Testy
iudex
2
Jj, Michala dnes treba pochváliť, toto sa čítalo parádne. :yes:
Přejít do diskuze
stealth01
Já jsem byl taky pozvaný na tuto akci, protože R8 mám před objednáním. Video ze slalomu a další věci budou k dispozici, zatím jen famózní replika S1: [odkaz]
Dokonce jsem tam byl dvakrát a musím říct, že na mě úplně nejvíc zapůsobila, světe div se, SQ7. To auto jsem pak zkoušel na trase, kde jezdily TT RS (Ted ví, o jaké trase mluvím) a ta jaderná elektrárna jezdí naprosto neskutečně. Není se čemu divit, že kolegové za SQ7 v tétéčkách moc nestíhali.
K autům. Mně moc TT RS neoslovilo, ale je to hodně dané tím, že na rozdíl od "Teda" nejsem schopen to moc poznat, jinými slovy nejsem profi jezdec. Co mě úplně dostalo byla dvoudenní zápůjčka R8 V10 Plus, ze které se nakonec vyklubala objednávka na slabší verzi s pár doplňkama.
Videa, resp. ochutnávky na připravovaný video projekt je možné najít zde😒br />
[odkaz]
[odkaz]
BTW: Tede, Cayman GT4 se ještě prodává?
Dokonce jsem tam byl dvakrát a musím říct, že na mě úplně nejvíc zapůsobila, světe div se, SQ7. To auto jsem pak zkoušel na trase, kde jezdily TT RS (Ted ví, o jaké trase mluvím) a ta jaderná elektrárna jezdí naprosto neskutečně. Není se čemu divit, že kolegové za SQ7 v tétéčkách moc nestíhali.
K autům. Mně moc TT RS neoslovilo, ale je to hodně dané tím, že na rozdíl od "Teda" nejsem schopen to moc poznat, jinými slovy nejsem profi jezdec. Co mě úplně dostalo byla dvoudenní zápůjčka R8 V10 Plus, ze které se nakonec vyklubala objednávka na slabší verzi s pár doplňkama.
Videa, resp. ochutnávky na připravovaný video projekt je možné najít zde😒br />
[odkaz]
[odkaz]
BTW: Tede, Cayman GT4 se ještě prodává?
m.z.
Konečně kvalitní, nezaplevelená diskuze :yes😒br />
Osobně bych asi volil taky TT, je použitelnější na běžné ježdění. R8 je těžký hardcore, ale svez bych se rád 😄
Osobně bych asi volil taky TT, je použitelnější na běžné ježdění. R8 je těžký hardcore, ale svez bych se rád 😄
iudex
Hoši, toto sa krásne číta, zriedkavo je tu debata ľudí, ktorí (takto exkluzívne záležitosti) skúsili, vedia a vyjadrujú sa k veci.
P.S. Kde sú všetci tí majstri volantu, ktorí tu nedávno odsudzovali R8 ako nudné sterilné auto a všety haldexové Audiny ako nezáživné?
P.S. Kde sú všetci tí majstri volantu, ktorí tu nedávno odsudzovali R8 ako nudné sterilné auto a všety haldexové Audiny ako nezáživné?
MariAchi
Taky parada, z nekterych sekvenci by neznaly mozna ani nepoznal, ze je na zaberech cast auta. Kdyz si predstavim,m co casu stoji jen priprava a detaililng samotneho auta, pak priprava, nataceni, strih a doladovani... :yes😒br />
Jen si rypnu - ta uvodni znelka mi prijde moc dlouha, 15s je dost, ale mozna je to jen muj nazor 😄
Jen si rypnu - ta uvodni znelka mi prijde moc dlouha, 15s je dost, ale mozna je to jen muj nazor 😄
boost.
Pěkné počtení a díky i ostatním v diskuzi, takhle to má být, a já jen závidím těm, kteří měli možnost si něco takového projet. 😉 :yes:
MariAchi
...Jost Capito obcas zafusoval do remesla i lidem z nezavodnich sekci..?
