Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Magister
Krásná barva a interiér...taková spíše jaguarovská kombinace. Věřím, že s tím bude krásný svezení. O motoru nepochybuju, sám jsem měl tu čest. Aspoň v některejch třídách ještě i v Evropě máme pořádný motory. Jen už je to jen pro zlomek společnosti.
Turbo už najednou nevadí, pane magistře? >😒]
Aspoň v některých třídách, předtím se dávaly osmiválce i do Oktávek holt ten Brusel no...
Aspoň v některých třídách, předtím se dávaly osmiválce i do Oktávek holt ten Brusel no...
Sám mám turbovaný auto. U 8 válce je to celkem zbytečnost podle mě, pane Migu. A nejen u něj. Předtím ve střední třídě byly a i 6 válce, dnes dávaj do BMW 3er tříválec. O osmi si mohou nechat zdát. Superb i Passat končí na 4. O Kodiaqu nemluvě. Ne Brusel (docela pěkné město), ale leví ekofašisti.
Osmiválec byl v jedné generaci M3, šestiválec tam byl a zatím pořád je. A s turbem jede parádně. Proč řešit, že máš v lednici povidla, když je tam pořád i kaviár😊
Ale je trochu rozdil, kdyz mas plnou lednici kaviaru a najednou ti ho nekdo vymeni za povidla a chlacholi te myslenkou, ze tam jeste jedna piksla s kaviarem zbyla. Asi takhle - E46 mela ve verzi 320i sestivalec. Dneska je i 330i ctyrvalec. U jinych znacek je to podobne, nebo jeste horsi.
V příspěvcích magistra je hlavní problém to selektivní hodnocení. Jinak, E90 měla 320i čtyřválec atmo, a byla to bída, teď je tam aspoň turbo. Takže vlastně pokrok... >😁
Ale souhlas s tím, že jinde je to ještě horší.
Ale souhlas s tím, že jinde je to ještě horší.
Aktuálně tady jezdím na střídačku s manželčinou Z4 23i /šestiválec, 205 koní/ a svojí 330i /dvoulitr 250 koní/. Svezl bych tě, abys mi řekl, co bys měl pod kapotou radši. Nevím, kolik měla E46 320i koní, ale bez váhání bych si vybral ten čtyřválec s turbem. Pro běžné ježdění úplně v pohodě. Spotřeba lepší, auto daleko živější, když řadíš tak, že držíš otáčky patřičně vysoko, turbo-díra prakticky není...
Ale Ty (a čiastočne aj dinar nižšie) porovnávaš (výkonovo a hierarchicky) odlišné motorizácie. 23i bol 2,5 liter, 330i ale (už podľa označenia) má byť akože náhradou trojlitra. A veru neviem, či ten štvorvalec v 330i (184 - 185 kW), resp. by bol "voľbou bez váhania" oproti trojlitru v starej 330i (podľa modelu 190 až 200 kW).
Souhlas. Ty zakladni R6 o 2L objemu jsou krasne charakterem, ale k cemu to kdyz clovek slapne na plyn a stoji na miste? Tady proste foukany R4 sve misto zastane protoze je parametrove o tolik lepsi, ze clovek ten charakter a kultivovanost jeste rad obetuje. Ale postavit me pred volbu jestli atmosferickych 260k z 3L, nebo foukanych 260k z 2L, vzdy dam prednost tem trem litrum.
EDIT: a ta Z4 neni zrovna dobrej priklad, tam i "jen" tech 205k clovek-nekadernik bude jeste rad dolovat z 6 valcu, uz kvuli zvuku.
EDIT: a ta Z4 neni zrovna dobrej priklad, tam i "jen" tech 205k clovek-nekadernik bude jeste rad dolovat z 6 valcu, uz kvuli zvuku.
:yes: v principu podepisuju... zase jen na doplnění - je dobré držet nějakou uměřenost. Šestiválec v Golfu nebo osmiválec v Passatu je asi už overkill, který přináší víc problémů než užitku... to auto na to taky musí být stavěné.
Z4... to je dilema, ono Z4 má dobrých 1400kg... ale asi jo, u cabria je důležitý mít co poslouchat
Z4... to je dilema, ono Z4 má dobrých 1400kg... ale asi jo, u cabria je důležitý mít co poslouchat
Tak to pro atmosférické šestiválce budeš muset pomalu metrák přitlačit. A pro přeplňované dva metráky (počítáno i s řidičem, jak je v EU zvykem). Nemluvě o výbavě.
