Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Barry Lyndon
2
... nejhorší je, že podobné dieselové krumply z 80tých a 90tých let jezdí v Česku dodnes a majitelé si to ještě chválí....
webpaja
13
Jen v Česku? Za jakýkoliv zachovalý kousek z tohoto výběru bych se rozhodně nestyděl, naopak 😄
Barry Lyndon
0
takoví by měli mít na autě výstražný maják, aby si všichni v okolí jednoho kilometru stihli včas přepnout na vnitřní ventilaci....
webpaja
1
Už jsi byl nafackovat třeba aspoň polovině majitelů domků co doma topí odpadem? Jsi pokrytec. Nemám rád tohle falešné vystupování ty majáku.
Barry Lyndon
0
V Praze odpadem fakt netopíme a venkovské osady projíždím preventivně na vnitřní ventilaci, nezastavuji, nevystupuji. Mimochodem, když byla tuhle anketa, jestli mohou úřady kontrolovat, čím lidé topí, byly asi 2/3 lidí proti. Češi jsou v tomto neuvěřitelná howada.
webpaja
0
Jo vy v Praze odpadem netopíte...vy jako pražáci nebo vy jako HAL?
Barry Lyndon
0
vyhlížím teď z kanceláře na pražské panorama a nikde ani obláček. Takže spíš my jako Pražané 😄
webpaja
0
Dojímá mě ta jistota, ale jestli to řešíš pohledem z kanceláře, pak tě oproti tomuto problému marginální exhalace naftových OA nemusí absolutně vzrušovat 😉
Barry Lyndon
0
že existuje i nějaké pouhým okem neviditelné spalování odpadu v domácnostech??? To jsou mi věci.... 😉
Blatouch
1
Ac skutecne rodily prazak na rozdil do kvanta naplav musim rici, ze nekteri v praze zijici, kteri maji vlastni kotle, topi odpadem nbeo prazci.
dochtor
Akurát treba zdôrazniť fakt, že CX je, na rozdiel od ostatných účastníkov, z rokov sedemdesiatych a napriek tomu je s prehľadom najlepší. To čo predvádza na videu od 0:45 je FAMÓZNE.
Mám osobnú skúsenosť s hydropneumatickým Citroënom, teda viem aký "nekomunikatívny" 😄 dokáže podvozok byť. Po presadnutí z klasického auta si človek za volantom musí nasilu uvedomovať, že nepozerá video v obyvačke, ale že tá krajina ubiehajúca za sklom je reálna...
Mám osobnú skúsenosť s hydropneumatickým Citroënom, teda viem aký "nekomunikatívny" 😄 dokáže podvozok byť. Po presadnutí z klasického auta si človek za volantom musí nasilu uvedomovať, že nepozerá video v obyvačke, ale že tá krajina ubiehajúca za sklom je reálna...
jo, dělá se z toho gumového houpání pěkně blbě od žaludku :no:
:yes: Audi houpe docela dost, aby si člověk uvědomil, že má být trvale připoután a na zadním sedadle měl přilbu, to kdyby náhodou prolít oknem...
Ja mam Hydractive III+ - srovantelne kvalitni podvozek jsem zazil jen v Audi A8L. Vis kulovy o hydropneumatickem podvozku, tak zalez.
lordlord
Sup
Na roletě to vypadalo, že Fiat skočí předkem do vzduchu a Audi zadkem.
Škoda, že dnes nejsou takovéhle testy (aspoň já na ně nenarazil), ale řeší se zda má opdkládací prostor dostatečně velký pro mobil ;-\
Škoda, že dnes nejsou takovéhle testy (aspoň já na ně nenarazil), ale řeší se zda má opdkládací prostor dostatečně velký pro mobil ;-\
To je tezky. Driv testovali auta ridici. Dneska je testuji ruzni merunkove, frantiskove a podobni exoti, kterych by se clovek nezeptal ani na nazor na kolobezku. K tomu zijeme v korektni pripo*rane dobe, kdy se v podstate ani nema ukazovat, jak auto jezdi, aby to nepodporovalo ridice porusovat predpisy. Zato se musi zduraznit spotreba, emise, velikost a variabilita zavazadelniku, mekceny plasty a dalsi strasne "dulezite" veci. >😒]
Řidiči testují auta pořád. 😉 Rozdíl je pouze v tom, že teď jsou rozptýlení v neporovnatelně velkém množství webů a magazínu, kde se o autech píše.
holden_holden
ze audi se neposunulo ani o kousek dopredu a citroen bohuzel padl na jejich uroven
Máš naprostou pravdu, citroeni protipoly k A8, R8 nebo třeba RS6 jsou na jejich úrovni 😉 :yes: :-!
Až budú všetci jazdiť R8 a nie A3 a A4, tak to potom môžeš riešiť.
