Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
orgasmic
Jak to má velký kufr? >😁
Ozzman
To není, myslím, že Lexus umí větší hrúzy >😁
No ešte je skoro súdiť, ale tieto špionážne fotky neveštia nič pekné. A možno je to odpoveď koncernu VW tým, ktorým sa zdal Kodiaq príliš fádny a krabicoidný, popri tejto neforemnej oblude zrazu vyzerá ako dokonalý krásavec. >😁
Jo kamaráde, když chceš u***t v autě 7 lidí, tak nějaká ta krása musí jít stranou. Viz poslední model X5... :-!
Uvezlo to 7 lidí, je to MPV, SUV a offROAD zároveň a ještě je to krásny. >😁 >😁 >😁 [odkaz]
Tohle by se narozdíl od VW mohlo líbit i Barikovi >😁
Buchanka >😁 >😁
Klasika, používá j třeba Czech coal na dovoz dělníků k bagrům, projede to co jiná auta která ale stojí 3x tolik >😁
Klasika, používá j třeba Czech coal na dovoz dělníků k bagrům, projede to co jiná auta která ale stojí 3x tolik >😁
Já věděl, že se trefám >😒] Škoda, že ten komfort je už podružný... i když tomuhle vehiklu to asi nejde vyčítat, k tomu nebyl postaven 😄
Je to vojenský stroj na průjezd terénem. Tam funguje výborně. Hlavní komfort je v tom dojet a nemuset vylejzat ven v bahně.
[odkaz]
A zas tak zastralé to není, rep. je to zastaralé v tom, v čem má být - aby to sovědčeno fungovalo v terénu , šlo to snadno orpavit a zvládlo i extrémní podmínky.
[odkaz]
A zas tak zastralé to není, rep. je to zastaralé v tom, v čem má být - aby to sovědčeno fungovalo v terénu , šlo to snadno orpavit a zvládlo i extrémní podmínky.
To jo, ale do cíle to přivezlo všechny polomrtvé včetně řidiče... >😁
Za mě poslední X5 v naprostém pořádku 😄
No k originální E53 a i k E70 nemůže F15 ani čuchnout, sorry... ;-\
Tak E53 se mi nelíbilia, ani když byla nová, natož teď. E70 výborně, vzhledově umí pracovat se svou hmotou, opravdu hezké auto. No a F15, jako evoluce E70, u mě funguje naprosto bez problémů.
F15 jsem 2 roky měl, ale na tu dlouhou kastli jsem si za celou dobu nezvykl...ještě štěstí, že byla dost vysoká, což tu extra délku jakžtakž maskovalo....
Jediné, co bych dokázal připustit, je, že zatímco E70 se musela líbit každému, tak F15 se každému líbit nemusí. Můj případ to ovšem není, mi se líbí hodně 😄
Jako dokonaly krasavec nebude Kodiaq vypadat nikdy, ale u nej jsem mel pocit, ze se designer (sice neuspesne, ale) aspon snazil designovat. Tohle je jak pises tak neforemne, a ja dodam bez panadu, az je mi toho prerostlehodustru lito. >😁
sargis
skoro to iste, ale ma to ine logo a nevola sa Kodiaq a hned kritika....
Inak kde su tie fotky medveda v zaklade na malych kolesach z halogenmi, ktore uz 3 dni behaju ceskym webom? Ked predtym tu bolo 500 fotiek medveda, Rapidu, Octy, Fabky z Vasich dialnic?
Inak kde su tie fotky medveda v zaklade na malych kolesach z halogenmi, ktore uz 3 dni behaju ceskym webom? Ked predtym tu bolo 500 fotiek medveda, Rapidu, Octy, Fabky z Vasich dialnic?
máš prosím odkaz? nemůžu je nikde najít
[odkaz]
Ono se ale není čemu divit - takovou verzi si umím představit třeba i pro taxikáře, bude to taková levnější alternativa pro multivan. Ostatně i superb má v základu halogeny, což vypadá příšerně, ale někteří taxikáři s tím jezdí.