A jinak opet pochvala mistru Foktovi, fakt jsem rad, ze se zase nasel 😄
A jinak opet pochvala mistru Foktovi, fakt jsem rad, ze se zase nasel 😄
Ted
Ja se na te okresce docela bavil. Samozrejme neni idealni jet nekde, kde jste poprve v zivote, na mokru a s takovym poctem jorizontu po silnici, na ktere nevidite moc daleko pred sebe, ale ja byl spokojen
Ted
Tak jsi me tak znejistel, ze jsem si prehral video kolegy... Nastesti ma cele 30 sekund, takze 38,4 to vazne nebylo, takze bud 28,4 ci 29,4 😄 uf >😁
white label
Tak mě už začátkem roku velmi příjemně překvapilo svezení s novým TT quattro a jízdně mi to jako "auto pro kadeřníky" rozhodně nepřišlo, a to ani se slabším R4.
Michal Fokt
V těch debatách jsem chyběl, ale Golf R rozhodně už dvě generace po sobě nezáživné auto není. Z minulé generace Audi mě ale třeba oslovilo jen TT S.
R8 je svým způsobem sterilní, třeba ve srovnání s maserati GT, kromě bublání výfuku a tlumeného jekotu nad 7000 se dokromady nic neděje a jízdní vlastnosti jsou motokárové. Ždímačka emocí to není, ale má to sakra něco do sebe. 😉
R8 je svým způsobem sterilní, třeba ve srovnání s maserati GT, kromě bublání výfuku a tlumeného jekotu nad 7000 se dokromady nic neděje a jízdní vlastnosti jsou motokárové. Ždímačka emocí to není, ale má to sakra něco do sebe. 😉
Michal Fokt
My jezdili za sucha, na mokru zřejmě vyniknou obě auta ještě o něco více. TT rozhodně předčilo očekávání.
Ale že jste na mokré silnici nechtěl hledat limity s MR autem, to docela chápu. 😉
Ohledně toho, co dává a nedává smysl - R8 se na okreskách nudí, ale TT RS stejně tak. Ve chvíli, kdy je podvozek na takovéhle úrovni si řidič musí hledat jiné věci, které ho budou těšit - reakce řízení, řazení, zvuk, schopnost vtáhnout do děje...
Ale že jste na mokré silnici nechtěl hledat limity s MR autem, to docela chápu. 😉
Ohledně toho, co dává a nedává smysl - R8 se na okreskách nudí, ale TT RS stejně tak. Ve chvíli, kdy je podvozek na takovéhle úrovni si řidič musí hledat jiné věci, které ho budou těšit - reakce řízení, řazení, zvuk, schopnost vtáhnout do děje...
Ted
Zjistil jsem ze cayman je spis okruhovy nacini na precizni stopu, neni s nim takova zabava a motor se musi hodne tocit aby jel... M2 je podle meho nazoru zabavnejsi auto, dava pocit rychlosti a vtahuje do deje. Neco jako mx5 paradox, nejede to, klouze se to, ale zabava je s tim vyborna. Jestli si mohu dovolit takove prirovnani.
Michal Fokt
Děkuji, přečetl jsem si to s odstupem ještě jednou a musím udělat ještě pár drobných úprav kvůli dynamice textu. 😉
iudex
Tak ani TT RS nie je zrovna dostupné, keď si zoberieš, že to je tak druhé-tretie auto do rodiny a stojí 66t eur. Ale v kontexte tých 400 koní a degradácie Caymanu štvorvalcom je to akceptovateľné.
Pre mňa by to muselo mať zadné dvere, takže zaujímavejšie pre mňa vyzerá RS3 (hb či sedan). Inak ideálnym kompromisom dizajnu a praktickosti bol pre mňa prototyp TT sportback: [odkaz]
Pre mňa by to muselo mať zadné dvere, takže zaujímavejšie pre mňa vyzerá RS3 (hb či sedan). Inak ideálnym kompromisom dizajnu a praktickosti bol pre mňa prototyp TT sportback: [odkaz]
Ted
uvnitr TT RS mi zvuk motoru prisel az teatralni a velmi podobny R8.
