Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
hbx
Hezké čtení, hlavně o mém milovaném SAABu... Jen jsem se zarazil u toho diferenciálu od Torsenu. Neexistuje žádný pan Torsen ani žádná taková firma. Diferenciál typu TorSen je "TORque SENsing".
Este by som tam zaradil Primeru Gt mala len 110 kw tak na rovine by urcite stracala na hore uvedene auta ale v zakrutach a na takej Pezinskej Babe by im to natrela. ...Ten podvozok Bol uzasny. ...Mozno to islo vyladit a pridat tam 30 kw ....
Nemuselo se nic ladit,stacilo jen vymenit seriovou SR20DE za japonskou SR20VE, ta ma v zakladu 190 koni,ktere lze dale mnozit. I v CR/SK jezdi nekolik Almer, Primer,Sunny s touto motorizaci.
webpaja
případně Rover Vitesse 😉
Technicky vzato je Safrane liftback.
Pro mě bývalo vždycky jedním z nejzajímavějších staré hranaté Quattroporte... je fakt že jsem ho teď viděl někde v bazaru, docela i v pěkném stavu, a už to to kouzlo co kdysi nemělo.
Z japonských sedanů asi Skyline, třeba R34 byla moc pěkná. A nebo ty staré Datsuny, ale to už je hodně oldschool. U Mazdy se mi líbil Xedos 6, ale to bylo poměrně slabé auto.
A své silné sedany mívala vždycky i Austrálie.
Pro mě bývalo vždycky jedním z nejzajímavějších staré hranaté Quattroporte... je fakt že jsem ho teď viděl někde v bazaru, docela i v pěkném stavu, a už to to kouzlo co kdysi nemělo.
Z japonských sedanů asi Skyline, třeba R34 byla moc pěkná. A nebo ty staré Datsuny, ale to už je hodně oldschool. U Mazdy se mi líbil Xedos 6, ale to bylo poměrně slabé auto.
A své silné sedany mívala vždycky i Austrálie.
Zvenku to je hranatá škatule, no.. Ale zase ty kožko-dřevěné orgie vevnitř, ty jsou impozantní i dnes. :yes:
???
A to patří k Renaultu nebo k Roveru?
Jako hranatá škatule mi nepřijde ani jeden.
>😁
EDIT: Aha, už jsem to pochopil - Quatroporte... už mlčím.
A to patří k Renaultu nebo k Roveru?
Jako hranatá škatule mi nepřijde ani jeden.
>😁
EDIT: Aha, už jsem to pochopil - Quatroporte... už mlčím.
No jo, reagoval jsem poněkud zbrkle a bez návaznosti - samo jsem myslel Mase 😄
Ona to byla vždycky hranatá škatule... jen třeba dneska už člověku vadí ta velká světla a tak, dřív to byla prostě hustokára.
Na dřevo já moc nejsem.
Ale tahle barva je hezká😒br /> [odkaz]
Na dřevo já moc nejsem.
Ale tahle barva je hezká😒br /> [odkaz]
Anonym
CTS-V, 300C SRT8 6,1 a 6,4 HEMI a Chargery SRT8 6,1 a 6,4 a Hellcat >😁 dále pak třeba Chevrolet SS a další >😁
tenterfield
Ten SAAB mě dodnes mrzí, jak k nám do firmy přijel zákazník s černou 9-5 tak jsem si oči nemohl vykoukat, opravdu krásný kus auta, a to prý má ještě jednu doma v garáži, no nic závidím...
😒
A většina těch "německých" má snížený podvozek, což v praxi znamená škrtání tou složitou zadní nápravou o silnici na každém hrbu... naštěstí to ta náprava vydrží.
A jmenovitě díky za připomínku Dedry Integrale.
Ja bych dal prednost ale stejne radsi Roveru 75 V8 se stejnym motorem. Tech je ale jeste min. Vyrabely se opravdu jen mezi faceliftem v srpnu 2004 a krachem automobilky v breznu 2005, takze jich je jak safranu. Ale k tvarum 75 mi sedi vybava Roveru s chromem, imitaci (bohuzel) dreva, svetlou kuzi a idealne britskou zavodni zelenou vice nez sportovni styl s plastovou maskou, barevnymi bocnicemi sedacek a opet pouze imitaci, tentokrat vsak karbonu, v interieru.
Rover V8 jsem měl možnost vyzkoušet krátce v Anglii... a byl hroznej. Byl jen s automatem, jelo to blbě, divně to řadilo... a prý to žralo i trávu kolem silnice - to jsem za tu chvíli neměl jak ověřit.
Prý to vzniklo na objednávku královny - a přesně tak to i jelo.
Z principu nejlepší mi ale přijde Rover, před faceliftem, dobře vybavenej, ale s 1.8 benzinem. Nejlépe s turbem.
😄
Vseobecne mam pro Rovery slabost, ale jen s vetsim poctem valcu. Modely P5, P6 a SD1 s V8, rada 800 s V6 nebo 75 s V6/V8. 😄 :yes: Z mensich modelu se mi libi akorat stara rada 200 jako cabrio nebo coupe a stara rada 400 jako Tourer.
Mluvili jsme adresně o 75, ne? Tedy novodobé 75.. ne té původní, P3 a P4 generace...
Jinak P6 (jako 2000TC) i SD1 jsem vlastnil... než jsem je musel dát pryč. Takže tam se asi shodneme.
P6 jako ryzího veterána, SD1 v normálním provozu... a byla to vážně pohoda.
😉
li tu vůbec ještě je. Při konverzi na V8 a hlavně podélnou zástavbu motoru se musela dost upravovat střední část karoserie - podlaha aby se to celé vešlo.