Reálně jsem Superb s halogeny viděl maximálně dvakrát, ale mezi pražskými taxikáři asi bude běžnější.
Jinak říkal jsem si, jak je do těch úzkých světlometů hodlají napasovat, a vida, nějak je tam nacpali. 😄
Jinak říkal jsem si, jak je do těch úzkých světlometů hodlají napasovat, a vida, nějak je tam nacpali. 😄
Nemají je samozřejmě všichni, většina má ambitiony a třeba Modrý Anděl jezdí L&K. Ale viděl jsem už i netaxikářský active...
Futurista
Tak tohle ja fakt takový... Hrozný. Z toho předobočního pohledu mi to přijde jako Jeep Compas, nebo jak se ten paskvil jmenuje. Jinak mi to přijde jako designové cvičení učňů z Vlkohradu. Něco jako ten uplácanej Rapid jménem ... ani vlastně nevím.
Tohle fakt ne. Proti tomu je i Škoďák pěknej počin. A jen čtyřválce??? To tady většina závodníků nepřekousne. 😉
Tohle fakt ne. Proti tomu je i Škoďák pěknej počin. A jen čtyřválce??? To tady většina závodníků nepřekousne. 😉
mne pride ze dizajnovo sa stale motaju okolo nejakeho "neperspektivneho bodu" .... bodu ktorym v severnej amerike nemaju velku sancu zabodovat ;-\ ... chce to proste uz viac odvahy a moderny .. viac stylu .. zmenit to auto vyraznejsie a prisposobit ho uz ozaj americkym zakaznikom.. lenze toto je opat dizajnova europska konzervativna nuda ... ktora nech robi co robi americky ani moderne stale moc neposobi.... paradoxne najamerickejsie na mna dnes posobi stale este ten sucasny prerasteny beetle
Uživatel_5340709
Kodiaka, tak tohle by se mohlo jmenovat VW Polar bear. /ta bílá tam není náhodou/. :yes: >😁
netcar.xx
Tak toho se v Americe proda nejmene 5 kusu rocne jako sveho casu Phaetonu >😒] Vzdyt to je vosklivy jak cikansky hracky
3_diamanty
ale na prvy pohlad mi to pride take opat akesi "nijake" a tvarovo uz prekonane..... pravdepodobne toto co vidime este vychadza zo studie crossblue.... skoda lebo VW mal okrem toho aj nejaku tu uz "modernejsie" a "odvaznejsie" posobiacu studiu ( T-prime ) na ktorej je uz tvarovo vidiet viac buducnost znacky ako jej minulost.... takze fakt neviem.... ono ta tiguanovska predna cast plus celkovo strohe a prekonane tvary kasne k tomu .... no co na to povedat.. tymto sa neposuva vw v amerike dizajnovo aj charizmou opat ani o meter dopredu ... . fakt neviem... ale ak vw chce v amerike ozaj uz zacat slusne predavat a nielen prezivat a byt len do poctu.. tak treba zmenit iste veci ovela vyraznejsie ... a ked to za velkou mlakou dokaze taky lexus alebo korejske vozy tak ozaj neviem preco vw ma s tymto stale taky velky problem... ozaj si niekto mysli ze toto velke biele co vidime na fotkach na americkom trhu zaboduje viac ako nejake tie lexusy hondy a dalsie ine etablovane SUVecka? ..... pritom som si isty ze vw na to ma... len stale nedokaze namiesat tie spravne ingredience ktore zachutia aj zakaznikom za velkou mlakou .... pritom ako som uz spominal studia T-prime uz ukazala cestu... a tadial by to mohlo uz ist... lenze vo vysledku vidim opat len nejakeho vizualne uz davno prekonaneho "veterana" ;-\
vwtig
"... vyšší specifikace budou k mání s benzinovým šestiválcem..."