OK, takže by sis radši vzal C4 místo A3? Řešíš nesmysly, stejně jako h_h. Navíc to jaksi není pravda. Trochu to chce otevřít oči a mysl 😉
C4 namiesto A3? No napríklad ja rozhodne.
Pokud nejsi pokrytec jako HAL, pak tam bude jiný problém :-!
Problém? Určite nie. Ale nie som z tých, čo si kúpia Audi, pretože je to Audi. Audi by som bral, pokiaľ by sa mi páčilo a vyhovovalo by mi. Výhody Citroena? Ušetrím nejaké eurá "za značku" (a asi nie celkom málo), pravdepodobne dostanem priestornejší interiér (odhadujem, A3 očekovanú nemám), ale C4 bude určite vhodnejšia pre rodinu s deckami, aby som nemal nervy kvôli okopanému čalúneniu alebo čokoláde na sedadlách. Počítam s lacnejším servisom a menším strachom zo zlodejov a neprajníkov, ktorí sú na parkovisku na prechádzke s kľúčmi, alebo potrebujú na parkovisku príliš naširoko otvoriť dvere svojho auta. A Audi sa mi proste nepáči. Význam slova "prémia" je v tejto triede pre mňa absolútne nepodstatný a nezaujímavý.
tak se tema autama nekdy svez. jezdim obouma
Ano lowcost vs prémie, se vším co k tomu patří.
a3 premie? ten prebouchanej golf?
A co je na tom špatně? Nechápu tato dogmata, jde o to jak auto působí a jak jezdí. To je nesrovnatelné s C4.
ale kulovy. vse sem mel doma C4 jezdila a brzdila mnohem lepe. a3 je trosku luxusneji postavena nez golf, proste uskakanej vrzajici vergl.
Spíš to ukazuje na to, žes nikdy v žádné audině nejel, natož nějakou měl doma :-!
OK, jestli ti C4 jezdila líp tak gratulace, zřejmě to bylo WRC 😉
podvozkove lepsi, vykonove se to neda srovnavat.
Je to nejak tak. VW nabulíkovali ľuďom, že športová trieda a bez audi ani na krok.
A ajhľa, najviac si vo VW pakujú vrecká na marži práve za Audi.
A ajhľa, najviac si vo VW pakujú vrecká na marži práve za Audi.
Citroenu (včetně "DS") se může o aktuální úrovni Audi maximálně tak zdát...
O úrovni čoho?
Napsal bych spíše "obzvláště DS". Komplexem vlastností a ceny zřejmě na EU trhu nic horšího není >😁
Az Audi A8L ma srovnatelny podvozek s Hydractive III+. DS uz neni klasicky Citroen plny technickych libustek, je to marketingove nacancane nic.
3_diamanty
mal kedysi vyborne meno vo svete aut... mal pokrokove technologie ( neraz aj revolucne ) .. super pruzenie a aj skvely dizajn .... preco ale dnes uz nedokaze nadviazat na tie kdejake uspesne vozy z minulosti ( a nebolo ich malo ) a naopak nam podsuva coraz technicky "lowendovejsie" alebo nazvime to jednoduchsie kusky zaroven dizajnom tiez nie vzdy najstravitelnejsie je za mna zvlastne a smutne zaroven .... lebo podla mna citroen aj dnes ma na to aby patril k tym najlepsim v automobilovom svete .... ale bohuzial asi to nevedia chytit za spravny koniec uz tych poslednych mozno 15 rokov ... a tak su dnes uz hlboko v poli "porazenych" a skryti kdesi medzi priemerom beznej nepremie ... vecna skoda... lebo citroen mal kedysi ozaj fajn vozy a velke legendy .... ake uz dnes asi mat nikdy nebude
z fr. znaciek dnes vedie za mna jednoznacne renault... tam vidiet ze vedia kde je spravny koniec a ako za neho chytit .. idu uspechu naproti ( flexibilitu a tah na branu maju na top urovni ) a to ocenujem :yes:
z fr. znaciek dnes vedie za mna jednoznacne renault... tam vidiet ze vedia kde je spravny koniec a ako za neho chytit .. idu uspechu naproti ( flexibilitu a tah na branu maju na top urovni ) a to ocenujem :yes:
No za to taky můžou novináři a jejich testy, co nebylo dostatečně tvrdé jak žebřiňák a nemělo krabicoidní "nadčasový" design tak nebylo echtovní, a tak se vše hnalo do průměrné šedi, no zdá se že se blýská na lepší časy nejen od pažouta a i ta nová C3 nevypadá věru zle... 😄
Aha, taže inženýři a designéři PSA se řídí novinářskými pisálky? To je opravdu kvalitní základ! :-!
Líbí se mi jak za to vždy může někdo jiný. 😉
Líbí se mi jak za to vždy může někdo jiný. 😉
Ale zas nestrečkuj. Je fakt, že verejnú mienku formujú aj médiá a ľudia radšej vezmú čo je "IN"...
