Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Gvick2
proč redakce nevybere rovnocenné soupeře? Stavět Godzillu proti i8 to je jak jít s kanonem na vrabčáky. GT-R by si zasloužilo nějakého rovnocenného soupeře, nabízí se třeba 911 Turbo nebo nová Honda NSX a proti i8 by ekvivalentní soupeř byl třeba nějaký ostřejší hatch.
Mohli tam dát 370z proti i8, popřípadě Mustang. Jinak by se hodilo srovnání nejrychlejší Tesly P90 a GT-R. Tramvaj by mohla mít navrch. >😁
Ano, 370z by také byl rovnocenný soupeř pro i8.
Ve sprintu asi tezko.
Ve sprintu těžko, ale v zatáčkách a mezi kuželkami by zetko bylo pro i8 vyrovnanější soupeř. Rozhodně daleko vyrovnanější než GTR, které má v zatáčkách ještě daleko drtivější převahu proti i8 než v prostém sprintu.
Ano, v zatackach by bylo vyrovnanejsim souperem.
Posledni dobou koukam, ze ACZ voli auta do testu tak, aby se nemuseli rozepisovat o odstinech sedi, ale aby bylo jasne hned, kdo to komu nanda. I to je holt vizitka 8-s
Posledni dobou koukam, ze ACZ voli auta do testu tak, aby se nemuseli rozepisovat o odstinech sedi, ale aby bylo jasne hned, kdo to komu nanda. I to je holt vizitka 8-s
proti i8 by mozno este skor mohla byt postavena tesla ( aj ked ma 5 dveri ) ako GT-R ... ked sme uz pri tej sportovej ekologii a nahanani buducnosti ... ale tesla by tu i8 tiez zotrela ako malinu predpokladam
jasneeee, tak P90 je uplne srovnatelny druh auta pro GT-R 😄
vy si tady fakt obcas nevidite do pusy - redakci kritizujete za srovnani i8 vs. GT-R a zaroven navrhujete srovnavat i8 s hot hatchem a GT-R s P90 >😁
ale tak je jednodussi placat v diskuzich na netu nez natocit nejaky ten srovnavaci test
vy si tady fakt obcas nevidite do pusy - redakci kritizujete za srovnani i8 vs. GT-R a zaroven navrhujete srovnavat i8 s hot hatchem a GT-R s P90 >😁
ale tak je jednodussi placat v diskuzich na netu nez natocit nejaky ten srovnavaci test
Proč? Protože je tam přece Qashqai !!! Copak ti to nedochází? Vždyť je to průhledný jako křišťál. >😁 >😁 >😁
Ano, divne srovnani. Treba i proto, ze GT-R stoji 2.6 mil a i8 3.5 mil. CZK. NIkdy jsem nebyl priznivce GT-R, ale nez tuto elektronickou "nadheru" s 1.5 benzinem pod kapotou bych GT-R bral vsemi 10 😉
rozdil v cene podobnych aut je pak v cene servisu, s Godzillou zaplatis za servis za prvni 4 roky vpodstate novou Godzillu, proto to taky Nissan postupne stahuje a zvysuje cenu Godzilly a snizuje cenu za servis, realne Godzilla za 4 roky provozu a najezdu rekneme 50000km vyjde na cca 5 milionu, znam majitele jisteho cerneho kousku z roku 2013 😄 v tomto kuprikladu cenove na kilometri vede Porsche s radou 911 kde je servis relativne levnej vzhledem k tomu o jaka auta se jedna (sportovni a GT nad 2.5 mice)
Mohu Tě ujistit že GTR má servis více než levný a to i s porovnáním s BMW M3, které v podstatě neujede bez servisního zásahu více než 5.000km. Servis toho auta je naopak výhodou.
Ten servis je vážně vtipnej. Servis prvních 10.000km Tě stojí cca. 20.000,-Kč ta samá cena do dalších cca. 20.000,-Km. Záruka na auto je 36 měsíců a 100.000,-km - dále nemohu moc posuzovat, ale GTR není z papíru 😁. Pokud bych tedy počítal s 5mio na servis, koupím si ve 20.000 km další auto (nebo lépe po 3 letech) a ještě na jedno mám rezervu. Tohle nebylo myšleno vážně ne? >😁
z jakeho pohledu by byl ostry hatch ekvivalentni souper? Z hlediska ceny ne, z hlediska pouziti taky ne, z hlediska mista, vyuzitelnosti atd. taky ne....