Pokud jde o Z4 tak jo, bohuzel se bavime i 1,5t. Pokud ale jde o srovnani 2L a 3L tak zle to nebude (nebylo).
Z4 28i Leergewicht EU in kg 1475 (2.0L foukany r4)
Z4 23i Leergewicht EU in kg 1480 (2,5L atmo r6)
Z4 30i Leergewicht EU in kg 1490 (3.0L atmo r6)
Z4 35i Leergewicht EU in kg 1580 (3.0L foukany r6)
Automat pridaval 20kg.
U 35i uz je ten narust nehezky, pravda, ale srovnat 28i a starou r6 30i, kterou efektivne nahrazoval, tak rozdil v hmotnosti jen 15kg => 1% => to jde krasne zanedbat. A vubec se tomu malemu rozdilu nedivim. To mnozstvi balastu spojeneho s preplnovanim r4 se casto podcenuje (resp. hmotnost 2 benzinovych valcu navic precenuje).
Z4 28i Leergewicht EU in kg 1475 (2.0L foukany r4)
Z4 23i Leergewicht EU in kg 1480 (2,5L atmo r6)
Z4 30i Leergewicht EU in kg 1490 (3.0L atmo r6)
Z4 35i Leergewicht EU in kg 1580 (3.0L foukany r6)
Automat pridaval 20kg.
U 35i uz je ten narust nehezky, pravda, ale srovnat 28i a starou r6 30i, kterou efektivne nahrazoval, tak rozdil v hmotnosti jen 15kg => 1% => to jde krasne zanedbat. A vubec se tomu malemu rozdilu nedivim. To mnozstvi balastu spojeneho s preplnovanim r4 se casto podcenuje (resp. hmotnost 2 benzinovych valcu navic precenuje).
Mně nešlo ani tolik o to, že je šestiválec těžší, jako o to, že silnější foukaný čtyřválec si s tím spíš poradí při takovém tom běžném ježdění než ta 23i.
Tak 300Nm kolem 2000ot bude prijemnejsi nez 250Nm posazenych o 1000ot vys, to samozrejme, ale nebavme se o tom tak, ze si jeden nebo druhy takovy motor bude muset s necim poradit. Furt to jsou +-200k motorizace co budou mit silu jak dole tak nahore a na vic i nez jen popojizdeni budou oba stacit s prehledem. Jeden s vetsim prehledem v nizsich otackach, druhy s hezcim zvukem ve vsech otackach. Do 3er bych musel premyslet dyl, ale do roadsteru bych uz v cemkoliv od 200k nahoru volil vicevalec bo pomalej nebude a ten zvuk r6 a charakter za to stoji.
Navic, z toho neduhu (mensich Nm posazenych vys) si clovek zapaleny do aut udela spis vyhodu. No tak to musis tocit vic abys tam citil ty kone, a? Taky te ten r6 za to hezky odmeni. 😉 😄
Navic, z toho neduhu (mensich Nm posazenych vys) si clovek zapaleny do aut udela spis vyhodu. No tak to musis tocit vic abys tam citil ty kone, a? Taky te ten r6 za to hezky odmeni. 😉 😄
Takisto súhlasím, 2,0 R6 nemal jednoducho výkon ani krútiak, ale 3,0 už mal oboje. Ten 2,5l je tak na hranici, ešte to nie je výkonovo úplne ono, ale zrovna v roadstri by som nejaký kilowatt obetoval zvuku a charakteru.
Pokud byl ten 2.5L (23i) na hranici tak to byla hezka hranice. 😉 Furt to melo 250Nm a zrychleni psane z 0-100 za 6,6s. Ano, nezatlaci to vzdy a vsude 350Nm jako je dnes bezne u foukanych 2L, ale zrychleni za sest a pul vteriny, to je furt v lize i dnesnich oktavii RS atd.. Jako jedna ze zakladnich motorizaci, nad kterou byli tri dalsi, podle me plne dostatecne.
Ale zrychlení je právě ta disciplína, kde chybějící krouťák vadí relativně nejmíň a naopak se projeví bonus RWD koncepce.