A zvenku jsem se neposlouchal 😄
logicky bych neocekaval, ze ten polovicni motor s turbem navic dokaze vytvorit takovy rev jako vetsi segra...
a prece jen je to auto za pulku.
na okresce te prozenu 😄
doporucuju video youtube, klicova slova Autocar, R8 TT RS (minule generace), ale tt rs s R8 v10 dokaze na okresce drzet krok... a predchozi T T RS byla mrcha nedotaciva
A zvenku jsem se neposlouchal 😄
logicky bych neocekaval, ze ten polovicni motor s turbem navic dokaze vytvorit takovy rev jako vetsi segra...
a prece jen je to auto za pulku.
na okresce te prozenu 😄
doporucuju video youtube, klicova slova Autocar, R8 TT RS (minule generace), ale tt rs s R8 v10 dokaze na okresce drzet krok... a predchozi T T RS byla mrcha nedotaciva
Bully_
Cayman GT4 se taky, pokud vim, jako novy realne koupit ani neda. Ojety, pokud neni havarovany a je radne servisovany (coz dela kazdy jeho majitel), potom na trhu uz ted stoji vic, nez byla cena noveho vozu.
stealth01
Jo, ale my jsme jezdili s R8 i na poměrně úzké okresce za Dubou a kolega je závodní jezdec, strašně si pochvaloval tuhle placku, jak krásně jede i v úzkých zatáčkách. R8 je brutální v tom, že jsem nepotřeboval ani vysílačku na natáčení. Všichni kluci, kteří to se mnou točili docela výrazně slyšeli její zvuk kilometry daleko. V tom mě TT RS zklamalo. Ten pětiválec byl až příliš diskrétní...
stealth01
Kluci, já jsem tomu fakt dal hodně. Hlavně v té garáži u toho prvního videa jsme trávili s kámošem čtyři hodiny, aby vznikly dvě minuty. Pak v pět ráno na mostě v Holešovicích, umrzly mi prsty na ovladačích drona >😒]
Jinak Tede, za chvíli se dostanu více do klidu, tak ti napíšu ohledně té M2 na mobil.
Motokáry stále piluju, čas na slalomu v R8 jsi měl jaký? Já jsem to zajel za 30,21s.
Jinak Tede, za chvíli se dostanu více do klidu, tak ti napíšu ohledně té M2 na mobil.
Motokáry stále piluju, čas na slalomu v R8 jsi měl jaký? Já jsem to zajel za 30,21s.
MariAchi
Hezky popsano, no jedne veci nerozumim - o R8 jsi uvazoval a Cayman GT4 je mimo rozpocet..? Vzdyt je levnejsi, nez R8, nebo ne?
Jinak smysluplnost supersportu na nasich cestach je ozehave tema 😉
Jinak smysluplnost supersportu na nasich cestach je ozehave tema 😉
Ted
Jak pisu... Gts jede ve vysledku podobne jako cayman 718, jenze jen, pokud mas motor v 7000 otackach. Takze bud jedes pilu, nebo To neni zas tak rychle auto. Podvozek je jeste sebevedomejsi nez audi tt rs a jak pise p. Fokt na okresce pri realne aplikovatelnych rychlostech je to nuda. To auto te nuti jet moc rychle na to, aby to bylo zajimavy. A navic je tu novy model.... Ktery bych si teda nevybral, ale je
Michal Fokt
Už jsem se lekl, co jsem zase provedl. 8-s 😉
Díky.
Tak troška nadsázky - TT Rs vypadá více, než dobře a R8 mohlo vypadat lépe. kdybyste je viděl vedle sebe, možná byste se také divil. Jasně, supersport je supersport, ale TT se nedalo zahanbit. :yes:
Díky.
Tak troška nadsázky - TT Rs vypadá více, než dobře a R8 mohlo vypadat lépe. kdybyste je viděl vedle sebe, možná byste se také divil. Jasně, supersport je supersport, ale TT se nedalo zahanbit. :yes:
Emel
Stealth, Ted... hezky kluci 😄
R8 je jako nová příliš vzdálená mým obzorům, ale to TTRS vypadá zajímavě... jak jsem si vždycky říkal, že se nemůže TT Caymanu rovnat, tak to možná už nemusí být tak úplně pravda.
R8 je jako nová příliš vzdálená mým obzorům, ale to TTRS vypadá zajímavě... jak jsem si vždycky říkal, že se nemůže TT Caymanu rovnat, tak to možná už nemusí být tak úplně pravda.