Pro i8 podle me uplne dobry ekvivalentni souper prilis neni, mozna prave zminovana NSX, ale to by bylo opet jasne ve prospech NSX.
Pro i8 podle me uplne dobry ekvivalentni souper prilis neni, mozna prave zminovana NSX, ale to by bylo opet jasne ve prospech NSX.
No ve videu neporovnávají ani cenu, ani prostornost, ani použitelnost, takže hot hatch by byl ekvivalentní soupeř pro i8 čistě z jediného hlediska použitého ve videu, tedy v dynamice v přímce a v oblouku.
Jakékoliv srovnání je zajímavé pokud dopředu není zcela jasný a předem daný výsledek, což u srovnání dynamiky GTR vs i8 je a srovnání tak ztrácí na jakékoliv zajímavosti. Srovnávat hatch a i8 z hlediska ceny nebo z hlediska praktičnosti také samozřejmě nemá význam, protože do ceníku se každý podívá sám nebo ty ceny orientačně zná a výsledek je také předem známý. Ale porovnat dynamiku i8 s hot hatchem by jistou zajímavost mělo, protože tam vítěz nějak moc jistý není. Samozřejmě NSX by byl zajímavý soupeř pro GTR, pro i8 opět ne, protože je dynamicky zcela jinde než i8.
Jakékoliv srovnání je zajímavé pokud dopředu není zcela jasný a předem daný výsledek, což u srovnání dynamiky GTR vs i8 je a srovnání tak ztrácí na jakékoliv zajímavosti. Srovnávat hatch a i8 z hlediska ceny nebo z hlediska praktičnosti také samozřejmě nemá význam, protože do ceníku se každý podívá sám nebo ty ceny orientačně zná a výsledek je také předem známý. Ale porovnat dynamiku i8 s hot hatchem by jistou zajímavost mělo, protože tam vítěz nějak moc jistý není. Samozřejmě NSX by byl zajímavý soupeř pro GTR, pro i8 opět ne, protože je dynamicky zcela jinde než i8.
gil54
....jsem čekal na Míšu. Takže nic. ;-\ 😄
Brin
Ten týpek v červené mikině neumí řídit. Jel s i8 jak ponocnej. Chápe vůbec, že když nemá zrychlení, tak to musí nahnat v zatáčkách, kde i8 sedí podstatně líp než GTRko, protože má mnohem níže těžiště? Vždyť jel jak na nákup, žádný korekce, nic. Věřím tomu, že kdyby jel zkušený řidič, tak to GTRku možná nenatře, ale rozdíl bude velmi malý.
p.s. a do i8 se nastupuje ideálně zhoupnutím, chytíte se rukou střechy a šup dovnitř. A to samé ven.
p.s. a do i8 se nastupuje ideálně zhoupnutím, chytíte se rukou střechy a šup dovnitř. A to samé ven.
maxi!
to co?
jak???
to akoze bolo coo???
test? ....nerob kozy!
hehe, to je super, pohlad z predu na dragrace - to je asi svetova rarita - fakt vidiet vyrazny rozdiel hned pri starte >😁
chlapci moji..... to jak???
jak???
to akoze bolo coo???
test? ....nerob kozy!
hehe, to je super, pohlad z predu na dragrace - to je asi svetova rarita - fakt vidiet vyrazny rozdiel hned pri starte >😁
chlapci moji..... to jak???
dewill
Já mám výhrady hlavně ke kameramanovi, protože natáčet souboj dvou aut ve sprintu zpředu je na ...dvě věci. Jak si mám udělat představu ve zrychlení, náskoku atd.??
iudex
S čím porovnávať BMW i8, to je otázka.
Vyzerá to ako superšport, má to koncepciu superšportu (motor v strede, pohon 4x4, dve miesta), cenovo je v lige superšportov (130t eur). Logicky sa teda ponúka porovnanie so superšportami, ale porovnanie s nimi neustojí dynamicky (250 km/h, 4,4s), a to či už ide o konvenčné autá, alebo hybrid. Hybridných superšportov nie je veľa, "svätá trojica" je svetelné roky vzdialená vo všetkých ohľadoch, od dynamiky po astronimickú cenu, zostáva len Honda NS-X. Tá má ale stále výrazne navrch dynamikou (3,3s) a je aj cenovo o ligu vyššie (180t eur). Konvenčné superšporty typu Lambo Huracán, R8 či Ferrari 488 GTB sú dynamikou ešte ďalej, cca. 330 km/h a 3s (a aj cenou o 50 až 100😖.