Ano, ale znovu, tady se nebavime o nejake dychavicne 1.4 atmosfere v nejakem HB, ale o poctivem R6. Mam co to odjeto v 3er ze stare skoly, s benzinovym R6 shodou okolnosti o cca stejnem (jeste trochu mensim) vykonu, cca stejnych Nm a ve stejne tezkem aute a me dojmy z toho byli vzdy jen pozitivni. Clovek od toho neceka zazraky ve 2tis ot. jak je dnes zvykem u turb, ale uz o 1tis ot. vys se dejou krasne veci a rozhodne si nebudes pripadat, ze stradas (v kontextu toho ze sedis v jedne ze zakladnich motorizaci), ze musis auto zbytecne tocit etc. A to ani na pomery dnesni doby.
Dneska je clovek tema foukanyma Nm zmlsany, ale za me je to jen pozlatko za kterym jeste jednou zaplaceme. Aspon pro lidi do aut zapalene by meli byt vlastnosti, charakter, zvuk atd. r6 minimalne stejnou, ne li vetsi, vahu jako tech tak lakavych +50Nm z turbo 2L.
Dneska je clovek tema foukanyma Nm zmlsany, ale za me je to jen pozlatko za kterym jeste jednou zaplaceme. Aspon pro lidi do aut zapalene by meli byt vlastnosti, charakter, zvuk atd. r6 minimalne stejnou, ne li vetsi, vahu jako tech tak lakavych +50Nm z turbo 2L.
Ono to není +50Nm, ale +100Nm. Já nevím, jezdil jsem naposled 325i E90 a to bylo celkem fajn, ale pokud si Mig stěžuje že to v Z4 moc nejede tak mu to věřím.
+100Nm proti cemu?
23i byla efektivne nahrazena foukanou 20i, rozdil v Nm je 250 vs. 270 => 20Nm.
30i pak byla nahrazena foukanou 28i, rozdil je 310 vs. 350 => 40Nm.
Turbo bude mit lepsi prubeh, ale ne o tolik o kolik tvrdi papiry. R6 ma typicky 80%Nm od cca 2000ot nahoru. Stejnych 2000ot kde se probouzi i foukane dvoulitry (jakkoliv vsichni v papirech tvrdi neco o plnych 350 Nm od 1300ot a jine nesmysly). Tech 100Nm rozdilu tam nebude nikdy.
23i byla efektivne nahrazena foukanou 20i, rozdil v Nm je 250 vs. 270 => 20Nm.
30i pak byla nahrazena foukanou 28i, rozdil je 310 vs. 350 => 40Nm.
Turbo bude mit lepsi prubeh, ale ne o tolik o kolik tvrdi papiry. R6 ma typicky 80%Nm od cca 2000ot nahoru. Stejnych 2000ot kde se probouzi i foukane dvoulitry (jakkoliv vsichni v papirech tvrdi neco o plnych 350 Nm od 1300ot a jine nesmysly). Tech 100Nm rozdilu tam nebude nikdy.
Tady docela hodně kecali, to auto je fakt líné, reálně je to zrychlení okolo osmi sekund... viz nějaký videa na youtube...
Videa na youtube vidim jen s automatem (ten ma o vterinu horsi zrychleni psane i v papirech) nebo s manualem, kde je ale autor ke svemu autu, rekneme, vlidny (rozjezd se zaplou kontrolou trakce, nebo bez vytoceni na jednicku atd.) a to asi nelze brat uplne smerodatne. Ale nejel jsem v tom, tak ti budu verit. 😄 😉
Mám automatový, takže to asi opravdu bude kolem těch osmi sekund. Není to žádný trhač asfaltu. Na druhou stranu, dělá takový randál, že se všichni otáčejí a jako show car funguje dobře. A paní s tím jezdí krokem, a 95% času s vytaženou střechou, což moc nechápu, prý, že jí průvan nedělá dobře. Ale cabrio mít musí😊
Kolega ale vzpomínal na dvoulitr šestiválec, který měl pravděpodobně neměl ani tolik koní co ta 2.5ka... Proto to srovnání. Krom toho, z dvoulitrového turba klidně dostaneš 400 koníků, zatímco ty atmosféry prostě mají svůj strop.
Atmosféra má svoje kouzlo, v některých aplikacích ovšem naráží na svoje přirozené mantinely. Do hot hatche asi osmiválec nedáš... nebo dáš a vyrobíš kladivo.