Ted
na mobile.de jsou v podstate nejety kousky tak kolem 108 Teur...
zatim je otazka, kolik bude TT RS vlastne stat, protoze je znama jen zakladni cena.
Stealthovi rozumim, protoze s M3 v zaloze bych klidne R8 objednal. ja nemam nic na vyplneni te mezery a M2 me oslovila zasadne vide, nez M3.
mym revirem je vsak okreska...
zatim je otazka, kolik bude TT RS vlastne stat, protoze je znama jen zakladni cena.
Stealthovi rozumim, protoze s M3 v zaloze bych klidne R8 objednal. ja nemam nic na vyplneni te mezery a M2 me oslovila zasadne vide, nez M3.
mym revirem je vsak okreska...
Ted
pisu predchozi R8 - jednak se mi vizualne libi vic a na mobile DE je jedna 2013 26000km oranzova metla za dva micky...
_Karel_
Michale, docela jste mi zkazil den. Přečíst si jízdní dojmy (obě auta asi jdou i jako dayly car), pak kouknout do galerie na ty RS7,RS6,TTRS,R8- a pak na částku na svém účtu- uff!
Jinak, nové TT se mi mimořádně líbí, ale že by mohlo vizuálně konkurovat R8- to mi tedy vůbec nepřijde.
Jinak, nové TT se mi mimořádně líbí, ale že by mohlo vizuálně konkurovat R8- to mi tedy vůbec nepřijde.
Ted
vzhledem k tomu, ze jsem se take svezl v ramci teto akce, dovolim si reagovat...
O predchozi R8 jsem pred akci uvazoval. Ackoli jsem BMW clovek, musim potvrdit, ze efektivita, s jakou se TT RS vyporadala s promacenymi okreskami v (na dealerskou prezentaci) neskutecnem kalupu za souteznim jezdcem, mi vyrazila dech.
sorry, ale na interieru TT RS me neurazi NIC. Odkojen dle meho nazoru skvelymi volanty bmw M jsem nemel nijak zasadni problem s popisovanym volantem. jen nechapu, proc neni v alcantare cely...
TT RS byla neskutecne stabilni i na hrubych nerovnostech. zvukovy doprovod je opravdu nebezpecne blizko R8 V10 plus.
jedine zavahani, ktere jsem zaznamenal byl v podobe nahle zmeny trajektorie pri ubrani plyny v ostre zatacce se auto dotocilo ponekud vice, nez jsem cekal, ale situce se dala v pohode resit.
vzdy jsem mel TT za auto pro kaderniky, ale s timto mam vazny problem.
tehoz dne jsem si pujcil 718 Cayman (s-ko maji pro zmenu novinari...) a doslo na prekvapeni c.2.
Cayman, jakkoli dava jasne najevo, ze reakce na rizeni je daleko presnejsi a rychlejsi nez v TT RS, hledat jeho limity na promacene uklouzane okresce, se mi ani trochu nechtelo. Co mi vsak zkazilo dojem zcela je hluk - jinak se to nazvat neda- ctyrvalcoveho motoru. videl jsem par recenzi na youtube, ale tohle jsem vazne necekal.
pristihl jsem se, jak me ten hluk opravdu otravuje a totalne mi kazi prozitek z jizdy.
Tohle se v Porsche vazne nepovedlo. co naplat, ze auto je zvenku krasne? a popravde, pocet lidi, kteri se za nim otocili, me prekvapoval neustale. Jsem presvedcen, ze na okruh je volba jasna, ale na okresce pro me na cele care vitezi AUDI TT RS. a to bych vazne necekal.
zpet k R8... ma zkusenost je jeste o neco horsi. vzali nas v podstate nejkratsi cestou na dalnici a na prvnim sjezdu jsme tocili zpet - vse v zavesu za SQ7... vzhledem ke schopnostem auta to byla takova nuda, ze jsem na ceste zpet prehodil auto do automatu a povazoval to za ztraceny cas. Jenze sportovni mod automatu je opravdu neskutecny a predvadi slusne divadlo. pri jakemkoli zpomaleni podrazuje, jak sileny s meziplyny, ktere tezko nekde mohou znit jeste lepe.
