Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Facelift Volkswagenu Golf v Paříži je. Jen to nikdo neví

24 komentářů

Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
ála TT-čko :yes: !
Avatar - Jenik3
Jenik3
Opravdu nevim, zda motorum 1.5 verit, ze budou spolehlive. U 1.2 a 1.4 vyladeni do spolehlivosti nejaky cas zabralo. Nicmene, porad lepsi 4V v 1.5 nez litrovy 3V.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tak asi prakticky půjde o převrtanou už vyladěnou 1,4 TSI. VW si už potíže rozhodně nemůže dovolit. 😉
Horst Fuchs
Kdepak, 1.5 TSI bude něco úplně jiného, pracuje v Millerově cyklu, má variabilní časování ventilů, turbo má eletricky ovládanou proměnnou geometrii lopatek, motor má vysoký kopresní poměr 12,5:1, má systém vypínání 2 válců jako 1.4 ACT.
Prostě spousta novinek, které bude nejspíš potřeba vychytat...
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tak hodně štěstí. >😁
_MT_
Něco úplně jiného to není, je to jen evoluce. U dvoulitru přechod na Millerův cyklus (k čemuž patří ono zvětšení kompresního poměru) také neoznačili jako další generaci, je to 3B - tedy spíš modifikace.
Horst Fuchs
No, evoluce, Je tam 5x víc změn než mezi Golfem VI a VII...
_MT_
Tak to těžko, že, když se mimo jiné měnily i motory, elektronika atd.
peterle
Úplne iný je aj blok. Nemá vložky, ale ošetrený povrch.. Volajú to evo, ale z terajších TSI veľa neostalo..
Horst Fuchs
Taky mám spíš dojem, že tvrzení Fauvé o pouhé evoluci je marketingová snaha o uklidnění možných zájemců. Jak jinak by ale sehnali své testery, že...
Avatar - lamal
lamal
lol >😁
_MT_
Který "normální" člověk (tedy běžný zákazník) se o něco takového zajímá a dokáže říct byť jen kódové označení téhle konstrukční rodiny? Většině je to naprosto ukradené. Marketing bude maximálně tlačit, že je to nové a moderní, technicky na výši, to zní dobře. Poslední EA113 také neměly mnoho společného s těmi prvními.
_MT_
Samozřejmě, že je blok jiný. Ale vychází ze stávajícího - co nebylo potřeba měnit, z plezíru těžko měnili. Jinak vložky mít bude (blok je snad hliníkový, ne?) a tu novou povrchovou úpravu (APS) by měla mít jen silnější verze, pokud si dobře vzpomínám.
Avatar - Jenik3
Jenik3
No potes...ale na papiru se hodnoty Nm vyjimaji pekne. Mit max. Nm jiz pri 1300 rpm je hodne prijemny.
Nez se Felicie dostala k max Nm tak ji to nejakou dobu trvalo, ale jsme prakticky v roce 2017,takze flashback jen z nostalgie.
Horst Fuchs
Jo, papírově to vypadá hodně dobře, objem 1.5 je taky optimální. Snad jen to vypínání válců si mohl VW odpustit.
Jsem velmi zvědavý na první dojmy. Stejně tak jsem ale zvědavý na nové turbo 1.5 VTEC od Hondy (134 kW), to tady ale nejspíš nikoho moc nezajímá...
Avatar - Jenik3
Jenik3
Honda? Tak to je uplmne jiny svet. Tam se s motory mazli. Osvedcena 1.8 v civicu muze smele soutezit s celou plejadou motoru VW. Tam, kde musel VW 1.8 dopovat turbem, Honde stacila vyspela atmosfera. Mam za to, ze ve spolehlivosti Honda vyhrava.
topten
myslis tu současnou chciplotinu od hondy, kterou musíš tocit, tocit a tocit aby to vůbec trochu jelo??
jako pubertak, sem miloval vytocenej motor, ale ted sam rad, ze mi turbo benzin zabira uz od 1500 ot a pres 4tis se dostanu jen vyjimecne.

a poslouchat na dalnici několik hodin motor vytocenej na 4tis jako u civica s 1.8, tak to diky, ale masochista nejsem
Karlll
Bude spise zajimava ta silnejsi 1,5T-VTEC s cca 200konma, ktera je delana pro evropsky trh. Snad se predstavi brzy.
Avatar - lamal
lamal
1.3 ohv 8v vo feline sa nikam dostavat nemusela, to islo od volnobehu.... to ze na dialnicu ci predbiehanie uz mala menej sil bolo uz len z principu ... to riesila 1,6 ohv od VW ta bola vo felde k neutahaniu
_MT_
1,5 je ze stejné konstrukční rodiny jako 1,4. I když má nějaká vylepšení jako turbodmychadlo s proměnlivou geometrií, větší kompresní poměr nebo Millerův cyklus. Turbo je potenciálně nejproblematičtější změna, ještě nedávno byla tahle technika vyhrazená 911 Turb👋 GT2 (pokud jde o zážehové motory).
robertoKE
Hmm,
a ako cerešnička na torte bude s DPF filtrom >😁
_MT_
DPF asi ne, že (D v DPF je Diesel). 😉 A DPF filtr je tak trochu redundantní, když F v DPF je Filter.
peterle
Čím viac sa k nemu blížime, tým ďalej je 😄
Teraz má VW na Golf Slovakia dobré zľavy, chcel som počkať na facelift, ale neviem...
Avatar - JohnST
JohnST
Iste by som si u noveho motoru pockal, aku bude mat spolahlivost. 😄