Atmosféra má svoje kouzlo, v některých aplikacích ovšem naráží na svoje přirozené mantinely. Do hot hatche asi osmiválec nedáš... nebo dáš a vyrobíš kladivo.
Jedna vec jsou kone a druha zase valce. Puvodne se v tomhle vlakne mluvilo prave o tech valcich a na svem prikladu s 320i jsem se snazil demonstrovat to, jak moc byli sestivalce rozsirene a naopak jak moc jsou dnes vzacne. Uplne jine tema je turbo vs. atmosfera. Kazdopadne nemyslim si, ze by sestivalcova 320i jela nejak vyrazne hure, nez ta dnesni. To auto taky bylo lehci a nebylo tolik priskrcene emisnimi limity. Papirove maji obe stovku kolem 9 sekund. Sice nevim, proc srovnavas Z4 s trojkou, navic v odlisnych specifikacich, ale tech sedesat koni bych kvuli zvuku moc rad ozelel.
Jezdím s ní už týden a musím říct, že se staženou střechou se ten zvuk docela rychle omrzí, v podstatě je to až otravný😊 Ze stejného důvodu jsem nechtěl laďák na motorku a v tom autě je to celkem podobný, chvilu zábava, ale potom už na to radši tak moc nešlapeš, abys z toho ječení neohluchnul😊
Na plný plyn ty auta pojedou stejně, ale při běžném použití na to turbo musíš šlapat daleko míň a pojede líp...
Na plný plyn ty auta pojedou stejně, ale při běžném použití na to turbo musíš šlapat daleko míň a pojede líp...
Zatimco ve trojce s pevnou strechou a tissim vyfukem by ten zvuk byl prijemny. Rozhodne vice, nez ctyrvalcove mixery.
V tom se lišíme. Já miluju zvuk motorky i auta. Mám lehce laděný výfuk na mašině (screaming eagle) a pořádné výfuky na autě...a je pro mě svátek každé nastartování. Přiškrtit bych to nechtěl ani za nic. A spolu s 8 válci vzniká krásná symfonie jakou žádný méně válec nenahradí.
Jde o to, ze 5+ valce zneji dobre vzdycky. I kdyz jsou naladene na maximalni ticho a kultivovanost.
Mhm jakkoliv jsem se soustredil, slysel jsem zvuk z laufu, ne z motoru. A ani ten ctyrvalec nezni z vyfuku spatne...
Akorat ze na motorce mas helmu a v aute strechu. V cabriu nic a rychle to prestane bavit, kdyz to moc rve...
Len pre úplnosť, osemvalce dakedy v strednej triede nemalo len BMW, ale celá nemecká prémia a niektorá japonská (IS-F) a dokonca aj jeden maistream (Passat B5,5).
Jo jo, pamatuju si W8...jeden potkávám. A dnes jsou na půlce válců...
Ale na stejném výkonu, s menší hmotností motoru. Passat W8 byl exot, žádné extra jízdní vlastnosti se nekonaly.
Já bych raději 8 válec než čtyřválec. Nehledě na výkon. A kdo z nich vydrží více? To je jasné. Nicméně jak Passatu. tak Superbu by slušel alespoň 6 válec. To by bylo důstojné.
Meleš jak kafomlejnek. 90% superbů se prodá s dvoulitrovým dieselem. Nalítej 5000 km za měsíc s patnáctilitrovou spotřebou a pak můžeš hodnotit... Já dva roky používal 650ku jako daily car se spotřebou 13 na sto ale bylo to hafo rozhazování...kdyby měli amíci benzín za 1,2 dolaru, nekupoval by ty auta nikdo😊
Zrovna v superbu byl sestivalec druha nejprodavanejsi benzinova motorizace. Navic novy dvoulitr neni nijak zvlast uspornejsi. Pokud by ted udelali 3.6 VR6, tak by taky zral mene, nez ten 10 let stary. Ale vrcholne motorizace proste zerou vice. Kdo chce jezdit na spotrebu, koupi si neco slabsiho, to je jasne.
Druhá nejprodávanější benzínová motorizace a benzínů celkově se prodalo asi tak deset procent. proboha... benzínových superbů je v nabídce asi tak desetina proti dieselovým...
Ale to uz jsme zase nekde uplne jinde.