pri naslednem sprintu mezi kuzely na letisti bylo na mokre trati poprve mozne hledat hranice R8. a mohu jen rict, ze lezi hodne vysoko. tak vysoko, ze R8 na normalni silnici nedava smysl a me nadseni pro auto okamzite vyprchalo... na okruh to bude skvele auto, (ale tam asi opet bude excelovat 911 turbo...)ale hlidat si spodek kvuli male svetle vysce na bezne silnici nechci, ani se vyhybat sirsim protijedoucim autum, protoze R8 je siroka jak autobus.... R8 jsem proste skrtnul, cayman GT4 je mimo muj rozpocet, sestivalcovy GTS predchozi generace nechci, zbyla mi M2 a svete div se TT RS...
O predchozi R8 jsem pred akci uvazoval. Ackoli jsem BMW clovek, musim potvrdit, ze efektivita, s jakou se TT RS vyporadala s promacenymi okreskami v (na dealerskou prezentaci) neskutecnem kalupu za souteznim jezdcem, mi vyrazila dech.
sorry, ale na interieru TT RS me neurazi NIC. Odkojen dle meho nazoru skvelymi volanty bmw M jsem nemel nijak zasadni problem s popisovanym volantem. jen nechapu, proc neni v alcantare cely...
TT RS byla neskutecne stabilni i na hrubych nerovnostech. zvukovy doprovod je opravdu nebezpecne blizko R8 V10 plus.
jedine zavahani, ktere jsem zaznamenal byl v podobe nahle zmeny trajektorie pri ubrani plyny v ostre zatacce se auto dotocilo ponekud vice, nez jsem cekal, ale situce se dala v pohode resit.
vzdy jsem mel TT za auto pro kaderniky, ale s timto mam vazny problem.
tehoz dne jsem si pujcil 718 Cayman (s-ko maji pro zmenu novinari...) a doslo na prekvapeni c.2.
Cayman, jakkoli dava jasne najevo, ze reakce na rizeni je daleko presnejsi a rychlejsi nez v TT RS, hledat jeho limity na promacene uklouzane okresce, se mi ani trochu nechtelo. Co mi vsak zkazilo dojem zcela je hluk - jinak se to nazvat neda- ctyrvalcoveho motoru. videl jsem par recenzi na youtube, ale tohle jsem vazne necekal.
pristihl jsem se, jak me ten hluk opravdu otravuje a totalne mi kazi prozitek z jizdy.
Tohle se v Porsche vazne nepovedlo. co naplat, ze auto je zvenku krasne? a popravde, pocet lidi, kteri se za nim otocili, me prekvapoval neustale. Jsem presvedcen, ze na okruh je volba jasna, ale na okresce pro me na cele care vitezi AUDI TT RS. a to bych vazne necekal.
zpet k R8... ma zkusenost je jeste o neco horsi. vzali nas v podstate nejkratsi cestou na dalnici a na prvnim sjezdu jsme tocili zpet - vse v zavesu za SQ7... vzhledem ke schopnostem auta to byla takova nuda, ze jsem na ceste zpet prehodil auto do automatu a povazoval to za ztraceny cas. Jenze sportovni mod automatu je opravdu neskutecny a predvadi slusne divadlo. pri jakemkoli zpomaleni podrazuje, jak sileny s meziplyny, ktere tezko nekde mohou znit jeste lepe.
pri naslednem sprintu mezi kuzely na letisti bylo na mokre trati poprve mozne hledat hranice R8. a mohu jen rict, ze lezi hodne vysoko. tak vysoko, ze R8 na normalni silnici nedava smysl a me nadseni pro auto okamzite vyprchalo... na okruh to bude skvele auto, (ale tam asi opet bude excelovat 911 turbo...)ale hlidat si spodek kvuli male svetle vysce na bezne silnici nechci, ani se vyhybat sirsim protijedoucim autum, protoze R8 je siroka jak autobus.... R8 jsem proste skrtnul, cayman GT4 je mimo muj rozpocet, sestivalcovy GTS predchozi generace nechci, zbyla mi M2 a svete div se TT RS...