Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
pajaas
Docela by mě zajímalo jak to bude fungovat. To když pojedu třeba po Praze a pojedu po hlavní silnici na kterou přiléhá spousta vedlejších, tak mě bude pořád otravovat nějaké pípání, když bude na vedlejší stát auto, nebo když někdo postaví auto více do křižovatky, tak BMW automaticky zastaví?
Nicco
Analogove hodiny na 1/3 displeje? Hlinik na volantu, ktery v zimne studi ruce - ok asi bude vyhrivany, za priplatek 11543Kc, ale mohl byt mensi - ok maji M-kovy volant za 23761 Kc 😄
Myslíš, že v rámci tradice BMW interiérů tam bude opravdový hliník nebo zase jen stříbřenkou nastříkaný plast? >😁
No war 😉
No war 😉
MariAchi
Dival jsem se na sve auto a interier je uvnitr. Komplet cely.
:yes: to su presne tie slovne hracky ako aj ... na vlastni kuzi, navrat ke korenum ... a podobne... kde to potom v doslovnom preklade niekedy ozaj znie az podivne 😉 suhlas ... ale myslim ze drviva vacsina vie ako to tu opat bolo v nadpise myslene 😉 a aky vyznam tu ma slovicko venku
Ale ty nemas nove 5kove bawo, len to ma interier vonku, chapes?
swifter
"radost z jízdy"?
To se teprve uvidi.
Doufam, ze BMW pujde do sebe a konkurenci jizdne natre, drzim jim palce.
Doufam, ze BMW pujde do sebe a konkurenci jizdne natre, drzim jim palce.
ta dnes uz aj u bmw zacina byt druhorada .... inak by predsa pre bmw nebol dovod vyvijat nejake autonomne riadenie... nasiel som niekolko clankov kde sa pise ze bmw uz vyvija vlastneho autopilota ... co to v praxi s pocitom radosti z jazdy spravi uz asi tusime vsetci.... ale kedysi mali fajn vozy... stara 3ka z konca 90 rokov sa mi paci dodnes .. ozaj este auto pre radost :yes😒br />
bawo dnes uz skor ide cestou elektromobilov a hybridov... na nejaku radost z jazdy podla mna uz ani nemaju cas a chut ... maju uz ine ciele na ktorych musia popracovat aby nezaspali dobu 😉 .. a aj koniec kabria Z4 bez nastupcu uz tiez dava tusit ze v bmw su dnes uz ine priority ako boli donedavna
bawo dnes uz skor ide cestou elektromobilov a hybridov... na nejaku radost z jazdy podla mna uz ani nemaju cas a chut ... maju uz ine ciele na ktorych musia popracovat aby nezaspali dobu 😉 .. a aj koniec kabria Z4 bez nastupcu uz tiez dava tusit ze v bmw su dnes uz ine priority ako boli donedavna
Co blbneš, dne se jezdí z bodu A do bodu B, při vylhané papírové spotřebě, v opulentní káře, a když máš wi-fi, připojeni usb a autonomní řízení, tak seš mezi současnou generací IN. 😉
Já jsem ohhledně nové 5er celkem optimista, váha jde dolů, šestiválce pořád jsou, nevidím důvod, aby nová pětka neuměla radost z jízdy. Asistenty mě nezajímají, ale nikdo mě nenutí za ně utrácet. 😉
Uvidime jak to stou dietou dopadne. Vsude se pise, ze dieta bude cca 80kg. Po svezeni se s F10 525xd ale doufam, ze jestli G30 vazne pujde dolu jen o 80kg, tak pocitem to bude dvojnasobek. To auto na me pusobilo hodne tezce, urcite nic co bych tipnul, ze vyleci odepsani 80kg.
F10 není žádná lasička, ale vyložená těžkopádnost je cítit u variant s awd, prostě F10 ve čtyřkolce je jak řídit skříň. Tady dává naději 3er, po fl není prakticky poznat, jestli řídíš rwd nebo awd.
Jediná automobilka co umí jít cestou "diety" a uplatnit to v praxi je mazda. Ostatní bych řekl, že více či méně tloustnou.
Modelů, které zhubly, je dost. Otázka spíš je, jak se to hubnutí projevuje. Nic se nesmí přehánět. Například ubrání na zvukové izolaci je pro mne nepřijatelné. A karoserii mám rád pevnou. Interiér bytelný. To něco váží.
Tak nějak. Protože jsem staromilec, mám rád v pětce i V8. Ta v téhle nové bude prý už jen M5. Ale alespoň bude. :yes:
Našťastie BMW tie asistenty má. Bez nich by súčasní vodiči v zime a na daždi skončili v prvej zákrute.
O ESP není řeč, myslím asistenty jízdy v pruzích, adaptivní tempomaty, různé pre-srážkové auto systémy, samořízení apod., to, o čem se píše v článku.
Jakmile bude možnost aby se za mně někdo posouval kolonou a já mohl spát, okamžitě beru😊 a pokud bude něco na páteční odpoledne z Prahy do Brna, beru taky, ale to je podle mně programátorský oříšek😊
U nové Ečka i když si připlatíte za DRIVE PILOT,tak v ČR máte aktivovaný standartní ACC protože ty ostatní funguje nejsou u nás homologovány.