Jo, konkrétně v prd... s takovou argumentací jakou máš ty😊
Mhmm. Moje argumentace je v poradku, to ty skaces od jednoho tematu k druhemu. Puvodne se mluvilo o tom, jaka je skoda, ze mizi sestivalce. Ty jsi zacal tvrdit, ze nemizi, potom jsi do toho zacal plest nejakou Z4ku, turba, kone, ted zase, ze benziny zerou a malo se prodavaji a ja nevim co vsechno... Ale to je jedno. Jinak to, ze se benzinu celkem proda malo nic nemeni na tom, ze se byl ten sestivalec druhy nejprodavanejsi.
Já jsem napsal, že 90% Superbů se prodá s dieselem a ty jsi mi na to napsal, že druhá nejprodávanější benzínová motorizace byla 3.6
O BMW začal někdo jiný, ale to je buřt. Šestiválec v Superbu byl tak okrajová motorizace, že je úplně jedno, jestli bude nebo nebude, ty si ho stejně nekoupíš, stejně ho živit nebudeš. Nářky bychařů automobilku moc netrápí...
O BMW začal někdo jiný, ale to je buřt. Šestiválec v Superbu byl tak okrajová motorizace, že je úplně jedno, jestli bude nebo nebude, ty si ho stejně nekoupíš, stejně ho živit nebudeš. Nářky bychařů automobilku moc netrápí...
Tak to ty benziny muzou vypustit uplne, ne? Zacalo to u BMW a tveho prirovnani s povidly a kaviarem. Kazdopadne Superb se v sestivalci prodaval v ramci moznosti vytecne, ty stare sestivalcove bavoraky si lide taky kupovaly, o vselijakych vicevalcovych naftach ani nemluve. Zakaznici si rozhodne neprali konec sestivalcu, za tim stoji jini. Jasne, svuj nazor, ze benziny zerou, uz jsi prezentoval, ale pokud nekdo neuzivi 330i v sestivalci, nebo superb 3.6, tak neuzivi ani ekvivalentni dvoulitry.
Proč? Mají vrcholnou motorizaci s výkonem větším než měl předchozí šestiválec. S pohonem všech čtyř kol. To si myslíš, že kupci Superbu řeší zvuk? S tím silným benzínem už to začíná být cenově kolem třídy E nebo pětkového BMW. Koupí si to starosta, co nemůže provokovat na vesnici s něčím z D3. Nebo manažer co na to má budget.
šestiválec byl v jedné generaci, dali ho tam uškrcený, měl daleko víc poruch než ten v Passatu. Nikomu chybět nebude...
šestiválec byl v jedné generaci, dali ho tam uškrcený, měl daleko víc poruch než ten v Passatu. Nikomu chybět nebude...
To můžu potvrdit, znám dost lidí, kteří kupují top verze Škodovek nebo jiných "neprémií" jen aby při povinné roční návštěvě u zákazníku bylo vidět, že firmě se sice daří, ale zase ne tak moc... Je to sice vtipné, když majitel S8 vyráží v o dvě třídy horším voze na tmelení vztahů, ale to drží prodeje těchto top verzí nad vodou. jako jediné auto v rodině je jakákoliv top verze ( nejvýkonnější benzín v dané třídě) zcela mimo logiku a ztrácí smysl, protože provozní náklady jsou výrazně vyšší, než u zlatého středu. Top verze neprémie se nekupují z fandovství nebo čirého zápalu, jde jen o kalkul. Proto se nestal např. šestiválec v S kupé nejprodávanějším motorem, S kupé je někde jinde, výše a nikdy nebude oslovovat tu pravou cílovou skupinu náklady na provoz . Superb by se ale prodával i s litrovým motorem, kdyby cena tomu tupláku odpovídala.......
Tobe chybet nebude, takze vlastne nikomu. No, pokud sam sebe povazujes za nikoho... Jinak superb mel i v prvni generaci hned dva sestivalce a v te minuke k nemu nabizel velmi slusny dvoulitr s turbem. Ktery skutecne nechtel nikdo...
Já jezdím s 8 válcem...a jezdím za 12 - 13 litrů. A tak jak je psáno, 6 válec byl v minulé generaci jednou z nejprodávanějších variant. A též nevěřím, že ten nahoněný 4 válec bude jezdit za méně než moderní 6 válec.