MQB je pre motory ulozene napriec... zmesti sa im tam vobec 6valec? >😁
MQB je pre motory ulozene napriec... zmesti sa im tam vobec 6valec? >😁
ano, VR6. Otazka je ( pre mna uz ale zodpovedana ), o aku VR6 sa bude jednat. Vsetci novinari zatial papagajuju staru 3.6 atmo. Podla mna ale tato patri minulosti a coskoro uvidime novu 3.0 TSI ( polovica z W12 6.0 TSI ).
Taky bych si vsadil na 3,0 TSI..
Mimochodem, poslední VR6 3,6 byla asi litinová co, ale W12 byla vždy hliníková, tušíš jak na tom má být VR6 tsi?
Každopádně cc 2017 bych si s VR6 tsi dokázal představit. Teramont je bohužel ošklivej a těžko říct, jak se bude prodávat v USA. Jestli se ukáže v Evropě se zatím neví. Podle mého bude k němu existovat menší verze "kupé", která by měla směřovat do Číny a ta se možná pak ukáže i jako Passat SUV (T-Track) v Evropě.
Mimochodem, poslední VR6 3,6 byla asi litinová co, ale W12 byla vždy hliníková, tušíš jak na tom má být VR6 tsi?
Každopádně cc 2017 bych si s VR6 tsi dokázal představit. Teramont je bohužel ošklivej a těžko říct, jak se bude prodávat v USA. Jestli se ukáže v Evropě se zatím neví. Podle mého bude k němu existovat menší verze "kupé", která by měla směřovat do Číny a ta se možná pak ukáže i jako Passat SUV (T-Track) v Evropě.
No istú logiku má, čo hovoríš, teda ak bude aj takéto veľké SUV na platforme MQB (čo sa mi moc nezdá), tak s R4 sa neuspokojí a V6, ako je známe, sa na MQB nevojdú, teda riešením by bol kompaktnejší VR6. Ale bola by to taká z núdze cnosť. A pre jediné auto vyvíjať nový motor (pretože si akosi neviem predstaviť v dobe downsizingu, žeby sa do VR6 vrátil do Golfa či Superbu), to sa mi potom zdá lacnejšie použiť doterajšiu platformu Touaregu, kde vojdú v pohode nielen V6, ale aj V8, teda existujúce motory.
No neviem, hoci píšu o MQB, akosi sa mi nezdá, že by vyše 5 metrové SUV bolo na platforme určenej pre malé a stredné autá (Kodiaq je podľa iných zdrojov najväčšie auto na tejto platforme). Počkáme, uvidíme.
Tak nějak, MQB se zatím nikam jinam výš než je střední třída nepodívala (Tiguan/Kodiaq, Superb/Passat), takže stavět na tom velký SUV na trh kde potřebuju V6 a V8 moc smysl nedává, když se na to naopak ideálně hodí MLB (Q7/Touareg).
pre vsetkych😒br />
Ak si spomeniete na studiu CrossBlue Concept, toto bol predobraz Teramontu a bol na MQB. Bola to ukazka toho, ako velmi sa da MQB platforma natiahnut, ked je potreba urobit velky voz, ktory bude lacnejsi na vyvoj aj na konstrukciu, nez voz zalozeny na MLB / MLB-evo.
A kedze takyto velky a lacny voz je urceny pre Cinu a US, tam ich netrapia naftaky ( V6 a V8 TDI ), uspokoja sa s radostou s VR6 benzinom a s nalepkou V6 vzadu. >😁
specialne pre Kesumba:
Predpokladam, ze v dnesnej dobe by uz bolo asi riadne "out" vyrabat VR6 z liatiny. 😉
Ked ho urobia dobre, viem si zivo predstavit jeho dalsie pouzitie aj v tebou spomenutych modeloch, ale aj "klasicky Passat R" by bol fajn. 😉
Coskoro budu musiet rozmyslat aj o novom Passate pre US, takze aj pre neho...