Takže pozrieme o ligu nižšie, 911. Tam je cenovo najbližšie Carrera 4S, ale tá je podstatne lacnejšia a pritom výkonnejšia a dynamickejšia. Dynamicky sa i8 približuje najviac základnej Carrere (resp. C4), tá stojí ale o tretinu menej. Celkovo z hľadiska koncepcie a výkonu má k i8 najbližšie Cayman S (2-miestne kupé s motorom v strede, počtom valcov najbližšie, výkonovo tiež a aj dynamika je podobná) je najbližšie Cayman. Ten ale stojí necelú polovicu toho, čo i8 (64t eur).
Čisto dynamicky je i8 na úrovni hothečov (250 km/h, 4,4s, čo je na úrovni RS3 či A45 AMG), to je ale porovnanie koncepčne úplne mimo.
Takže nech sa na to pozrieme akokoľvek (z pohľadu koncepcie, výkonu, ceny), nikdy nenájdeme plne porovnateľné auto, preto akékoľvek porovnanie bude krívať. Každopádne je dobré vedieť, ako si i8 stojí popri konvenčných autách. A zatiaľ to vyzerá, že nemá čo ponúknuť a kúpi si ho iba ten, kto sa chce silou-mocou odlišovať.
Vyzerá to ako superšport, má to koncepciu superšportu (motor v strede, pohon 4x4, dve miesta), cenovo je v lige superšportov (130t eur). Logicky sa teda ponúka porovnanie so superšportami, ale porovnanie s nimi neustojí dynamicky (250 km/h, 4,4s), a to či už ide o konvenčné autá, alebo hybrid. Hybridných superšportov nie je veľa, "svätá trojica" je svetelné roky vzdialená vo všetkých ohľadoch, od dynamiky po astronimickú cenu, zostáva len Honda NS-X. Tá má ale stále výrazne navrch dynamikou (3,3s) a je aj cenovo o ligu vyššie (180t eur). Konvenčné superšporty typu Lambo Huracán, R8 či Ferrari 488 GTB sú dynamikou ešte ďalej, cca. 330 km/h a 3s (a aj cenou o 50 až 100😖.
Takže pozrieme o ligu nižšie, 911. Tam je cenovo najbližšie Carrera 4S, ale tá je podstatne lacnejšia a pritom výkonnejšia a dynamickejšia. Dynamicky sa i8 približuje najviac základnej Carrere (resp. C4), tá stojí ale o tretinu menej. Celkovo z hľadiska koncepcie a výkonu má k i8 najbližšie Cayman S (2-miestne kupé s motorom v strede, počtom valcov najbližšie, výkonovo tiež a aj dynamika je podobná) je najbližšie Cayman. Ten ale stojí necelú polovicu toho, čo i8 (64t eur).
Čisto dynamicky je i8 na úrovni hothečov (250 km/h, 4,4s, čo je na úrovni RS3 či A45 AMG), to je ale porovnanie koncepčne úplne mimo.
Takže nech sa na to pozrieme akokoľvek (z pohľadu koncepcie, výkonu, ceny), nikdy nenájdeme plne porovnateľné auto, preto akékoľvek porovnanie bude krívať. Každopádne je dobré vedieť, ako si i8 stojí popri konvenčných autách. A zatiaľ to vyzerá, že nemá čo ponúknuť a kúpi si ho iba ten, kto sa chce silou-mocou odlišovať.
IPace
GTR si dava k snidani i jine ciste benzinove kousky s mnohanasobne vetsi cenou, takze ze si da k snidani i i8 bylo jasny i bez videii, temer zadneho textu a posmesku
nadruhou stranu BMW si dava k snidani GTRko prodejema a tim kolik BMW vydela a jake ji udela PR, soucasne GTR je proste jiz davno mynulost a pristi GTR pokud bude tak bude take hybridni, takze co pak bude rikat Martin az proti sobe budou stat nove GTR a nove i8?
jinak ten zavod me prisel spis nez najo porovnani 2 aut jako porovnani zrejme zkuseneho a nezkuseneho ridice, ostatne ridicske ne-schopnosti v ostre jizde ukazal Honza jiz v mnoha testech sportovnich aut, posledni tusim neco s Alfou na okruhu v Moste
nadruhou stranu BMW si dava k snidani GTRko prodejema a tim kolik BMW vydela a jake ji udela PR, soucasne GTR je proste jiz davno mynulost a pristi GTR pokud bude tak bude take hybridni, takze co pak bude rikat Martin az proti sobe budou stat nove GTR a nove i8?