A kolik najezdíš? 5000 měsíčně? jednou z nejprodávanějších variant? nenech se vysmát prosím tebe podívej se do bazarové inzerce kolik jich tam je, navíc ten se sníženým výkonem měl docela fatální problémy, proti Passatu R36
2 - 3000 v průměru asi. Jezdí jich ještě docela dost. Navíc tvořili i reprezentativní flotily. Myslím si, že k tak velkému vozu na vrchol patří více válec. Stejné je to u Volva.
Superb není moc velké auto. A řidičům Volva je pravděpodobně dost jedno, co je uvnitř, protože neřeší ani zvuk, ani výkony.
děkuju, žes mně opravil, ale nebylo co. On psal o tom, že v trojkovém BMW už není osmiválec. Tak jsem mu odpověděl to, co jsem mu odpověděl.
No ano, jedině MB, ostatní jsou fuj, ale řeč je tu o S-Klasse, tak si ty podpásovky s kodiaqy a 3er nechej, brečíš-li tu pro downsizing, tak připomínám, že to byl právě MB, kdo do této třídy jako první zavedl čtyřválcový dýzl. :-!
Já jsem neřek, že ostatní jsou fuj. To je tvoje diagnóza zúžený vidění světa. Ano 250 CDi byl pro hotely. Dnes už v nabídce není. A žádný podpásovky, to je konstatování smutný evropský automobilový reality.
"Předtím ve střední třídě byly a i 6 válce, dnes dávaj do BMW 3er tříválec. O osmi si mohou nechat zdát. Superb i Passat končí na 4. O Kodiaqu nemluvě."
Kritizuješ downsizing, samo, že MB nezmíníš, přitom v kontextu tohoto testu, je čtyřválec v S-Klasse mnohem lepším příkladem. Ten Kodiaq má ve své třídě v dané době nadprůměrné motorizace, stejně jako 3er ve své. Selektivnost hodnocení je tvou doménou, magistráte.
Kritizuješ downsizing, samo, že MB nezmíníš, přitom v kontextu tohoto testu, je čtyřválec v S-Klasse mnohem lepším příkladem. Ten Kodiaq má ve své třídě v dané době nadprůměrné motorizace, stejně jako 3er ve své. Selektivnost hodnocení je tvou doménou, magistráte.
Jejda, to BMW je fakt asi tvá diagnóza. Jsem zvědav, co budeš dál říkat.....oni brzy přestanou dělat spalováky, protože maj v čele jednoznačně největší zelený blbouny ze všech. I proto ztratili primát v prodejích. Co se S Klasse týká, 4 válec už v nabídce není. Výjimkou tedy ujetýho hybridního provedení s 2 motory. Tvrdit že velký Kodiaq je nadprůměr...si děláš prd*l? Začíná na 1,4 a končí na 2 litrech...tedy tam, kde by měl začínat. Zelená ti leze na mozek. Už to nepij. 8-s
Na dvoulitrech dneska končí i XC-90... a X-Trail jako z mého pohledu nejbližší konkurent končí na 1.6. Bylo by hezké kdyby tam i v mainstreamu byly šestiválce, ale nejsou.
Kde končí jeho evropská nebo asijská konkurence?
Podívej kde dnes končí Lexus IS...a nebyl tam ještě v předchozí generaci V8? Je problém si koupit šestiválcové 3er, A4 nebo C?
Podívej kde dnes končí Lexus IS...a nebyl tam ještě v předchozí generaci V8? Je problém si koupit šestiválcové 3er, A4 nebo C?
Právě, že u toho Céčka si v dieselu stále šestiválec nekoupíš a jediný kdo měl R4 diesel v "luxklasse" byl taky MB. Takže ta kritika zrovna od příznivce MB kulhá na obě nohy. 😉
A teď to zkusme z perspektivy americké konkurence - ford e😜lorer např. za stejné peníze cca jako Kodiaq je 3,5 litrový 6 válec (atmo nebo turbovaný). Stejně tak celá řada dalších vozů. Přeci není v pořádku, že nám tady z nějakých pseudoekologických důvodů dávají za velké peníze takové škrkátka pod kapotu... Mimochomdem s 6 válcovým ecoboostem v e😜loreru jde jezdit v klidu za 10 litrů a to má 365 koní.