Proste vhodnych aplikacii pre trhy, kde nieje len "CO2 sialenstvo" je kopec... 😉
...ale za nejaku tu vynimku potvrdzujucu pravidlo by som sa prihovaral aj tu. Ak Ford uvedie Fusion/Mondeo ST aj ku nam....., ak bude mat nova Insignia OPC tiez V6..., no necham sa prekvapit 😄
A kedze takyto velky a lacny voz je urceny pre Cinu a US, tam ich netrapia naftaky ( V6 a V8 TDI ), uspokoja sa s radostou s VR6 benzinom a s nalepkou V6 vzadu. >😁
specialne pre Kesumba:
Predpokladam, ze v dnesnej dobe by uz bolo asi riadne "out" vyrabat VR6 z liatiny. 😉
Ked ho urobia dobre, viem si zivo predstavit jeho dalsie pouzitie aj v tebou spomenutych modeloch, ale aj "klasicky Passat R" by bol fajn. 😉
Coskoro budu musiet rozmyslat aj o novom Passate pre US, takze aj pre neho...
Proste vhodnych aplikacii pre trhy, kde nieje len "CO2 sialenstvo" je kopec... 😉
...ale za nejaku tu vynimku potvrdzujucu pravidlo by som sa prihovaral aj tu. Ak Ford uvedie Fusion/Mondeo ST aj ku nam....., ak bude mat nova Insignia OPC tiez V6..., no necham sa prekvapit 😄
Myslím, že v dobe po diesel gate VW katuje kosty, kde sa dá, takže ak je alternatíva "použiť/vylepšiť existujúce" vs. "vyvinúť úplne nové", logickejšie sa javí tá prvá možnosť. A myslím, že VR6 by sa moc okrem Teramontu nemal kde dať. Samozrejme môže sa argumentovať minulosťou, že VR6 mal nielen Passat, ale aj Golf (Vento, Bora..), ale čo bolo, bolo, terazky je iná doba, keď aj v strednej triede je dvojliter luxus (zdravím Renault), preto jednoducho neverím, že by sa do Passatu vrátil šesťvalec (o Golfe ani nehovoriac). A konkurencia s V6 nebude (Monde👋Fusion je už niekoľkoročný model a ak V6 v EU neprišiel doteraz, ťažko čakať, že by ho uviedli v budúcnosti; obdobne Insignia, V6 v OPC je posledný Mohykán, v novej generácii dám ruku za to, že V6 už nebude).
Dle mého je to MQB určitě už jen pro nepoměr dýlky přídě a zbytku auta.. Tohle auto docela sleduju a už muly jezdily na MQB. V USA to má ale dostat Aisin převodovku s HDM.
Průšvih bude, pokud tam dají 3,6 FSI, protože to by znamenalo, že VR6TSI stopnou a pak se to do EU nedostane ani náhodou.
Průšvih bude, pokud tam dají 3,6 FSI, protože to by znamenalo, že VR6TSI stopnou a pak se to do EU nedostane ani náhodou.
Tady jsou první jízdy německých novinářů z USA.
[odkaz]
1. Ano je to na MQB, to se ví už více než rok (velké, levné SUV viz studie Cross Blue)
2. Je tam 2.0 TSI a 3,6 FSI 280hp
3. Předpokládá se pro USA a Čínu, premiéra v listopadu v LA
4. Výroba začne do konce tohoto roku v Chattanooga
Podle mě se do Evropy nedostane, tady bude v této třídě velkých SUV působit jenom nový Touareg, který už brzy vyjede na platformě MLBevo.
[odkaz]
1. Ano je to na MQB, to se ví už více než rok (velké, levné SUV viz studie Cross Blue)
2. Je tam 2.0 TSI a 3,6 FSI 280hp
3. Předpokládá se pro USA a Čínu, premiéra v listopadu v LA
4. Výroba začne do konce tohoto roku v Chattanooga
Podle mě se do Evropy nedostane, tady bude v této třídě velkých SUV působit jenom nový Touareg, který už brzy vyjede na platformě MLBevo.
vyvinut uplne nove...nie 😉 😒br />
- lebo polovica W12 a teda defakto prerozdelenie nakladov aj na nu. Kludne mozu pouzit rovnaku 1 hlavu, piesty, turbo ( pokial ju nebudu chciet moc sponovat hore )....