jinak ten zavod me prisel spis nez najo porovnani 2 aut jako porovnani zrejme zkuseneho a nezkuseneho ridice, ostatne ridicske ne-schopnosti v ostre jizde ukazal Honza jiz v mnoha testech sportovnich aut, posledni tusim neco s Alfou na okruhu v Moste
Čo sa týka funkcie imagemakera, tak práve GT-R výrazne pozdvihlo image Nissanu, keď inak tuctová nezaujímavá značka dokázala postaviť auto, ktoré si dáva k obedu superšporty najrenomovanejších značiek a stojace podstatne väčšie peniaze. O tých predajoch nemám porovnanie, nemyslím ale, že by sa GTR nepredávalo, aj na našom chudobnom Slovensku ho vídavam (určite častejšie, ako Lambo či Ferrari). O budúcej generácii je bezpredmetné sa baviť, obe sa ešte budú chvíľu predávať (GTR malo toho roku facelift). Možno sa i8 v budúcej generácii vylepší, aktuálne ale trpí detskými chorobami vlastnými úplne novému konceptu a je autom iba pre zelených hipsterov túžiacich sa odlíšiť od väčšinu za každú cenu.
GTR je určitě úspěšně, stejně jako jeho předchůdci. Důvodem je špičková technika, jízdní výkony a především také nízká cena.
Jen posledních 10let ho namalovali tak nějak nezajímavě 😉
[odkaz]
Jen posledních 10let ho namalovali tak nějak nezajímavě 😉
[odkaz]
Nezapomeň že GTR se neustále vylepšuje. Tohle není evropský styl automobilek, které udělají 2-3 odlehčené limitované verze a nasadí nový model. GTR 2008 a 2016 je obrovský rozdíl. Počet vyrobených aut je limitován lidskou silou TAKUMI (borci co skládají motory je jich 5) už tohle číslo 220 motorů/rok/1 člověk je obrovské číslo.
iudex
Redakcia: skúste prosím zmeniť uhol snímania pri drag race. Ja viem, že Vaše technické možnosti a schopnosti sú obmedzené a preto nečakám snímanie z dronu či z 10 kamier súčasne, ale to snímanie spredu a zďaleka je nešťastné, vôbec nie je vidieť, ktoré auto má navrch, ako ktoré vyštartovalo atď., skrátka a dobre toto je najhorší uhol snímania zrýchlenia. Chce to snímať zboku, prípadne dať aspoň jednu GoPro kamerku na bok auta, ktorá bude snímať obe autá súčasne.
1) mozno by stačíl keby išiel za nimi aj Q-Q
2) myslim si že nejaký dron by ich nezruinoval a video by bolo ďaleko lepsie.
2) myslim si že nejaký dron by ich nezruinoval a video by bolo ďaleko lepsie.
Může být sebelepší, ale stále zůstává naprosto vizuálně bezpohlavní. Hromada počítačem navržených "plechů" bez harmonie a sexappealu. 8-s
:no: :no: :no:
drzim palce GT-R .... u mna z tejto dvojice uplne jasny favorit a vitaz
ano aj corvette sa mi paci... ta nova je vizualne dokonala... tvarovo uz pekne ostra a nezamenitelna ... so 7st manualom dokonalost :yes:
Ja jsem treba celkem anti-GT-R clovek, predevsim kvuli designu vnitrku, i kdyz auto respektuji a jezdi pekne. Nicmene bezpohlavni mi prijde i8 - hromada pocitacem navrzenych plechu, ktere se snazi vypadat zajimave tak moc az je z toho "hybrid" nejen motorovy 😄 Nelibi se mi zvenku, vypada to jako hracka, pokusy o zajimave tvary se podle me prilis nepovedly a snaha o aerodynamiku obcas vytvari patvary. Zevnitr snad jeste mene, opet snaha vypadat jinak nedopadla dobre a uplne to zabijou ty modre pasy.
Ale tak hlavne ze jsme modry, ekologicky a environmentalne citlivi, ze :-!
Když se podívám na GTR [odkaz] tak marně hledám nějakou drsnost co někdo psal výše. O eleganci či kráse nemůže být řeč vůbec. Já vidím spíše disproporce a zmatek. Designovými prvky to evokuje nedodělaný japonský rychlovlak