Panebože podívej se kolik stojí benzín u nás a kolik v USA a kolik se obecně prodá benzínových SUV...
v klidu jezdit za deset >😒] >😒]
[odkaz]
v klidu jezdit za deset >😒] >😒]
[odkaz]
A ty si myslíš, že ta velká SUV v Evropě jezdí za méně, když chceš jet svižněji? Ten Kodiaq bude s 1,4 TSI na dálnici při 150 žrát určitě více.
Ale ten si nikdo reálně nekoupí proboha... a ne, žrát víc nebude.
To by tam v nabídce nebyl. Mi by se Kodiaq i líbil, ale chybí mu 6 válec v dieselu.
Co se spotřeby týká - tak v testu uvidíme. Bude totiž honit otáčky = ničí se a žere.
Co se spotřeby týká - tak v testu uvidíme. Bude totiž honit otáčky = ničí se a žere.
Kolik sis koupil Škodovek? Nepsal jsi, že jsi jezdil v dieselovém áčku? se čtyřválcem? A že to v pohodě stačí? Změnil jsi názor?
Ano měl jsem kdysi na město. Máš dobrou paměť. Byla to nižší střední třída a motor s objemem 2,2. Vlatně potvrzuješ má slova. Tam ten motor byl docela na místě. Na dnešní Kodiaq je objemem příliš velký....
Hyundai nevím jak se jmenuje, Kia Sorento a další v pohodě vystačí s dvoulitrovou naftou a nikde není ani čárka o tom, že by ten motor nějak nestačil... Asi proto, že před deseti či patnácti lety měly podobný výkon třílitrové šestiválce...
To, že se neorientuješ, je známá věc, když k tomu začneš vynášet kategorické soudy, jen se víc zesměšňuješ. >😁
vabis
No vidite ze svet je jeste hezky. Pokud se libilo, neni treba 3,7m. Poradte se s panem Vaculikem a Martin Vam urcite pomuze vybrat nejakou peknou R129 za 300-500k. Klesat uz to nema kam, tak to pak prodate za stejne. Akorat 6 valcovou bych nechtel, protoze to nejede, navic co si pamatuju, tak ten automat poustel otacky dost vysoko, tak to bylo nekomfortni. Ale klasicka petikilova byla super. Ja ji mel v 92 na vikendy a parada, stribrna s M119. Volant a budiky byly tehdy z Mamuta, tak jsem se citel jako doma. Nejlepsi na tom bylo, kdyz to clovek zamkl, tak se samy zamkly vsecky prihradky atd. Podvozek a hlavne to rizeni nemelo chybu.
Jezdit se musi s vytazenymi okny a sitkou, koukam ze se za ctvrt stoleti nic nezmenilo. Ale pak to jde i do rannich mraziku, ale nekteri k tomu maji obe strechy. Casem treba porovname dojmy z SLS , nad 4000 s lehce rozhozenou zadi a okreska pres Hradec ou jej.
Jezdit se musi s vytazenymi okny a sitkou, koukam ze se za ctvrt stoleti nic nezmenilo. Ale pak to jde i do rannich mraziku, ale nekteri k tomu maji obe strechy. Casem treba porovname dojmy z SLS , nad 4000 s lehce rozhozenou zadi a okreska pres Hradec ou jej.
to je pro páprdy, lepší je Audi R8 cabrio 😄
Zas paprda co vysoli za auto 4.5 mega je urcite solventny paprda a bude k tomu mat slusny barak dalsie 2 auta a vilu pri mori nej ten speed boat....Nie je zle byt paprdom a vozit sa v S 500 kabriu ci?
Andy, vis ze R8 znamena 8 x reject, 8 z 10 paprdu nedoporucuje. SLS nechate rozepsat mezi Actrosky a bude. Kdyztak pan Samohyl by tam aj neco mohl mit. Jen se po meste musi davit pozor na tu dlouhou kapotu.
poslu ti na fb link na zdejsi besidku, schvalne jestli najdes Misu jo, masky maji mali luxusni.
poslu ti na fb link na zdejsi besidku, schvalne jestli najdes Misu jo, masky maji mali luxusni.
maxi!
Nadherne auto ( aj ked ja radsej pevnu strechu ) a jazdne oproti coupe to nie je az taka katastrofa, v podstate som ho nejak logicky ani nedostaval do situacii, ze by sa to nejako krutilo a trpelo.
