech a Kanadě si to normální člověk nekoupí. Jen postněmečtí přistěhovalci, možná nějakej Polák, a pár neznalejch, co si nedaj poradit.... Konec prodeje už očekával i optimista, ale jen díky dotování z nesmyslnejch cen aut v EU, to tam automobilka zubynehty drží....
Jinak projekt s dojezdem 600km se vyplatí tisícům hotelových poskakovačů k letištím atd... Taky jako dodávky pro městký řemesla a služby jako dělaný. Když bude cena 300km dojezdu příznivá, nemusí se bát o odbyt.
Ale to tady pístovci těžko rozjedou, ty potřebujou vzadu trombón a každej tejden k pumpě.... Mimochodem, i kdyby celá ulice nabíjela v noci dvě dodávky z 230V zásuvky, tak to síť nepoloží( nebo jste viděli, že by v neděli před polednem padla sít když se pečou kachny a smažej řízky??? nebo když začne bejt zima, a do každýho baráku teče 10kW, tak to něco dělá???
Jediný komu to je divný, jsou písťáci, těm je divný všecko.
Jinak projekt s dojezdem 600km se vyplatí tisícům hotelových poskakovačů k letištím atd... Taky jako dodávky pro městký řemesla a služby jako dělaný. Když bude cena 300km dojezdu příznivá, nemusí se bát o odbyt.
Ale to tady pístovci těžko rozjedou, ty potřebujou vzadu trombón a každej tejden k pumpě.... Mimochodem, i kdyby celá ulice nabíjela v noci dvě dodávky z 230V zásuvky, tak to síť nepoloží( nebo jste viděli, že by v neděli před polednem padla sít když se pečou kachny a smažej řízky??? nebo když začne bejt zima, a do každýho baráku teče 10kW, tak to něco dělá???
Jediný komu to je divný, jsou písťáci, těm je divný všecko.
Franta111
Příspěvek podléhá schvalování.
Franta111
Příspěvek podléhá schvalování.
Blue Sun
Myšlenka možná zajímavá, ale patnáct let starý a dokola omílaný design busu už je brutální nuda.
Barry Lyndon
...realita zatím nic moc.
Nesúhlasím. To slovíčko "moc" už si dal navyše, bez neho to vystihuje realitu. 😉
Za mňa palec hore, po čase niečo, kde sa vw odviazal. Odkazuje na tradície, súčasne ale prináša kopec inovácií.
EDIT: a koukám že jsem dostal palec dolů. On tady fakt někdo preferuje ručkování po hranatém volantu místo kulatého ?? To bych rád věděl jaké to má výhody 😄
Jak to není že stáje VW, tak Nic. K**oti !!!!!!
A čo sa týka druhej časti - predstav si, že v Nórsku nie sú počuť žiadne náreky na nedostatok elektriny a to má Nórsko najväčší počet elektromobilov na obyvateľa v Európe ...