Passat - no ked nie ten nas, tak ale pre dalsi US Passat to bude vhodna motorizacia. Fusion V6 pouziva - nedavno som cital recenziu. A ked si zoberes s akym meskanim prislo Mondeo ku nam, tak su este stale "v norme" z hladiska casu - mozno prijde s FL...
Insignia - suskandy suskaju fakt o OPC s novovyvinutou V6 turbo.... - necham sa prekvapit. 😉
Proste tych aplikacii nieje tak malo, kusovo to vyjde na mnohonasobky W12, takze takto si prerozdelia aj naklady na jej vyvoj. Ved co by malo byt drahsie, nez vyvijat novy 12-valec, ze...
No a potom neskor, ked sa koncern pozviecha z tych prußerov, voalaaaa a "Golf R400" s legendarnou vevericou moze znovu prist... 😉
edit: pisem pomaly - Kesumb uz privolava Golf R420... 😄 OK, nebudme trochari ! R450 !!! >😒] >😒] >😒] >😒]
Passat - no ked nie ten nas, tak ale pre dalsi US Passat to bude vhodna motorizacia. Fusion V6 pouziva - nedavno som cital recenziu. A ked si zoberes s akym meskanim prislo Mondeo ku nam, tak su este stale "v norme" z hladiska casu - mozno prijde s FL...
Insignia - suskandy suskaju fakt o OPC s novovyvinutou V6 turbo.... - necham sa prekvapit. 😉
Proste tych aplikacii nieje tak malo, kusovo to vyjde na mnohonasobky W12, takze takto si prerozdelia aj naklady na jej vyvoj. Ved co by malo byt drahsie, nez vyvijat novy 12-valec, ze...
No a potom neskor, ked sa koncern pozviecha z tych prußerov, voalaaaa a "Golf R400" s legendarnou vevericou moze znovu prist... 😉
edit: pisem pomaly - Kesumb uz privolava Golf R420... 😄 OK, nebudme trochari ! R450 !!! >😒] >😒] >😒] >😒]
Tak W12 pre Bentley je iná liga, nemyslím, že pri vývoji motora pre Bentley sa šetrilo tak, ako pri masových štvorvalcoch (a teda cena časti motora z Bentley by možno bola stále pre VW/Škodu vysoká); tiež nemyslím, že vývoj VR6 "odrezaním" z W12 je o moc lacnejší a jednoduchší, ako vývoj nového motora.
Ad Mondeo: Fusion v USA má V6 od počiatku (4 roky?); ak by mal byť v Mondeu, už by bol. Pozri sa tiež, ako sa predáva v EU 240k Mondeo, myslím, že nič moc, takže priestor pre ešte väčší a výkonnejší benzín moc nie je. Možno v modeli ST, čisto z imidžového hľadiska, ale pri existencii Focusu RS, ktorý tú funkciu plní dokonale, by nejaký ST model nepomohol. Naviac čo som čítal, tak ten V6 vo Fusione nie je zrovna športovec.
O budúcej Insignii OPC som nič nečítal, ale v dobe, keď Opel zvažuje, či Astra OPC vôbec bude s dvojlitrom (a nie s 1,6kou), sa mi V6 v (podstatne ľahšej) Insignii nezdá reálny, notabene keď to nik z konkurentov nemá.
Golf R420 bol zarezaný a zatiaľ to nenasvedčuje tomu, žeby vo VW zmenili názor. A ak aj áno, už ukázali, že ten výkon vedia dostať z dvojlitra (tak načo 3,0).