Ovela horsie vysvedcenie daval nakup napriklad Turba a aj M3 v cabriu - ale v takejto jachte predsa zijem iny zivot...
:-!
Ovela horsie vysvedcenie daval nakup napriklad Turba a aj M3 v cabriu - ale v takejto jachte predsa zijem iny zivot...
:-!
alesvladik
Naprosto úžasné auto, jen bych si odpustil AMG paket - zbytečně snižuje komfort
V UK nevies kupit MB bez AMG packet vsetky auta to povinne maju co povazujem za divny marketing. Tie AMG disky su pekne len chvilu po zoznameni s mestkymi obrubnikmi dostali trosku drsnejsi vyzor... >😁
Jo, to jsem si taky všimnul. Samý AMG/ M pakety, jenže taky SPOUSTA aut má furt halogeny. Céčka, trojky, X3, etc., všechno fpaketu bez fialek. 8-s
Pocitam tak 3 roky a LED uz budu bez priplatok aj na Daciach mozno nie celkom ako ILS od MB ale casom aj to pride... Hodinky tikaju a vyvoj aut vali vpred...
Jak kde, třeba ve státech Beneluxu nebo Itálii mi přijde, že pokud nejsou lepší světla v sérii, připlatí si nepříliš mnoho kupců.
_Karel_
Tohle byl klasický test? Mě to přišlo jako "první dojmy".
Nezbyl mu čas se příliš rozepisovat, musel se věnovat taky slečně Míše přece, to dá rozum >😁 >😁 >😁
A z toho by taky mohly vzniknout nějaké ty první "jízdní" dojmy...
No to mohly, esko dělá určitě divy. Navíc se objevuje pouze se šéfredaktorem, takže jak vidíš - pořadí podle hodnosti. Spíš zda to slovo první tam patří, já bych raději nechal jen jízdní dojmy. Víš jak, ty moderní auta lepších značek 300tis na hrbu a sedačky jak nové. Se to stočí na 170 a všichni jsou spokojeni že. A nechte už toho, nebo se lekne a příště bude figurant Matouš se zubním kartáčkem ziglající světla pažoutova. Člověk aby se bál dneska nastoupit na stáž.
JuckiCZ
Nechce se mi věřit, že by auto o délce přes 8 metrů mít málo místa na zadních sedačkách. S touto délkou jsou u i některé mikrobusy!
Asi to bude špatně zvoleným rozvorem - přece jen zbývá na převisy více než 5 metrů, takže budou asi i různé nájezdy docela problém.
Co si ale zaslouží moji pochvalu, jsou designéři, protože na těch 8 metrů auto určitě nevypadá a hlavně převisy nevypadají na nějakých 2,5 metru ani jeden 😉.
Asi to bude špatně zvoleným rozvorem - přece jen zbývá na převisy více než 5 metrů, takže budou asi i různé nájezdy docela problém.
Co si ale zaslouží moji pochvalu, jsou designéři, protože na těch 8 metrů auto určitě nevypadá a hlavně převisy nevypadají na nějakých 2,5 metru ani jeden 😉.
máte pravdu, objektivní výtka tam byla... Ale přiznám se, to auto mě tak nadchlo a všechno ostatní dělalo tak perfektně, že jsem těch pět hvězd dát musel...
Machi
Jichi
Ale já nepatřím k těm co čtou jen nadpisy a hvězdičky a pak si jdou rovnou stěžovat do diskuse, takže mi to zas tak neva.
ad dvě - běžný člověk, který se sveze autem za 4M je nejspíš docela vykulený...
ad dvě - pokud se redaktor neumí vzpamatovat při psaní článku z drahého auta, pak by neměl psát recenze. Nemyslíš?
ad ad dvě - jsme v ČR, ne v Německu, tady není moc běžné takové auta testovat...
Teď investujeme do podvozku a jízdy, základu pro další generace...pak přijdou serepetičky v interiéru 😉
Z článku to zní asi takto: "Na rozbité cestě to není nic moc, na hladké a rovné cestě je to super auto." ----> ale to umí každej.
jsem rád, že jsme se shodli. Na ten motor budu ještě hodně dlouho vzpomínat, to byl něco neskutečnýho...
Mějte se,
Machi