Vezmi si módu SUV. Vysoké podvozky, veľké kolesá, robustný výzor - je to produkt praktického vývoja? Povedal by som, že nie. Je logické, že sa napr. Citroen snaží vyrábať to, čo ľudia podľa neho môžu chcieť, a nemusí to byť v duchu tradícií, ktoré už nestačia plniť pokladňu. Ako sa im to darí, je už druhá vec.
Zlý odhad trhu, neúspech a autá, ktoré sa stali prepadákmi, to predsa nie je nič nové. Iste, za svoje chyby si môžu sami, nie každému sa musí podariť zachytiť posledné trendy a prispôsobiť sa im tým správnym spôsobom. 😉
Niektorí to zvládajú aj opačne. Spravia auto a presvedčia verejnosť, že je práve tým najlepším, najkvalitnejším, najspoľahlivejším, najmódnejším, najštýlovejším a najvýhodnejším.
Vezmi si módu SUV. Vysoké podvozky, veľké kolesá, robustný výzor - je to produkt praktického vývoja? Povedal by som, že nie. Je logické, že sa napr. Citroen snaží vyrábať to, čo ľudia podľa neho môžu chcieť, a nemusí to byť v duchu tradícií, ktoré už nestačia plniť pokladňu. Ako sa im to darí, je už druhá vec.
Zlý odhad trhu, neúspech a autá, ktoré sa stali prepadákmi, to predsa nie je nič nové. Iste, za svoje chyby si môžu sami, nie každému sa musí podariť zachytiť posledné trendy a prispôsobiť sa im tým správnym spôsobom. 😉
Niektorí to zvládajú aj opačne. Spravia auto a presvedčia verejnosť, že je práve tým najlepším, najkvalitnejším, najspoľahlivejším, najmódnejším, najštýlovejším a najvýhodnejším.
Novináři způsobili to, že Citroen dělá rachtící, nepohodlné a rozblemcané podvozky? Že šetření na nich dovedla auta k lowcostu?
Co chceš omlouvat? Bezskrupulozní šetření a snížení hodnoty značky?
Co chceš omlouvat? Bezskrupulozní šetření a snížení hodnoty značky?
Dalsi "znalec" - svez se v C5 s Hydractive III+ na prazske dlazbe, nebo ujed na jeden zatah 1 000 km a pak poznas, co je to Citroen. Az Audi A8L se muze vyrovant jeho pohodli.
SUV jsou především produkt vyslyšení přání zákazníků. V 90. letech v Evropě SUV nikdo neznal, ale přišla japonská dvojka RAV4 a CR-V a způsobila poprask. Lidé to kupovali enormně, stal se z nich hit.
Máš pocit, že kdyby si konkurenční automobilky řekly "Hmmm, takové SUV ale vůbec není produkt praktického vývoje.. na to kašlem", tak by jim to pomohlo?
Máš pocit, že kdyby si konkurenční automobilky řekly "Hmmm, takové SUV ale vůbec není produkt praktického vývoje.. na to kašlem", tak by jim to pomohlo?
Upřímně nevím a ani nechci vědět čím se živíš a jak nakládáš se svým volným časem, ale pro mě je SUV velmi přínosným vozem. Už bych klasického kombíka nechtěl.
A prečo nie?
Protože se nedostane tam, kam se dostanu s SUV o prostoru ani nemluvím.
A kam sa potrebuješ dostať? Koľko SUV má 4x4 a koľko majiteľov jazdí do terénu, kde ho využije? Možno ty si taká svetlá výnimka...
Dnes už asi väčšinu SUV možno nazvať mestskými crossovermi, majú len vizáž terénneho auta a techniku celkom bežnú. Predný náhon a "lízatko" predného spojleru položené skoro na zemi.. Mimo asfalt, max. "polňačku" sa nikdy nepozrú - a to zvládneš aj s Golfom.
Priestor? Ktoré SUV ponúka vnútorný priestor adekvátny vonkajším rozmerom? Voči kombíkom sú na tom spravidla horšie (česť výnimkám). A to nehovorím o MPV, ktoré sú priestorom o triedu inde.
Proti SUV hovorí aj zväčša vyššia hmotnosť a horšia aerodynamika.
Dnes už asi väčšinu SUV možno nazvať mestskými crossovermi, majú len vizáž terénneho auta a techniku celkom bežnú. Predný náhon a "lízatko" predného spojleru položené skoro na zemi.. Mimo asfalt, max. "polňačku" sa nikdy nepozrú - a to zvládneš aj s Golfom.
Priestor? Ktoré SUV ponúka vnútorný priestor adekvátny vonkajším rozmerom? Voči kombíkom sú na tom spravidla horšie (česť výnimkám). A to nehovorím o MPV, ktoré sú priestorom o triedu inde.