A tiež v prípade veľkej potreby niečoho väčšieho, ako je 2,0TSI a zároveň kompaktnejšieho, ako je 3,0V6, je tu predsa päťvalec 2,5, ktorý je síce výlučne audiňácky, ale ak by bolo veľmi treba, určite by si našiel cestu aj do VW.
Ad Mondeo: Fusion v USA má V6 od počiatku (4 roky?); ak by mal byť v Mondeu, už by bol. Pozri sa tiež, ako sa predáva v EU 240k Mondeo, myslím, že nič moc, takže priestor pre ešte väčší a výkonnejší benzín moc nie je. Možno v modeli ST, čisto z imidžového hľadiska, ale pri existencii Focusu RS, ktorý tú funkciu plní dokonale, by nejaký ST model nepomohol. Naviac čo som čítal, tak ten V6 vo Fusione nie je zrovna športovec.
O budúcej Insignii OPC som nič nečítal, ale v dobe, keď Opel zvažuje, či Astra OPC vôbec bude s dvojlitrom (a nie s 1,6kou), sa mi V6 v (podstatne ľahšej) Insignii nezdá reálny, notabene keď to nik z konkurentov nemá.
Golf R420 bol zarezaný a zatiaľ to nenasvedčuje tomu, žeby vo VW zmenili názor. A ak aj áno, už ukázali, že ten výkon vedia dostať z dvojlitra (tak načo 3,0).
A tiež v prípade veľkej potreby niečoho väčšieho, ako je 2,0TSI a zároveň kompaktnejšieho, ako je 3,0V6, je tu predsa päťvalec 2,5, ktorý je síce výlučne audiňácky, ale ak by bolo veľmi treba, určite by si našiel cestu aj do VW.
Skusal si si zavolat do Mahle, ze aku cenu ti urobia na 1000 ks piestov a aku na povedzme 20, 30, 50 tis. piestov ? >😁 >😁 >😁 >😁 😉
Ver mi, na tom motore sa da zdielat kopec dielov a rozlozenie jeho vyvojovej a montaznej ceny do rodiny viacerych motorov pomoze aj takemu gigantu ako je VW, a prave teraz. 😉
Ford - joo, ale ten sportovy vysiel nedavno - o nom hovorim, ze ho cakam aj tu ( Mondeo ST )
Insignia - ano, zdielam tvoje pochybnosti, ale v kutiku duse si hovorim, ze nebolo by od veci... 😉
A "Golf R 4xx" - hmm... Z historickeho a imidzoveho hladiska by prave ta veverica bolo to prave orechove !
PS: Na R5 2.5 TFSI mi nesahaj !!!! >😒] >😒] >😒] >😒] 😉
Ver mi, na tom motore sa da zdielat kopec dielov a rozlozenie jeho vyvojovej a montaznej ceny do rodiny viacerych motorov pomoze aj takemu gigantu ako je VW, a prave teraz. 😉
Ford - joo, ale ten sportovy vysiel nedavno - o nom hovorim, ze ho cakam aj tu ( Mondeo ST )
Insignia - ano, zdielam tvoje pochybnosti, ale v kutiku duse si hovorim, ze nebolo by od veci... 😉
A "Golf R 4xx" - hmm... Z historickeho a imidzoveho hladiska by prave ta veverica bolo to prave orechove !
PS: Na R5 2.5 TFSI mi nesahaj !!!! >😒] >😒] >😒] >😒] 😉
Jenom si dovolím dvě připomínky, myslím, že VR6 je kratší než R5. Kvůli R5 musí být MQB docela upravována. A někde jsem už před časem četl, že linka na výrobu bloků VR6 má podstatně vyšší kapacitu než je potřeba na W12.
Golf R420 měl při testech úplně jinej zvuk než má 2,0 TSI, tím ale nechci říct, že by tam nemohli dát R5. Projekt je ale asi opravdu zastavenej. Naopak tuším, že byly vyrobeny Superby III s VR6 v rámci testování.