Proti SUV hovorí aj zväčša vyššia hmotnosť a horšia aerodynamika.
Čo je na tom nepochopiteľného? Teda pre teba asi hodne, ale pre normálne uvažujúceho človeka je to celkom dobre uchopiteľné😒br />
Kto ovplyvňuje veľa potenciálnych zákazníkov naraz? Reklama, alebo testy v novinách/časopisoch? Jednoznačne testy, pretože zákazník vníma reklamu ako vychvaľovanie svojho výrobku a testy ako "objektívnu" skutočnosť. Testy robia (a články o nich píšu) motoristickí novinári, teda ľudia, ktorí jazdia často, väčšinou dobre a radi a preto uprednostňujú športovú jazdu a teda aj podvozky toto im umožňujúce. Potom si veľmi jednoducho ospravedlnia svoje preferencie ako "veľmi bezpečné jazdné vlastnosti" a podobne. Teda je logické, že automobilky začali svoje výrobky, minímálne v zmysle podvozkového, prípadne aj "ergonomického" približovať záujmom ľudí, ktorý majú najväčší dosah na zákazníkov. A výsledok je taký aký je - tvrdé podvozky a prístrojovky a celkové umiestnenie ovládačov veľmi podobné.
S tím Renaultem sohlas, ovšem až na zoufalý výběr motorizací (např. Talisman motory jen do ubohých 1,6 l).... 😢 😒
Citroën urobil pár zlých krokov v zlej dobe. To sa ale inovatívnym firmám čas od času stáva. Projekty, ako SM alebo snaha nasadiť wankelov motor (položil na lopatky NSU!), navyše ropná kríza doviedla Citroën na pokraj krachu. "Záchranou" bol sňatok s Peugeotom, ktorý mu však polámal krídla...
Najviac mi je ľúto za hydropneumatikou, ktorá v modeloch GS a BX nabrala naozaj masový charakter v miliónových sériách nižšej strednej a strednej triedy. To ako by dnes mali toto pruženie všetky C4&C5!!!
Potom Citroën nahradil BX modelmi ZX a Xantia, kde ZX už bol z hydro-kola von.
Nakoniec Xantiu modelom C5, kde ale existovali oba typy pruženia a hydro znamenalo niečo viac. Ako to skončilo, vieme... Výstižným obrazom mizérie je DS5.
Úspechy Renaultu nespochybňujem, ale pri účasti štátu v jeho vlastníctve, je to predsa len trochu iná, veselšia pesnička.
Najviac mi je ľúto za hydropneumatikou, ktorá v modeloch GS a BX nabrala naozaj masový charakter v miliónových sériách nižšej strednej a strednej triedy. To ako by dnes mali toto pruženie všetky C4&C5!!!
Potom Citroën nahradil BX modelmi ZX a Xantia, kde ZX už bol z hydro-kola von.
Nakoniec Xantiu modelom C5, kde ale existovali oba typy pruženia a hydro znamenalo niečo viac. Ako to skončilo, vieme... Výstižným obrazom mizérie je DS5.
Úspechy Renaultu nespochybňujem, ale pri účasti štátu v jeho vlastníctve, je to predsa len trochu iná, veselšia pesnička.
Akosi si zabudol na Xsaru, kde urobili konfekčný podvozok.
P.S. A ešte pri Renaulte, že majú alianciu s Nissanom.
P.S. A ešte pri Renaulte, že majú alianciu s Nissanom.
Nezabudol, aj som ju tam dokonca pôvodne napísal a neskôr opravil. Xsara prišla až po ZX ako nástupca. Hydropneumatika však skončila už pri ZX.
Renault, ako pološtátna firma, mal a má iste viac príležitostí odhryznúť si zo štátnych zákaziek, ako PSA. Vieme predsa, ako to chodí 😄 O tom bola moja poznámka. Nejaký Nissan s tým nič nemá, až na fakt, že tam Renault nalial peniaze, ktoré evidentne mal a mohol použiť. To len potvrdzuje, že sa má dobre 😄
Renault, ako pološtátna firma, mal a má iste viac príležitostí odhryznúť si zo štátnych zákaziek, ako PSA. Vieme predsa, ako to chodí 😄 O tom bola moja poznámka. Nejaký Nissan s tým nič nemá, až na fakt, že tam Renault nalial peniaze, ktoré evidentne mal a mohol použiť. To len potvrdzuje, že sa má dobre 😄
Ada je zase tady
netřeba nějaké francouzské auto, při jízdě kterého se dělá špatně od žaludku. Na losí test hravě stačí... Trabant
[odkaz]
[odkaz]
Na špatně od žaludku nemusíš jezdit autem, občas si přečti svoje příspěvky a jestli v tobě zůstalo trochu sebereflexe, dobře ti nebude 😉