Jaký má smysl nacpat do Golfu VR6 je věc jiná, emise pak úplně jiná písnička. Ale při tvorbě PQ400E se počítalo s osazením hybridního ústrojí složeného mimo R4 tsi a tdi i s VR6 tsi.Spojky jdou v rámci převodovky zvětšit na vyšší krouťák než je 400nm v Golfu GTE. Já jsem opravdu přesvědčenej, že VR6 ještě uvidíme.
Golf R420 měl při testech úplně jinej zvuk než má 2,0 TSI, tím ale nechci říct, že by tam nemohli dát R5. Projekt je ale asi opravdu zastavenej. Naopak tuším, že byly vyrobeny Superby III s VR6 v rámci testování.
Jaký má smysl nacpat do Golfu VR6 je věc jiná, emise pak úplně jiná písnička. Ale při tvorbě PQ400E se počítalo s osazením hybridního ústrojí složeného mimo R4 tsi a tdi i s VR6 tsi.Spojky jdou v rámci převodovky zvětšit na vyšší krouťák než je 400nm v Golfu GTE. Já jsem opravdu přesvědčenej, že VR6 ještě uvidíme.
Pozor, šušká se, že v Insignii OPC má být V6 i nadále! A já už od představení Passatu doufám, že zase jednou uvidíme nějakou plakátovou ujetost typu Passat R s šestiválcem. Já vím, je jiná doba, ale stejně...Bavíme se o výrobci, který před patnácti lety montoval do Passatu W8. A co se týče využití, stále není vyloučen příchod nástupce Phaetonu.
doufám, že se nepleteš. Myslím, že R5 tsi v RSQ3 a všech variacích váží velmi slušných 170kg, pokud bude tohle hliníkové mají šanci dostat se někam pod 200kg. To je sice s ohledem na top motory V8 a V10 (tuším že ta věc v Porsche Carrera GT měla taky nějak 210kg) dost, ale pořád to bude míň než 2,0 tdi.Takže to by to Passat, CC atd snesl. No a takový VR6 Golf 420 😄
Každopádně si myslím, že se ten motor pokusí nacpat kam to půjde, aby se zaplatil. Sice u nás to trhat prodejní rekordy nebude, ale v bohatších částech Německa a ve Švýcarsku jsem snad potkával na jednoho obyč Golfa jednoho R nebo GTI, takže tam by to mohlo docela jít.
Každopádně si myslím, že se ten motor pokusí nacpat kam to půjde, aby se zaplatil. Sice u nás to trhat prodejní rekordy nebude, ale v bohatších částech Německa a ve Švýcarsku jsem snad potkával na jednoho obyč Golfa jednoho R nebo GTI, takže tam by to mohlo docela jít.
Barry Lyndon
tak to logicky nesmí ani vypadat moc dobře, aby to Touareg nekanibalizovalo...
jinak bych řekl, že to vypadá jako cca 15 let staré auto, které bylo původně spíš účelové a nyní je už po dvou faceliftech.
jinak bych řekl, že to vypadá jako cca 15 let staré auto, které bylo původně spíš účelové a nyní je už po dvou faceliftech.
...a co to teda znamena ? Ze aj najhorsi pesimisti ( hlavne teda bratia Česi ) uz mozu mat dusu na mieste a kludne spanie: Najskaredsie koncernove SUV sa bude vyrabat pod znackou VW a priamo v US. Pride mi to ako taka slusna pomsta za "nafto-gatě" >😒] >😒] >😒] >😒]
snad Skodovka v USA neudela stejne chyby jake dela v USA Volkswagen
v USA frčí ted hlavně crossovery a menší a střední suv ale i velké suv si pořád drží své zákazníky. Naopak ty minivany už pomalu slábnou
"....Podle Maiera by byl v USA hitem nový model Kodiaq, který se představí za několik týdnů...."
To nebylo o vstupu Škodovky na US trh, ale o prodejích v Evropě.